jkoukos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε στα χαρτια : Δηλωνω οτι εχω ενημερωθει για το δικαιωμα υπαναχωρησης του ν 2251/1994 αναγνωρίζοντας ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΛΕΣΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΊΗΣΗ ΤΩΝ ΤΗΛΕΠ . ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ . Δηλαδη αντε να εχεις 3-4 μερες να το σκεφτεις μολις ερθει τεχνικος και αλλαξει βροχο τελειωσε . Ακομα και χειροτερα να σε κανει στα χαλασει και σε αφησουν χωρις τιποτα δεν μπορεις να υπαναχωρησεις ; Ανέκαθεν ίσχυε ότι όταν ενεργοποιηθεί η σύνδεση, αυτόματα παύει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Ο προηγούμενος κανονισμός ανέφερε (αν η ενεργοποίηση γίνει εντός των 14 ημερών) διορία έως 3 μέρες πριν την ενεργοποίηση. Ο νέος αναφέρει έως 1 ώρα. Για τον λόγο αυτό τώρα προβλέπεται είτε να ξεκινήσει η φορητότητα άμεσα είτε μετά το 14ήμερο, με επιλογή του χρήστη. 2 ώρες πριν, Nerazzurri είπε Το περιγράφεις πολύ σωστά και κατανοητά. Οπότε για να δώσουμε ως παράδειγμα τη περίπτωση μου, εμένα αποτι είδα τώρα λήγει στις 23 Νοεμβρίου, άρα κατά τις 8 θα κάνω το αίτημα τηλεφωνικά; Ξεκινάει να μετράει το δεκαπενθήμερο από τη στιγμή που υπογράφεις το συμβόλαιο; Η τη στιγμή που τους το λες τηλεφωνικά; Ξεκινά να μετρά από την στιγμή της "υπογραφής". Και το βάζω σε εισαγωγικά διότι αυτή μπορεί να είναι κανονική σε έντυπο συμβόλαιο ή σε κατάλληλο πεδίο σε ιστοσελίδα ή σε IVR κλπ. Ότι προβλέπεται στις 4 περιπτώσεις και αποφασίσει ο πάροχος. Αυτό θα το ρωτήσεις (αν δεν σου το αναφέρει) κατά την τηλεφωνική επικοινωνία με τον νέο πάροχο, με ποιον τρόπο δηλαδή θα νομιμοποιηθεί η σύμβαση. Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2019 από jkoukos 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nerazzurri Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, jkoukos είπε Ξεκινά να μετρά από την στιγμή της "υπογραφής". Και το βάζω σε εισαγωγικά διότι αυτή μπορεί να είναι κανονική σε έντυπο συμβόλαιο ή σε κατάλληλο πεδίο σε ιστοσελίδα ή σε IVR κλπ. Ότι προβλέπεται στις 4 περιπτώσεις και αποφασίσει ο πάροχος. Αυτό θα το ρωτήσεις (αν δεν σου το αναφέρει) κατά την τηλεφωνική επικοινωνία με τον νέο πάροχο, με ποιον τρόπο δηλαδή θα νομιμοποιηθεί η σύμβαση. Εντάξει, αυτό θα το ρωτήσω για να είμαστε καλυμμένοι. Οπότε αν υποθέσουμε ότι γίνεται γραπτώς, θεωρητικά πάντα, θα θέλει να έχει γίνει τηλεφωνική συνεννόηση 2-3 μέρες πριν ώστε να έρθει ο κούριερ στις 8 ( η και νωρίτερα ) του Νοέμβρη και να το καταχωρήσουν. Απ'ότι θυμάμαι βέβαια γίνεται προφορική συμφωνία τηλεφωνικώς και έπειτα έρχεται πάντα ο κούριερ μετά από λίγο, αν θυμάμαι καλά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Συνήθως ακολουθείται ένας από τους δύο τρόπους. Περισσότερο ο δεύτερος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα