Προς το περιεχόμενο

Μπέρδεμα με Wind


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 25/10/2019 στις 6:07 ΜΜ, splanis είπε

καταρχάς και η κοσμότε και γνωστός μου που δουλεύει στην NOVA μου είπε σίγουρα πως οι 14 μέρες ισχύουν απ την ημέρα της υπογραφής, 2ον για φορητότητα μιλάμε όχι ανανέωση

...ΟΚ..αφου εχεις γνωστο στην νοβα...τοτε θα σου λυνει και οποιαδηποτε αλλη απορια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπαρχει παραγραφος που λεει με την ενεργοποιηση της υπηρεσιας χανει καθε δικαιωμα υπαναχωρησης - βλακεια να μη στειλεις αιτημα ακυρωσης φορητοτητας . Απο τυχη στο μπαχαλο η νεα ανανεωση στον οτε γείωσε την αιτηση φορητοτητας στη wind και δε τους αφησε να τραβηξουν τη γραμμη αυτο καταλαβα . 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για νέο συμβόλαιο/αλλαγή παρόχου είναι 14 μέρες από την ημέρα υπογραφής αν η συμφωνία γίνει τηλεφωνικά και όχι σε κατάστημα, διάβασε το συμβόλαιο τι ημερομηνία λέει.

Αν αρκούσε η συμφωνία από το τηλ δεν θα στέλνανε συμβόλαιο... για την ανανέωση αρκεί όμως νομίζω.

Στείλε fax και email για να έχεις αποδείξεις ότι επικοινωνούσες μαζί τους εντός διαστήματος, πολλές φορές κάνουν τους Κινέζους για να περάσουν οι μέρες ώστε να σε δεσμεύσουν.

 

Η μάνα σου υπέγραψε με δικό σου όνομα ή το δικό της; και στις δυο περιπτώσεις το συμβόλαιο είναι άκυρο αλλά στη πρώτη περίπτωση είναι πλαστογραφία ενώ στην δεύτερη απλά άκυρο.

Επεξ/σία από Havik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/10/2019 στις 12:34 ΠΜ, Havik είπε

Για νέο συμβόλαιο/αλλαγή παρόχου είναι 14 μέρες από την ημέρα υπογραφής αν η συμφωνία γίνει τηλεφωνικά και όχι σε κατάστημα, διάβασε το συμβόλαιο τι ημερομηνία λέει.

Αν αρκούσε η συμφωνία από το τηλ δεν θα στέλνανε συμβόλαιο... για την ανανέωση αρκεί όμως νομίζω.

Στείλε fax και email για να έχεις αποδείξεις ότι επικοινωνούσες μαζί τους εντός διαστήματος, πολλές φορές κάνουν τους Κινέζους για να περάσουν οι μέρες ώστε να σε δεσμεύσουν.

Η μάνα σου υπέγραψε με δικό σου όνομα ή το δικό της; και στις δυο περιπτώσεις το συμβόλαιο είναι άκυρο αλλά στη πρώτη περίπτωση είναι πλαστογραφία ενώ στην δεύτερη απλά άκυρο.

νομιζω πως αυτο κανουν, μιλησα κανα 2 φορες στο τηλ του και μου ειπαν να στειλω ιμειλ μεσω φορμας, εστειλα μια, πηρα μετα απο μερικες μερες μου ειπαν ξαναστειλτε δεν το λαβαμε, εστειλα προχθες ακομα περιμενω. Θα ξαναπάρω αυριο, δεν εχουν περασει οι 14 μερες

Η μανα μου υπεγραψε με το ονομα της

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, splanis είπε

νομιζω πως αυτο κανουν, μιλησα κανα 2 φορες στο τηλ του και μου ειπαν να στειλω ιμειλ μεσω φορμας, εστειλα μια, πηρα μετα απο μερικες μερες μου ειπαν ξαναστειλτε δεν το λαβαμε, εστειλα προχθες ακομα περιμενω. Θα ξαναπάρω αυριο, δεν εχουν περασει οι 14 μερες

Η μανα μου υπεγραψε με το ονομα της

Αυτό κάνουν, καθυστερούν για να σε δέσουν.... στείλε email και fax για να έχεις αποδείξεις ότι επικοινώνησες μαζί τους, αν περάσουν οι μέρες και πεις μα σας κάλεσα κτλ θα κάνουν τους κινέζους, θα σου λένε τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε τπτ κτλ, θα μιλάς με τα "στρατιωτάκια" που παίρνουν 300€ και άντε να βγάλεις άκρη.... θα σου σπάσουν τα νεύρα, αν μπορείς μίλα με EETT και προειδοποίησε τους ότι θα προχωρήσεις σε καταγγελία, κράτα ονόματα και ώρες με όλους όσους μιλάς και μην αφήνεις τις μέρες να περνάνε.

ίσως να μπορούν να σε βοηθήσουν και http://www.synigoroskatanaloti.gr/ , http://www.inka.gr/ ,  http://www.efpolis.gr/

Αν η μάνα σου υπέγραψε με το όνομα της είναι μια χαρά, πλαστογραφία δεν υπάρχει, το συμβόλαιο είναι άκυρο αφού δεν είναι κάτοχος της γραμμής και κάλλιστα μπορείς να τους κάνεις και μανουρα με ποιο δικαίωμα τρέξανε την διαδικασία χωρίς την έγκριση σου, ίσως να μπορείς να το προσθέσεις στην καταγγελία, πρόβλημα η μάνα σου δεν θα έχει αν δει χρησιμοποίησε δικά σου στοιχεία είμαι κατα 80% σίγουρος.

οι γύφτοι έχουν μάθει όλα τα κόλπα, στέλνουν τον κούριερ να πιέζει τον πελάτη και αν γίνει κάτι λένε δεν φταίμε ο κουριερ και ξανά μανά μπαλάκι.

Επεξ/σία από Havik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Havik είπε

..... στείλε email και fax για να έχεις αποδείξεις ότι επικοινώνησες μαζί τους....

Στην φόρμα επικοινωνίας του τηλ παροχου πως θα δει η ΕΕΤΤ τι ακριβώς τους έστειλα ?

Ξέρει κανείς οταν απαντάνε απο την φόρμα αν φαίνεται και το αρχικό μήνυμα μου ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kpapageo1 είπε

Όχι, δεν φαίνεται το αρχικό μήνυμα.

Ευχαριστώ. Δηλαδή ο,τι ναναι. Απαράδεκτο. Πάντως στηρίζονται στο οτι για μικροποσα δεν θα το τρέξει κανείς.

 

Εγώ πάντως εννοείται και θα το τρέξω μέχρι να γίνει restraining order καθως μερικά που κανουν ειναι ξεκάθαρη εξαπάτηση καταναλωτή.

 

Στα τηλεφωνικά παράπονα πάντως ενω λένε οτι θα μου στείλουν αριθμό πρωτοκόλλησης δεν έρχεται ποτέ. Αυτό θα συμπεριληφθεί στην ΕΕΤΤ.

Εχω περιέργεια να δω αν τουλάχιστον για το τελευταίο γίνει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, YesOrNo είπε

Στην φόρμα επικοινωνίας του τηλ παροχου πως θα δει η ΕΕΤΤ τι ακριβώς τους έστειλα ?

Ξέρει κανείς οταν απαντάνε απο την φόρμα αν φαίνεται και το αρχικό μήνυμα μου ?

Τελευταία φορά που έστειλα μνμ μου ήρθε αντίγραφο στο email επίσης είχε αριθμό αιτήματος.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...