Προς το περιεχόμενο

Diablo IV [PC]


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Δεν θα επρεπε να γινεται αυτο και ετσι δεν θα εψαχνες να βρεις λογους να το κανεις.
70 - 53 = 17 κανονικα λοιπον θα επρεπε να φαρμαρεις 17-20 αντε 25αρι Sigil στο 70 level και ο 100αρης που εχει 120 paragons παραπανω και εχει ανοιξει 3-4 Paragon Boards παραπανω και 3-4 Glyphs παραπανω θα επρεπε να εχει ως βαση το 47-50 Sigil και απο εκει και περα αναλογα το build ,το gameplay του και το Party να μπορει να ψαξει τα ορια του μεχρι και τα 60αρια Sigil.
Αν ο 70αρης καθαριζει 100-150αρια mobs τοτε κατι δεν παει καλα.
Εχει βρει καποιο Aspect που δεν δουλευει σωστα , καποιο skill ή καποιο συνδιασμο skill/Αspect/Glyph δεν δουλευει σωστα και σκαει Millions/Billions ενω δεν θα επρεπε.
Πρωτα nerfαρεις αυτα που πρεπει να nerfαρεις και μετα γινονται οι προσθηκες .
Οι προσθηκες μπορει να ειναι μεγαλυτερα items, μεγαλυτερο Tier με μεγαλυτερα items ή καποια Mechanics σαν τα Malignant που θα σου δωσουν το καταλληλο Boost για πας στα πιο δυσκολα.
Αν δεν Nerfαραν πριν βαλουν τα νεα items/tier/Mechanic παλι θα ηταν μια τρυπα στο νερο.
Ξερεις τι θα αλλαζε μονο;
Oτι οι SKilled Players θα pushαραν παραπανω και πιο ευκολα και οι Average απο εκει που δεν μπορουσαν, τωρα θα μπορουσαν με τις προσθηκες και μονο με τις προσθηκες.
Δηλαδη οτι νεο εμπαινε δεν θα εμπαινε για να φτιαξει το συστημα αλλα για να δωσει χερι βοηθειας στους Average.
 

Αρα δεν ειχαν τεσταρι τπτ , γιατι αυτα τα νουμερα που βλεπουμε δεν δικαιολογουνται .Αρα failaran τελειως με το endgame scalling και μην εχοντας κατι καινουργιο για το νεο season ειπαν ας τα κανουμε ολα slow down και με τα season power θα ερθουν παλι στα pre-nerf αρα ξανα στα ιδια προβληματα με το βαρετο endgame. |Γενικα  εχει γινει μεγαλο λαθος με το dps design μεχρι τωρα

 

Επεξ/σία από Dether
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Δεν θα επρεπε να γινεται αυτο και ετσι δεν θα εψαχνες να βρεις λογους να το κανεις.
70 - 53 = 17 κανονικα λοιπον θα επρεπε να φαρμαρεις 17-20 αντε 25αρι Sigil στο 70 level και ο 100αρης που εχει 120 paragons παραπανω και εχει ανοιξει 3-4 Paragon Boards παραπανω και 3-4 Glyphs παραπανω θα επρεπε να εχει ως βαση το 47-50 Sigil και απο εκει και περα αναλογα το build ,το gameplay του και το Party να μπορει να ψαξει τα ορια του μεχρι και τα 60αρια Sigil.
Αν ο 70αρης καθαριζει 100-150αρια mobs τοτε κατι δεν παει καλα.
Εχει βρει καποιο Aspect που δεν δουλευει σωστα , καποιο skill ή καποιο συνδιασμο skill/Αspect/Glyph δεν δουλευει σωστα και σκαει Millions/Billions ενω δεν θα επρεπε.
Πρωτα nerfαρεις αυτα που πρεπει να nerfαρεις και μετα γινονται οι προσθηκες .
Οι προσθηκες μπορει να ειναι μεγαλυτερα items, μεγαλυτερο Tier με μεγαλυτερα items ή καποια Mechanics σαν τα Malignant που θα σου δωσουν το καταλληλο Boost για πας στα πιο δυσκολα.
Αν δεν Nerfαραν πριν βαλουν τα νεα items/tier/Mechanic παλι θα ηταν μια τρυπα στο νερο.
Ξερεις τι θα αλλαζε μονο;
Oτι οι SKilled Players θα pushαραν παραπανω και πιο ευκολα και οι Average απο εκει που δεν μπορουσαν, τωρα θα μπορουσαν με τις προσθηκες και μονο με τις προσθηκες.
Δηλαδη οτι νεο εμπαινε δεν θα εμπαινε για να φτιαξει το συστημα αλλα για να δωσει χερι βοηθειας στους Average.
 

