Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για μένα είναι ακριβό... θα έπρεπε να κοστίζει 500 ευρώ αν δεν έκαιγε λάδια, τώρα που καίει θα έπρεπε να κοστίζει 300.

23 χρονών αμάξι, μικρός κινητήρας = πολλές βλάβες στην πορεία.

  • Like 2
  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Στις 27/10/2019 στις 5:21 ΜΜ, dmpatanis είπε

Μου ειπε οτι στα 1500χιλ περιπου βαζει 500ml λαδι.Η εξατμιση ηταν μαυρη πισω και στο δακτυλο μου αφηνε καπνα οταν το ακουμπισα.

Εβγαλα τον δεικτη και δεν ειδα να εχει παχυρευστο υγρο παρα μονο λαδι.Δουλεμα ειχε καλο αλλα το μοτερ εξωτερικα ειχε λαδια.

Το αυτοκινητο ειναι λαδιερα, Ειναι παρα πολυ. 

Επεξ/σία από Loinen
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Cell_7 είπε

Πες το ψέματα, το είχα το Lanos του 2000 και μια χαρά αμάξι ήταν.

και τραβούσε και σταθερό στο δρόμο ήταν και ειχε ενα σεβαστό ίσωμα.. και το δινουν κανα 1000 τωρα

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, dmpatanis είπε

Ευχαριστω αλλα θελω μικρο και 4πορτο

τότε πάρε αυτό βρες κάναν κινητήρα σε καλή κατάσταση με κάνα 600 άλλα 200 περαστικά και θα είσαι κομπλέ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Cell_7 είπε

Πες το ψέματα, το είχα το Lanos του 2000 και μια χαρά αμάξι ήταν.

Σε ακολουθούσε απο πισω βυτιο-βενζινοβορο!!!😀  Απο τα χαμηλα δεν πηγαινει.. και με τις ζεστες το καλοκαιρι κατεβα κατω να σπρωξεις!

Το klanos ηταν τιμιο με τον 1.5 και 1.6.  Το 1.349 ειναι ενας ΚΑΡΚΙΝΟΣ!!!

13 ώρες πριν, dmpatanis είπε

Αν καιει λαδι και το εχω για τις μετακινησεις στην πολη θα εχω καποιο θεμα?

Δεν θα κρατησει?

Αν γνωριζες απο ποσα μηχανικα εξαρτηματα αποτελειται ενα αυτοκινητο δεν θα το ελεγες αυτο..

Παρτο και οταν συναντησεις προβληματα(κοστος-ψαξιμο ανταλλακτικων) πες και παλι ειμαι μαγκας 800ευρω τιμη αποκτησης και τελη 60ευρω. Ποιος με πιανει!!!

Επεξ/σία από gia_nnis
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
15 hours ago, The_Judas said:

Η δική μου γνώμη είναι ότι πρέπει να παίρνουμε μεταχειρισμένα μόνο πολύ εμπορικά αυτοκίνητα, για να υπάρχει πλήθος ανταλλακτικών. Ενα καθρεφτάκι να σου σπάσει, δεν θα μπορείς να βρεις ή αν βρεις θα είναι ακριβό. Τα λάδια είναι το ελάχιστο πρόβλημα.

Η subaru είναι καλή εταιρεία... αλλά στην Ελλάδα είναι το 0.1% των αυτοκίνητων της αγοράς. Ειδικά το συγκεκριμένο μοντέλο δεν το έχω ξαναδεί ποτέ...

Συμφωνώ σε αυτό με τα ανταλλακτικά, αλλά μια χαρά "αρκετά" Vivio βλέπω δεδομένης και της ηλικίας τους πάντα.

On 28/10/2019 at 00:07, thanasisxask said:

Συγνώμη αλλά θα προτιμούσα να τα πάω με ταξί, εγώ με αυτό το αμάξι δεν θα έβγαζα ούτε το σκύλο για βόλτα, φιλικά πάντα. 

Για χρήση "αντί για παπάκι" για να μπορείς να πας σουπερμάρκετ, στο μετρό, να κουβαλήσεις το παιδί σου με 1-2 φίλους του τριγύρω στην πόλη χωρίς να βρέχεσαι, είναι ιδανικό (αν βάλεις στην εξίσωση και το κόστος).
Με το να προτείνετε αυτοκίνητα 2-3 χιλιάδων ευρώ (δηλαδή με υπερδιπλάσιο budget) δεν βοηθάτε. Ούτε λύση είναι η χρήση των... ποδιών.

Εφ' όσον το αυτοκίνητο είναι νόμιμο (με ασφάλεια, τέλη, ΚΤΕΟ κλπ) έχει ακριβώς ισάξιο δικαίωμα να χρησιμοποιείται και ναι μεν είναι αιώνες πίσω από ένα Range Rover σε ασφάλεια, αλλά αιώνες μπροστά από ένα σκουτεράκι/παπάκι. Δεν είναι λογική το "ούτε το σκύλο για βόλτα", σε παπάκι θα τον έβαζες;

  • Like 4
Δημοσ.

Η φτηνια τρωει τον παρα φιλε ts. Απλα σκεψου μηπως το δελεαρ των λιγων χρηματων για την αποκτηση του,γινει βραχνας σε τυχον ζημιες

Οποιοδηποτε αμαξι 23 ετως ειναι ρισκο, ποσο μαλλον ενα μικρο κουβαδακι - αλήθεια το εκανες ενα τεστ ντραιβ? Τα φρενα του πχ πιανουν?

 

  • Moderators
Δημοσ.
47 minutes ago, tutuyo said:

Η φτηνια τρωει τον παρα φιλε ts. Απλα σκεψου μηπως το δελεαρ των λιγων χρηματων για την αποκτηση του,γινει βραχνας σε τυχον ζημιες

Οποιοδηποτε αμαξι 23 ετως ειναι ρισκο, ποσο μαλλον ενα μικρο κουβαδακι - αλήθεια το εκανες ενα τεστ ντραιβ? Τα φρενα του πχ πιανουν?

Σε αντίστοιχο Alto του '96 (800 κυβικά εκείνο), όχι απλά πιάνουν, κοκκαλώνει ολόκληρο. Είναι μεγάλο ατού στα πολύ ελαφριά οχήματα. Και σκέψου εκείνου είναι ντιζάτα, χωρίς καμία υποβοήθηση. Κλωτσάς το φρένο πολλές φορές, ακόμα και με σβηστή μηχανή και πιάνει αβέρτα.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω subaru vivio του 1999 με 220000 χιλιομετρα..Απο τα 150000 συμπληρωνω λαδι και εχει αντεξει προς το παρον. Δε με εχει αφησει ποτε στο δρομο. Να ξερεις οτι τα αμορτισερ κοστιζουν 400 ευρω. Ανταλλακτικα βρισκεις ευκολα εκτος μοτερ και σασμαν.. 

 

Επεξ/σία από swanctt
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Τελικά τα γιαπωνέζικα είναι "λαδιερες" ή όχι; 

Τα ευρωπαϊκά έχουν πάντως αυτή τη φήμη.

  • Thanks 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Για όσους δεν το ξέρουν το VIVIO πήρε το όνομά του απ' τα κυβικά του σε λατινικούς αριθμούς

660 = VI VI O

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Ένα τέτοιο το σκεφτόμουν κ εγώ αντί για μηχανάκι, λόγω λίγων κυβικών δηλαδή. 

Αλλιώς υπάρχουν μπόλικα Punto με αρκετά διαθέσιμα ανταλλακτικά. 

Ή και 1000 Yaris. 

Αλλά υποθέτω ότι το vivio ,alto σε αυτά τα κυβικά, 660 , 800 ,θα είναι ακόμα πιο οικονομικά σε βενζίνη από τα 1000.Μόνο για αυτό το παίρνεις. Παιδί δεν θα έβαζα.

Αν δεν σε ενδιαφέρει το κόστος παίρνεις smart.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...