Προς το περιεχόμενο

Overwatch 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 510
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το παιχνίδι πριν μπεις σου δίνει κάποιες επιλογές για το τι θες να παίξεις.

Αν για παράδειγμα, πατάς στο open queue και βλέπεις αχταρμά στα picks, δεν ξαναασχολεισαι και παίζεις στο άλλο με συγκεκριμένους ρόλους.

To mode στο λέει όμως οτι σου δίνει την επιλογή να διαλέξεις απο όλους τους ρόλους, δεν φταίει το mode αν οι άλλοι ειναι άχρηστοι και μου πάνε full dps και χάνουν πανηγυρικά.

Οσο για το battlepass απο την επόμενη season που θα θέλει grind για τον νέο χαρακτήρα, θα αλλάξεις άποψη :)

Δημοσ.

Εμενα μου τη σπαει που δεν μπορω να ξεκλειδωσω τιποτα χωρις λεφτα.

Τα καλα των loot boxes ηταν οτι τυχαινε τουλαχιστον κανενα legendary που και που. Τωρα μονο πλερω.

Δημοσ.

Από τη στιγμή που έγινε f2p καταλαβαίνω τον λόγο να καταργηθούν τα lootboxes και να είναι πιο λίγα τα rewards - βασικά ελάχιστά είναι και παίρνουν ώρες από το battlepass αλλά τέσπα.

Εκεί που είναι αδικαιολόγητοι/predatory είναι στα εξής.

  • Πρέπει να παίξεις 80-90 games για να ξεκλειδώσεις πάλι τους χαρακτήρες που ΗΔΗ είχες από το overwatch 1 WTF.
  • Η Kiriko για να ξεκλειδώσει πρέπει να πας battlepass rank 55 που σημαίνει άπειρο χρόνο, dailies και κυρίως τα weekly challenges που δίνουν τα χοντρά points.
  • Τα coins που δίνουν τα weekly ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ. Αν τα κάνεις όλα θα μαζέψεις 60 που δε φτάνουν ούτε για ένα spray στο shop.🤣 Καλύτερα να μην τα έδιναν καν και να έδιναν battlepass points όπως τα dailies.

Με λίγα λόγια πρέπει να αλλάξουν εντελώς το οικονομικό μοντέλο τους και αν δε δωθεί τζάμπα ο νέος hero κάθε φορά, τουλάχιστον να είναι νωρίς σε battlepass rank (10-20) για να μη χρειάζεται να παίζει κόσμος μήνες και όταν τον ξεκλειδώσει θα έχει σχεδόν αλλάξει η σεζόν οπότε θα μπορούν να τον παίζουν στο competitive και αυτός δε θα έχει σχεδόν καμία  εμπειρία με αυτόν. Δίνει unfair advantage στους battlepass buyers όσο αναφορά την εξοικείωση με τους νέους ήρωες δηλαδή και αυτό θα ξενερώσει πολύ κόσμο που παίζει copmpetitive.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ilos είπε

Πρέπει να παίξεις 80-90 games για να ξεκλειδώσεις πάλι τους χαρακτήρες που ΗΔΗ είχες από το overwatch 1 WTF.

σε ολα τα αλλα εχεις δικιο....αλλα αυτο ισυχει για νεους παιχτες οχι για σενα που εισαι παλιος
τωρα κατα ποσο ειναι δικαιο αυτο για αυτους τους νεους....να πω την αληθεια το μονο που με νοιαζει ειναι να μην βρισκω νεους παιχτες που δεν ξερουν που πανε τα 4 στα games μου, δεν εχω θεμα με smurfs αλλα ασχετους δεν τους μπορω

Δημοσ.
2 ώρες πριν, panagiotis54 είπε

σε ολα τα αλλα εχεις δικιο....αλλα αυτο ισυχει για νεους παιχτες οχι για σενα που εισαι παλιος
τωρα κατα ποσο ειναι δικαιο αυτο για αυτους τους νεους....να πω την αληθεια το μονο που με νοιαζει ειναι να μην βρισκω νεους παιχτες που δεν ξερουν που πανε τα 4 στα games μου, δεν εχω θεμα με smurfs αλλα ασχετους δεν τους μπορω

Σε μένα ήταν κλειδωμένοι, δε ξέρω αν ήταν bug.

Δημοσ.
Στις 5/10/2022 στις 7:53 ΜΜ, Tetrabitos είπε

Το ίδιο παιχνίδι είναι βασικά. Απατο ήταν εδώ και 3 χρόνια απατο θα πάει.

οντως. ουτε ΟW1.5 δεν πρεπει να λεγεται. Λιγο βελτιωμενα γραφικα με εξαιρεση τις παλιες πιστες, που δεν τις αγγιξανε καθολου, χειροτερος ηχος που ειναι λες και βγαινει απο μεγαφωνο μεσα σε πηγαδι, αφαιρεσανε το LFG, ολα τα modes με εξαιρεση το Quick Play, δεν κανουν auto-queue για το επομενο παιχνιδι, πρεπει να βαζεις νεο match χειροκινητα καθε φορα!, bugs και balancing issues (μαυριζει η οθονη αν πατησεις alt-tab), το νεο UI ειναι κακοφτιαγμενο, ειδικα το team composition menu. Στο παλιο εβλεπα αμεσως τι ηρωα εχει ο ατιπαλος, τι ultimate οι δικοι μου. Με το καινουργιο, πρεπει να κοιταω τερμα αριστερα, απο πανω προς τα κατω, για να καταλαβω με ποιους παιζω. Αυτο το παραπονο υπηρχε και στην beta, αλλα κλασικο γραψιμο απο τους devs. Το νεο Push mode ειναι τελειως βαρετο και χρειαζεται αμεσα tweaking. Οσο αφορα το monetization system, ενταξει, δεν χρειαζεται να πουμε κατι. Στο blizzard forum που κοιταξα, ακομη και αυτοι που λατρευουν το νεο παιχνιδι, θεωρον οτι ειναι ενα απο τα χειροτερα συστηματα, ακομη και απο mobile games.

Το μεγαλυτερο προβλημα στην νεα μορφη του παιχνιδιου, ειναι οτι με την μειωση σε 5 παικτες, την αφαιρεση του δευτερου τανκ, και την μετατροπη των tanks σε υπερφουσκουμωνους brawlers (η Aυστραλεζα κανει και ΑΟΕ mini boost/heal, wtf?), πλεον το καθε ματς βασιζεται αποκλειστικα στο τανκ σου. Και αν το τανκ σου ειναι αχρηστο, εχεις χασει πριν καν ξεκινησει ο αγωνας. Το βλεπω σε πολλα παιχνιδια, πεθαινει το τανκ μας,γινομαστε pinned down, και δεν μπορουμε να προχωρησουμε μεχρι να ερθει το tank μας, αφου το αντιπαλο tank μας ξεπεταει γυρω σαν μαριονετες.  Προσθετεις και το power creep που ειναι εκτος ελεγχου, και βλεπεις τα τανκs να βγαινουν πρωτα σε damage, eliminations ακομη και heal στα scoreboards! Μεγαλο λαθος που αφαιρεσανε τα CC abilities απο τα αλλα heroes και τα δωσανε στα tanks. Με την Μei μποροσα να φαω ενα tank μονος μου, τωρα χωρις το freeze και απο πισω 2 healers να χηλαρουν το tank,  πλεον ειναι σχεδον αδυνατο.

Το παιχιδι εχει γινει πιο γρηγορο,  πιο επιθετικο, πιο in you face, και με ολα τα hero classes να εχουν πια ρολο dps. Παω να κανω επιθεση, βγαινω απο το cover, και σκοτωνομαι ακαριαια. Νομιζω ο αντιπαλος αλλαξε σε Widow, κοιταω το kill cam, οχι ηταν ο Ζenyatta. wtf? Δεν νομιζω να δινει περιθωρια για στρατηγικη και τακτικη, ετσι οπως παιζεται, κατεβαινεις σαν μπουλουκι και οποιος προλαβει να σκοτωσει το τανκ, παιρνει το πλεονεκτημα. Θελανε να εκλειψουν το προβλεμα του stalling με το barrierfest, αλλα εδω πηγαν στο αλλο ακρο.

