Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας.

 

Επαναφέρω το θέμα για παρόμοιο σημερινό πρωϊνο περιστατικό σε κεντρική ανηφορική λεωφόρο της Αθήνας.

Ήμουν σε διαδικασία αλλαγής λωρίδας, σταματημένος πίσω από λεωφορείο μίνι (όχι τεράστιο πούλμαν), ούτε και πολύ μικρό όμως.

Είχα απόσταση 1+ μέτρο. 

Ξαφνικά, νομίζω προς την εκκίνηση μετά από σταμάτημα σε φανάρι,  κύλισε πίσω πάνω από μέτρο το λεωφορείο, με χτύπησε στον προφυλακτήρα. όμως επειδή βιαζόμουν ήμουν σχεδόν αποφασισμένος να μη κάνω κάτι..

Λίγα μέτρα πιο πάνω, ένας οδηγός γειτονικής λωρίδας, με ρώτησε αν βιάζομαι πολύ κ αν όχι, να τον σταματήσω τον λεωφορειατζή κ να του πώ το κ το, απαράδεκτο σε επαγγελματία να του φύγει 1+ μέτρο πίσω το όχημα.

Δυστυχώς δε κράτησα τα στοιχεία αυτού του οδηγού γ να τον είχα ως μάρτυρα.

Κατέβηκα κ είδα στο αμάξι μου αρκετή ζημιά σε προφυλακτήρα και καπό εμπρός.

Πάντως όντως συνέχισα πιο μετά, μίλησα στον λεωφορειατζή, κατέβηκε, μ έδωσε αριθμό του κ μ είπε να τον καλέσω τ απόγευμα. Μου φάνηκε συζητήσιμος και ν αποδέχεται το σφάλμα του.

Έχω επίσης τον αρ. πινακίδας του.

Πιστεύετε έχω ελπίδες να μ καλύψει ποσό επισκευής στο αμάξι μου η ασφαλιστική μου/του;

Ξέρω ότι ήμουν ο πίσω, άρα θεωρητικά "φταίω", αλλά που να το φανταστώ ότι θα του κυλίσει τόσο πίσω...?

Επεξ/σία από Locke_John
  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Locke_John είπε

Γεια σας.

 

Επαναφέρω το θέμα για παρόμοιο σημερινό πρωϊνο περιστατικό σε κεντρική ανηφορική λεωφόρο της Αθήνας.

Ήμουν σε διαδικασία αλλαγής λωρίδας, σταματημένος πίσω από λεωφορείο μίνι (όχι τεράστιο πούλμαν), ούτε και πολύ μικρό όμως.

Είχα απόσταση 1+ μέτρο. 

Ξαφνικά, νομίζω προς την εκκίνηση μετά από σταμάτημα σε φανάρι,  κύλισε πίσω πάνω από μέτρο το λεωφορείο, με χτύπησε στον προφυλακτήρα. όμως επειδή βιαζόμουν ήμουν σχεδόν αποφασισμένος να μη κάνω κάτι..

Λίγα μέτρα πιο πάνω, ένας οδηγός γειτονικής λωρίδας, με ρώτησε αν βιάζομαι πολύ κ αν όχι, να τον σταματήσω τον λεωφορειατζή κ να του πώ το κ το, απαράδεκτο σε επαγγελματία να του φύγει 1+ μέτρο πίσω το όχημα.

Δυστυχώς δε κράτησα τα στοιχεία αυτού του οδηγού γ να τον είχα ως μάρτυρα.

Κατέβηκα κ είδα στο αμάξι μου αρκετή ζημιά σε προφυλακτήρα και καπό εμπρός.

Πάντως όντως συνέχισα πιο μετά, μίλησα στον λεωφορειατζή, κατέβηκε, μ έδωσε αριθμό του κ μ είπε να τον καλέσω τ απόγευμα. Μου φάνηκε συζητήσιμος και ν αποδέχεται το σφάλμα του.

Έχω επίσης τον αρ. πινακίδας του.

Πιστεύετε έχω ελπίδες να μ καλύψει ποσό επισκευής στο αμάξι μου η ασφαλιστική μου/του;

Ξέρω ότι ήμουν ο πίσω, άρα θεωρητικά "φταίω", αλλά που να το φανταστώ ότι θα του κυλίσει τόσο πίσω...?

