rdN1337 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Καλησπέρα σας, όπως γράφω και στον τίτλο, πρόκειται να αγοράσω το πρώτο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Η χρήση του θα είναι κυρίως για εθνική οδό και λιγότερο εντός πόλης. Ακόμα δεν έχω ξεφύγει από το δίλημμα ντίζελ ή βενζίνης μιας και ακούω θετικά και αρνητικά και για τους δύο κινητήρες.Οι 2 μάρκες που κυριαρχούν είναι το Alfa Romeo Mito και το Ford Fiesta. Τιμή περίπου 7500 ευρώ. Μετά από αρκετό ψάξιμο είμαι ανάμεσα στα εξής: - Alfa Romeo Mito 1.3 diesel 85hp Distinctive του '13. Είναι πρώτο χέρι ιδιώτη, απο ελληνική αντιπροσωπεία με 116.000km, σερβις στην αντιπροσωπεία αρχικά, έπειτα σε ένα της renault, το είδα και από κοντα. Το αρνητικό είναι κάτι γρατζουνιές που έχει σε κάποια σημέια που ίσως βέβαια συμαζεύονται, και ένα χτύπημα στο πίσω μέρος, αλλά άλλαξε προφυλακτήρα. Το είδε για λίγο ένας μηχανικός, είπε ότι χρειάζεται καινούρια λάστιχα, αλλά κατά τα άλλα είναι καλό. Τιμή 7.500 ευρώ -Ford Fiesta 1.0 ecoboost Business (νομίζω) 80hp του '13 με 126.000χλμ, τιμή 6.800 ευρώ . Αρχικά να πούμε ότι το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής (το φέρνει απο έξω οπότε θέλει να βγαλει και λίγο κερδος). Ωστόσο, έχει όλα του τα σέρβις σε τιμολόγια, τα οποία βέβαια είναι στα γερμανικά με αποτέλεσμα να μην καταλαβαίνω τις εργασίες που έχουν γίνει, εκτελωνισμούς, κτέο, έχει κάνει ο ίδιος σέρβις στο αυτοκίνητο περίπου 500 ευρώ. Φαίνεται ωραίο αμάξι, σίγουρα πιο πρακτικό, ωστόσο μου φαίνονται ύποπτα σέρβις στη γερμανία αξίας 2.500 ευρώ ( ο ίδιος λέει ότι χρεώνεται πάρα πολύ η εργασία στο χώρο-με τα κουτσογερμανικά που ξέρω και 'γω αυτό πρέπει να διαβασα στο τιμολόγιο). Δηλαδή σκέφτομαι ότι αν θέλει να βγάλει ένα κέρδος, πρέπει να το πήρε σε τιμή ξεφτίλα. -Τέλος ένα Alfa Romeo Mito του 2010 1.3 diesel Distinctive 95hp, με 151.000χλμ, τιμή 6.500 ευρώ. Είναι 2o ή 3ο χέρι,δεν είμαι σίγουρος, αλλαγμένα ηλεκτρικά με τα οποία είχε θέμα καθώς και αισθητήρα τιμονιού, έχει αλλαχτεί καδένα, κάτω βάση μηχανής και τακάκια φρένων, έχουν βαφτέι προφυλακτήρες μπρος πίσω αν θυμάμαι καλά, ωστόσο δεν έχει τις μικρογρατζουνιές του πρώτου (είναι και κόκκινου χρώματος). Χρειάζεται αλλαγή ελαστικών και δίσκου, εργασίες που χρειάζονται γύρω στα 500 ευρώ. Προσωπικά τείνω λίγο παραπάνω στο πρώτο, επειδή είναι ελληνικής αντιπροσωπείας, πρώτο χέρι με τα μικροχτυπηματάκια του που λογικό είναι να έχει, ωστόσο υστερεί σε πρακτικότητα όντας 3θυρο σε σχέση με το Fiesta (αν και δεν θα βάζω πιστεύω πολλά άτομα μέσα), και έχω ακούσει πολλά αρνητικά σχόλια για τα ηλεκτρικά των alfa romeo καθώς και για ακριβό service. Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες σας, ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Όπως τα περιγράφεις το 1ο είναι καλύτερο από όλα. Το τελευταίο μακριά για πολλούς λόγους. Και επειδή φαίνεται ότι το mito σου αρέσει το πρωτο που γράφεις είναι μονόδρομος.
