Προς το περιεχόμενο

Ανεξηγητο Packet Loss


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παλικαρια. Εδω και 3-4 βδομαδες περιπου αντιμετωπιζω packet loss απο 1% εως 8%. Δοκιμασα αλλαγη ρουτερ και pc(πραγματακι δυσκολο να φταιει ο υπολογιστης) αλλαξα τα καλωδια του ρουτερ μπας και φταινε αυτα αλλα παλι τιποτα. Μου ειναι παρα πολυ ενοχλητικο γιατι ουτε  βιντεο δεν μπορω να δω σε καλη αναλυση ουτε ταινιες ουτε τιποτα ολα στα 720p κολλανε και εχω συνεχως buffering, για livestream παρακολουθηση δεν το συζητω. Στελνω και τα στοιχεια της γραμμης αν τυχων βοηθησει καπου αυτο..Ευχαριστω εκ των προτερων.

Χωρίς τίτλοaaa.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την παραπάνω εικόνα, φαίνεται ότι το Actual Rate είναι πολύ κοντά στο Attainable Rate σε μια μη προκαθορισμένη τιμή. 'Αρα, έχουμε ένδειξη ότι δεν έχει «φορεθεί» προφίλ στη γραμμή σου. Άρα είναι πολύ πιθανό στα «ανεβοκατεβάσματα» του Attainable βάσει θορύβου στη διαδρομή του χαλκού, να οδηγεί σε αστάθειες τη γραμμή.

Μπορείς να κάνεις ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση να τούς αναφέρεις αυτά και να ζητήσεις να μπει προφίλ χαμηλότερο από τα 12, ώστε να μην υπάρχουν αστάθειες. Μετά από αυτές τις ενέργειες, αν παραμένει κάποιο πρόβλημα, μπορούμε να το συζητήσουμε ξανά.

Επεξ/σία από kostasgr78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου μεχρι τωρα ολα καλα ετρεξα και κανα 20λεπτο να δω αμα εχω packetloss και δεν ειχα. Σου στελνω και τα νεα στοιχεια της γραμμης..Ευχαριστω και παλι

2.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκάθαρα το Actual ανεβοκατεβαίνει υπό την επιταγή του Attainable, άρα θέλεις προφίλ από τον πάροχό σου.

Μόλις σού εφαρμόσουν προφίλ, πες μας αν παραμένει το πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

- Εφόσον γίνεται μόνο 3-4 βδομάδες, ψάξε στο διαδίκτυο για Causes of Packet Loss. Αν και δεν είναι εύκολη η λύση του.

- Ακολούθως, αν συνεχίζεται και είσαι σίγουρος ότι παλιά δεν γινόταν, δήλωσε βλάβη στον πάροχο. Το έκανα αλλαγή modem/router δεν λέει τίποτα, άλλαξες ποιο με ποιο άλλο;

- Σε καμία περίπτωση να μην ζητήσεις να μπεις σε προφίλ γιατί θα βρεθείς στα 8000-8500 και δεν είναι σίγουρο ότι το πρόβλημα δεν θα συνεχίσει να υπάρχει.

Επεξ/σία από filipN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τυπικότατη περίπτωση που πρέπει να δοκιμάσει προφίλ, αφού φαίνονται σαφείς διακυμάνσεις και συνεχής επανα-συγχρονισμός του actual. Βάζω στοίχημα ότι αν ψάξει κανείς τα logs, θα δει και συνεχείς αποσυνδέσεις.

Αναγκαστικά πρέπει να πάει σε ένα παρακάτω προφίλ, για να παρατηρήσουμε errors.

Όπως και να έχει, πρέπει να δηλωθεί βλάβη, για να γίνει έλεγχος, και ίσως αν περαστεί στους τεχνικούς πεδίου, να έρθει κάποιος να ελέγξει τη γραμμή και αν υπάρχει πιο «καθαρό», να αλλάξει ζευγάρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Εγινε ελεγχος απο cosmote και μου ειπαν πως δεν διαπιστώθηκε κανενα προβλημα στην γραμμη και οτι ολα ειναι μια χαρα..Ενω τους εξηγησα οτι δεν ειναι σταθερη η γραμμη κτλπ
τα στοιχεια της γραμμης μετα την υποτιθεμενη "αλλαγη" της cosmote

Χωρίς τίτλοo.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ξεκάθαρο ότι δεν έκαναν τίποτα. Απογοητεύομαι από αυτή την εταιρεία. Κάποτε είχε τζιμάνια μέσα, δεν ξέρω πώς έχει καταντήσει έτσι.

Είναι ξεκάθαρο παραπάνω ότι ούτε προφίλ εφαρμόστηκε για να μην σε κόβει το Attainable.

Στη θέση σου θα προχωρούσα σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Θα δεις ότι μόνο έτσι θα ασχοληθούν με το πρόβλημά σου.

Κατά τα άλλα έχουν σκιστεί να μιλούν για Customer Experience σε ημερίδες δεξιά και αριστερά. Από περιτυλίγματα καλά πάμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...