Προς το περιεχόμενο

Vodafone και Wind


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν έχω μια προσφορά από την  Wind για σταθερό η οποία ισχύει μέχρι τέλος του μηνα όμως έχω συμβόλαιο στην vodafone  το οποίο λήγει στις 11 Νοεμβρίου και θέλω να διακοψω το συμβόλαιο όμως μου λέει πως ακόμη και 11 μέρες να είναι για να λήξει το συμβόλαιο θα πρέπει να πληρώσω πρόστιμο ισχύει αυτό γιατί αυτοί στην Wind μου λένε πως δεν υπάρχει περίπτωση να μου δώσουν πρόστιμο τι να κάνω;  γιατί υπάρχει και κάποιοι νόμοι που λένε πως η εταιρεία απαγορεύεται να δώσει προστιμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Θοδωρής005 said:

γιατί υπάρχει και κάποιοι νόμοι που λένε πως η εταιρεία απαγορεύεται να δώσει προστιμο

Ποιοι νόμοι; Αν διακόψεις πρόωρα το συμβόλαιο, θα πληρώσεις ποινή, άσχετα με το τι σου είπε η Wind.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά ισχύει το πρόστιμο, άσχετα τι αναφέρουν όλοι οι πάροχοι για να σε κάνουν πελάτη τους.

Εφόσον όμως η προσφορά είναι μέχρι τέλους του μήνα, κάνε το αίτημα φορητότητας τότε και ζήτα από την Wind να το στείλει στην Vodafone την 15η μέρα, όπως προβλέπεται από τον κανονισμό. Θεωρητικά μπορείς να το κάνεις και τώρα, αρκεί να επιβεβαιώσεις ότι θα καταθέσουν το αίτημα μετά το 14ήμερο, οπότε θα έχει λήξει η δέσμευση που έχεις στην Vodafone.

Σύμφωνα με τον κανονισμό, το αίτημα που κάνουμε στον νέο πάροχο, παραμένει στο συρτάρι για 14 ημέρες, περίοδος στην οποία έχουμε δικαίωμα υπαναχώρησης. Την 15η ημέρα την καταθέτει επίσημα στο onlline πληροφοριακό σύστημα και μόνο τότε το μαθαίνει ο παλιός πάροχος. Αυτό όμως δεν ισχύει αν ζητήσεις να ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία, γι' αυτό σου λέω να κάνεις επιβεβαίωση πότε θέλεις να το προχωρήσει η Wind. Είναι δικιά σου απόφαση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν υπάρχει. Δύο είναι οι επιλογές;. Είτε μετά από 14 μέρες είτε άμεσα. Μόνο με άμεση επικοινωνία (τηλεφωνική ή σε κατάστημα) πιθανόν να γίνεται αυτό που ζητάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aν η συμβαση 2 χρονων ληγει σημερα μπορω να τους πω δωστε το αμεσα σημερα χωρις προβλημα ετσι ; Απο τον παλιο ειμαι free τώρα με την υπαναχωρηση ο μονος λογος ηταν να το σκεφτείς και ισως να παρεις αντιπροσφορα παραμονης - δε βλεπω αλλο λογο να περιμενω 2 εβδομαδες 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, άμεσα θα ξεκινήσει η διαδικασία της φορητότητας που θα ολοκληρωθεί σε Χ μέρες. Την επόμενη εργάσιμη το πολύ, ο παλιός πάροχος θα ενημερωθεί και αν θέλει σου κάνει αντιπροσφορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Θεωρητικά γίνεται, αλλά υπάρχει πιθανότητα να γίνει η στραβή. Ποιος ο λόγος όμως να το εφαρμόσεις, αντί να κάνεις την αίτηση αργότερα;

Σε περίπτωση που δεν ισχύει η 'προσφορά' τότε, οπότε να θέλεις να κατοχυρώσεις ένα πακέτο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατανοητό, αλλά καταλαβαίνεις βέβαια ότι οι προσφορές έχουν περιορισμένο χρόνο ισχύος και δουλεύουν ως τυράκι για να προσελκύσουν πελάτες. Είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρείας να το αποδεχθεί. 

Π.χ. φαντάσου σε άλλο ακραίο παράδειγμα, σε περίοδο εκπτώσεων ή Black Friday, να ζητούσες από κάποιο κατάστημα να κρατήσουν στην άκρη ένα προϊόν και να το αγόραζες μετά από μήνα στην τιμή της έκπτωσης. Τότε ποιο το νόημα του θεσμού των εκπτώσεων;

Και τι γίνεται στην περίπτωση που ο δυνητικός πελάτης/αγοραστής βρει καλύτερη προσφορά αργότερα και ακυρώσει την συμφωνία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Κατανοητό, αλλά καταλαβαίνεις βέβαια ότι οι προσφορές έχουν περιορισμένο χρόνο ισχύος και δουλεύουν ως τυράκι για να προσελκύσουν πελάτες. Είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρείας να το αποδεχθεί. 