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Το ότι είναι ελληνικής αντιπροσωπείας δεν σημαίνει τίποτα.Εισαγωμενο ειναι και αυτο.Και το fiesta είναι γερμανικής αντιπροσωπείας.Δεν θα το λαμβανα καν υπόψη. Ο προκάτοχός παίζει ρόλο,η συνολική κατάσταση του αυτοκινήτου,ποιο αρέσει σε εσένα περισσότερο και για τι χρήση το θέλεις,ποιο σε βολεύει καλύτερα δηλαδη.
aGka8l Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Μόλις τώρα, jmmys είπε Το ότι είναι ελληνικής αντιπροσωπείας δεν σημαίνει τίποτα.Εισαγωμενο ειναι και αυτο.Και το fiesta είναι γερμανικής αντιπροσωπείας.Δεν θα το λαμβανα καν υπόψη. Ο προκάτοχός παίζει ρόλο,η συνολική κατάσταση του αυτοκινήτου,ποιο αρέσει σε εσένα περισσότερο και για τι χρήση το θέλεις,ποιο σε βολεύει καλύτερα δηλαδη. Κάθε φορά το ίδιο . Ενωεί ότι έχει φάει αλατια με το κιλό ...
tutuyo Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Απο την στιγμη που σου αρεσει το Mito σαν αυτοκινητο, νομιζω ειναι περιττο να πας σε κατι αλλο γιατι θα το μετανοιωσεις. Προφανως το 1ο εχει καλυτερα χαρακτηριστικα,τις γρατζουνιες δεν τις λαμβανεις σχεδον καθολου υποψην, ειναι ενα "μειονεκτημα" που φτιαχνεται χωρις πολλα πολλα και καθυστερησεις. Ειναι νομιζω (οπως και τα λαστιχα) μεσα στις φυσιολογικες φθορες ενος μεταχειρισμενου. Δεν παιρνεις καινουργιο, πρεπει οι προσδοκιες σου να ειναι μειωμενες. Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα βεβαια αλλα μεταχειρισμενο ντιζελ ιταλικο? Δεν λεω οτι θα βγει απαραιτητως κακο, αλλα δεν ειναι η συνταγη της επιτυχιας...
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 39 λεπτά πριν, aGka8l είπε Κάθε φορά το ίδιο . Ενωεί ότι έχει φάει αλατια με το κιλό ... Γι'αυτό κάνεις έλεγχο,γι'αυτό είπα συνολική κατάσταση αυτοκινήτου,
ProponitisTouKanape Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Σε αυτά που γράφεις, καλύτερο φαίνεται το 1ο, κυρίως γιατί με τον ντίζελ κινητήρα θα τραβάει απο χαμηλά, που για εσένα στην εθνική είναι σημαντικό, ενώ με 80 άλογα βενζίνη θα είναι μουλάρι. Οχι οτι το Mito θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά θα κινείται πιο άνετα εκτός πόλης
rdN1337 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, jmmys είπε Το ότι είναι ελληνικής αντιπροσωπείας δεν σημαίνει τίποτα.Εισαγωμενο ειναι και αυτο.Και το fiesta είναι γερμανικής αντιπροσωπείας.Δεν θα το λαμβανα καν υπόψη. Ο προκάτοχός παίζει ρόλο,η συνολική κατάσταση του αυτοκινήτου,ποιο αρέσει σε εσένα περισσότερο και για τι χρήση το θέλεις,ποιο σε βολεύει καλύτερα δηλαδη. Το αναφέρω πιο πολύ για να πω ότι δεν είναι εισαγωγής 2ο χέρι το αυτοκίνητο,όπως στην δεύτερη περίπτωση, όπου ο ιδιοκτήτης του σαφώς επιδιώκει και κάποιο κέρδος. 