1) Ξαναρωτάω. Ποιος νοιάζεται αν κάποιος καθαρίζει 25άρι sigil ή 100άρι sigil όταν έχουν ακριβώς τα ίδια drops? Αυτά τα όρια που αναφέρεις είναι προσωπικοί στόχοι που βάζει κάποιος και δεν έχουν καμιά αξία. Είναι σαν να λέει ένα hamster σήμερα θα κάνω 400 στρόφες αντί για 300. Θα πρέπει να υπάρχει λόγος για να pushαρεις

2) Ξεκόλλα με το skill. Δεν υπάρχει σοβαρό skill ceiling στα arpg. Gear/build checks είναι το 99% του content και μόνος σου λες σνομπάροντας ότι οι περισσότεροι ακολουθούν κάποιο έτοιμο build που δεδομένα είναι καλύτερο από το δικό σου (αλλιώς θα ακολουθούσαν το δικό σου και θα ήταν αυτό το meta). Ζούμε στο 2023 και το θεωρώ απίθανο κάποιος που ενδιαφέρεται πραγματικά για το παιχνίδι να έχει κακό build με τόση πληροφορία παντού οπότε δεν υπάρχει κάποιο skill σε οποιοδήποτε σημείο του παιχνιδιού.

Ναι συμφωνώ ότι το lvl cap έπρεπε να είναι 70-80 άσχετα αν ειπώθηκε ειρωνικά γιατί εκεί φαίνεται να τελειώνει το παιχνίδι σε επίπεδο itemisation.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 minutes ago, bushidocougar said:

Πολύ χρήσιμο index, δεν το γνώριζα.

Δεν μου φαίνεται σωστά ανανεωμένο με το 1.1 patch, π.χ. το hota build εχει πεθάνει και αυτος το δείχνει σαν ΟΚ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

1) Ξαναρωτάω. Ποιος νοιάζεται αν κάποιος καθαρίζει 25άρι sigil ή 100άρι sigil όταν έχουν ακριβώς τα ίδια drops? Αυτά τα όρια που αναφέρεις είναι προσωπικοί στόχοι που βάζει κάποιος και δεν έχουν καμιά αξία. Είναι σαν να λέει ένα hamster σήμερα θα κάνω 400 στρόφες αντί για 300. Θα πρέπει να υπάρχει λόγος για να pushαρεις

2) Ξεκόλλα με το skill. Δεν υπάρχει σοβαρό skill ceiling στα arpg. Gear/build checks είναι το 99% του content και μόνος σου λες σνομπάροντας ότι οι περισσότεροι ακολουθούν κάποιο έτοιμο build που δεδομένα είναι καλύτερο από το δικό σου (αλλιώς θα ακολουθούσαν το δικό σου και θα ήταν αυτό το meta). Ζούμε στο 2023 και το θεωρώ απίθανο κάποιος που ενδιαφέρεται πραγματικά για το παιχνίδι να έχει κακό build με τόση πληροφορία παντού οπότε δεν υπάρχει κάποιο skill σε οποιοδήποτε σημείο του παιχνιδιού.

Ναι συμφωνώ ότι το lvl cap έπρεπε να είναι 70-80 άσχετα αν ειπώθηκε ειρωνικά γιατί εκεί φαίνεται να τελειώνει το παιχνίδι σε επίπεδο itemisation.

 

Μα στο εξηγησα...
Πρωτα θα σε βαλουν εκει που πρεπει να εισαι με τα Ancestral 820 KAI META θα σου βαλουν νεα items/Tier/Mechanics.
Το να σου πεταξουν απλα νεα items/Τiers ειναι μια τρυπα στο νερο γιατι αν εγω πχ με τα 820 καθαριζα 100αρια τι να τα κανω τα νεα items να τα κανω κορνιζα;
Πρωτα θα πεσει το nerf ωστε τα 820 να φαρμαρουν μεχρι εκει που πρεπει να farmαρουν και μετα θα σου δωσουν τα νεα Items/Tier/Mechanics για να μπορεις να φαρμαρεις τα 60+.
Εκτος αν τα αφησουν ολα ετσι οπως ειναι , δεν κανουν Nerf και σου εβαζαν τα νεα items/tier/mechanics για να φαρμαρεις 200αρια αλλα εκει μιλαμε για αλλο Cap και οχι για Balance.

21 λεπτά πριν, CalaQuendiR είπε

Εχεις δικιο σε αυτα τα πραγματα και ειναι και ενας απο τους λογους που με εκανε και μενα να καταληγω να παιζω μονο 1 season καθε 1-2 χρονια.
Οσον αφορα το 4 τωρα μηπως θα μπορουσες να μου πεις ποσες ωρες εχεις ριξει εως τωρα στο game (προσωπικα βρισκομαι στις 147) ? Υπαρχει ευκολος τροπος να τις δεις ακριβως αν εν το γνωριζεις ηδη μεσω του D4armory κανοντας login. Αμα ανεβαζες photo με ολα τα στοιχεια θα ηταν το καλυτερο γιατι αναφερει και ποσα gold εχεις φαρμαρει κτλπ.
Το ρωταω αυτο γιατι ακουγεσαι σαν καποιος που αφιερωνει πολλες ωρες κατα μεσο ορο την ημερα και ισως να μην καταλαβαινεις πως ειναι η εμπειρια απο την μερια αυτων που παιζουν λιγες (δεν αναφερομαι αναγκαστικα μονο στους casuals ακα λιγοτερες απο 15 ωρες την βδομαδα). Προσωπικα καταφερα με 25 ωρες περιπου την βδομαδα να φτασω 100 πριν απο κανα 10ημερο.
Επισης λογω αυτου δειχνεις να μην μπορεις να δεχτεις οτι ετσι οπως ειναι το game αυτην την στιγμη ειναι πολυ δυσκολο να κανεις δοκιμες και rerolls για να φτιαξεις δικο σου build oπως αναφερεις. Τα κοστη ειναι πολυ μεγαλα οι ωρες σε grind kai farming ( κιτρινα/aspects/gold για rerolls και resets) που χρειαζονται ειναι πολλες με αποτελεσμα οπως εχω ξαναπει να σε "ωθουν" στο να ακολουθησεις guide διοτι διαφορετικα προλαβαινεις να βαρεθεις πρωτου φτασεις στην πηγη. Δοκιμες εκανα μεχρι τα 60-70lvl (με οτι συνολικο συμπερασμα μπορουσα να βγαλω λογω των περιορισμενων paragon lvls) απο εκει και περα δεν εβγαιναν τα κουκια. Με τοση σημασια και δυναμη που εχουν δοσει στο paragon system κανονικα πρεπει να περιμενεις να κανεις δοκιμες μετα τα 90lvl. Πραγμα απλα αδυνατο εκτος αν παιζεις ξερω γω 10 ωρες την ημερα.

Εχεις δικιο στο οτι δεν πρεπει να ανεβαινουμε τσακ μπαμ σε τετοια games αλλα οχι και να μιμηθουμε μοντελα και απαιτουμενες ωρες grind mmorpg που καλως η κακως ναι μεν απαιτουν με την σειρα τους πολλες αλλα εχουν και ενα σωρο activities (τα καλουτσικα τουλαχιστον) να σπανε την μονοτονια 😕 .