Π.χ. φαντάσου σε άλλο ακραίο παράδειγμα, σε περίοδο εκπτώσεων ή Black Friday, να ζητούσες από κάποιο κατάστημα να κρατήσουν στην άκρη ένα προϊόν και να το αγόραζες μετά από μήνα στην τιμή της έκπτωσης. Τότε ποιο το νόημα του θεσμού των εκπτώσεων;

Και τι γίνεται στην περίπτωση που ο δυνητικός πελάτης/αγοραστής βρει καλύτερη προσφορά αργότερα και ακυρώσει την συμφωνία;

Το καταλαβαίνω αυτό που λες και έχεις απόλυτο δίκαιο, έχω και εγώ κατάστημα οπότε σε νιώθω. Βέβαια μιλάμε για κάτι που αφορά ένα βάθος χρόνου μακροπρόθεσμα, σαν συμβόλαιο. Στη περίπτωση μου, για να γίνω πιο συγκεκριμένος, λήγει το συμβόλαιο του σταθερού μου σε 25 μέρες περίπου οπότε αναρωτιέμαι αν μπορώ να προχωρήσω σε κάτι τέτοιο ή να περιμένω λίγο ακόμα να μπει ο Νοέμβριος και έπειτα να κινηθώ σε κάποια διαδικασία πχ. σαν αυτή των 14 ημερών που προ-ανέφερες. Το μόνο που έχω 'ένσταση' είναι το κατά πόσο θα τηρηθεί η αυστηρότητα της ημερομηνίας λήξης από τη νέα εταιρία μη τυχόν και προσπαθήσουν να σπάσουν το συμβόλαιο έστω και μια μέρα πριν και μου ζητάει η υπάρχουσα εταιρία καμία ρήτρα. Καταλαβαίνεις τι εννοώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, ο κανονισμός είναι απόλυτος σε αυτό. Η φορητότητα ξεκινά με την κατάθεση του σχετικού αιτήματος στο online πληροφοριακό σύστημα, από τον νέο πάροχο στον παλιό, ακριβώς την 15η μέρα και αυτό για να έχεις το δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα στο προηγούμενο 14ήμερο σύμφωνα με τον νόμο. Εξαίρεση αυτού του κανόνα είναι να ζητήσεις ρητά να ξεκινήσει νωρίτερα η διαδικασία.

Άρα κάλλιστα μπορείς να κάνεις το αίτημα στον νέο πάροχο σε 10 μέρες από τώρα, οπότε επίσημα η φορητότητα θα ξεκινήσει την ημέρα που λήγει η υπάρχουσα σύμβαση. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι επιβεβαίωση ότι δεν έχει συμπληρωθεί το πεδίο άμεσης φορητότητας (π.χ. από λάθος). Ο νέος πάροχος υποχρεούται να ακολουθήσει την θέλησή σου, όσον αφορά την έναρξη της διαδικασίας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 στα χαρτια  Δηλωνω οτι εχω ενημερωθει για το δικαιωμα υπαναχωρησης του ν 2251/1994 αναγνωρίζοντας ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΛΕΣΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΊΗΣΗ ΤΩΝ ΤΗΛΕΠ . ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ . Δηλαδη αντε να εχεις 3-4 μερες να το σκεφτεις μολις ερθει τεχνικος και αλλαξει βροχο τελειωσε . Ακομα και χειροτερα να σε κανει στα χαλασει και σε αφησουν χωρις τιποτα δεν μπορεις να υπαναχωρησεις ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jkoukos είπε

Κοίτα, ο κανονισμός είναι απόλυτος σε αυτό. Η φορητότητα ξεκινά με την κατάθεση του σχετικού αιτήματος στο online πληροφοριακό σύστημα, από τον νέο πάροχο στον παλιό, ακριβώς την 15η μέρα και αυτό για να έχεις το δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα στο προηγούμενο 14ήμερο σύμφωνα με τον νόμο. Εξαίρεση αυτού του κανόνα είναι να ζητήσεις ρητά να ξεκινήσει νωρίτερα η διαδικασία.

Άρα κάλλιστα μπορείς να κάνεις το αίτημα στον νέο πάροχο σε 10 μέρες από τώρα, οπότε επίσημα η φορητότητα θα ξεκινήσει την ημέρα που λήγει η υπάρχουσα σύμβαση. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι επιβεβαίωση ότι δεν έχει συμπληρωθεί το πεδίο άμεσης φορητότητας (π.χ. από λάθος). Ο νέος πάροχος υποχρεούται να ακολουθήσει την θέλησή σου, όσον αφορά την έναρξη της διαδικασίας.

Το περιγράφεις πολύ σωστά και κατανοητά. Οπότε για να δώσουμε ως παράδειγμα τη περίπτωση μου, εμένα αποτι είδα τώρα λήγει στις 23 Νοεμβρίου, άρα κατά τις 8 θα κάνω το αίτημα τηλεφωνικά; Ξεκινάει να μετράει το δεκαπενθήμερο από τη στιγμή που υπογράφεις το συμβόλαιο; Η τη στιγμή που τους το λες τηλεφωνικά; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...