Η τελευταία παράγραφος είναι λάθος. Ο πίσω φταίει όταν κινούνται τα οχήματα Προς τα εμπρός. Στην περίπτωση σου η ευθύνη είναι δίκη του. 
 

παρτον το απόγευμα εννοείται.

φωτο έβγαλες;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε

Η τελευταία παράγραφος είναι λάθος. Ο πίσω φταίει όταν κινούνται τα οχήματα Προς τα εμπρός. Στην περίπτωση σου η ευθύνη είναι δίκη του. 
 

παρτον το απόγευμα εννοείται.

φωτο έβγαλες;

S' ευχαριστώ για την πληροφορία! κάπως μ "έφτιαξες" την ημέρα/ εβδομάδα.

Φωτογραφία στο σημείο του μπουμ, όχι, καθώς δεν είχα κατέβει απ' το αμάξι, τον πλησίασα 4-5 φανάρια μετά απ΄την πλευρά του συνοδηγού, μου άνοιξε πόρτα, μίλησε κ σταμάτησε επίσης.. Γενικά δεν έχω φωτογραφία με το δικό του κ δικό μ όχημα στο σημείο επαφής, ήταν σχεδόν αδύνατο κ σίγουρα επικίνδυνο ν σταματήσω επί της λεωφ. Αλεξάνδρας που είχε ήδη κίνηση αρκετή νωρίς το πρωί..

Σε περίπτωση που μ αρχίσει τα δε ξέρω/ δεν είδα, πάνε οι ελπίδες μου κάλυψης του κόστους επισκευής απ' τις ασφαλιστικές;

Με τη δική μου ασφαλιστική ν επικοινωνήσω ήδη από τώρα γ ενημέρωση κτλ;

Γιατί ν μη σταματήσω επί τόπου κ γτ να μ πάρω κάποιο στοιχείο του διπλανού οδηγού/μάρτυρα... 

ΥΓ. με το κινητό του τηλέφωνο κ αρ. πινακίδας, οι ασφαλιστικές δε βρίσκουν ποιός ακριβώς είναι;

το μόνο π κάπως μ δίνει ελπίδα ότι δε θ αποδειχτεί "κινέζος", ότι ήταν σε εταιρεία κ μ ανέφερε ότι πήγαινε προς σχολείο, οπότε φαντάζομαι δε θα θέλει "δυσφήμιση" της οδηγικής του ικανότητας κ παιδείας...

Επεξ/σία από Locke_John
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

βάσει προσωπικών εμπειριών δεν θα παραδεχτεί τίποτα το απόγευμα…. λογικά ούτε που θα σε θυμάται… 

αν όμως έχεις πέσει σε άνθρωπο (πράγμα σπάνιο αλλά οκ συμβαίνει) τότε θα βγάλεις άκρη…

πραγματικα είμαι περίεργος να μάθω την εξέλιξη και ελπίζω να βρεις το δίκιο σου.

σε αυτές τις περιπτώσεις απλά σταματάμε βγάζουμε φωτογραφίες να φαίνονται οι οδοί, η σήμανση και οι πινακίδες των εμπλεκομένων οχημάτων και ύστερα μετακινούμε τα οχήματα…

μαρτυρα βρίσκεις και “μετά” γιατί πίστεψε με σχεδόν κανεις δεν θα κάτσει να αφιερώσει τον χρόνο του για το πρόβλημα του άλλου…

Επεξ/σία από pananton
  • Like 3
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, pananton είπε

βάσει προσωπικών εμπειριών δεν θα παραδεχτεί τίποτα το απόγευμα…. λογικά ούτε που θα σε θυμάται… 

αν όμως έχεις πέσει σε άνθρωπο (πράγμα σπάνιο αλλά οκ συμβαίνει) τότε θα βγάλεις άκρη…

πραγματικα είμαι περίεργος να μάθω την εξέλιξη και ελπίζω να βρεις το δίκιο σου.

σε αυτές τις περιπτώσεις απλά σταματάμε βγάζουμε φωτογραφίες να φαίνονται οι οδοί, η σήμανση και οι πινακίδες των εμπλεκομένων οχημάτων και ύστερα μετακινούμε τα οχήματα…

μαρτυρα βρίσκεις και “μετά” γιατί πίστεψε με σχεδόν κανεις δεν θα κάτσει να αφιερώσει τον χρόνο του για το πρόβλημα του άλλου…

τον επικοινώνησα ήδη μέσω μηνύματος, του ζήτησα ν τον καλέσω συγκεκριμένη ώρα το απόγευμα κ μ είπε οκ.

