Προς το περιεχόμενο

Diablo IV [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, daredevil1 είπε

Εγώ το παίζω το 2 με hacks σε ανάλυση 1280*720, τα γραφικά του κρατάνε ακόμα. 

Ποιος ηρθε?

  • Like 1
  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, dalan2007 είπε

remaster θα βγει..και θα ειναι στο gog οπως το 1...γιαυτο δεν ειπαν τιποτα

το 1o είχε γίνει reverse engineering, γίαυτό υπάρχει ως re-release.. αλλα δεν είναι official

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όντας φαν του D1, D2 και poe. Έχω παίξει πολλες ώρες D3 και άπειρες poe. Εγώ προσωπικά θα ήθελα να δω το D4 σαν μια μίξη από ατμόσφαιρα και μουσική,lore D1, D2, build customization και items σαν τοu poe. Το auction House καλο θα ηταν να υπάρχει αλλά με πολλούς περιορισμούς. Ακόμα και στο poe που μπορείς να κάνεις trade, έφτιαξαν AH σε εξωτερικό site. Δυστηχως δεν έχω μικρό καλαθάκι να κρατήσω για το D4. Είχα ένα τεράστιο και το πέταξα στο D3. 

Επεξ/σία από geo4sar
Δημοσ.
22 ώρες πριν, dalan2007 είπε

remaster θα βγει..και θα ειναι στο gog οπως το 1...γιαυτο δεν ειπαν τιποτα

Για επανέλαβε το αληθές..? Το d1 είναι κατ'εμέ το καλύτερο, ιδίως σε ατμόσφαιρα/μουσική.

 

Για το 4, ελάχιστη σημασία δίνω στο 4, είχα δώσει κάποια στο 3 αλλά άδικα.

Μπορεί να έχει πιο λεπτομερή γραφικά αλλά συνεχίζει να μήν με πείθει. Το πιθανότερο Repetitive έως το έπακρο.. 

Δημοσ.
Στις 4/11/2019 στις 1:50 ΜΜ, Fulgore είπε

Ποιος ηρθε?

Παίζω από την εποχή που πρωτοβγηκε η EGA και τρέχαμε να αγοράσουμε το maniac mansion οπότε καταλαβαινεις μου φαίνονται μια χαρά τα γραφικά του. Άμα παίζεις 1,5 χρόνο τώρα με το pc του μπαμπά έχεις απαιτήσεις.

  • Confused 3
Δημοσ.

Τα γραφικά του Diablo 2 και η κλειδωμένη ανάλυση 800*600 δεν κρατάγανε ούτε στην εποχή του, με τα θολά sprites και τα ξασπρουλιάρικα εφέ και textures τίγκα στα πίξελ. Η απεικόνιση είτε σε καλή TFT της εποχής είτε σε CRT κακή από πλευράς χρώματος, ενώ η σύγκριση με σχεδόν όλα τα isometric της αγοράς ήταν καταπέλτης. Τώρα αν σε κάποιους άρεσε το art direction πάσο, εγώ το θεωρούσα και το θεωρώ ακόμα της πλάκας. Αυτό που στέκεται πάρα πολύ καλά, με κάποια θέματα ανάλυσης και χειρισμού, είναι το Diablo 1.

Για να μην είμαι τελείως off topic, η πιο λιτή και "ρεαλιστική" μουντή παρουσίαση του Diablo 4 είναι ευπρόσδεκτη, αλλά μπαίνουν πλέον και θέματα απόδοσης με πολλούς παίκτες στην οθόνη, εφέ latency κλπ. Το Path of Exile πχ, η πιο συγκρίσιμη κατάσταση, έχει προσφέρει πολλές δυσάρεστες εμπειρίες σε αδύναμα μηχανήματα και έχει γίνει αρκετά απαιτητικό σε hardware. Είμαι λίγο περίεργος να δω αν η - κατά τα φαινόμενα - ελαφρά βελτιωμένη μηχανή του 3 θα σταθεί.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Tobajara είπε

Τα γραφικά του Diablo 2 και η κλειδωμένη ανάλυση 800*600 δεν κρατάγανε ούτε στην εποχή του, με τα θολά sprites και τα ξασπρουλιάρικα εφέ και textures τίγκα στα πίξελ. Η απεικόνιση είτε σε καλή TFT της εποχής είτε σε CRT κακή από πλευράς χρώματος, ενώ η σύγκριση με σχεδόν όλα τα isometric της αγοράς ήταν καταπέλτης. Τώρα αν σε κάποιους άρεσε το art direction πάσο, εγώ το θεωρούσα και το θεωρώ ακόμα της πλάκας. Αυτό που στέκεται πάρα πολύ καλά, με κάποια θέματα ανάλυσης και χειρισμού, είναι το Diablo 1.

Για να μην είμαι τελείως off topic, η πιο λιτή και "ρεαλιστική" μουντή παρουσίαση του Diablo 4 είναι ευπρόσδεκτη, αλλά μπαίνουν πλέον και θέματα απόδοσης με πολλούς παίκτες στην οθόνη, εφέ latency κλπ. Το Path of Exile πχ, η πιο συγκρίσιμη κατάσταση, έχει προσφέρει πολλές δυσάρεστες εμπειρίες σε αδύναμα μηχανήματα και έχει γίνει αρκετά απαιτητικό σε hardware. Είμαι λίγο περίεργος να δω αν η - κατά τα φαινόμενα - ελαφρά βελτιωμένη μηχανή του 3 θα σταθεί.

Πολλοί γράφουν πως δεν είναι σαν το diablo2 ή πως πρέπει να επιστρέψουμε σε αυτό ή πως θα τους έφτανε μια ανακοίνωση ενός diablo2 remaster κλπ κλπ. Αυτό είναι μέρος του προβλήματος...  Οι ας πουμε hardcore fans νομίζουν πως θέλουν μια απ'τα ίδια (επιστροφή στις ρίζες or whatever) και κάπως έτσι οι devs προσπάθησαν να συμβιβάσουν αυτά που έμαθαν και έφτιαξαν στο diablo3 με κάποια συστατικά των παλιότερων diablo (κυρίως την πιο μουντή κλπ ατμόσφαιρα μάλλον;;) που έλλειπαν απ'αυτό κλπ και κάπως έτσι φτάσαμε σε αυτό που είδαμε.

Γνώμη μου είναι πως οι hardcore fans δεν ξέρουν πραγματικά τι θέλουν αλλά κάπως θυμούνται την αίσθηση που είχαν πριν από μια δεκαετία (και πολύ λίγο βάζω) όταν έπαιζαν diablo1 ή 2. Η πραγματικότητα είναι πως αυτό που θα έπρεπε να ζητάνε είναι αλλαγή και πειραματισμό (που όμως μπορεί να οδηγήσει και σε ναυάγιο) αν θέλουν την πιθανότητα να βγει κάτι που πραγματικά τους θυμίζει εκείνη την εμπειρία!

Επεξ/σία από Sanjuro
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
20 minutes ago, Sanjuro said:

Πολλοί γράφουν πως δεν είναι σαν το diablo2 ή πως πρέπει να επιστρέψουμε σε αυτό ή πως θα τους έφτανε μια ανακοίνωση ενός diablo2 remaster κλπ κλπ. Αυτό είναι μέρος του προβλήματος...  Οι ας πουμε hardcore fans νομίζουν πως θέλουν μια απ'τα ίδια (επιστροφή στις ρίζες or whatever) και κάπως έτσι οι devs προσπάθησαν να συμβιβάσουν αυτά που έμαθαν και έφτιαξαν στο diablo3 με κάποια συστατικά των παλιότερων diablo (κυρίως την πιο μουντή κλπ ατμόσφαιρα μάλλον;;) που έλλειπαν απ'αυτό κλπ και κάπως έτσι φτάσαμε σε αυτό που είδαμε.

Γνώμη μου είναι πως οι hardcore fans δεν ξέρουν πραγματικά τι θέλουν αλλά κάπως θυμούνται την αίσθηση που είχαν πριν από μια δεκαετία (και πολύ λίγο βάζω) όταν έπαιζαν diablo1 ή 2. Η πραγματικότητα είναι πως αυτό που θα έπρεπε να ζητάνε είναι αλλαγή και πειραματισμό (που όμως μπορεί να οδηγήσει και σε ναυάγιο) αν θέλουν την πιθανότητα να βγει κάτι που πραγματικά τους θυμίζει εκείνη την εμπειρία!

Το βασικό πρόβλημα είναι ότι για άλλη μία φορά η blizzard επιδίδεται σε επιλεκτική ακοή, προκειμένου και καλά να ικανοποιήσεις τους φανς.

Τα παράπονα που έχουν ακουστεί για το diablo 3 είναι αρκετά περισσότερα από απλά την ατμόσφαιρα. Μερικά που μου έρχονται στο μυαλό είναι το πιο colorful design, μικρότερη έμφαση στο horror στοιχείο, πολύ πιο linear design στους χάρτες, όχι random generation, απλοποιημένο stat system, skill system που δεν σε έκανε να δένεσαι με το χαρακτήρα σου καθώς ανά πάσα στιγμή μπορούσες να αλλάξεις build με αποτέλεσμα να έχουμε φαινόμενα leveling/endgame builds, ψιλοαδιάφορο itemization κ.α. που μπορεί να μην μου έρχονται αυτή τη στιγμή.

H blizzard θεώρησε ότι τα πάντα διορθώνονται με ένα γκρι φίλτρο πάνω στο diablo 3.

Τις περισσότερες φορές οι hardcore fans ξέρουν τι θέλουν απλά επειδή είναι λίγοι συγκριτικά δεν βγάζει νόημα για μεγαλοεταιρείες να προσπαθήσουν να τους ικανοποιήσουν. Είναι πιο εύκολο να προσπαθήσεις να τους ξεγελάσεις με επιφανειακά πράγματα, ενώ στην πραγματικότητα κυνηγάς το mainstream.

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.

Το προβλημα των νεων παιχνιδιων ειναι οτι κονσολοποιηθηκαν. Έχασαν την αισθηση την πολυπαραμετροποιησης τους. Το ίδιο συνέβη και με το wow που συνεχως γινονταν ολο και πιο απλο στην αναπτυξη του χαρακτήρα.

Δυστυχως το diablo 4 φαινεται να ειναι παντρεμα του 2 με το 3 με κατευθυνση στις κονσολες για αλλη μια φορα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Xorxhs! είπε

Το προβλημα των νεων παιχνιδιων ειναι οτι κονσολοποιηθηκαν. Έχασαν την αισθηση την πολυπαραμετροποιησης τους. Το ίδιο συνέβη και με το wow που συνεχως γινονταν ολο και πιο απλο στην αναπτυξη του χαρακτήρα.

Δυστυχως το diablo 4 φαινεται να ειναι παντρεμα του 2 με το 3 με κατευθυνση στις κονσολες για αλλη μια φορα

Κονσολοποιηθηκε και ο κόσμος όμως. Αυτός το ξεκίνησε. Δεν ήθελε στυλ online με χειρισμό και κουμπιά baldur's gate και διάβασμα ήθελε απλά κουμπιά spells 1,2,3,4 potions κτλπ

Και το έδωσαν οι εταιρείες γιατί αλλιώς θα έφευγαν για τον πρώτο που θα τους το έδινε.

Τώρα ποιος φταίει και οι 2 πιστεύω.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
9 minutes ago, xtrmsnpr said:

Diablo 4 will be always-online, will not feature an offline mode

Κρίμα γι'αυτό.. όχι πως πλέον δεν έχουμε μόνιμη σύνδεση στο ίντερνετ αλλά υπάρχουν και αυτές οι στιγμές

Ίδια φάση με το 3.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, daredevil1 είπε

Παίζω από την εποχή που πρωτοβγηκε η EGA και τρέχαμε να αγοράσουμε το maniac mansion οπότε καταλαβαινεις μου φαίνονται μια χαρά τα γραφικά του. Άμα παίζεις 1,5 χρόνο τώρα με το pc του μπαμπά έχεις απαιτήσεις.

Εσυ μπορεις να πιστευεις οτι θελεις,αλλα η πραγματικοτητα αλλη ειναι.

Εκτος αν μετα απο τοσα χρονια δεν εχεις δει πιο συγχρονα παιχνιδια για να λες οτι τα γραφικα του 2 κρατανε μια χαρα μεχρι και σημερα.

Δημοσ.

Δε καταλαβαίνω γιατί πάνε πάλι να το κάνουν μια single player εμπειρία χωρίς AH, με soulbound items και με ελάχιστο trading τάχαμου για κάτι crafting mats.

Και προφανώς απ'τη στιγμή που μέσες άκρες πάλι θα είναι solo-self-found πάλι τα legendaries θα πέφτουν κάθε 2'. 

Απορώ αν αυτοί οι άνθρωποι δε διαβάζουν καθόλου feedback ή αν το διαβάζουν επιλεκτικά ή αν δε καταλαβαίνουν αυτά που διαβάζουν.

Δηλαδή από την επιτυχία του PoE με όλο αυτό το ζωντανό economy (και ας μη συμφωνώ σε όλα με τον τρόπο trading του) το μόνο που βρήκαν να αντιγράψουν είναι τα drops/keys από endgame maps που είναι το πιο σπαστικό κομμάτι του?

Ήμαρτον ρε blizzard. Τη μία μαλακία μετά την άλλη κάνεις. Τον Τσίπρα έχετε βάλει για CEO?

  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...