2 ώρες πριν, tutuyo είπε Απο την στιγμη που σου αρεσει το Mito σαν αυτοκινητο, νομιζω ειναι περιττο να πας σε κατι αλλο γιατι θα το μετανοιωσεις. Προφανως το 1ο εχει καλυτερα χαρακτηριστικα,τις γρατζουνιες δεν τις λαμβανεις σχεδον καθολου υποψην, ειναι ενα "μειονεκτημα" που φτιαχνεται χωρις πολλα πολλα και καθυστερησεις. Ειναι νομιζω (οπως και τα λαστιχα) μεσα στις φυσιολογικες φθορες ενος μεταχειρισμενου. Δεν παιρνεις καινουργιο, πρεπει οι προσδοκιες σου να ειναι μειωμενες. Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα βεβαια αλλα μεταχειρισμενο ντιζελ ιταλικο? Δεν λεω οτι θα βγει απαραιτητως κακο, αλλα δεν ειναι η συνταγη της επιτυχιας... Για τους ιταλικούς κινητήρες δεν έχω ακούσει προβλήματα, μονο για τα ηλεκτρικά μέρη του αυτοκινήτου. Πάντως ο αδερφός μου, που έχει Opel Corsa Diesel και νομίζω έχουν ίδιο κινητήρα με τα Alfa Romeo, δεν είχε κάποιο θέμα προς το παρόν. Η αλήθεια είναι ότι όντως μου άρεσαν τα Mito και εστίασα σε αυτά, αλλά στην πορεία κοίταξα και άλλα αυτοκίνητα. Ωστόσο για το VW Group δεν έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια, τα Toyota έχω ακούσει από όλους ότι είναι σκυλιά,αλλά υστερούν σε εμφάνιση, τα hyundai που επίσης μου αρέσουν, βελτιώθηκαν σχεδιαστικά απο το 2016 περίπου και μετά, οπότε ακόμη και τα μεταχειρισμένα τους είναι στον θεό στο θέμα τιμή. Άρα η άλλη εναλλακτική είναι το Fiesta. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τον EcoBoost κινητήρα, με προβληματίζει βέβαια το γεγονός ότι είναι 1000ρης τρικύλινδρος για εκτός πόλης διαδρομής,αλλά είναι βενζινοκινητήρας που θα τον προτιμούσα από έναν ντιζελ, μιας και οι ντίζελ έχουν πιο ακριβό σερβις.
pananton Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 σε αυτό το budget νομίζω παίζει και το renault clio με τον 1.5 dci...
rdN1337 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 38 λεπτά πριν, pananton είπε σε αυτό το budget νομίζω παίζει και το renault clio με τον 1.5 dci... Το έχω στα υπόψιν,αλλά δεν βρίσκω κάτι στα γούστα μου (π.χ χρώμα,ζάντες κλπ) Να πω κάπου εδώ ότι η αγορά θα γίνει Θεσσαλονίκη ή και στις γύρω περιοχές
Ioannisto Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Εφοσον εισαι μεταξυ αυτων των 2 μοντελων, το πρωτο ειναι η καλυτερη επιλογη. Αλλα οπως ειπε ο συμφορουμιτης πιο πανω, ιταλικο, πετρελαιο κ μεταχειρισμενο ειναι η συνταγη για να κανεις κολλητο τον μαστορα του συνεργειου της γειτονιας σου!
agnostos13 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δεν έχω άποψη για το Mito αλλά το μοτερ που φοράει το είχε φίλος σε Punto και είχε μαρτυρήσει με τα προβλήματα που έβγαζε μέχρι να το ξεφορτωθεί (κοίτα μην πέσεις σε κανένα τέτοιο). Για το Fiesta πάλι καλό αμάξι αλλά το 1000άρι μοτέρ με τα 80 άλογα είναι μάλλον πολύ αδύναμο. Θα συμφωνήσω με τον pananton οτί το Clio dci είναι μάλλον καλύτερη επιλογή σε αυτά τα λεφτά αλλά αν το έχεις απορρίψει εγώ θα πήγαινα σε Fiesta (όχι το συγκεκριμένο που είναι εισαγωγής βέβαια).