λόγω του ότι το όχημα ήταν επαγγελματικό, φαντάζομαι δε γίνεται να μην είναι ασφαλισμένο. 

μάρτυρα πώς θα έβρισκα μετά;...

τις φωτογραφίες όντως έπρεπε ν τις βγάλω, όμως τώρα πάει, ο χρόνος δε γυρίζει πίσω..

θέλω ν πιστεύω ότι θ αποδειχτεί άνθρωπος, καθώς λογικα δε θα στοιχίσει ούτε σε αυτόν κάτι ν παραδεχτεί ότι τα οχήματά μας είχαν επαφή.

ευελπιστώντας σε αίσια κατάληξη, θα ενημερώσω.

  • Like 1
Δημοσ.

δεν μπορούμε να ξέρουμε την σχέση του με τον εργοδότη. μπορεί να του κόψει μισθό, μπορεί χίλια δυο. μια φορά έπεσε πάνω μου φορτηγό ευτυχώς μικρή ζημιά και το μόνο που κατάφερα ήταν συνυπαιτιότητα. προφανώς και δεν έφταιγα αφού ήμουν ακίνητος σε ορεινό δρομο. 

οσο για τον υποτιθέμενο μάρτυρα σε πολυσύχναστη λεωφόρο εεεε βάζεις κάποιον γνωστό σου (όχι συγγενη) να παραδεχτεί πως ήμουν παρών/ούσα… μακάρι να μην φτάσεις σε αυτό το σημείο και να βγάλεις άκρη 

  • Like 1
Δημοσ.

να του κοψει μισθο και να του κανει χιλια δυο για ποιο λογο πέρα από απύθμενη χωριατικη ηλιθιοτητα ; 

οι ασφάλειες ακριβώς για αυτό το λόγο υπάρχουν και τις πληρώνουμε 

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, zanskou είπε

να του κοψει μισθο και να του κανει χιλια δυο για ποιο λογο πέρα από απύθμενη χωριατικη ηλιθιοτητα ; 

οι ασφάλειες ακριβώς για αυτό το λόγο υπάρχουν και τις πληρώνουμε 

δεν μπορώ μα γνωρίζω τους λόγους. ήμουν μικρός τότε σε μια ορεινη διαδρομη στην Εύβοια και ο τύπος κλαιγόταν… αλήθεια-ψέμα δεν μπορώ να γνωρίζω και απλά δέχτηκα συνυπαιτιότητα… όπως είπα και πάλι δεν γνώριζα… μιλάμε τώρα το 2004…. πλέον αν έχω δίκιο το κυνηγάω μέχρι τέλους αφού πρώτα κάνω τα βήματα που έγραψα παραπάνω. μακάρι να μην χρειαστεί ποτέ να μπλέξεις με κάτι τέτοια αλλά καλό είναι να γνωρίζουμε πριν πράξουμε.

Δημοσ.

Να πω κι εγώ μια σημερινή εμπειρία. Ήμουνα με τη μηχανή πίσω από μια μπετονιέρα. Σε μια στροφή σε στενό δρόμο στρίβοντας η μπετονιέρα χτυπάει ένα παρκαρισμένο κόκκινο Yaris. Σίγουρα το κατάλαβε γιατί έκανε όπισθεν και κατάφερε να στρίψει τελικά. Του κόρναρα και του έκανα νόημα ότι χτύπησε κάποιον υπονοώντας να σταματήσει να του αφήσει ένα σημείωμα. Υποψιάστηκα ότι δεν θα το κάνει και σταμάτησα να περιμένω να δω. Εν τω μεταξύ χτύπησε το τηλέφωνο μου και έμεινα στο σημείο 5 λεπτά. 

Ο οδηγός της μπετονιέρας δεν εμφανίστηκε. Έβαλα ένα χαρτάκι στο παρμπρίζ του yaris περιγράφοντας το γεγονός και άφησα το τηλέφωνο μου.

