Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαιρετώ την κοινότητα. Πολύ πρωτότυπο το θέμα μου. 😊

 

Πριν προχωρήσω σε καταγγελία ΕΕΤΤ κλπ, ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος.

Όταν στείλεις μέσω της φόρμας επικοινωνίας τους και σου απαντήσουν, μετά μπορείς να συνεχίσεις μέσω e-mail η θα πρέπει να ξανά στείλω μέσω φόρμας ?

Γιατί με τα τηλεφωνικά παράπονα , μου είπαν ότι μόλις κλείσουμε θα λάβω SMS με reference number, το οποίο δεν έλαβα εννοείται.

 

Ευχαριστώ όλο το community που παρέχει σημαντικές πληροφορίες για όλα τα θέματα.

 

 

 

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Ανάλογα αν το εμαιλ αποστολής δέχεται απάντηση ναι μπορείς

Ναι θενκς λογικό αυτό, απλώς μήπως αν ξέρει κάποιος, αλλιώς να κάνω εγγράφως και να πάω σε κατάστημα.

Δημοσ.

Να σου πω εγω τα καταστηματα των παροχων δεν τα εμπιστευομαι, αλλα σου λενε αλλα τους λες και μετα αντε να βρεις ακρη

Εμαιλ και παλι εμαιλ

Και αυτο το επισυνάπτεις στην καταγγελία σου

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Να σου πω εγω τα καταστηματα των παροχων δεν τα εμπιστευομαι, αλλα σου λενε αλλα τους λες και μετα αντε να βρεις ακρη

Εμαιλ και παλι εμαιλ

Και αυτο το επισυνάπτεις στην καταγγελία σου

Συμφωνώ αλλά φαντάσου στέλνω στη φόρμα επικοινωνίας μετά μου απαντάνε με e-mail στο οποίο (μπορεί και να μην μπορώ να απαντήσω) και μετά πρέπει να ξαναστειλω με τη φόρμα επικοινωνίας. Μετά θα είναι περίπλοκο να τα επισυναψω όλα μαζί αν δεν είναι από ένα e-mail για τον ΕΕΤΤ.

Δεν ξέρω αν τα γράφω κατανοητά.

Έτσι και αλλιώς θα το κάνω. Απλώς μήπως κάποιος πρόσφατα είχε πάρε δώσε με τη φόρμα επικοινωνίας και μπορεί να μας πει.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...