Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, dragan17 είπε

ερωτηση: τα δυο παραδειγματα που μου εδωσες (grandland και kodiaq) ή qashqai 1,5d 116hp εκδοση acenta στα 21.750? εξεταζουμε ολο το πακετο...

ειναι λιγο απιστευτη αυτη η προσφορα...!!! η limited εκδοση ειναι αναμεσα στην ambition και την style...?

εάν συγκρίνουμε τα δύο αυτοκίνητα στις ντίζελ εκδόσεις, σαν συνολικό πακέτο νομίζω ξεκάθαρα Grandland 

κερδίζει σε ποιότητα κατασκευής, χώρους (κυρίως αποσκευών) και μικρολεπτομέρειες όπως πχ αεραγωγούς για τους πίσω. Επιπλέον συν τα 5 χρόνια εγγύηση έναντι 2

Το QQ είναι πιο τολμηρό/όμορφο σχεδιαστικά και ελάχιστα πιο φτηνό (21.750 έναντι 21.950)

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tutuyo είπε

εάν συγκρίνουμε τα δύο αυτοκίνητα στις ντίζελ εκδόσεις, σαν συνολικό πακέτο νομίζω ξεκάθαρα Grandland 

κερδίζει σε ποιότητα κατασκευής, χώρους (κυρίως αποσκευών) και μικρολεπτομέρειες όπως πχ αεραγωγούς για τους πίσω. Επιπλέον συν τα 5 χρόνια εγγύηση έναντι 2

Το QQ είναι πιο τολμηρό/όμορφο σχεδιαστικά και ελάχιστα πιο φτηνό (21.750 έναντι 21.950)

21.950 υπολογιζεις το opel στην εκδοση x-cite?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτην ακριβώς την ερευνα εκανα και εγω για 6 μήνες.

Λοιπόν, το grandland  που ειναι πανέμορφο, ειναι 1400 κιλά, συν καμια 200 επιβάτες, συν 100 μπαγκάζια για κανα ταξίδι, 1700 κιλα συντηρητικά που θα κουνήσουν 130 ίπποι. Ακόμα και πρόγραμμα να βάλεις πας στους 150. Ολα τα αμάξια (SUV) με αυτον τον κινητήρα, peugeot 3008, OPEL grandland , CITROEN C5 ειναι κοντά στο βάρος/ίπποι.

Στο Kodiaq λείπουν πραγματάκια που αν τα προσθέσεις πας στα 26-27Κ με τη μία. Στο QQ δεν θα έδινα πάνω από την βασική και πολλά του είναι. Αν τρίζει αμάξι με 1500χλμ, δλδ στα 20000 τι θα κάνει;

Για βενζίνα προτείνω ενα Tuscon 177ps αν μπορείς. Για πετρέλαιο δεν ξέρω, για λίγα χιλιόμετρα κάτω από 12000 που κάνω εγω δεν το κοίταξα καν.

Επεξ/σία από capiros
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

θα παω αυριο και μια βολτα απο opel στον τοπικο αντιπροσωπο να παρω προσφορες για crossland και grandland... δεν ξερω αν ειναι 'χαζο' αλλα κατι μου μυριζει στις προσφορες του car...

Δημοσ.

Καλημέρα, προσωπικά θα πρότεινα QASHQAI, σαν κάτοχος του εδώ και 4,5 χρόνια και 105.000 απροβλημάτιστα χλμ. 

1.5 diesel, πολύ καλή ροπή, πολύ καλούς χώρους, καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών.  Αν δεν κάνεις πάνω απο 15.000 χλμ το χρόνο θα πρότεινα βενζίνη1.3lt /140ps.  Το ότι είναι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του σε Ελλάδα και ευρώπη κάτι λέει.  (χώρια που θα βρίσκεις ανταλλακτικά ευκολότερα λόγω της μεγάλης εμπορικότητας του μοντέλου, μια και λές ότι θα το κρατήσεις χρόνια.) Ένα μειονέκτημα ίσως το ότι έχει σχεδόν 5 χρόνια στην αγορά και ίσως αλλάξει τα επόμενα 1-2 χρόνια. 

