Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχουμε κανα κάτοχο εδώ ? Περισσότερο με ενδιαφέρει πως πάει από κατανάλωση , αν τραβάει από χαμηλά (ο λόγος που δεν κοιτάω το panda) , και αν κάποιος το έχει πάει σε ανώμαλο δρόμο τα αμορτισέρ είναι σφιχτά ή τζάμπα το ύψος ?

Δημοσ.

Πολυ καλο αυτοκινητο. 6-7 χρονια κανενα προβλημα. Αμορτισερ αψογο μεσα σε χωραφια. Καιει οσο ενα diesel αμαξι. Ικανοποιημενος εχω μεινει παντως. Κ πολυ νευρικο σαν αμαξι(εμενα μ αρεσει αυτο)

  • Like 1
Δημοσ.

Εννοεις το μοτερ του αν ακουγεται μεσα στο αμαξι οτο οδηγα

1 ώρα πριν, korakios είπε

Ναι, αλλά και γενικότερα από το δρόμο

Μπα δεν ακουγεται κ παρα πολυ. Σιγουρα περισσοτερο απο ενα βενζινοκινητο αμαξι. Εμενα δεν με ενοχλει οσο θορυβο κ να εκανε. 

Δημοσ.
Στις 23/10/2019 στις 8:46 ΜΜ, korakios είπε

Έχουμε κανα κάτοχο εδώ ? Περισσότερο με ενδιαφέρει πως πάει από κατανάλωση , αν τραβάει από χαμηλά (ο λόγος που δεν κοιτάω το panda) , και αν κάποιος το έχει πάει σε ανώμαλο δρόμο τα αμορτισέρ είναι σφιχτά ή τζάμπα το ύψος ?

Μια χαρά τραβάει το Panda, χαμηλά ψηλά. Δεν νομίζω να βρεις κάτι καλύτερο στην κατηγορία τιμής του. Παντού θα σε πάει, άνετα και οικονομικά.

Μιλάω πάντα για τη κατηγορία τιμής. Κάτοχος Ρεντ α καρ, στα λεφτά αυτά μόνο πάντα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιτά δε το αποκλείω ,κοιτώ τη cng έκδοση και αν ξανακάνει η fisikon έκπτωση (πέρυσι το Νοέμβριο είχε κάνει και περιμένω μπάσκετ μπας και κάνει και φέτος) αλλά για παράδειγμα 

Ξεκινάς με πρώτη και μετά κουμπώνεις δεύτερη αλλά ίσα ίσα που ακουμπάς το γκάζι , σε ευθεία ήταν και κροταλιζε,  δεν έσβηνε αλλά δε χαιρόταν κιόλας .

Μιλάω για το turbato twinair σε βενζίνη που δοκίμασα πριν μήνες .

 

Επεξ/σία από korakios
  • Moderators
Δημοσ.

Λέμε για το καινούριο Ignis ή το παλιό;

Το twinair μοτεράκι είναι ιδιαίτερη περίπτωση, 2κύλινδρο και κροταλίζει όντως.

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Σκέφτομαι να πάρω το καινούργιο με το αυτόματο  κιβώτιο...Από after sales ,ανταλλακτικά, service κτλ , τι παίζει με τη Suzuki;Τιμές νορμάλ;

 

Δημοσ.

Άσχετο κατέληξα στο panda αλλά μόνο λόγω φυσικού αερίου και οικονομίας. Στο Ignis θα πήγαινα στη μεσαία έκδοση με μεταλλικό μαύρο χρώμα και έφευγε η τιμή αρκετά.

Το ignis τελικά το οδήγησα (όχι αυτόματο) και συνολικά ήταν κατά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο.

Service αρκετά πιο ακριβά πάντως αλλά ρώτα στην αντιπροσωπία καλύτερα.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Το ignis πλεον βγαίνει μόνο σε αυτή την μουφα  hybrid εκδοση η οποία κάνει το αυτοκίνητο να κοστίζει 600-800 ευρώ πιο πάνω απο την προηγούμενη έκδοση κερδίζοντας ελάχιστα σε τέλη κυκλοφορίας και κατανάλωση. Η μπαταρία για να αλλαχτεί κοστίζει 850 ευρω+ φπα +εργασία που είχαμε ρωτήσει , φαντάζομαι μετά το πέρας της 10ετιίας μιας και δίνει 7 χρόνια εγγύηση η suzuki.

Γενικά ωραίο αμαξάκι με πολυ καλούς χώρους ειδικα για τους πίσω, τα πίσω καθίσματα μετακινούνται στην μεσαία έκδοση οπότε μεγαλώνει και το boot space. Κιβώτιο ταχυτήτων πολύ καλο, τραβάει από χαμηλά γραμμικά , οι αναρτήσεις είναι λίγο meh. Επίσης να πούμε είναι τετρακίλυνδρος ο κινητήρας και όχι τρικύλινδρος οπότε δεν κάνει το γνωστό κροτάλισμα και είναι made in Japan για όσους μετράει κάτι τετοιο. Θέση οδήγησης ψηλή , επίσης το δεξί γόνατο δεν βρίσκει στο ταμπλό δεξια για όσους οδηγούν με τα πόδια ψιλοανοιχτά

Προσωπικά με χαλάει η διχρωμία μέσα του λευκού το οποίο είναι deal breaker για εμένα και η ποιότητα των πλαστικών είναι κάτω του μετρίου.

(το έχει φίλος το αμάξι σε gl+ έδοση)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...