poofklats Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Καλησπέρα, Θέλω να αγοράσω το πρώτο μου scooter για μετακίνηση κυρίως εντός πόλης και ειδανικά κάποια κοντινά ταξίδια. Με ενδιαφέρει η οικονομία στα καύσιμα και το service γι αυτό και μου έχουν προτίνει το kymco agility. Επίσης λόγω budget ψάχνω για κάτι μεταχειρισμένο. Έχω δει αυτή τη cbr 125, αλλά με προβληματίζουν τα χιλιόμετρα που έχει. Γενικά είμαι άσχετος από μηχανές και οποιαδήποτε βοήθεια είναι παραπάνω από καλοδεχούμενη.
TechnoState Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) ....απο τα λίγα που λες κατάλαβα ότι δεν υπάρχει εμπειρία στον δικυκλισμό... παρόλα αυτά ψάχνεις για σκούτερ αλλά κοιτάζεις κ το cbr125 (street μηχανή) ?!?!?!? Από θέμα οικονομίας (κατανάλωση/ συντήρηση/κόστος κτήσης/έξοδα) πρώτο έρχεται το παπί κ μετά όλα τα άλλα. Το έχεις σκεφτεί για κάτι τέτοιο? Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2019 από TechnoState
poofklats Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, TechnoState είπε ....απο τα λίγα που λες κατάλαβα ότι δεν υπάρχει εμπειρία στον δικυκλισμό... παρόλα αυτά ψάχνεις για σκούτερ αλλά κοιτάζεις κ το cbr125 (μηχανή) ?!?!?!? Από θέμα οικονομίας (κατανάλωση/ συντήρηση/κόστος κτήσης/έξοδα) πρώτο έρχεται το παπί κ μετά όλα τα άλλα. Το έχεις σκεφτεί για κάτι τέτοιο? Τη cbr την πρότεινα λόγω τιμής/κατανάλωση και εμφάνισης. Εμπειρία δεν έχω με δίκυκλα, θα είναι το πρώτο μου. Σχετικά με τα παπιά δεν τα έχω αποκλείσει αλλά θα προτιμούσα scooter το οποίο είναι επίσης στο budget μου Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2019 από poofklats