Εναλλακτικά στην κατηγορία C-SUV,  θα πήγαινα σε DUSTER το οποίο μάλλον είναι παρεξηγημένο στην Ελλάδα. Πολύ καλή σχέση κόστους/απόδοσης.

https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-dacia-duster-13-tce-150-ps

https://www.dacia.gr/cars/duster/dimensions.html

Δημοσ.

Γενικά το kodiaq ακόμη και στην βασική έκδοση είναι φορτωμένο.  Στην ουσία δεν έχει προειδοποίηση για αλλαγή λωρίδας και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες. Προσωπικά  μου ήταν αδιάφορο.  Επιπλέον  με 300 ευρώ επεκτείνεις την εγγύηση για αλλά 2 χρόνια. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, dragan17 είπε

ειναι λιγο απιστευτη αυτη η προσφορα...!!! η limited εκδοση ειναι αναμεσα στην ambition και την style...?

Αν δεν κάνω λάθος, στα 22.000 (ή λίγο παραπάνω ανάλογα με την εκάστοτε προσφορά) είναι το εντελώς απλό μοντέλο και δεν είμαι σίγουρος αν έχει όλα τα αξεσουάρ του Ambition. Οπότε θα μου έκανε εντύπωση αν ήταν ανάμεσα στο τελευταίο και το Style, που φυσικά κοστίζει σημαντικά περισσότερο.

Το Ambition ούτως ή άλλως είναι πολύ βασικό πακέτο αν το συγκρίνετε με αυτά που κυκλοφορούν στο εξωτερικό και ο λόγος είναι πολύ απλός: λόγω του σημερινού τρόπου φορολόγησης (που υποτίθεται θα αλλάξει), υπό προϋποθέσεις οτιδήποτε έξτρα ανεβάζει το συντελεστή και από τα 22.000 ξαφνικά μπορεί να πας ένα πεντοχίλιαρο παραπάνω ακόμα κι αν πάρεις πατάκια ή το φακό πορτμπαγκάζ των 50 ευρώ. Το ίδιο το Ambition στο ελληνικό site της Skoda κοστολογείται στις 28.000 τελική τιμή, άσχετα αν η ΛΤΠΦ είναι μόλις 22.700.

Πληροφοριακά οι διαφορές μεταξύ τους είναι οι εξής:

Αναφορά σε κείμενο

Διαφορές μεταξύ Ambition (22.7k) και Style (26k)
-------------------------------------------------------------------------------
> Εκκίνηση χωρίς κλειδί "KESSY GO" VS KESSY FULL - είσοδος/εκκίνηση χωρίς κλειδί
> Φωτισμός χώρου ποδιών εμπρός VS εμπρός / πίσω
> Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω VS εμπρός / πίσω
> Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες VS επιπλέον αναδιπλούμενοι με αυτόματη σκίαση & λειτουργία μνήμης
> Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων "MAXI DOT" VS Έχρωμη
> Προβολείς ομίχλης VS με λειτουργία στροφής
> Φώτα αλογόνου VS LED προβολείς με λειτουργία γωνίας και φώτα ημέρας
> Ρύθμιση κλίσης προβολέων VS Δυναμική ρύθμιση κλίσης προβολέων με λειτουργία στροφής (AFS)
> Κάθισμα οδηγού / συνοδηγού με ρύθμιση ύψους VS Ηλεκρικές ρυθμίσεις καθίσματος οδηγού / συνοδηγού με λειτουργία μνήμης
> Ελαστικά 215/65 R17 99V VS 235/55 R18 100V
> Ζάντες αλουμινίου 7J x 17 "MITYKAS" VS 7J x 18 "TRITON"

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ Style:
-------------------------------------------------
> Επίλογή προφίλ οδήγησης "DRIVING MODE SELECT"
> Ηλεκτρική ρύθμιση στήριξης μέσης στα εμπρός καθίσματα
> Αναδιπλούμενο τραπεζάκι στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων
> Comfort καθίσματα εμπρός
> Εσωτερικός φωτισμός περιβάλλοντος
> Προστατευτικά μαρσπιέ στις πόρτες
> Πακέτο Χρωμίου
> Διακοσμητικά πλαίσια παραθύρων

Εγώ ψήνομαι περισσότερο για το Style, αλλά με αυτά που θέλω να βάλω πάνω (από αυτόματα κιβώτια μέχρι πανοραμική οροφή και ένα τσούρμο αισθητήρες), η τιμή ξεφεύγει πραγματικά και μειώνεται πολύ το συγκριτικό πλεονέκτημα που έχει το Kodiaq σε σχέση με άλλα SUV της κατηγορίας. Από την άλλη δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα να πάρω αυτοκίνητο τέτοιου όγκου και να μην έχει πάνω τα έξτρα που τουλάχιστον εγώ θεωρώ απαραίτητα. Διαφορετικά μένω και με το... σαράβαλο που έχω τώρα μέχρι να αλλάξει η αγορά.

Αυτό τον καιρό πάντως τρέχει μια προσφορά της Skoda που δίνουν το Kodiaq με έως 5000 ευρώ έκπτωση, αλλά δεν είμαι σίγουρος για ποιους ακριβώς κινητήρες και μοντέλα ισχύει. Μήπως είναι αυτός ένας από τους λόγους των 22.000.

Επεξ/σία από nzeppos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αρχικα να σας ευχαριστησω ολους για τη συμμετοχη...

7 ώρες πριν, xarisp είπε

Καλημέρα, προσωπικά θα πρότεινα QASHQAI, σαν κάτοχος του εδώ και 4,5 χρόνια και 105.000 απροβλημάτιστα χλμ. 

1.5 diesel, πολύ καλή ροπή, πολύ καλούς χώρους, καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών.  Αν δεν κάνεις πάνω απο 15.000 χλμ το χρόνο θα πρότεινα βενζίνη1.3lt /140ps.  Το ότι είναι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του σε Ελλάδα και ευρώπη κάτι λέει.  (χώρια που θα βρίσκεις ανταλλακτικά ευκολότερα λόγω της μεγάλης εμπορικότητας του μοντέλου, μια και λές ότι θα το κρατήσεις χρόνια.) Ένα μειονέκτημα ίσως το ότι έχει σχεδόν 5 χρόνια στην αγορά και ίσως αλλάξει τα επόμενα 1-2 χρόνια. 

Εναλλακτικά στην κατηγορία C-SUV,  θα πήγαινα σε DUSTER το οποίο μάλλον είναι παρεξηγημένο στην Ελλάδα. Πολύ καλή σχέση κόστους/απόδοσης.

https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-dacia-duster-13-tce-150-ps

https://www.dacia.gr/cars/duster/dimensions.html

σημερα περασα για πολλοστη φορα απο τη nissan και το ξαναεκανα test drive... μου εχουν δωσει προσφορα 21.750 για το 1,5d 116hp εκδοση acenta οποτε δυσκολα θα κινηθω για καποιο αλλο της ιδιας εταιριας... το αντιστοιχο σε βενζινη εχει 23.000... ειχα την κουβεντα του 'επομενου' με τον αντιπροσωπο και μου ανεφερε οτι πιθανο να βγει το 2021 και στον πελατη να φτασει 2022... δεν εχω αυτη την πολυτελεια να περιμενω καθολου... θετικο αυτο που αναφερεις με τα ανταλλακτικα... επισης συζητησαμε για το αρνητικο των θορυβων και της συναρμολογησης που εχω διαβασει σε αρκετα sites και η τοποθετηση του ειναι οτι προφανως υπαρχει κατι το οποιο η εταιρια κοιταει να βελτιωνει μερα με την ημερα αλλα επισης οταν ενα αυτοκινητο το οδηγουν 1,000,000 ανθρωποι σε σχεση με ενα αλλο που το οδηγουν 1,000 ειναι πιο ευκολο να αντιληφθουν τα κακως και καλως κειμενα και να βρεθει ακομα ακομα και ο στριφνος πελατης που θα τονισει πιο πολυ το αρνητικο...

για dacia δεν το συζηταω καθολου διοτι εχω ταξιδεψει σαν συνοδηγος προς αθηνα και δεν με εντυπωσιασε... το εχει φιλος χορηγια απο τη δουλεια και το ξερω απο πρωτο χερι...

 

4 ώρες πριν, achilles_g_ είπε

Γενικά το kodiaq ακόμη και στην βασική έκδοση είναι φορτωμένο.  Στην ουσία δεν έχει προειδοποίηση για αλλαγή λωρίδας και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες. Προσωπικά  μου ήταν αδιάφορο.  Επιπλέον  με 300 ευρώ επεκτείνεις την εγγύηση για αλλά 2 χρόνια. 

 

2 ώρες πριν, nzeppos είπε

Αν δεν κάνω λάθος, στα 22.000 (ή λίγο παραπάνω ανάλογα με την εκάστοτε προσφορά) είναι το εντελώς απλό μοντέλο και δεν είμαι σίγουρος αν έχει όλα τα αξεσουάρ του Ambition. Οπότε θα μου έκανε εντύπωση αν ήταν ανάμεσα στο τελευταίο και το Style, που φυσικά κοστίζει σημαντικά περισσότερο.

Το Ambition ούτως ή άλλως είναι πολύ βασικό πακέτο αν το συγκρίνετε με αυτά που κυκλοφορούν στο εξωτερικό και ο λόγος είναι πολύ απλός: λόγω του σημερινού τρόπου φορολόγησης (που υποτίθεται θα αλλάξει), υπό προϋποθέσεις οτιδήποτε έξτρα ανεβάζει το συντελεστή και από τα 22.000 ξαφνικά μπορεί να πας ένα πεντοχίλιαρο παραπάνω ακόμα κι αν πάρεις πατάκια ή το φακό πορτμπαγκάζ των 50 ευρώ. Το ίδιο το Ambition στο ελληνικό site της Skoda κοστολογείται στις 28.000 τελική τιμή, άσχετα αν η ΛΤΠΦ είναι μόλις 22.700.

Πληροφοριακά οι διαφορές μεταξύ τους είναι οι εξής:

Εγώ ψήνομαι περισσότερο για το Style, αλλά με αυτά που θέλω να βάλω πάνω (από αυτόματα κιβώτια μέχρι πανοραμική οροφή και ένα τσούρμο αισθητήρες), η τιμή ξεφεύγει πραγματικά και μειώνεται πολύ το συγκριτικό πλεονέκτημα που έχει το Kodiaq σε σχέση με άλλα SUV της κατηγορίας. Από την άλλη δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα να πάρω αυτοκίνητο τέτοιου όγκου και να μην έχει πάνω τα έξτρα που τουλάχιστον εγώ θεωρώ απαραίτητα. Διαφορετικά μένω και με το... σαράβαλο που έχω τώρα μέχρι να αλλάξει η αγορά.

Αυτό τον καιρό πάντως τρέχει μια προσφορά της Skoda που δίνουν το Kodiaq με έως 5000 ευρώ έκπτωση, αλλά δεν είμαι σίγουρος για ποιους ακριβώς κινητήρες και μοντέλα ισχύει. Μήπως είναι αυτός ένας από τους λόγους των 22.000.

επισης περασα απο τη skoda για πολλοστη φορα... εκει τα δεδομενα τα θεωρω αρκετα μπερδεμενα... και ισως φταιω κι εγω που δεν τα φιλτραρω... εκει εχουμε σαν δεδομενο οτι υπαρχει το karoq 1,0 βενζινη 116hp εκδοση ambition με μεταλλικο χρωμα και το κλειδι στο χερι 21,700... με +1,200 παμε στο αντιστοιχο πετρελαιο... ρωτησα για την προσφορα που μου μετεφερε ο φιλος για το kodiaq και μου ειπε οτι ισχυει/ισχυε αλλα δεν υπαρχει αυτοκινητο ουτε για δειγμα (μεγαλο μειον που δεν μου το ανεφερε οταν ειχα παει να δω scala και karoq)... επισης περιμενω να ερθει απο εβδομαδα το kamiq το οποιο θα ειναι κατι αναμεσα σε scala και karoq...

