Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ σαν κάτοχος δεν έχω να προσθέσω κάτι επιπλέον. Τα είπε ο κύριος παραπάνω, που το έχει φίλος του. 

Αν χρειαστείτε κάτι άλλο πλέον των παραπάνω, ρωτήστε. Κάποιος από τους δυο μας θα απαντήσει. 

ΥΓ 1 Η Suzuki (απλά για την πληρότητα του θέματος) έδινε 3+4 χρόνια εγγύηση. Τώρα πια, δίνει μόνο 5.

ΥΓ2 Ο κυβισμός έχει μειωθεί ελάχιστα (1197, έναντι 1242 του προηγούμενου), το ίδιο και η ιπποδύναμη (83 αν θυμάμαι καλά, έναντι 90 του προηγούμενου), πλην όμως, έχουν αυξήσει τη χωρητικότητα της μπαταρίας (10000mAh, έναντι 3000mAh του προηγούμενου) που το καθιστά ελαφρώς πιο οικονομικό από το παλιό και τον ISG πιο ενεργό ως προς την επικουρική συμμετοχή του σε επιταχύνσεις. Μεταξύ άλλων, έχει μειωθεί και η μέγιστη ροπή (δεν θυμάμαι νούμερα). Από ό,τι διαβάζω δε, το ίδιο σύστημα υιοθετεί και η FIAT (στις υβριδικές εκδόσεις των 500cc και panda που είναι στα σκαριά).

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.
Στις 24/3/2020 στις 3:38 ΜΜ, MauroPaltoudias είπε

Εγώ σαν κάτοχος δεν έχω να προσθέσω κάτι επιπλέον. Τα είπε ο κύριος παραπάνω, που το έχει φίλος του. 

Αν χρειαστείτε κάτι άλλο πλέον των παραπάνω, ρωτήστε. Κάποιος από τους δυο μας θα απαντήσει. 

ΥΓ 1 Η Suzuki (απλά για την πληρότητα του θέματος) έδινε 3+4 χρόνια εγγύηση. Τώρα πια, δίνει μόνο 5.

ΥΓ2 Ο κυβισμός έχει μειωθεί ελάχιστα (1197, έναντι 1242 του προηγούμενου), το ίδιο και η ιπποδύναμη (83 αν θυμάμαι καλά, έναντι 90 του προηγούμενου), πλην όμως, έχουν αυξήσει τη χωρητικότητα της μπαταρίας (10000mAh, έναντι 3000mAh του προηγούμενου) που το καθιστά ελαφρώς πιο οικονομικό από το παλιό και τον ISG πιο ενεργό ως προς την επικουρική συμμετοχή του σε επιταχύνσεις. Μεταξύ άλλων, έχει μειωθεί και η μέγιστη ροπή (δεν θυμάμαι νούμερα). Από ό,τι διαβάζω δε, το ίδιο σύστημα υιοθετεί και η FIAT (στις υβριδικές εκδόσεις των 500cc και panda που είναι στα σκαριά).

Διαβάζοντας το σχόλιο σου αντιλήφθηκα ότι έχει βγει facelift έκδοση  με τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις . Εγώ αναφερόμουν στην προ-facelift γενιά .

Απότι βλέπω ακρίβυνε κι άλλο στον τιμοκατάλογο το facelft . Αρκεί να βγάλουν τεστ drive να δούμε κατανάλωση και πραγματικές επιδόσεις.

Για εμένα πρόπερσυ είχε την καλύτερη τιμή 13200 τελική(με έκπτωση) με μεταλλικό χρώμα gl+ ( χωρίς hybrid).  Ούτε άλλα έξοδα με μπαταρίες  για μελλοντικά service κτλ.

Πιστεύω ότι ξεφεύγει λίγο η τιμή του αυτοκινήτου πλεον ειδικά με το facelift. ~15000Ε  με το κλειδί στο χέρι θα έχει στάνταρ η gl+ .

Η 4Χ4 έκδοση μόνο μπορεί να αξίζει πλεον για όποιον το χρειάζεται αλλα βλέπω πως η gl+ θα κάνει 16500Ε με το κλειδί στο χέρι. Καλύτερα κανα dacia duster diesel δλδ .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εγώ αναφερόμουν και στις δύο, την προ που έχω (glx, hybrid, allgrip στην περίπτωσή μου) και στην νυν, προκειμένου να συγκρίνει κανείς τα υπέρ και τα κατά.

Βεβαίως για να σου είμαι και απόλυτα ειλικρινής, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η αλλαγή μπαταρίας αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα αγοράς για σένα (deal breaker όπως είπες χαρακτηριστικά) και εξηγούμαι :

Θέτεις ορθώς, το ζήτημα της κατά τεκμήριο ακριβής τιμής αντικατάστασης της μπαταρίας, η οποία κοστίζει όσο ακριβώς είπες, αλλά σήμερα. Ακόμα όμως και με την καινούρια εγγύηση (5 έτη - worst case scenario), πώς μπορεί κανείς να προβλέψει πού θα βρίσκονται οι τιμές στις μπαταρίες, τη δυνατότητα (ή μη) της αγοράς να υποστηρίξει την αντικατάσταση από τρίτους κατασκευαστές και πόσα άλλα, σε έναν χρονικό ορίζοντα 5-6 ετών ; 

Ήδη η αγορά έχει γεμίσει με mild υβριδικά, καθώς και με καθαρά υβριδικά (από τα γραφόμενά σου καταλαβαίνω ότι έχεις γνώση διαφορών και ομοιοτήτων των, οπότε δεν επεκτείνομαι περαιτέρω), που γνώμη μου είναι ότι η αγορά θα υποστηρίξει το προσιτό κόστος αυτών. Μπορεί βέβαια να είμαι και εντελώς λάθος, οψόμεθα.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...