Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν 2 βδομάδες παραγγειλα ενα προϊον απο σκρουτζομάγαζο και πλήρωσα με καρτα. Το προιν ακομα δεν εχει ερθει και το καταστημα δεν απανταει ουτε στο τηλεφωνο ουτε στα email.

Πως μπορω να κινηθω απο δω και περα για να παρω τα λεφτα πισω και να τιμωρησω τους απατεωνες.

Δημοσ.

Πας στην τραπεζα και τους εξηγεις το ιστορικο. Υπαρχει δικλειδα ασφαλειας γιαυτο. Ρωτα ομως για σιγουρια.

Δημοσ.

Μήπως είναι το κατάστημα που κάνει μετακόμιση;

Δημοσ.

Αμφισβήτηση συναλλαγής, κάνε screenshot όλο το ιστορικό αναπάντητων κλήσεων προς το κατάστημα καθώς και όλα τα e-mail.

Επίσης κοινοποίηση προς το συνήγορο του καταναλωτή καθώς και αξιολόγηση στο skroutz

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, cacofonix-3 είπε

Αμφισβήτηση συναλλαγής, κάνε screenshot όλο το ιστορικό αναπάντητων κλήσεων προς το κατάστημα καθώς και όλα τα e-mail.

Επίσης κοινοποίηση προς το συνήγορο του καταναλωτή καθώς και αξιολόγηση στο skroutz

https://www.ekpizo.gr/el/καταγγελίες/αμφισβήτηση-χρέωσης-πιστωτικής-κάρτας

 
 
 
 
Spoiler

Περιγραφή

Εάν διαπιστώσετε χρεώσεις στην πιστωτική σας κάρτα για προϊόντα ή/και υπηρεσίες που δεν έχετε πραγματοποιήσει, τότε μπορείτε να προβείτε σε καταγγελία ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες:

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, ASFE είπε

Ποιο καταστημα ειναι?

Καλό είναι να μην αναφερθεί. Μπορεί κάποια στιγμή να χρησιμοποιηθεί εναντίον του ως δυσφήμιση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) Αν είναι εισαγόμενο προϊόν μπορεί να το παραλαβεις και μετά από 1 μήνα (αν δεν έχει αποθήκη ο πωλητής).

Κοίτα αν αναφέρει χρόνο παραλαβής γενικά στο site η στη σελίδα του προϊόντος.

2) Έλεγξε τα email που παρελαβες την ημέρα παραγγελίας , μήπως σου ανέφεραν χρόνο παραλαβής η αριθμό παρακολουθησης παραγγελίας

3) Αν έχεις λάβει αριθμό παρακολουθησης παραγγελίας, μπορείς να δεις την εξέλιξη, αν το site έχει Tracking Order σελίδα.

4) Ανέφερε το site να δούμε αν είναι αξιόπιστο

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Εδω μας λεει οτι δεν απαντανε σε τηλ και μαιλ και πιθανος να εχει πεσει και το σαιτ.........................

Δημοσ.

ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.

δε θα πω ακομα ποιο ειναι το site, ειναι απο επαρχια παντως. για το προιον ελεγε πως ειναι αμεσα διαθεσιμο και παραλαβη απο 1 εως 3 μερες. 

αυριο θα παω στην τραπεζα και θα επικοινωνησω και με το συνηγορο του καταναλωτη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είσαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν ήρθε η παραγγελία σου και όχι ότι απλά δεν σε ενημέρωσε η συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία του καταστήματος για να το παραλάβεις ? Ta email που στέλνεις στο κατάστημα είναι reply σε κάποιο ενημερωτικό της παραγγελίας σου που έχεις κάνει γιατί αυτά συνήθως δεν τα λαμβάνουν κάποια καταστήματα. Καλύτερα να βρεις ένα απευθείας mail να στείλεις του τύπου [email protected] ή [email protected]. Έχεις ψάξει το site του καταστήματος μήπως έχει live chat για επικοινωνία. Ο λόγος που δεν αναφέρεις το όνομα του καταστήματος ποιος είναι αν επιτρέπετε ?

Επεξ/σία από dj_aggelos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανεφερε το όνομα του καταστήματος να σου πούμε, ως πιο έμπειροι, αν είναι αξιόπιστο η όχι.

Από κει και πέρα ανάλογα με το τρόπο πληρωμής κάνεις Paypal dispute η credit card chargeback.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...