kostasgr78 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Προσωπικά εδώ και 20 χρόνια βαράω κατα ριπάς καταγγελίες ως καταναλωτής (και στους παρόχους). Αυτό δεν αλλάζει το βασικό ότι σε ένα φόρουμ, όπως εδώ, πρέπει να ενημερώνουμε και άλλους ανθρώπους γι' αυτά που εντοπίζουμε. 3
kostasgr78 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Μια υπενθύμιση του θέματος, γιατί παρατηρώ κι εδώ μέσα και αλλού ότι ο περισσότερος κόσμος δεν έχει ενημερωθεί και συνεχίζει και καλεί για τεχνική υποστήριξη τα νούμερα με χρεώσεις. 2
kostasgr78 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Άλλη μια υπενθύμιση, συνεχίζει και το αγνοεί πολύς κόσμος ακόμα.
Mhlogiatros Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Τωρα που γινεται ο κακος χαμος θα βγαλουν απο τις χρεωσεις στα τηλεφωνα κανα διωρο θα χουν το καθε μπαρμπα στη αναμονη και καμια ωρα να πει το πονο του μεχρι να του φανε ολη τη καρτα
kounga Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Στις 28/10/2019 στις 9:52 ΜΜ, NikosKallithea είπε ...και υπ οψιν αν χαλάσει το τηλεφωνο σου και πάρεις πχ το 13788 απο το κινητό σου που ειναι σε αλλη εταιρεία, θα χρεωθείς κανονικά Δηλαδή παίρνω 13788 απο καρτοκινητό Wind και χρεώνομαι? Τότε τι σόι αναγγελία βλάβης μπορεί να κάνει κάποιος αν δεν λειτουργεί το σταθερό του Κοσμοτε? Δεν έχει λογική. Δεν υπήρχαν και κάποια 10ψήφια 69... παλαιότερα για τέτοιες περιπτώσεις?
jkoukos Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Δεν υπάρχει καμία χρέωση, από κανένα δίκτυο (σταθερής ή κινητής) τηλεφωνίας, οποιουδήποτε παρόχου. Αρκεί η κλήση να γίνει προς το σωστό νούμερο για τεχνική υποστήριξη, ανάλογα τον πάροχο.
kostasgr78 Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 Μια υπενθύμιση του θέματος, τώρα που είναι και πιο επίκαιρο το θέμα της σωστής σύνδεσης στο σπίτι.
kostasgr78 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2020 Υπενθύμιση, για όσους δεν έχουν ενημερωθεί σχετικά.
mioan Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Λίγο παλιά η συζήτηση αυτή αλλά για εμένα επίκαιρη επειδή είδα το λογαριασμό σταθερής μου αυξημένο και τα 5 ευρώ και οι έξτρα χρεώσεις ήταν προς τo 5ψηφιo της COSMOTE (βρίσκομαι σε άλλο πάροχο). Κατά τη γνώμη μου η ΕΕΤΤ πρέπει να τους υποχρεώσει να έχουν κανονικά 10ψήφια νούμερα στα οποία δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ως προς τις χρέωσεις. Αλλιώς, γιατί πρέπει να τους πληρώνω εγώ για να λύσουμε τις διαφορές μας και να μη με πληρώνουν εκείνοι που χάνω το χρόνο μου μαζί τους, πχ σε περίπτωση που αλλάζεις πάροχο και ο παλιός πάροχος σου ακυρώνει τη φορητότητα. Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου 2021 από mioan 1
kostasgr78 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Συνεχίζω και συναντώ κόσμο που αγνοεί ότι υπάρχουν γραμμές χωρίς χρέωση, για βλάβες.
kostasgr78 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2023 Ακόμα εξαφανισμένο το δωρεάν 13788 από το «Επικοινωνήστε μαζί μας». https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/contact_us.html
Liverpool89 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Απο κινητο για θεματα λογαριασμου πως μπορω να επικοινωνησω μαζι τους; Συσκευη(σταθερο) στο σπιτι δεν εχω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα