nikkonstas Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2019 Kκαλησπέρα σας, είχα τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπο παρόχου σταθερής+Internet (vodafone) & μου ανέφερε μια συγκεκριμένη προσφορά. Όταν μου έστειλε το Συμβόλαιο με email η προσφορά ήταν αυξήμένη (από 20,44ε/μήνα στα 24,5ε/μηνα + 9,6ε/μήνα για 4 ώρες κινητά). Μου ανέφερε βέβαια στο email ότι τα συμβόλαια είναι προεκτυπωμένα & ότι δεν θα χρεωθώ κάτι παραπάνω από αυτό που συμφωνήσαμε τηλεφωνικά. Κάνω quote το email που μου έστειλε ” Διευκρινίσεις Τα συμβόλαια βγαίνουν προτυπωμένα και λαμβάνετε μια ειδική προσφορά , και με το επίσημο email σας εξασφαλίζω και γραπτώς ότι: · Είναι δωρεάν τα τέλη ενεργοποίησης και τέλη εγκατάστασης . Η τιμή θα είναι 20.44/μηνά με ΦΠΑ και με ηλεκτρονική πληρωμή είναι -1 ευρώ. Τα 9.45/μηνά δεν τα χρεώνεστε επιπλέον είναι μέσα στο πρόγραμμα.” Παρακαλώ ενημερώστε με πως να προχωρήσω. Πιστεύω ότι δεν πρέπει να υπογράψω την σύμβαση & να μην βασιστώ στο email του κυρίου παρόλο που είναι επώνυμο & το email έχει το λογότυπο & το πρόθεμα του παρόχου.
NikosKallithea Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2019 Οχι να μην προχωρισεις, πρεπει μα αναφέρεται στο συμβόλαιο η έκπτωση που σου λεει
YesOrNo Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Έτσι ακριβώς την πάτησε και η μητέρα μου (μεγάλης ηλικίας). Το κακό είναι ότι έγινε στο κατάστημα. Όταν ήρθε σπίτι, στο συμβόλαιο έλειπε η σελίδα με την τιμή!!! Πήγα να το πάρω την επόμενη μέρα και μου έλεγε άλλη τιμή αλλά επέμενε ότι θα γίνει η quoted. 3 μήνες μετά δεν έχει γίνει κάτι, έχω κάνει 3 παράπονα από το τηλέφωνο τίποτα. WIND όλα αυτά, μεγάλη προσοχή χρειάζεται. Επεξ/σία 21 Οκτωβρίου 2019 από YesOrNo spelling
jkoukos Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2019 Αντιθέτως εγώ λέω ότι ισχύει (προσωπική εμπειρία) αυτό που σου ανέφερε και μάλιστα είσαι εξασφαλισμένος από την στιγμή που έχεις γραπτώς την εξήγηση. Στην δικιά μου περίπτωση ήταν απλή ηχογραφημένη επικοινωνία, αλλά δεν χρειάστηκε καθώς έγιναν όπως τα είχαμε συμφωνήσει.
prometheas Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εαν εχεις επίσημο email με τα πλήρη στοιχεία του εκπροσώπου της εταιρείας (ειδικά αν είναι από Vodafone και όχι από εξωτερικό συνεργάτη) δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Οι ειδικές προσφορές πολλές φορές δεν φαίνονται στα συμβόλαια για προφανείς λόγους. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2019 από prometheas
YesOrNo Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 Η διαφορα απο το αρχικο quote που σου εκανε ειναι το +9.6 ή το (+9.6 και το +4.06) ?
Silverage Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 Εγώ πιστεύω είναι εντάξει. Σου έχει στείλει επίσημο email με τα στοιχεία του.
nikkonstas Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Απλά έμπλεξα σαν γιαγιά. Η αίτηση είχε καταχωρηθεί στο σύστημα της Vodafone & δεν ακυρώνεται παρά μόνο μετά την πάροδο ενός μήνα. το οποίο σημαίνει ότι από 22/10 που το έχει ανεβάσει ο τύπος της Vodafone στο σύστημα 22/11 θα κατέβει & μέχρι τότε ούτε internet θα έχω & θα πληρώνω γαμ***κα στον OTE. Και κανά 20ήμερο μέχρι να γίνει η φορητότητα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα