Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας,

έχω μια Samsung 60" αγορασμένη πριν περίπου 4 χρόνια. Σχεδόν στα 2 χρόνια εντός της 2ετούς εγγύησης, χαλάει το πάνελ (στην μισή οθόνη όλα τα χρώματα ήταν σκούρα), έρχονται οι τεχνικοί, την παίρνουν και την φτιάχνουν ΔΩΡΕΑΝ.

Πριν ένα μήνα λοιπόν ξανά το ίδιο πρόβλημα, επικοινωνώ με την Samsung και μου λένε ότι το πρόβλημα είναι το ίδιο (χαλασμένο πάνελ) και θα υπάρξει χρέωση και για την εργασία αλλά και για το πάνελ (δεν ξέρω ποσό, θα πρέπει να μιλήσω πρώτα με το service) για την διόρθωση του προβλήματός μου.

Τους λέω ότι αυτό είναι απαράδεκτο, μιας και πριν 2 χρόνια είχε ξανά παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα. Μου λένε ότι το καταλαβαίνουν αυτό που τους λέω αλλά δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο.

Μπορώ να κάνω κάτι;

Επεξ/σία από Uberalles_gr
Δημοσ.

Να πάρεις άλλη τηλεόραση.Οσο καλή και να ήταν πριν 4 χρονια δεν νομίζω να αξίζει να την ξαναεπισκευασεις.Πηγαινε σε μεγάλη αλυσίδα , πάρε άλλη με επέκταση εγγύησης αφού είσαι παθων και τέλος.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν αξίζει η αλλαγή πάνελ. Η τιμή που θα σου πουν θα είναι ίδια ή και υψηλότερη σε σχέση με την αγορά νέας και καλύτερης φυσικά τηλεόρασης!

Δημοσ.

Για αυτό τον λόγο λοιπόν δεν δέχονται την δωρεάν επισκευή.

Εάν καταφύγω προς το συνήγορο του καταναλωτή λέτε να βρω καμία άκρη;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Uberalles_gr είπε

Για αυτό τον λόγο λοιπόν δεν δέχονται την δωρεάν επισκευή.

Εάν καταφύγω προς το συνήγορο του καταναλωτή λέτε να βρω καμία άκρη;

Όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα και έγινε η αντικατάσταση με νέο πάνελ είχες κανονικά επέκταση της εγγύησης για άλλα 2 χρόνια μόνο για το κομμάτι που αντικατέστησαν, το νέο πάνελ δηλαδή, όχι ολόκληρη την τηλεόραση.
Από την στιγμή που είσαι στα 4 χρόνια πλέον είσαι εντελώς εκτός εγγύησης οπότε σου είπαν για την χρέωση στο service.
Δεν πρόκειτε να καταφέρεις τίποτα με τον συνήγορο εκτός ίσως αν λόγο της πίεσης δεκτούν να σου κάνουν κάποια πολύ καλή προσφορά για να αγοράσεις καινούργια τηλεόραση Samsung.

Προσπάθησε να μιλήσεις πρώτα με κάποιον υπεύθυνο, εξήγησε του τί έχει γίνει και πόσο έχεις ταλαιπωρηθεί και ζήτα να σου προτείνει μία λύση.
Είχαμε κάνει κάτι παρόμοιο με ηλεκτρική συσκευή της Bosch που ήταν εκτός εγγύησης, πριν από λίγα χρόνια.
Η εταιρεία δεν δεχόταν να την επισκευάσει, παρόλο που υπήρχε ακόμα προς πώληση σε διάφορα καταστήματα λόγο έλλειψης ανταλλακτικών και τελικά δέχτηκε να μας κάνει έκπτωση κάπου 60% για αγορά νέας.
Βέβαια εξαρτάται και από την αντιμετώπιση του καταναλωτή που ακολουθεί ο καθένας.

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, dpolal είπε

Όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα και έγινε η αντικατάσταση με νέο πάνελ είχες κανονικά επέκταση της εγγύησης για άλλα 2 χρόνια μόνο για το κομμάτι που αντικατέστησαν, το νέο πάνελ δηλαδή, όχι ολόκληρη την τηλεόραση.
Από την στιγμή που είσαι στα 4 χρόνια πλέον είσαι εντελώς εκτός εγγύησης οπότε σου είπαν για την χρέωση στο service.
Δεν πρόκειτε να καταφέρεις τίποτα με τον συνήγορο εκτός ίσως αν λόγο της πίεσης δεκτούν να σου κάνουν κάποια πολύ καλή προσφορά για να αγοράσεις καινούργια τηλεόραση Samsung.

Προσπάθησε να μιλήσεις πρώτα με κάποιον υπεύθυνο, εξήγησε του τί έχει γίνει και πόσο έχεις ταλαιπωρηθεί και ζήτα να σου προτείνει μία λύση.
Είχαμε κάνει κάτι παρόμοιο με ηλεκτρική συσκευή της Bosch που ήταν εκτός εγγύησης, πριν από λίγα χρόνια.
Η εταιρεία δεν δεχόταν να την επισκευάσει, παρόλο που υπήρχε ακόμα προς πώληση σε διάφορα καταστήματα λόγο έλλειψης ανταλλακτικών και τελικά δέχτηκε να μας κάνει έκπτωση κάπου 60% για αγορά νέας.
Βέβαια εξαρτάται και από την αντιμετώπιση του καταναλωτή που ακολουθεί ο καθένας.

Ισχύει αυτό που λες (το κείμενο που έχω μαρκάρει);

Γιατί τότε είμαι μέσα στην εγγύηση του πάνελ που έκαναν αντικατάσταση.

Επεξ/σία από Uberalles_gr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, Uberalles_gr είπε

Ισχύει αυτό που λες (το κείμενο που έχω μαρκάρει);

Γιατί τότε είμαι μέσα στην εγγύηση του πάνελ που έκαναν αντικατάσταση.

 

Επεξ/σία από manoskost
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Uberalles_gr είπε

Ισχύει αυτό που λες (το κείμενο που έχω μαρκάρει);

Γιατί τότε είμαι μέσα στην εγγύηση του πάνελ που έκαναν αντικατάσταση.

δεν ξερω να σου πω ακριβως για το θεμα σου αλλα θεωρω πως ισχυει.. θυμαμαι καποτε στο κινητο, που μου καηκε η οθονη στους 18 μηνες, μου αλλαξαν οθονη (lcd+digitizer) δωρεαν, και το νεο χαρτι που μου εστειλαν, ελεγε οτι καλυπτετε απο 2 χρονια απο την καινουρια ημερομηνια η οθονη.. οποτε φανταζομαι το ιδιο θα πρεπει να ισχυει και εδω..

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ισχύει κανονικά και με το νόμο η ανανέωση εγγύησης.

 https://www.lawspot.gr/node/256097

Άρθρο 5a, Παράγραφος 4

Προσοχή όμως! Δεν ανανεώνεται +2 χρόνια από την ημερομηνία λήξης της αρχικής εγγύησης (δηλαδή 2+2= 4), αλλά +2 από την ημερομηνία επισκευής.

Επεξ/σία από MakeGreeceSexyAgain
  • Like 3
Δημοσ.
Στις 23/10/2019 στις 1:24 ΜΜ, MakeGreeceSexyAgain είπε

Ισχύει κανονικά και με το νόμο η ανανέωση εγγύησης.

 https://www.lawspot.gr/node/256097

Άρθρο 5a, Παράγραφος 4

Προσοχή όμως! Δεν ανανεώνεται +2 χρόνια από την ημερομηνία λήξης της αρχικής εγγύησης (δηλαδή 2+2= 4), αλλά +2 από την ημερομηνία επισκευής.

Μετά από επικοινωνία με την Samsung, μου λένε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο και υπάρχει ΜΟΝΟ η 2ετή εγγύηση από την ημερομηνία αγοράς....

Κλάφτα....

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Uberalles_gr είπε

Μετά από επικοινωνία με την Samsung, μου λένε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο και υπάρχει ΜΟΝΟ η 2ετή εγγύηση από την ημερομηνία αγοράς....

Κλάφτα....

Έχεις χαρτιά που να φαίνονται ξεκάθαρα η ημερομηνία αρχικής αγοράς και έπειτα η ημερομηνία επισκευής με την περιγραφή της;

Επικοινώνησε με κάνα συνήγορο του καταναλωτή. Δεν έχω έρθει προσωπικά σε επαφή με το σέρβις της Samsung, αλλά δεν έχω διαβάσει και τα καλύτερα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MakeGreeceSexyAgain είπε

Έχεις χαρτιά που να φαίνονται ξεκάθαρα η ημερομηνία αρχικής αγοράς και έπειτα η ημερομηνία επισκευής με την περιγραφή της;

Επικοινώνησε με κάνα συνήγορο του καταναλωτή. Δεν έχω έρθει προσωπικά σε επαφή με το σέρβις της Samsung, αλλά δεν έχω διαβάσει και τα καλύτερα.

Την 1η φορά που επικοινώνησα με την Samsung, επειδή ήμουν μέσα στην εγγύηση, όλα έγινα στο μπαμ μπαμ χωρίς πολλά πολλά

Τώρα την 2η φορά, έχω μιλήσει μαζί τους 2-3 φορές, έχουμε ανταλλάξει καμιά 10αρια email και προσπαθώ μπας και βρω καμία άρκη. Απογοήτευση

Δημοσ.
Just now, Uberalles_gr said:

Την 1η φορά που επικοινώνησα με την Samsung, επειδή ήμουν μέσα στην εγγύηση, όλα έγινα στο μπαμ μπαμ χωρίς πολλά πολλά

Τώρα την 2η φορά, έχω μιλήσει μαζί τους 2-3 φορές, έχουμε ανταλλάξει καμιά 10αρια email και προσπαθώ μπας και βρω καμία άρκη. Απογοήτευση

Κοίταξε την παράγραφο 4 του  άρθρου που αναφέρει για εγγύηση και ανταλλακτικό.http://www.opengov.gr/ypoian/?p=8170

Επιπλέον πάρε ένα τηλέφωνο INKA κτλ. να ρωτήσεις. Εμένα η άποψή μου είναι ίδια με αυτά που σου ανάφεραν, από την στιγμή που έγινε αλλαγή, το ανταλλακτικό από μόνο του έχει εγγύηση (πιστεύω διετή) και θεωρώ οτι με αν ασχοληθείς με μια καταγγελία θα βγάλεις άκρη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...