Screenshot.jpg
 

Eχω και 4-5 50αριδες που εκανα δοκιμες για Speedruns πριν τα Patch.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Ζούμε στο 2023 και το θεωρώ απίθανο κάποιος που ενδιαφέρεται πραγματικά για το παιχνίδι να έχει κακό build με τόση πληροφορία παντού οπότε δεν υπάρχει κάποιο skill σε οποιοδήποτε σημείο του παιχνιδιού.

Το οτι δεν κυνηγας την πληροφορια για να βρεις ποια ειναι τα καλυτερα builds δεν σημαινει οτι δεν ενδιαφερεσαι για το game. Μπορουν καποιοι οπως εγω πχ να θελουν να ανακαλυψουν μεσα απο testing και διαφορους συνδιασμους τι λειτουργει και τι οχι. Εξισου με εσας ενδιαφερομαστε για το game μην σου πω ισως και λιγο παραπανω απο την στιγμη που κανουμε embrace και το κομματι της προσωπικης δοκιμης της καθε επιλογης (ασχετα που στο συγκεκριμενο το εχουν κανει κατα την γνωμη μου ηλιθιοδως δυσκολο και ολιγον βαρετο :P).

Θα συμφωνησω ομως στο οτι το απαιτουμενο "skill" (οχι γενικα στα arpgs γιατι υπαρχουν και εξαιρεσεις) στο diablo 4 ειναι μικρο εως πολυ μικρο. Το build σε κουβαλαει τουλαχιστον σε ποσοστο 80-90%. Απο εκει και περα τα βασικα αμα κανεις εισαι μια χαρα.   

Επεξ/σία από CalaQuendiR
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, Thresh said:

Malignant Hearts will now always grant armor that directly maps with their item power.

Αλλαγή στο 1.1.0b patch που μπήκε σήμερα...

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι εννοουν?
Γιατι δεν βγάζω κανενα νόημα απο την πρόταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Mitroglou7 said:

2) Ξεκόλλα με το skill. Δεν υπάρχει σοβαρό skill ceiling στα arpg. Gear/build checks είναι το 99% του content και μόνος σου λες σνομπάροντας ότι οι περισσότεροι ακολουθούν κάποιο έτοιμο build που δεδομένα είναι καλύτερο από το δικό σου (αλλιώς θα ακολουθούσαν το δικό σου και θα ήταν αυτό το meta). Ζούμε στο 2023 και το θεωρώ απίθανο κάποιος που ενδιαφέρεται πραγματικά για το παιχνίδι να έχει κακό build με τόση πληροφορία παντού οπότε δεν υπάρχει κάποιο skill σε οποιοδήποτε σημείο του παιχνιδιού.

Ναι συμφωνώ ότι το lvl cap έπρεπε να είναι 70-80 άσχετα αν ειπώθηκε ειρωνικά γιατί εκεί φαίνεται να τελειώνει το παιχνίδι σε επίπεδο itemisation.

 

Δεν ξερω γιατι το σπαμαρουν συνεχεια με αυτο με το skill στα arpg τυπου diablo/poe etc , λιγο game knowledge θες και τπτ αλλο τα αλλα θα ερθουν με το farm, απλα αν καποιος παιζει 20 ωρες θεωρει οτι ειναι ποιο skilled απο εναν που φαρμαρει 3-4 ωρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, BlurayMoviesGreece said:

Μα στο εξηγησα...
Πρωτα θα σε βαλουν εκει που πρεπει να εισαι με τα Ancestral 820 KAI META θα σου βαλουν νεα items/Tier/Mechanics.
Το να σου πεταξουν απλα νεα items/Τiers ειναι μια τρυπα στο νερο γιατι αν εγω πχ με τα 820 καθαριζα 100αρια τι να τα κανω τα νεα items να τα κανω κορνιζα;
Πρωτα θα πεσει το nerf ωστε τα 820 να φαρμαρουν μεχρι εκει που πρεπει να farmαρουν και μετα θα σου δωσουν τα νεα Items/Tier/Mechanics για να μπορεις να φαρμαρεις τα 60+.
Εκτος αν τα αφησουν ολα ετσι οπως ειναι , δεν κανουν Nerf και σου εβαζαν τα νεα items/tier/mechanics για να φαρμαρεις 200αρια αλλα εκει μιλαμε για αλλο Cap και οχι για Balance.

