tzoykas Δημοσ. 1 Απριλίου 2004 Δημοσ. 1 Απριλίου 2004 kala ta sxolia sas paidia alla to sxolio to diko mou gia to leitourgiko ths microsoft den htan gia na sas kanw an fugete makria tou. allwste emena de me endiaferei. kanw tis douleies mou se linux kai windows 2000 akoma. (oti douleuei de to peirazeis lene ....). epeidh eimai sto xwro tou programmaing kai epeidh pros to paron oi efarmoges pou kanoun ousiastikh xrhsh twn 64bit einai elaxistes ews anuparktes de blepw kanena logo na dwseis tosa lefta. bebaia an trexoun apo thn tseph sas akoumphste ta opou 9elete. de 9elw na periorisw kanena. egw 9elw apla na prostatepsw autou pou de gnwrizoun, apo kinhseis pou den einai ousias kai tipota parapanw. oute xwrofulakas sas eimai oute oikonomikos sas sumboulos. Darkson, 64ari linux exw prin apo sena kai an 9es na ta skaseis bre aderfe me geia sou me xara sou. Alla mallon pefteis sthn kathgoria twn texnoxtuhpumenwn (de to lew prosblhtika, to lew entelws filika kai auto den einai prwtapriliatiko ). Zhtas na bgaleis 3igki apo th muga edw pou ta leme. Exoun na ginoun toses dior9wseis sto epomeno 6mhno se leitourgika kai chip uposthri3hs. 9eleis na eisai peiramatozwo? an de se xalaei bebaia, pali me geia sou me xara sou. kai gw mazi sou. Filika
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.