Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δε ξερ'ω για πτηση διάρκειας 19~20 ωρών αλλά εγώ όποτε ταξιδευω Νεα Υορκη - Αθήνα που είναι 11 ώρες περίπου τα παιζω κανονικά... Διαλύομαι τελειως... Κανω κανα δυο μέρες να συνέλθω μετά. Τώρα για 20 ώρες θα με κουβαλάγανε κανονικά μετά από μέσα.... Για το jetlag δε το συζητάω καν...

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, lelisjr είπε

τι γίνεται με τη συνεχή λειτουργία των κινητήρων για 19 ώρες σερί... Αλλάζει κάτι στη συντήρησή τους; 

 

Έχω την εντύπωση οτι τα αεροπλάνα λειτουργούν σερί επι ημέρες ή εβδομάδες χωρίς να σβήσουν οι κινητήρες. Όταν προσγειώνονται, ανεφοδιάζονται, αλλάζουν προσωπικό κτλ με τους κινητήρες στο ρελαντί και μετά φεύγουν για το επόμενο δρομολόγιο.

 

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η απόσταση που έχει η απαράδεκτη "οικονομική" θέση, σε σχέση με την business, από πλευράς κόστους, είναι απλώς η ΝΤΡΟΠΗ της σύγχρονης αεροπλοοιας. Διεθνώς. Αποτελεί κατά τη γνώμη μου το μεγαλύτερο καταναλωτικό παράδοξο της εποχής μας. Πώς είναι δυνατόν, ένα αγαθό ή υπηρεσία να στοιχίζει δέκα φορές παραπάνω, από την μια κατηγορία στην αμέσως επόμενη της?!?!

 

Η economy, στο 99% των κοινών πτήσεων, είναι, απολύτως άθλια. ΠάΚτωμα και συμπίεση των επιβατών σε βαθμό που θυμίζει τη χειρότερη αστική γραμμή του ΟΑΣΑ στα λεωφορεία της Αθήνας. Δεν έχω ειλικρινά, κανένα άλλο παράδειγμα καταναλωτικού προϊόντος με τέτοια τερατώδη τιμολογιακή απόσταση από τη μία βαθμίδα στην αμέσως επόμενη της!!! Και ερωτω: υπάρχει κανείς εδώ μέσα, πελάτης πχ του VW Golf, που προκειμένου να περάσει στο ΑΜΕΣΩΣ επόμενο μοντέλο, από πλευράς εξοπλισμού Πχ, θα έδινε τα... 10 πλάσια???? Είμαστε σοβαροί???

Ή πχ το iPhone? To καλύτερο Rolex πχ? Ή ΈΝΑ έστω Seiko. Είναι ποτέ δυνατόν να κοστολογείται 10 φορές πάνω από το αμέσως κατώτερο μοντέλο?

 

Αυτό τέλος πάντων θα είχε αξία να μελετηθεί. Μια τέτοια μελέτη ή και αναδιαμόρφωση της γενικότερης εμπειριας του επιβάτη. Μια αναδιάταξη των θέσεων και της καμπίνας, που αφορά εκατομμύρια επιβάτες, είτε σε σύντομες είτε σε long haul πτήσεις....

Επεξ/σία από Ghost.Dog
  • Like 1
  • Confused 2
  • Sad 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, dr_frozenarm είπε

Δε ξερ'ω για πτηση διάρκειας 19~20 ωρών αλλά εγώ όποτε ταξιδευω Νεα Υορκη - Αθήνα που είναι 11 ώρες περίπου τα παιζω κανονικά... Διαλύομαι τελειως... Κανω κανα δυο μέρες να συνέλθω μετά. Τώρα για 20 ώρες θα με κουβαλάγανε κανονικά μετά από μέσα.... Για το jetlag δε το συζητάω καν...

Αυτά εχει η εκονομυ

1 ώρα πριν, tsilitheo1 είπε

Μαλλον θες να πεις τουτ'εστιν.... 

Αχ αχ αχ. Μπακαλορεα μου εσύ

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, kostipoos είπε

Αυτά εχει η εκονομυ

Αχ αχ αχ. Μπακαλορεα μου εσύ

Τα φρυδια σου τα δυο αν εσυ ποτε σταυρωσεις σωστη προταση. Σεφερλη μου εσυ

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

 

Έχω την εντύπωση οτι τα αεροπλάνα λειτουργούν σερί επι ημέρες ή εβδομάδες χωρίς να σβήσουν οι κινητήρες. Όταν προσγειώνονται, ανεφοδιάζονται, αλλάζουν προσωπικό κτλ με τους κινητήρες στο ρελαντί και μετά φεύγουν για το επόμενο δρομολόγιο.

 

Κι όμως τους σβήνουν τους κινητήρες όταν παρκάρουν στην πύλη. Για πολλούς λόγους.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ghost.Dog είπε

Η απόσταση που έχει η απαράδεκτη "οικονομική" θέση, σε σχέση με την business, από πλευράς κόστους, είναι απλώς η ΝΤΡΟΠΗ της σύγχρονης αεροπλοοιας. Διεθνώς. Αποτελεί κατά τη γνώμη μου το μεγαλύτερο καταναλωτικό παράδοξο της εποχής μας. Πώς είναι δυνατόν, ένα αγαθό ή υπηρεσία να στοιχίζει δέκα φορές παραπάνω, από την μια κατηγορία στην αμέσως επόμενη της?!?!