Για να πω και τα καλα, μου αρεσουν οι νεοι ηρωες. Φυσικα ειναι broken με το ολο power creep, η Κικιρικου ειδικα, πο εχει παρει abilities απο 3-4 heroes, θελει αμεσο nerf.

Την Μεξικανα την καταστρεψανε, imho, με την αφαιρεση του ability lock. 1 second δεν κανει απολυτως τιποτα, μονο οτι κανει σε channeling abilities. Τωρα καθομαι σε μονιμο stealth και σπαμαρω hack για το damage boost. swell. Παλια την κανανε rework για να σταματησει ναναι EMP bot. Tωρα εγινε damage boost bot. τι ειρωνικο.

Γενικα το παιχνιδι θελει πολυ χρονο και πολυ δουλεια για να γινει balanced και πιο διασκεδαστικο απο το προηγουμενο. Ολες αυτες οι αλλαγες επρεπε να γινουν σταδιακα μεσα σε αυτα τα χρονια, οποτε θα ειχαν χρονο να δοκιμασουν τις ιδεες τους, να τις βελτιωσουν, κτλ. και η μεταβαση να γινοταν πιο smooth, και θα κρατουσε και το ενδιαφερον των παικτων. Το gremlin o Βοbby ομως ηθελε να ξαναπουλησει το ιδιο παιχνιδι ως premium με πιο predatory οικονομικο μοντελο. Δεν του εκατσε, το εβγαλε F2P χωρις PVE, πιθανοτατα οι paywalled heroes πρεπει να μπηκαν οτα παρθηκε η αποφαση να γινει  F2P..  Η κακοδιαχειριση της Αctivision κατεστρεψε ενα απο τα καλυτερα gaming franchises, και αν δεν λυθουν σοβαρα θεματα οπως το balancing, το content και το monetization system, μαλλον θα χασει και αλλο κοσμο, παρα θα αποκτησει καινουργιο.

Μακαρι η κατασταση να καλυτερεψει μολις ολοκληρωθει η εξαγορα απο την ΜΣ. Aλλα αν κρινω και απο το φιασκο του online στo ΗΑLO Infinite, ουτε και αυτη ξερει τι της γινεται.

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, ilos είπε
  • Τα coins που δίνουν τα weekly ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ. Αν τα κάνεις όλα θα μαζέψεις 60 που δε φτάνουν ούτε για ένα spray στο shop.🤣 Καλύτερα να μην τα έδιναν καν και να έδιναν battlepass points όπως τα dailies.

 

Αυτο. Δεν παιρνεις μια και καθε legendary skin ειναι ενα 20αρικο.

42 λεπτά πριν, KilliK είπε

οντως. ουτε ΟW1.5 δεν πρεπει να λεγεται. Λιγο βελτιωμενα γραφικα με εξαιρεση τις παλιες πιστες, που δεν τις αγγιξανε καθολου, χειροτερος ηχος που ειναι λες και βγαινει απο μεγαφωνο μεσα σε πηγαδι, αφαιρεσανε το LFG, ολα τα modes με εξαιρεση το Quick Play, δεν κανουν auto-queue για το επομενο παιχνιδι, πρεπει να βαζεις νεο match χειροκινητα καθε φορα!, bugs και balancing issues (μαυριζει η οθονη αν πατησεις alt-tab), το νεο UI ειναι κακοφτιαγμενο, ειδικα το team composition menu. Στο παλιο εβλεπα αμεσως τι ηρωα εχει ο ατιπαλος, τι ultimate οι δικοι μου. Με το καινουργιο, πρεπει να κοιταω τερμα αριστερα, απο πανω προς τα κατω, για να καταλαβω με ποιους παιζω. Αυτο το παραπονο υπηρχε και στην beta, αλλα κλασικο γραψιμο απο τους devs. Το νεο Push mode ειναι τελειως βαρετο και χρειαζεται αμεσα tweaking. Οσο αφορα το monetization system, ενταξει, δεν χρειαζεται να πουμε κατι. Στο blizzard forum που κοιταξα, ακομη και αυτοι που λατρευουν το νεο παιχνιδι, θεωρον οτι ειναι ενα απο τα χειροτερα συστηματα, ακομη και απο mobile games.

Νομιζω τελευταια φορα επαιξα καπου στο 2018 το παιχνιδι(good days) και ηταν απο τα online που ειχα λιωσει σε competitive,συλλογη με χαρακτηρες, loot,collectibles κλπ κλπ. Tο ειχα ευχαριστηθει αλλα μετα απο ενα σημειο παρεμεινε στασιμο και δεν ηταν πλεον διασκεδαστικο.

Δυστυχως παρατηρω οτι βλεπω ακριβως το ιδιο παιχνιδι συνολικα με χειριστο monetization και αυτη τη φορα εχω καινουριο λογαριασμο οποτε ξεκιναω απο το 0. Εχω μπει με ορεξη να παιξω αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα με κρατησει και αν συμβαινει αυτο επειδη απλα μου αρεσε και παλιοτερα.

Ως healer/tank main απλα προσευχομαι και εγω για το τανκ γιατι με κοβουν φετες αμα δεν.

Αλλα σε ξεκλειδωμα δεν υπαρχει περιπτωση με το f2p μοντελο να αποκτησει καποιος πανω απο το 5% του περιεχομενου μετα απο 500 ωρες

Επεξ/σία από kti23
  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, ilos είπε

Από τη στιγμή που έγινε f2p καταλαβαίνω τον λόγο να καταργηθούν τα lootboxes και να είναι πιο λίγα τα rewards - βασικά ελάχιστά είναι και παίρνουν ώρες από το battlepass αλλά τέσπα.

Εκεί που είναι αδικαιολόγητοι/predatory είναι στα εξής.

  • Πρέπει να παίξεις 80-90 games για να ξεκλειδώσεις πάλι τους χαρακτήρες που ΗΔΗ είχες από το overwatch 1 WTF.
  • Η Kiriko για να ξεκλειδώσει πρέπει να πας battlepass rank 55 που σημαίνει άπειρο χρόνο, dailies και κυρίως τα weekly challenges που δίνουν τα χοντρά points.
  • Τα coins που δίνουν τα weekly ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ. Αν τα κάνεις όλα θα μαζέψεις 60 που δε φτάνουν ούτε για ένα spray στο shop.🤣 Καλύτερα να μην τα έδιναν καν και να έδιναν battlepass points όπως τα dailies.

1)Ειναι bug αυτο, οπως και άλλοι πχ που δεν εχουν καθολου skins.

2)Σε οσους έχουν το OW1, ξεκλειδώνει με το καλημέρα, αλλιώς δεν θα έβλεπες κανενα να παιζει με αυτη.

3)Τα weekly coins μονο σε βάθος χρόνου μπορουν να αξιοποιηθουν πχ 60X9 εβδομάδες που διαρκει η καθε season =540.

Στην 2ρη season πάμε στα 1080, και 1000 κοστίζει πχ το battle pass. Με λίγα λόγια αν κάνεις τα weekly tasks συνέχεια, θα μπορεις να ξεκλειδώνεις ανα 2 season 1 battle pass.

Απο εκει και πέρα, σιγουρα θα γίνουν πολλές αλλαγές και στο μοντέλο και ειδικά στο eshop γιατι οι τιμές ειναι άθλιες.

Τέλος, οσο κράξιμο και να πέσει σε κάποια πράγματα, καλώς ή κακώς αυτά ειναι τα καλά/κακά των F2P παιχνιδιών. Οτι δυστηχώς με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα σε σπρώξουν να αγοράσεις.

53 λεπτά πριν, KilliK είπε

Προσθετεις και το power creep που ειναι εκτος ελεγχου, και βλεπεις τα τανκs να βγαινουν πρωτα σε damage, eliminations ακομη και heal στα scoreboards!

Το μοναδικό tank στο παιχνιδι με καλό heal ειναι ο Roadhog.

Αν ο Roadhog βγαινει πρώτος σε heal, που επειδή δεν έχει καμια ασπίδα ειναι ένα σακι με πατάτες και συνέχεια τρώει dmg απο παντού, σημαινει οτι οι healers παίζουν τάβλι και δεν κάνουν την δουλειά τους.

Απο εκει και πέρα ειναι ξεκάθαρο και απο την απουσία PVE, οτι το παιχνιδι βγήκε οπως οπως νωρίτερα, εξου και το φτωχο day one περιεχόμενο.

Και εννοείται οτι και οι 3 νέοι ήρωες ειναι πολύ καλοί, αφού έχουν σχεδιαστεί για το πιο γρήγορο OW2, σε αντίθεση με ορισμένους του OW1 που απλά ειναι κακοί σε πολλούς χάρτες για αυτο το λόγο, βλέπε Tobjorn,Symmetra κλπ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

1)Ειναι bug αυτο, οπως και άλλοι πχ που δεν εχουν καθολου skins.

2)Σε οσους έχουν το OW1, ξεκλειδώνει με το καλημέρα, αλλιώς δεν θα έβλεπες κανενα να παιζει με αυτη.

3)Τα weekly coins μονο σε βάθος χρόνου μπορουν να αξιοποιηθουν πχ 60X9 εβδομάδες που διαρκει η καθε season =540.

Στην 2ρη season πάμε στα 1080, και 1000 κοστίζει πχ το battle pass. Με λίγα λόγια αν κάνεις τα weekly tasks συνέχεια, θα μπορεις να ξεκλειδώνεις ανα 2 season 1 battle pass.

Απο εκει και πέρα, σιγουρα θα γίνουν πολλές αλλαγές και στο μοντέλο και ειδικά στο eshop γιατι οι τιμές ειναι άθλιες.

Τέλος, οσο κράξιμο και να πέσει σε κάποια πράγματα, καλώς ή κακώς αυτά ειναι τα καλά/κακά των F2P παιχνιδιών. Οτι δυστηχώς με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα σε σπρώξουν να αγοράσεις.

Το μοναδικό tank στο παιχνιδι με καλό heal ειναι ο Roadhog.

Αν ο Roadhog βγαινει πρώτος σε heal, που επειδή δεν έχει καμια ασπίδα ειναι ένα σακι με πατάτες και συνέχεια τρώει dmg απο παντού, σημαινει οτι οι healers παίζουν τάβλι και δεν κάνουν την δουλειά τους.

Απο εκει και πέρα ειναι ξεκάθαρο και απο την απουσία PVE, οτι το παιχνιδι βγήκε οπως οπως νωρίτερα, εξου και το φτωχο day one περιεχόμενο.

Και εννοείται οτι και οι 3 νέοι ήρωες ειναι πολύ καλοί, αφού έχουν σχεδιαστεί για το πιο γρήγορο OW2, σε αντίθεση με ορισμένους του OW1 που απλά ειναι κακοί σε πολλούς χάρτες για αυτο το λόγο, βλέπε Tobjorn,Symmetra κλπ.

αυτο με τον Roadhog συνεβαινε και στο OW1, αλλα τωρα βλεπω και την Aυστραλεζα να ξεπερναει τους healers σε καποια scoreboards, αν βαλεις και το mitigation stat μεσα. Δεν ειμαι σιγουρος αν υπηρχε και στην beta, αλλα στο tank passive τωρα λεει οτι το self-heal μειωνει το ultimate generation, ενω στο 1 συνεβαινε το αντιθετο. Νομιζω το κανανε για να αντισταθμισουν το mitigation. Η εντυπωση που εχω ειναι οτι θελουν τα compo να μοιαζουν σαν raid parties απο το WOW. αλλα εκει το tank τανκαρε ενα raid boss με απειρο health/damage. Και εκει αν εχανες το τανκ, εχανες και το raid. Το ιδιο συμβαινει και εδω τωρα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...