kostasgr78 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ανοίγω αυτό για να φροντίσουμε να ενημερωθούν όλοι οι συνδρομητές ότι βάσει Νόμου, εδώ και πολύ καιρό οι πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να έχουν τηλέφωνο εξυπηρέτησης ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ. Ναι μεν έχουν φτιάξει τέτοια 5ψηφια νούμερα, αλλά ΔΕΝ φροντίζουν να ενημερώνουν τους συνδρομητές, για να συνεχίσουν να βγάζουν χρήματα από τα προηγούμενα 5ψηφια που είχαν για εξυπηρέτηση. Για παράδειγμα οι περισσότεροι στην Cosmote, συνεχίζουν και καλούν το 13888 για την σταθερή, που έχει χρέωση, ενώ μπορούν να καλούν το 13788 που είναι ΔΩΡΕΑΝ. Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου 2019 από kostasgr78 1 1
jkoukos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Να το κάνουμε συγκεκριμένο για να μην υπάρχουν παρανοήσεις. Δωρεάν αριθμοί, όχι για γενικά τηλεφωνική εξυπηρέτηση, αλλά αποκλειστικά για βλάβες και τεχνική υποστήριξη. Για τίποτα άλλο. Ισχύει έναν χρόνο τώρα. Και αν πάρεις σε αυτό το νούμερο και αποδειχθεί στην πορεία ότι αφορά γενικό ερώτημα (εκτός βλάβης ή τεχνικού προβλήματος) τότε γίνεται εσωτερική εκτροπή της κλήσης και αυτή χρεώνεται κανονικά. 1
kostasgr78 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Ναι, σωστή η διευκρίνηση. Είχα στο μυαλό μου αποκλειστικά το τεχνικό κομμάτι ως εξυπηρέτηση, επειδή εδώ μέσα σχεδόν όλοι ρωτούν για τεχνικά θέματα και βλέπω ότι καλούν τα 5ψήφια με χρεώσεις. Σημαντικό να ενημερωθούν όλοι, καθώς οι πάροχοι δεν ενημερώνουν ρητά τους συνδρομητές, όπως έχει διατυπώσει ο Συνήγορος του Καταναλωτή. https://www.naftemporiki.gr/story/1417808/statheri-kiniti-tilefonia-arithmoi-klisis-xoris-xreosi
jkoukos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Το άρθρο είναι περυσινό όταν άλλαξε ο κανονισμός. Μια χαρά έχουν όλοι πλέον ενημέρωση και στους μηνιαίους λογαριασμούς αλλά και στις ιστοσελίδες τους (Cosmote, Vodafone, Nova, Wind). 1
kostasgr78 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Κάνουν τα τελείως απαραίτητα και όχι τα έξτρα που θα μπορούσαν για να ενημερωθεί σωστά ο συνδρομητής. Π.χ., όπου δεν καταγράφεται και δεν μπορεί να αποδειχθεί, συνεχίζουν και λένε τα νούμερα με χρέωση. 😉
jkoukos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Κάνουν αυτό ακριβώς που υποχρεούνται. Τι άλλο θα ήθελες, όταν η πλειοψηφία των τηλεφωνημάτων αφορά γενικά εξυπηρέτηση και όχι τεχνική υποστήριξη ή βλάβες; Άσε που οι περισσότεροι από εμάς τους χρήστες/πελάτες δεν κοιτάμε καν τον μηνιαίο λογαριασμό ή την επίσημη ιστοσελίδα να βρούμε τον σχετικό σύνδεσμο "Επικοινωνία" ή "Χρήσιμα τηλέφωνα". Και να ήταν μόνο αυτό!