rdN1337 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε Δεν έχω άποψη για το Mito αλλά το μοτερ που φοράει το είχε φίλος σε Punto και είχε μαρτυρήσει με τα προβλήματα που έβγαζε μέχρι να το ξεφορτωθεί (κοίτα μην πέσεις σε κανένα τέτοιο). Για το Fiesta πάλι καλό αμάξι αλλά το 1000άρι μοτέρ με τα 80 άλογα είναι μάλλον πολύ αδύναμο. Θα συμφωνήσω με τον pananton οτί το Clio dci είναι μάλλον καλύτερη επιλογή σε αυτά τα λεφτά αλλά αν το έχεις απορρίψει εγώ θα πήγαινα σε Fiesta (όχι το συγκεκριμένο που είναι εισαγωγής βέβαια). Ίσως να είχε και πιο παλιό μοντέλο; Το Clio ΔΕΝ το απέρριψα, απλά δεν βρίσκω κάτι στα δικά μου θέλω εδώ στην περιοχή μου. Υπάρχει και ένα άλλο αυτοκίνητο που δεν συμπεριέλαβα πιο πάνω: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/24273114/ -Είναι Ford Fiesta '14 1.5 Diesel με 141.000χλμ, 1ο χέρι με σέρβις στην αντιπροσωπεία, τιμή 7.500. Τα χλμ έγιναν κυρίως εκτός πόλης. Αλλά πρέπει να γίνει αλλαγή ιμάντα χρονισμού που από όσο ξέρω είναι ακριβή, στο μέλλον να αλλάξουν τα τάσια (αυτο είναι προσωπική επιλογή), και μας είπε ότι χτύπησε στο παρελθόν μπροστά και άλλαξε προφυλακτήρα στην αντιπροσωπεία. Βέβαια έγινε κακή δουλειά στην τοποθέτηση και απο την μία μεριά έπαιζε λίγο ο προφυλακτήρας.Δεν το ελέγξαμε προς το παρόν κάπου, αλλά προηγούμενος ενδιαφερόμενος το έλεγξε σε συνεργείο γνωστού του πατέρα μου, ο οποίος μας είπε οτι το αμάξι φαίνεται καλό με φυσιολογικές φθορές, και το μόνο σίγουρο είναι η αλλαγή ιμάντα άμεσα. Το ψιλοαπέρριψα στην αρχή γιατί για την τιμή του χρειάζεται αρκετές αλλαγές, αλλά το ξαναβάζω μέσα γιατί μου φαίνεται παρόλαυτα μια καλή επιλογή που με λίγη διαπραγμάτευση ίσως βελτιωθεί η τιμή ( ή ίσως να επιμεληθεί ο ίδιος των προβλημάτων του)
gthe Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 56 λεπτά πριν, rdN1337 είπε μας είπε ότι χτύπησε στο παρελθόν μπροστά και άλλαξε προφυλακτήρα στην αντιπροσωπεία. Βέβαια έγινε κακή δουλειά στην τοποθέτηση και απο την μία μεριά έπαιζε λίγο ο προφυλακτήρας Δεν παίζει να άλλαξε προφυλακτήρα σε αντιπροσωπεία και να μην έκατσε σωστά. Ή αλλού τον άλλαξε ή ξαναέφαγε κάποιο χτυπηματάκι μπροστά και έχουν σπάσει κάποια κλιπάκια (το πιθανότερο δλδ)
rdN1337 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 3 ώρες πριν, gthe είπε Δεν παίζει να άλλαξε προφυλακτήρα σε αντιπροσωπεία και να μην έκατσε σωστά. Ή αλλού τον άλλαξε ή ξαναέφαγε κάποιο χτυπηματάκι μπροστά και έχουν σπάσει κάποια κλιπάκια (το πιθανότερο δλδ) Το σκέφτηκα και γω, αυτός λέει παίζει να βγήκαν τα κλιπάκια ( δεν ήταν δικό του αμάξι, της κόρης του)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα