Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η άποψη μου είναι να μάθει πρώτα την πρωτόλεια λειτουργία του αυτοκινήτου και μετά να πάει σε αυτόματο.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Haldol είπε

Ξεκίνα τις βόλτες. :)

Τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει σε... 1,5 χρόνο είναι ανύπαρκτα. Αν δεν οδηγήσεις δε θα μάθεις ποτέ.

Το ξέρω ότι έχω λίγα αλλά και το αμάξι δεν το έχω μόνο εγώ το μοιράζομαι με τον πατέρα μου που το χρειάζεται συνέχεια για δουλειά οπότε και να θέλω δεν γίνεται μόνο.μια στο τόσο και.εχω ξεσυνηθισει αρκετά

  • Like 1
Δημοσ.

Για να παρεις αυτοκινητο με κανονικα αυτοματο σασμαν, οχι ημιαυτοματο δλδ, πρεπει να δωσεις κανα 10χιλιαρο σιγουρα .Για μεταχειρισμενο μιλαω παντα. 

Προτιμώτερο ειναι το αυτοματο σασμαν με μετατροπεα ροπης λογω μεγαλυτερης αξιοπιστιας. Αλλα θελει σεβασμο στην οδηγηση . Και σερβις  του σασμαν στην ωρα του

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, lele322 είπε

Για να παρεις αυτοκινητο με κανονικα αυτοματο σασμαν, οχι ημιαυτοματο δλδ, πρεπει να δωσεις κανα 10χιλιαρο σιγουρα .Για μεταχειρισμενο μιλαω παντα. 

Προτιμώτερο ειναι το αυτοματο σασμαν με μετατροπεα ροπης λογω μεγαλυτερης αξιοπιστιας. Αλλα θελει σεβασμο στην οδηγηση . Και σερβις  του σασμαν στην ωρα του

Μπορει και πιο φτηνα

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&condition=new&condition=used&offer_type=sale&onlyprice=1&price=>50&make=22&model=707&model=714&registration-from=>2007&gearbox_type=automatic&significant_damage=f&sort=pra

Δημοσ.

Μιας και ανοιχτηκε τετοιο θεμα πιο αυτοματο κατα την γνωμη σας ειναι αρκετα ανθεκτικο και με καλη -γρηγορη αισθηση στις αλλαγες του?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, DAIDALUS0084 είπε

Μιας και ανοιχτηκε τετοιο θεμα πιο αυτοματο κατα την γνωμη σας ειναι αρκετα ανθεκτικο και με καλη -γρηγορη αισθηση στις αλλαγες του?

Honda Jazz 1.4 και Civic 1.8 με κιβωτιο απεριοριστων  σχεσεων . Αν θυμαμαι καλα CVT λεγεται

Τα ειχα και τα δυο .

Εχουν και κατι σαν πεταλούδες στο τιμονι  που μπορεις να το κανεις και χειροκινητο.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Honda Jazz 1.4 και Civic 1.8 με κιβωτιο απεριοριστων  σχεσεων . Αν θυμαμαι καλα CVT λεγεται

Τα ειχα και τα δυο .

Εχουν και κατι σαν πεταλούδες στο τιμονι  που μπορεις να το κανεις και χειροκινητο.

για τα dsg εχω ακουσει οτι ειναι κορυφη σε θεμα αισθησης και ταχυτητας αλλαγων αλλα και οτι βγαζουν βλαβες!

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Αυτα δεν εχουν μετατροπεα ροπης ,ειναι με ιμαντες το συστημα τους  αποτι θυμαμαι. Πιο φτηνο συστημα γενικα ,το οποιο ενταξει δεν ειναι κακο συστημα 

Δημοσ.

Γενικά με μετατροπέα ροπής (torque converter) είναι πιο αξιόπιστα από τα διπλοσύμπλεκτα (dual clutch). Aλλά καίνε 10-15% παραπάνω στην πόλη και καθολου παραπάνω στην Εθνική.

Δημοσ.

Θετικά αυτόματου : ευκολία και πολύ smooth αλλαγή ταχυτήτων.

Στα αρνητικά: Πιο αργές αλλαγές + μετατροπέα ροπής που σημαίνει πιο αργή επιτάχυνση και πιο μεγαλη κατανάλωση , με εξαίρεση στην εθνική όπου ο μετατροπέας " κλειδώνει ". Επίσης σε περίπτωση βλάβης το αυτόματο θα κοστίσει πολύ πιο ακριβά και φυσικά πρέπει να υπολογίσεις και το αρχικό κόστος του αυτοκινήτου που θα είναι μεγαλύτερο.

 

Αυτά λίγο πολύ , κρίνεις και διαλέγεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, manos08 είπε

Πιο αργές αλλαγές + μετατροπέα ροπής που σημαίνει πιο αργή επιτάχυνση και πιο μεγαλη κατανάλωση

Καταλαβαίνεις οτι αυτα που γράφεις δεν ειναι κανόνας, υπάρχουν σασμαν ποιο γρήγορα και απο την αστραπή :)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από το αρχικό ποστ δεν φάνηκε να ενδιαφέρεται για ακριβά αυτοκίνητα με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, στα καθημερινά , ισχύει λίγο πολύ ό,τι γράφω.

 

Μόνο σε Volkswagen group μπορείς να έχεις διπλό συμπλέκτη σε χαμηλής κατηγοριας αυτοκίνητο

Επεξ/σία από manos08
Δημοσ.

Να μάθεις να οδηγείς με manual και μετά θα δεις πως δε θα σε νοιάζει. 

Το αυτόματο κιβώτιο είναι ευκολία ειδικά αν κάποιος κάνει αρκετά χιλιόμετρα στην κίνηση αλλά έχει και τα μειονεκτήματα του. Ειδικά σε μικρά αυτοκίνητα που δεν έχουν κι απεριόριστη δύναμη, το αυτόματο πιο πολύ θα σε εκνευρίζει με την "χαλαρή" λειτουργία του παρά θα σου φαίνεται ευχάριστο. Επίσης είναι και το θέμα των βλαβών, το χειροκίνητο φτιάχνεται, το αυτόματο μπορεί και όχι. Αμάξι με CVT δε θα αγόραζα με τίποτα. 

Δημοσ.

  Αν οδηγήσεις αυτόματο δεν υπάρχει επιστροφή σε χειροκίνητο, ειδικά αν έχεις οδηγήσει DSG εκεί τα πράγματα δυσκολευουν. Πάντως γενικότερα επειδή υπάρχει μια φήμη οτι τα αυτοματα χαλανε και δεν φτιαχνονται και διάφορα τέτοια.. Όντως χαλάνε και αυτά όπως οτιδήποτε μηχανικό, αλλά πολύ πιο σπανια απο τα χειροκίνητα. Αν αλλάζεις μια φορά το χρόνο λάδια, δεν προκειται να πάθει τιποτα για 500.000 χλμ. Κάτι αισθητηρες βγάζουν καμιά φορά σαν πρόβλημα και επειδή κλειδώνουν σε ενα safe mode που αλλάζουν μόνο απο 1η-3η νομίζουν όλοι οτι ειναι για πέταμα ενω θέλει έναν αισθητηρα που τον βρισκεις απο τζάμπα μέχρι 30€.  Τα DSG είναι άλλη υπόθεση βέβαια και όταν πηγαίνεις για δίσκο σε golf gt στην αντιπροσωπεία και σου λένε 3.500€ εκεί καταλαβαίνεις οτι η γρήγορες αλλαγές πληρώνονται ακριβα! 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...