Αν με πάρει ο ιδιοκτήτης του yaris θα μπορέσω να τον βοηθήσω; Τι λέτε;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fair_play είπε

Να πω κι εγώ μια σημερινή εμπειρία. Ήμουνα με τη μηχανή πίσω από μια μπετονιέρα. Σε μια στροφή σε στενό δρόμο στρίβοντας η μπετονιέρα χτυπάει ένα παρκαρισμένο κόκκινο Yaris. Σίγουρα το κατάλαβε γιατί έκανε όπισθεν και κατάφερε να στρίψει τελικά. Του κόρναρα και του έκανα νόημα ότι χτύπησε κάποιον υπονοώντας να σταματήσει να του αφήσει ένα σημείωμα. Υποψιάστηκα ότι δεν θα το κάνει και σταμάτησα να περιμένω να δω. Εν τω μεταξύ χτύπησε το τηλέφωνο μου και έμεινα στο σημείο 5 λεπτά. 

Ο οδηγός της μπετονιέρας δεν εμφανίστηκε. Έβαλα ένα χαρτάκι στο παρμπρίζ του yaris περιγράφοντας το γεγονός και άφησα το τηλέφωνο μου.

Αν με πάρει ο ιδιοκτήτης του yaris θα μπορέσω να τον βοηθήσω; Τι λέτε;

γνώμη μου, έκανες σχεδόν 100% ότι μπορούσες, ειδικά αν κράτησες αριθμό πινακίδας μπετονιέρας κ έβγαλες φωτογραφία.

ας βοηθάμε οι "καλοί" τους "καλούς" γτ αλλιώς οι κακοί θα επικρατήσουν...

Δημοσ.

Πινακίδα κράτησα. Την έγραψα στο σημείωμα. Φωτογραφία δεν το σκέφτηκα δυστυχώς. 

Υπήρχε και μια κυρία που την ξέρω και είχε παρκάρει μπροστά στο yaris. Την είδα που έτρεχε να πάρει το δικό της αυτοκίνητο γιατί φοβήθηκε. Θα μπορούσε κι εκείνη να το βεβαιώσει.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 24/10/2019 στις 2:18 ΜΜ, spectaculator είπε

Βασικά φταίει η γυναίκα σου γιατί ήταν πίσω και σε κάθε περίπτωση θα έπρεπε να κρατά απόσταση ασφάλειας. Επίσης υπόψη πως ο λόγος του επαγγελματικού έχει μεγαλύτερη βαρύτητα. Αν δεν νοιάζει τον οδηγό του λεωφορείου τότε μην κάνετε τίποτα πέρα από το να επισκευάσετε το όχημά σας με δικά σας έξοδα.

  Σε αυτοκίνητα σε περίπτωση που ο μπροστά κάνει όπισθεν και είσαι σταματημένος π.χ φανάρι φταίει αυτός σε περίπτωση που κινούνται και τα δύο οχήματα πάει και 50/50 ανάλογα την κατάσταση ξέρω όμως σίγουρα ότι φταίει και αυτός που κάνει όπισθεν 

και επίσης σαν κάτοχος επαγγελματικού διπλώματος σε πληροφορω πως απαγορεύεται σε όχημα άνω των 7.5 τόνων φορτηγό/λεωφορείο να κάνει όπισθεν χωρίς κάποιος να επιβλέπει από πίσω σε σημείο που να φαίνεται στον καθρέφτη του οδηγού και να του δίνει οδηγίες. Ακόμα και μόνος του να είναι ο οδηγός χωρίς συνοδηγό να τον κατεβάσει να βλέπει έχει την υποχρέωση να σταματήσει κάποιον άλλο οδηγό η περαστικό για να τον βοηθήσει, σε διαφορετική περίπτωση αν δεν το κάνει φταίει 100% 

Και εγώ κάνω όπισθεν με το φορτηγό και η αλήθεια είναι πως δεν βλέπεις τίποτα πίσω. Το μόνο πού μπορώ να κάνω για να βοηθήσω την κατάσταση είναι να κατεβάσω τα παράθυρα σε περίπτωση που κάποιος φωνάξει η κορνάρει γιατί αν είναι κλειστά έχεις το μοτέρ ακριβώς απο κάτω σου και δεν ακούς τίποτα 

Δημοσ.

Ενα μετρο είναι απαράδεκτη αποσταση απο προπορευόμενο όχημα.