14 ώρες πριν, dragan17 είπε

θα παω αυριο και μια βολτα απο opel στον τοπικο αντιπροσωπο να παρω προσφορες για crossland και grandland... δεν ξερω αν ειναι 'χαζο' αλλα κατι μου μυριζει στις προσφορες του car...

οι τιμες για το crossland και το grandland ειναι ακριβως οτι γραφει στο site της opel...

μου δοθηκε απλα μια προσφορα για crossland που το εχει στην αντιπροσωπεια:

opel crossland x 120 edition 1,2lt turbo 110hp s/s (AT6) 19,870

 

Επεξ/σία από dragan17
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

ρωτησα για την προσφορα που μου μετεφερε ο φιλος για το kodiaq και μου ειπε οτι ισχυει/ισχυε αλλα δεν υπαρχει αυτοκινητο ουτε για δειγμα (μεγαλο μειον που δεν μου το ανεφερε οταν ειχα παει να δω scala και karoq)

Τέλεια. Το παραπάνω είναι η ελληνική αγορά αυτοκινήτου σε μία πρόταση. Γερμανική οργάνωση, ιαπωνική ακρίβεια, αμερικανική αποτελεσματικότητα.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Thanks 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, dragan17 είπε

ρωτησα για την προσφορα που μου μετεφερε ο φιλος για το kodiaq και μου ειπε οτι ισχυει/ισχυε αλλα δεν υπαρχει αυτοκινητο ουτε για δειγμα

Δηλαδή παραδέχτηκε η ίδια η σκόντα ότι πουλάει με έκπτωση κάτι που ΔΕΝ υπάρχει?

Δημοσ.

Λογικά κάπου στα ψιλά γράμματα θα υπάρχει κανας όρος "μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων" και άντε να αποδείξεις εσύ πόσα αποθέματα υπήρχαν αρχικά, αν ήταν δηλαδή 100 Kodiaq ή 4-5 που τα πήραν μεταξύ τους και έκαναν μπούγιο μετά. Πέραν αυτών των "προσφορών", δεν φαίνεται να υπάρχει κάτι άλλο σημαντικό πάντως. Τις προάλλες διάβαζα σε ελληνικό φόρουμ για κάποιον που είχε παραγγείλει Kodiaq 50 χιλιάδων μέσω configurator (προφανώς με σχεδόν όλα τα έξτρα) και η έκπτωση που του έκαναν τελικά ήταν 500 ευρώ.

Δημοσ.
Στις 30/10/2019 στις 2:35 ΜΜ, dragan17 είπε

 θα ειναι αγορα ζωης=κατοχος για πολλα χρονια,δεν συνηθιζω να πουλαω και να αγοραζω συχνα

Απλα πλεον δεν υπαρχει! Απο ενα σημειο και μετα θα τα σταξεις για τα προβληματα που θα σου βγαλει.. 

Αν κοιτας το οικονομικο κομματι πιστευω πιο οικομακα θα σου βγει σε βαθος χρονου  απο νοικοκυρη ενα μεταχειρισμενο qashqai 1.6(κοστος καπου στα 10-11000ε)

Δημοσ.
40 minutes ago, NickTG said:

Είδα ότι έβγαλαν τιμές και για το KIA Xceed. 

Θα έριχνα μια ματιά. 

το περίμενα πως και πως... αλλά βγήκε πολύ πάνω σε τιμή άμα δεν θες 1000αρι....

 

για τον 1500tsi 150ps που προτείνεται τόσα αμάξια με αυτόν, δεν είναι που έχει το πρόβλημα με kangarooing ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...