Screenshot.jpg

Το οτι εσυ εχεις αποφασισει να αφιερωσεις την ζωη σου ολοκληρη στο D4 ειναι επιλογη σου και δεν την κρινω.

Ελα ομως που δεν εχουμε ολοι 500 ωρες σε εναν μηνα οπως εσυ για να διαθεσουμε για gaming. 

Εχουμε λιγες ωρες και θελουμε ΟΥΣΙΑ και διασκεδαση, και αυτην την στιγμη το παιχνιδι δεν προσφερει κανενα απο τα 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, starmanwarz είπε

Το οτι εσυ εχεις αποφασισει να αφιερωσεις την ζωη σου ολοκληρη στο D4 ειναι επιλογη σου και δεν την κρινω.

Ελα ομως που δεν εχουμε ολοι 500 ωρες σε εναν μηνα οπως εσυ για να διαθεσουμε για gaming. 

Εχουμε λιγες ωρες και θελουμε ΟΥΣΙΑ και διασκεδαση, και αυτην την στιγμη το παιχνιδι δεν προσφερει κανενα απο τα 2.

Ναι sry αλλα δεν φταιω εγω για αυτο για να τη πληρωσω και εγω.
Αν δεν εχεις χρονο παιξε κατι αλλο παιξε Dota, LoL ,Fifa ή ενα Αrcade/Action/Single Player κτλ που μπορεις να παιζεις μια "παρτιδα" της ωρας ή να κανεις Pause και να συνεχιζει απο εκει που ησουν.
Αυτα τα Games θελουν πχ 200 ωρες για να πεις οτι εφτασες να κανεις τα παντα.
Το αν εγω θα το κανω σε 15 μερες και εσυ σε 3 μηνες δεν με αφορα , μας δινεται και στους 2 η δυνατοτητα να το κανουμε με το τροπο μας.
Στη τελικη δεν σε κυνηγαει κανενας 90 μερες ειναι το Season.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, silenoz66 είπε

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι εννοουν?
Γιατι δεν βγάζω κανενα νόημα απο την πρόταση

Τα seasonal gems ή αλλιώς malignant hearts, θα έχουν σαν items ένα item power νούμερο. Αυτό το νούμερο θα το κερδίζεις και στο armor σου. Επομένως, όσο μεγαλύτερο το item power του gem τόσο πιο πολύ armor θα κερδίζεις.

Επεξ/σία από bushidocougar
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Screenshot.jpg
 

Eχω και 4-5 50αριδες που εκανα δοκιμες για Speedruns πριν τα Patch.


Σωραιος.
Αρα μεσο οσο περιπου παιζεις 9-10 ωριτσες την ημερα οποτε καλα το ειχα ψιλιαστει. Για αυτο σου ειπα καλοπροαιρετα πως ισως να μην εχεις καταλαβει ποσο grindy ειναι καποια συστηματα για την συντριπτικη πλειοψηφεια. Πραγματα και διαδικασιες που με το δικο σου playtime δειχνουν ez και normal για τους περισσοτερους ειναι αθλος οποτε καταληγει ευκολα αγγαρεια.... Αυτο συντελει στο οτι οι περισσοτεροι διαλεγουν να παιξουν με τον "by the book" τροπο και οχι με αυτον του πειραματισμου.
Btw καλα κανεις και εκφραζεις την αντιθετη αποψη εφοσον οντως το διασκεδαζεις.

Επεξ/σία από CalaQuendiR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, bushidocougar είπε

Τα seasonal gems ή αλλιώς malignant hearts, θα έχουν σαν items ένα item power νούμερο. Αυτό το νούμερο θα το κερδίζεις και στο armor σου. Επομένως, όσο μεγαλύτερο το item power του gem τόσο πιο πολύ armor θα κερδίζεις.

Τελειο! Ακομη περισσοτερο γραμμικο content! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...