kostasgr78 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Για να τεκμηριώνουμε και λίγο και να μην πετάμε πράγματα χωρίς να τσεκάρουμε, πάμε λίγο να δούμε ενδεικτικά τον κυρίαρχο πάροχο την Cosmote. Μπαίνεις www.cosmote.gr . Το πρώτο πράγμα που κοιτάζουν όλοι όταν θέλουν να μιλήσουν με μια εταιρεία είναι η λέξη «Επικοινωνία». Πατάς πάνω στο «Επικοινώνησε μαζί μας». https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal/201600000002048/contact_us Καμία αναφορά στο 13788 που είναι δωρεάν για τις βλάβες, αλλά μόνο στο 13888 που είναι με χρέωση. Πού είναι λοιπόν, η ενημέρωση του συνδρομητή με κάθε πρόσφορο μέσο που περιγράφει ο Συνήγορος του Καταναλωτή;
jkoukos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Κοιτάς όμως ποιο πάνω από την "Επικοινωνία" το Χρήσιμα Τηλέφωνα", που σε βγάζει σε αυτό που θέλεις. Και στον μηνιαίο λογαριασμό.
kostasgr78 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Προφανώς παίζουμε με τις λέξεις. Η σελίδα για Επικοινωνία δεν κάνει ρητή αναφορά στην ύπαρξη του ΔΩΡΕΑΝ 13788 για τεχνικά θέματα. Είναι ΟΛΑ τεχνηέντως τοποθετημένα, για να ξεζουμίζουν το συνδρομητή από όπου μπορούν! Πάμε και στο «Χρήσιμα Τηλέφωνα»;;; (το οποίο με μια εύκολη web usability μελέτη αποδεικνύεται ότι ΔΕΝ είναι η πρώτη επιλογή του χρήστη πριν το «Επικοινώνησε μαζί μας» και το ξέρουν αυτό από τα στατιστικά υποθέτω) https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal/201600000002048/article/PROD-8976/002KW070 ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ στη σελίδα, γράφει το 13888 (με χρέωση) και το αναφέρει ως: Για να ενημερωθείτε για τα προϊόντα και τις Προσφορές μας Για πληροφορίες σχετικά με το Λογαριασμό σας Για Τεχνική Υποστήριξη Διαβάζονται αυτό ένας χρήστης, ΔΕΝ θα προχωρήσει παρακάτω. Εν ολιγοις, δεν θα φτάσει στο ΤΕΛΟΣ μετά από αρκετά SCROLLS για να ενημερωθεί ότι υπάρχει και το Δωρεάν 13788 που δεν είναι άμεσα εμφανές ότι είναι ΔΩΡΕΑΝ. ΟΛΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ. Αυτά είναι γνωστά στο Web Usability, ότι ένας χρήστης που βρίσκει την πληροφορία που τον αφορά, δεν θα αναζητήσει κάτι παρακάτω. Μόλις δει τη φράση Τεχνική Υποστήριξη κάτω από το 13888, δεν θα πάει παρακάτω. Πρέπει να περνούν για χαζούς τους συνδρομητές και δεν επεμβαίνει κανένας! 1
jkoukos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Αν νομίζεις ότι σε κοροϊδεύουν (αλήθεια εσύ στα έγγραφα διαβάζεις μόνο τις πρώτες σειρές) , στείλε σχετικό αίτημα θεραπείας σε ΕΕΤΤ, ΣτΚ και όπου αλλού θέλεις. Κρυφό δεν το έχουν και σε κάθε περίπτωση έχεις κάθε μήνα ενημέρωση. Είπαμε να τους κατακρίνουμε για πολλά στραβά και ανάποδα, αλλά να μην φθάνουμε στο άλλο άκρο.