 

Η economy, στο 99% των κοινών πτήσεων, είναι, απολύτως άθλια. ΠάΚτωμα και συμπίεση των επιβατών σε βαθμό που θυμίζει τη χειρότερη αστική γραμμή του ΟΑΣΑ στα λεωφορεία της Αθήνας. Δεν έχω ειλικρινά, κανένα άλλο παράδειγμα καταναλωτικού προϊόντος με τέτοια τερατώδη τιμολογιακή απόσταση από τη μία βαθμίδα στην αμέσως επόμενη της!!! Και ερωτω: υπάρχει κανείς εδώ μέσα, πελάτης πχ του VW Golf, που προκειμένου να περάσει στο ΑΜΕΣΩΣ επόμενο μοντέλο, από πλευράς εξοπλισμού Πχ, θα έδινε τα... 10 πλάσια???? Είμαστε σοβαροί???

Ή πχ το iPhone? To καλύτερο Rolex πχ? Ή ΈΝΑ έστω Seiko. Είναι ποτέ δυνατόν να κοστολογείται 10 φορές πάνω από το αμέσως κατώτερο μοντέλο?

 

Αυτό τέλος πάντων θα είχε αξία να μελετηθεί. Μια τέτοια μελέτη ή και αναδιαμόρφωση της γενικότερης εμπειριας του επιβάτη. Μια αναδιάταξη των θέσεων και της καμπίνας, που αφορά εκατομμύρια επιβάτες, είτε σε σύντομες είτε σε long haul πτήσεις....

 

  • Thanks 3
Δημοσ.
8 ώρες πριν, aris1986 είπε

Καλά είναι εδώ φαντάρος έκανα από Κόρινθο για Ορεστιάδα 14 ώρες στο ΚΤΕΛ, εντάξει είχαμε και 2 στάσεις αλλά και πάλι!

ειχες παθει jet lag τοτε?

  • Confused 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

 

Έχω την εντύπωση οτι τα αεροπλάνα λειτουργούν σερί επι ημέρες ή εβδομάδες χωρίς να σβήσουν οι κινητήρες. Όταν προσγειώνονται, ανεφοδιάζονται, αλλάζουν προσωπικό κτλ με τους κινητήρες στο ρελαντί και μετά φεύγουν για το επόμενο δρομολόγιο.

 

Έχεις λάθος εντύπωση. Εννοείται σβήνουν οι κινητήρες. Αν γίνεται αυτό σε στρατιωτικά μεταφορικά για ευνόητους λόγους 

Δημοσ.

Η κατανάλωση δεν είναι ίδια όταν το αεροπλάνο έχει αποσκευές και είναι γεμάτο (γιατί το κόστος σε μακρινά δρομολόγια είναι μεγάλο για τις εταιρείες και δεν συμφέρει να κάνεις τέτοιου τύπου δρομολόγιο με λίγο κόσμο). Φυσικά δεν έχει καμία σχέση και από μόνο του το να κάνεις ένα τέτοιο ταξίδι σε economy class και με κόσμο, σε σχέση με business class. Δεν νομίζω πως η λύση βρίσκεται σε αυτό που θέλουν να πλασάρουν πάντως.

Δημοσ.

Εκπληκτικό κατόρθωμα!

Σχεδόν έφτασαν τις ώρες που μια τυπική πτήση Σάν Φρασίσκο - Χονολουλού έκανε με Boing 314 στα τέλη του 1938 .... 

 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, ethereum είπε

πολύ ανθυγιεινό και για το πλήρωμα που κανονικά θα έπρεπε να αλλάξει με άλλο πλήρωμα σε ενδιάμεση στάση

Σε long-haul πτήσεις υπάρχουν 3 πιλότοι και ξεκουράζονται εναλλάξ, πρέπει μόνο κατά τη διαδικασία της απογείωσης και προσγείωσης να είναι και οι τρεις στο πιλοτήριο. Υπάρχουν οδηγίες πόσες ώρες πρέπει να έχουν εκτός ανά διάρκεια πτήσης. Το ίδιο και για το πλήρωμα καμπίνας.
Σε wide-body αεροσκάφη υπάρχουν σε ειδικά σημεία "κρυφά" δωμάτια με κρεβάτια για το πλήρωμα.

 

Δημοσ.

12 ωρες περιπου εχω κανει και δεν παλευοταν με τιποτα, ο χωρος να κινηθείς ειναι ελάχιστος ειδικα αν εισαι πανω απο 170 75-80kg σχεδον σιγουρα θα εχεις προβλημα ανεσης. Προφανως μιλαω για economy γιατι business κλπ ειχαν 8-10k οποτε προφανως δεν ειναι η λυση.. :P 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...