Το λεω εκ πείρας, και για το δικό σου καλο να κρατάς μεγαλύτερες αποστάσεις, δεν ξερω αν υπάρχει κατι στον κοκ για αυτό.

Ειναι αυτο που λέμε του κόλλησες.

Σκεψουν να καρφώθει κάποιος πίσω σου τι θα πάθεις με το ενα μέτρο, σάντουιτς. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, mak3don είπε

  Σε αυτοκίνητα σε περίπτωση που ο μπροστά κάνει όπισθεν και είσαι σταματημένος π.χ φανάρι φταίει αυτός σε περίπτωση που κινούνται και τα δύο οχήματα πάει και 50/50 ανάλογα την κατάσταση ξέρω όμως σίγουρα ότι φταίει και αυτός που κάνει όπισθεν 

και επίσης σαν κάτοχος επαγγελματικού διπλώματος σε πληροφορω πως απαγορεύεται σε όχημα άνω των 7.5 τόνων φορτηγό/λεωφορείο να κάνει όπισθεν χωρίς κάποιος να επιβλέπει από πίσω σε σημείο που να φαίνεται στον καθρέφτη του οδηγού και να του δίνει οδηγίες. Ακόμα και μόνος του να είναι ο οδηγός χωρίς συνοδηγό να τον κατεβάσει να βλέπει έχει την υποχρέωση να σταματήσει κάποιον άλλο οδηγό η περαστικό για να τον βοηθήσει, σε διαφορετική περίπτωση αν δεν το κάνει φταίει 100% 

Και εγώ κάνω όπισθεν με το φορτηγό και η αλήθεια είναι πως δεν βλέπεις τίποτα πίσω. Το μόνο πού μπορώ να κάνω για να βοηθήσω την κατάσταση είναι να κατεβάσω τα παράθυρα σε περίπτωση που κάποιος φωνάξει η κορνάρει γιατί αν είναι κλειστά έχεις το μοτέρ ακριβώς απο κάτω σου και δεν ακούς τίποτα 

όλα καλά σε αυτά που λες,

αλλά χωρίς μάρτυρες πως θα αποδείξεις ότι ο μπροστά έκανε όπισθεν και σε χτύπησε ?

ο μπροστά άνετα ισχυρίζεται ότι εσύ τον χτύπησες από πίσω.

γιαυτό πρέπει να κρατάμε αποστάσεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Λίγα νέα για την περίπτωσή μου, με όλη  τη σημερινή ημέρα να μη μπορώ ν συνέλθω μετά το πρωινό σοκ.:

Μετά από αρκετές ώρες όπου "η κλήση μου προωθούταν" βρήκα τον λεωφορειατζή.

Τον ρώτησα τι ασφάλεια έχει,μου τα μασούσε. Μ είπε έχει πολλά αυτοκίνητα σε κίνηση κ επειδή η ασφαλιστική του λεωφορείου του είναι δε_ξερω_τί και μπορεί να μπλέξω, μήπως να δηλωναμε ότι με ένα ιχ του έκανε όπισθεν και με χτύπησε.

Το θέμα είναι ότι το μεσημέρι σήμερα εγώ ειδοποίησα την ασφαλιστική μου, (μεγάλη γνωστή αξιόπιστη  εταιρεία) δεν τους έχω δώσει ακόμα την πινακίδα αυτού ούτε ακριβή περιγραφή συμβάντος, η οποία μου είπε ότι αύριο πρωί (09.00-10.00)θα έρθει πραγματογνώμονας να δει τη ζημιά στο αμάξι μου.

Επίσης, το απόγευμα, μέσα στην αυξανόμενη απελπισία μου κ νεύρα που δεν τον έβρισκα, επικοινώνησα με το 100, οι οποίοι ευγενέστατα με ενημέρωσαν ότι πάω στην Ομόνοια (έγινε στο κέντρο το συμβάν) και δηλώνω ακριβώς τι έγινε.

Σας παρακαλώ, κάποια γνώμη για το τί κάνω αύριο.

Ευχαριστω.

υγ. Εννοείται πλέον μετά από αυτό, 2 τουλάχιστον μέτρα εγώ απ' τον καθένα μπροστά μου, δεν αντέχω αλλά στραπατσαρίσματα στ' αμάξι μου...

 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...