kostasgr78 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Για αυτούς που αρέσκονται να πετούν τη μπάλα στην εξέδρα για λόγους που γνωρίζουν οι ίδιοι, ελπίζω όχι υπό ενδεχόμενο δόλο. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει αναφέρει ρητά: «Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ζήτησε από όλους τους παρόχους να γνωστοποιηθούν οι ανωτέρω τηλεφωνικές γραμμές στους συνδρομητές τους με κάθε πρόσφορο μέσο (αναγραφή στους λογαριασμούς σε εμφανές σημείο, αναφορά σε προβεβλημένο σημείο της ιστοσελίδας του παρόχου κ.λ.π), παράλληλα με την αναφορά τους στη δεύτερη σελίδα της σύμβασης, ώστε να αποφεύγονται ανεπιθύμητες χρεώσεις.» Τίποτα αυτά δεν έχει τηρηθεί σε όλο τον ιστότοπο της Cosmote, ούτε στις επιμέρους σελίδες που αναφέρθηκαν. Ελληνικά πιστεύω να κατανοούμε όταν θέλουμε. 😉
NikosKallithea Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 ...και υπ οψιν αν χαλάσει το τηλεφωνο σου και πάρεις πχ το 13788 απο το κινητό σου που ειναι σε αλλη εταιρεία, θα χρεωθείς κανονικά 1 1
jkoukos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε ...και υπ οψιν αν χαλάσει το τηλεφωνο σου και πάρεις πχ το 13788 απο το κινητό σου που ειναι σε αλλη εταιρεία, θα χρεωθείς κανονικά Λάθος κάνεις. Δωρεάν είναι απ' όλα τα δίκτυα οποιοδήποτε παρόχου. 17 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Για αυτούς που αρέσκονται να πετούν τη μπάλα στην εξέδρα για λόγους που γνωρίζουν οι ίδιοι, ελπίζω όχι υπό ενδεχόμενο δόλο. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει αναφέρει ρητά: «Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ζήτησε από όλους τους παρόχους να γνωστοποιηθούν οι ανωτέρω τηλεφωνικές γραμμές στους συνδρομητές τους με κάθε πρόσφορο μέσο (αναγραφή στους λογαριασμούς σε εμφανές σημείο, αναφορά σε προβεβλημένο σημείο της ιστοσελίδας του παρόχου κ.λ.π), παράλληλα με την αναφορά τους στη δεύτερη σελίδα της σύμβασης, ώστε να αποφεύγονται ανεπιθύμητες χρεώσεις.» Τίποτα αυτά δεν έχει τηρηθεί σε όλο τον ιστότοπο της Cosmote, ούτε στις επιμέρους σελίδες που αναφέρθηκαν. Ελληνικά πιστεύω να κατανοούμε όταν θέλουμε. 😉 Η επίσημη ανακοίνωση του ΣτΚ αναφέρει τι ισχύει με τον νέο κανονισμό. Και όντως στην τελευταία παράγραφο υπάρχει αυτή η προτροπή. Και αναφέρω προτροπή, γιατί μόνο αυτό μπορεί να κάνει ο ΣτΚ και όχι να υποχρεώσει σε αυτό το θέμα τους παρόχου. Υποχρέωση έρχεται με τον κανονισμό (που είναι θέμα ΕΕΤΤ και άλλων αρμόδιων αρχών), οπότε εκεί χρειάζεται να γίνει η αλλαγή. Κατάλαβες τώρα τι ισχύει σε νομικό πλαίσιο και γιατί δεν αλλάζουν τα πράγματα με μια απλή ανακοίνωση; Και θα το επαναλάβω, αν διαφωνείς, ελεύθερα μπορείς να στείλεις σχετικό αίτημα στους αρμόδιους. Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου 2019 από jkoukos 1
kostasgr78 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Αναφέρομαι ξεκάθαρα και στο ηθικό κομμάτι της εξαπάτησης του συνδρομητή, κάτι που είναι αυξανόμενη τάση στους ελληνικούς παρόχους. Ξεκίνησα, άλλωστε το παρόν θέμα, για να αυξηθούν οι ενήμεροι συνδρομητές, αφού βλέπω ότι οι πάροχοι προσπαθούν με έντεχνο τρόπο να αποκρύψουν την ύπαρξη δωρεάν αριθμών για τεχνικά θέματα. Όσοι ενημερωθείτε λοιπόν, διαδώστε το. 1
jkoukos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Θα το επαναλάβω για τελευταία φορά (επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως). Έγγραφο αίτημα από τους καταναλωτές προς ΣτΚ και ΕΕΤΤ χρειάζεται. Το να το συζητάμε και να το διαδίδουμε μεταξύ μας σε διάφορα φόρουμ δεν θα ιδρώσει το αυτί κανενός, είτε λέγεται εταιρεία είτε δημόσια Αρχή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα