Προς το περιεχόμενο

Diablo IV [PC]


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι τσακώνεστε;

Casual εδώ: παλιός παίχτης d2, δεν έπαιξα ούτε ένα δευτερόλεπτο το d3.

Το d4 δεν ανταποκρίνεται σαν gameplay στις απαιτήσεις μου εν έτη 2023. Μόνο ως γραφικό περιβάλλον εντυπωσιάζει. Μιλάω μόνο για εμενα. 

εφτασα lvl52 και το παράτησα μέχρι να έρθει η επόμενη σεζόν λόγω βαρεμαρασ. Button smashing χωρις αυριο με την ίδια σειρά. Στα τυφλά μπορούσα να παίξω. Ακόμα και το deadcell, Ori, κτλ πιο μεγάλη ποικιλία είχαν στο τι κουμπιά πατασ. Αν σε αυτή η σεζον με καθυστερεί και άλλο στο να ανέβω level ενώ διατηρεί το ίδιο ανέμπνευστο gameplay, ε τότε μάλλον πάει για άκυρο.

οι υπόλοιποι που έχετε χρόνο να καίγεστε  (αφού το φτάσατε lvl100) καλά να περάσετε, αλλά να ξέρετε ότι είναι η μειοψηφία έτσι. Η πλειοψηφία που σκάει τα 70αρια είναι σαν εμενα.
Μια παράκληση, μην προσπαθείτε να πείτε τι κάνουνε οι casual όταν εσείς προφανώς δεν είστε. Ρωτήστε εμάς απευθείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mια ειναι η λυση και μονο ετσι θα ηρεμισουν ολοι.
Να βγαλει ενα μεγαλο patch με 100 ερωτησεις multiple choice να διαλεγεις ποια επιλογη σου αρεσει.
Μολις τα διαλεξεις ολα να τρεχει Local και να παιξεις αυτο που παντα ηθελες 😂🤣.
Ειμαι σιγουρος οτι καποιος θα βρεθει να πει ξεχασαν και αυτες τις 10 επιλογες ή επρεπε να εχει και αυτες τις 20 απαντησεις για να ειναι σωστο.
Μεχρι τοτε σε καθε αλλαγη,nerf,προσθηκη θα υπαρχει παντα γκρινια γιατι δεν εχουν ολοι την ιδια αποψη και την ιδια οπτικη για ολα αυτα τα θεματα.
Τωρα πχ ημουν για ψαρεμα με φιλο που παιζει D4.
Δεν εχει διαβασει τι γινεται εδω ουτε εχει δει βιντεακια στο youtube για να επιρεαστει ή να παπαγαλισει το ιδιο επιχειρημα σχετικα με καποια αλλαγη.
Ε λοιπον στα μισα συμφωνουσε με καποιους απο εδω, σε καποια ηταν αντιθετος, καποια πραγματα τον απασχολουσαν που δεν εχουν αναφερθει εδω και καποια αλλα που με απασχολουν εμενα και του τα ανεφερα του ηταν αδιαφορα.
Φανταστειτε τωρα σε αυτον το μικροκοσμο με τα 50-60 ατομα που διαφωνουν, να εχεις εκατομμυρια κοσμο.
Ε δεν προκειται να ειμαστε ποτε ευχαριστημενοι ολοι, παντα καποιοι θα εχουν παραπονα.

Παμε να δουμε τι μας διδαξε η ιστορια.
Στο D2 (Legacy) η τοτε Blizzard λειτουργουσε με τη λογικη "ετσι ειναι και αν σου αρεσει".
Καποιοι εφυγαν, καποιοι εμειναν, καποιοι γυρισαν και συμβιβαστηκαν και καταφεραν να παιζεται ακομα και σημερα και να κανει Seasons κανονικα μετα απο 20 χρονια.
Οταν κυκλοφορησε το D3, επεσε το κλαμα της αρκουδας, ειναι δυσκολο, δεν μπορω να περασω το Act2, δεν μπορω να περασω το Act3, το build που σκεφτηκα να κανω δεν ειναι viable και το Build του Τακη παει Act3 αρα θελω να κανεις και το δικο μου ουρανοκατεβατο build το ιδιο.
Με αυτα και με αυτα το 5-10% του κοσμου καταφερε σε 20 μερες να φαει Diablo ενω το 90-95% ακομα εκλαιγε και ζητουσε nerf.
Ακουει το Community και nerfarei το game, καποιοι τα περασαν και καποιοι εμειναν ακομα κολλημενοι στο Act3.
Μετα απο λιγο καιρο σκαει 2ο Nerf και το game καταντησε παιδικη χαρα.
Σε 2-3 ωρες ησουν max level και farmαρες Paragons, το Campaign εβγαινε με κλειστα ματια και με skills στη τυχη και απο gear στο χαλαρο σε 2-3 μερες τα ειχες ολα.
ο κοσμος που γκρινιαζε τελικα εγινε το δικο του , καταφερε να κανει τα παντα και μετα leavαρε να παιξει κατι αλλο.
Αυτο το εκτρωμα ομως το λουστηκαμε εμεις που ειχαμε σκοπο να συνεχισουμε να παιζουμε...

Αν ακολουθησει τη τακτικη του D3 να χαιδευει αυτια και να κανει χατηρια, τοτε θα χασει και τους φευγατους και αυτους που ηθελαν να μεινουν για το Challenge κοινως RIP.
Αν ακολουθησει τη τακτικη του D2 θα χασει περισσοτερο κοσμο στην αρχη,θα κρατησει τους HC και σιγα σιγα θα γυρισει ο κοσμος να δουν τα νεα Seasons ή τα νεα Expansions.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, BlurayMoviesGreece said:

Οταν κυκλοφορησε το D3, επεσε το κλαμα της αρκουδας, ειναι δυσκολο, δεν μπορω να περασω το Act2, δεν μπορω να περασω το Act3, το build που σκεφτηκα να κανω δεν ειναι viable και το Build του Τακη παει Act3 αρα θελω να κανεις και το δικο μου ουρανοκατεβατο build το ιδιο.
Με αυτα και με αυτα το 5-10% του κοσμου καταφερε σε 20 μερες να φαει Diablo ενω το 90-95% ακομα εκλαιγε και ζητουσε nerf.

Ακριβώς γιατί ο σχεδιασμός του παιχνιδιού ήταν από άσχετους όπως και τώρα. Δηλαδή ήταν λογικό για εσένα να μπαίνεις act 2 και να φεύγεις one-shot από τα μυγάκια; Σε οποιαδήποτε δυσκολία κι ολας αν θυμάμαι καλά. Φοβερό difficulty design να πούμε 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Sugizo είπε

Ακριβώς γιατί ο σχεδιασμός του παιχνιδιού ήταν από άσχετους όπως και τώρα. Δηλαδή ήταν λογικό για εσένα να μπαίνεις act 2 και να φεύγεις one-shot από τα μυγάκια; Σε οποιαδήποτε δυσκολία κι ολας αν θυμάμαι καλά. Φοβερό difficulty design να πούμε 😂

Σε πολλά παιχνίδια συμβαίνει σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό αυτό με τα μυγάκια δηλαδή να είναι κάτι overtuned. Ας πούμε ότι είναι κάτι που μπορεί να σου ξεφύγει στο testing.

Υπάρχει όμως μια βασική διαφορά στα προβλήματα του D3 με του D4.
Στο D3 ήθελες να βγεις από το Act 2 και να μπεις στο Act 3 γιατί στο Act 3 πέφταν καλύτερα αντικείμενα.
Στο D4 άπαξ και μπεις WT4 τέλος. Όλες οι περιοχές ανεξαρτήτως δυσκολίας ρίχνουν τα ίδια αντικείμενα. Είτε κάνεις NM40 είτε κάνει NM100 τα ίδια πράγματα ρίχνει. Οπότε είναι και ψιλοαδιάφορη η δυσκολία. 

Το να γίνει πιο δύσκολο το παιχνίδι είναι αποδεκτό. Το ότι είτε κάνεις δύσκολο ή εύκολο content τα drops είναι τα ίδια είναι απαράδεκτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, Mitroglou7 said:

Σε πολλά παιχνίδια συμβαίνει σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό αυτό με τα μυγάκια δηλαδή να είναι κάτι overtuned. Ας πούμε ότι είναι κάτι που μπορεί να σου ξεφύγει στο testing.

Υπάρχει όμως μια βασική διαφορά στα προβλήματα του D3 με του D4.
Στο D3 ήθελες να βγεις από το Act 2 και να μπεις στο Act 3 γιατί στο Act 3 πέφταν καλύτερα αντικείμενα.
Στο D4 άπαξ και μπεις WT4 τέλος. Όλες οι περιοχές ανεξαρτήτως δυσκολίας ρίχνουν τα ίδια αντικείμενα. Είτε κάνεις NM40 είτε κάνει NM100 τα ίδια πράγματα ρίχνει. Οπότε είναι και ψιλοαδιάφορη η δυσκολία. 

Το να γίνει πιο δύσκολο το παιχνίδι είναι αποδεκτό. Το ότι είτε κάνεις δύσκολο ή εύκολο content τα drops είναι τα ίδια είναι απαράδεκτο.

Συμφωνώ, αλλά το μισο game ήταν overtuned, και μόλις 1 Diablo kill προ-nerf. Δηλαδή μιλάμε για testing 0.
Για το 4, το πρώτο red flag ήταν τα άτομα που είναι στο development team, συγνώμη αλλά η κοπελιές δεν έχουν ιδέα για τι μιλάνε και έκανε μπαμ, και από τα παλικαράκια, μόνο ο ένας σκάμπαζε.

Αν δεν με απατά η μνήμη μου, η μια από της κοπέλες ήταν cosplayer? Πολύ μπροστά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Rogues και druids ειναι σε τελείως αλλο level στο συγκεκριμένο patch και μετα 3ος ο Necro.
Ηδη μετα το nerf σκοτώνουν μεσα σε 1-2' uber lilith και βγάζουν και Τ100 Nm dungeons, αρα σκεφτειτε με τα hearts τι θα κάνουν..

Τωρα θελω να δω ποιος ανώμαλος θα θελει να παιζει με sorc που για να pusharei 100 NM δν ξερω τι πρέπει να γίνει για να τα καταφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το valid point και η ουσία είναι είναι στο τέλος του βίντεο και στο comment

@Orion-rl7js

He makes the most valid point at the end of the video. We, as consumers aren't here to develop the game. We are here to have fun, not be data mined for future balances that should have been done during the beta. We already paid full price.

 

ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10ΧΡΟΝΙΑ DEVELOPMENT, ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟ FEEDBACK πας Season1 και ΑΚΟΜΑ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΓΩ EARLY style...10ευρώ άνα SEASON. Τι όχι; Τι εννοείς δε πάει έτσι; χαχαχαχαχαχ και χαχα και χα χα....nope

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 hours ago, ilos said:

Επειδή σαν Barbarian έχω πειραματιστεί με 2-3 builds (έχω 90+ char), το θέμα δεν είναι τόσο ότι τον "ξέσκισαν", αλλά ότι για 50-60+ nightmares μπορείς να παίξεις μόνο σβούρα πλέον (με τα 3 shouts και είτε με  ironskin, είτε με WOTB. είτε με Deathblow που παίζω εγώ - λίγο πολύ το ίδιο build είναι)...

Στην αρχή ήταν viable και το cleave κάπως (πάλι χειρότερο από το whirlwind), έφαγε το nerfάκι του και απλά εκεί που ήταν 2 φορές πιο slow από σβούρα για clears (αν και λίγο πιο safe θα έλεγα) - τώρα είναι 5 με 10 φορές χειρότερο.

Την χειρότερη ήττα όμως την φάγανε όσοι παίζανε HOTA build - για αυτό αν έχετε διαφορά builds κρατήστε το παλιό σας gear, aspects και materials. Αυτούς τους πήδηξε πατόκορφα η Bliz. Αν είχα χαλάσει 50-100 ώρες για να ντυθώ για HOTA σωστά και μου το έκανε αυτό και εμένα μπορεί να παράταγα και το game από την ξενέρα χωρίς πλάκα.

Σήμερα που έπαιξα λίγο μετά από καιρό. Ιδέα μου είναι ή έγιναν ακόμα πιο broken οι σκατζόχοιροι με το resource burn? Δε θυμάμαι να σου τρώγανε 100->0 όλο το fury με 1-2 hits ffs. Έβγαλα όλο το dungeon με deathblows...  Ευτυχώς που ήταν 40ρι γιατί 50+ θα έπαιζε rq. Επίσης δε θυμάμαι ο Kixxarth, το helltide assassin boss να ήταν τόσο tanky την τελευταία φορά που τον είχα παίξει. Πήρε σχεδόν να βγει σε solo όσο ένα world boss - μην πω παραπάνω.


Hota Barb 91lvl εδω, την εχω καταβρει καθως προσεγγιζα αλλα κυριως οταν ξεπερασα το lvl80-85 oπου πλεον δυνητικα μπορω να εχω drops απο το πανω ραφι, για μενα το παιχνιδι τωρα μολις αρχισε,  μετα το patch εκει που καθαριζα 2,5 ΝΜ Dungeons σε 1 XP potion πλεον εβγαζα μετα βιας 2 με πολλους ψοφους,
πειραματιστηκα αρκετα χθες εβγαλα το Temerity και το Harrogath που λειτουργουσαν ψιλοαυτονομα και εβαλα Ancestral legs με στοχευμενα imprinted aspects και ρολαρει καλυτερα απο πριν! δε χρειαστηκε καν να παιξω με τα paragon boards και το skill tree ή μαλλον καλυτερα, οτι και να αλλαξα σε αυτα δεν ειδα καμια διαφορα

για μενα το να γεμισω στρατηγικα τα paragon boards και μετα να τα φουλαρω ολα ειναι τεραστιο κινητρο αφου δινει τεραστιο boost ασχετως αν εχω bis items, που κι αυτα καποια στιγμη θα ερθουν στη πορεια..

Επεξ/σία από Odyss3us
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως τα λες για το paragon board @Odyss3us. Βρήκα πολύ ενδιαφέρον τον τρόπο που χτίζεις τα paragon lvls σου στο D4, ενώ παράλληλα πρέπει να συνδυαστείς και με το gear σου. Αρκετές φορές έκανα reset το board για να αλλάξω διαδρομή, για fine tuning σε κάποια magic nodes.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Sugizo είπε

Ακριβώς γιατί ο σχεδιασμός του παιχνιδιού ήταν από άσχετους όπως και τώρα. Δηλαδή ήταν λογικό για εσένα να μπαίνεις act 2 και να φεύγεις one-shot από τα μυγάκια; Σε οποιαδήποτε δυσκολία κι ολας αν θυμάμαι καλά. Φοβερό difficulty design να πούμε 😂

Στις αρχες το D3 βασιζοταν πολυ στη συνεργασια των Class.
Καποιος επρεπε να κανει το Tank, καποιος εδινε buffs και επαιζε offtank και οι υπολοιποι εκαναν DPS.
Αν επαιζες DPS δεν γινοταν να αντεχεις σαν το tank οπως και το tank δεν μπορουσε να κανει το dmg του DPS.
Για να αντεχεις λοιπον το μυγακι και το καθε μυγακι επρεπε να εχεις καλο build, καλο gear και να παιξεις σωστα το καθε ELite pack.
Αν πηγαινες με οτι νανε build, oτι ναναι gear, και εκανες ντου μεσα στα elite , ε δεν φταιει το game.
Oι υπολοιποι δηλαδη που φτασαμε Diablo παιζαμε σπασμενη εκδοση με cheats;
Αν το game ειχε προβλημα τοτε κανενας δεν θα περναγε .
 

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Στις αρχες το D3 βασιζοταν πολυ στη συνεργασια των Class.
Καποιος επρεπε να κανει το Tank, καποιος εδινε buffs και επαιζε offtank και οι υπολοιποι εκαναν DPS.
Αν επαιζες DPS δεν γινοταν να αντεχεις σαν το tank οπως και το tank δεν μπορουσε να κανει το dmg του DPS.
Για να αντεχεις λοιπον το μυγακι και το καθε μυγακι επρεπε να εχεις καλο build, καλο gear και να παιξεις σωστα το καθε ELite pack.
Αν πηγαινες με οτι νανε build, oτι ναναι gear, και εκανες ντου μεσα στα elite , ε δεν φταιει το game.
Oι υπολοιποι δηλαδη που φτασαμε Diablo παιζαμε σπασμενη εκδοση με cheats;
Αν το game ειχε προβλημα τοτε κανενας δεν θα περναγε .
 

Τα έχουμε πει. Εσύ και ο kripparian είστε οι ικανοί και οι υπόλοιποι οι ανίκανοι. Εσύ τις στήρωνες τις μύγες λογικά με το υπεργαμάτο build σου και δε πετούσαν μυγάκια. Ή τα έκανες parry. Εμείς οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί στο gear μας προφανώς στοχεύουμε σε increased light radious ή κάτι τέτοιο.

Να υποθέσω ότι και στο launch εσένα δε σου έβγαζε "error 37".

Raid boss τα μυγάκια λοιπόν που απαιτούσαν tank και dps classes. Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Στις αρχες το D3 βασιζοταν πολυ στη συνεργασια των Class.

Και μέχρι σήμερα έτσι είναι το D3 οπώς γνωρίζεις καλά. Υπήρχαν εποχές με τρομερό synergy στo 3p, 4p meta.
Εντάξει από ένα σημείο και μετά οι ρόλοι ήταν στάνταρντ, πχ, baba supp με ancient spear επιβάλεται σε όλα τα groups.
Εγώ πάντως απογοητεύτηκα που το νέο diablo δεν πλησιάζει ούτε κάν το group synergy gameplay του D3.
Ειδικά με turboHud με φούλ plugins το D3 δεν χτυπιέται με τίποτα σε αυτόν τον τομέα. Εδω τωρα όλοι μπαίνουν στο dungeon και βαράνε ο,τι να'ναι... Που είναι τα mechanics π.χ. του spirit barrage witch doctor meta? (Οσοι έχουν παίξει, ξέρουν τι εννοώ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι έτσι ακριβώς. Είχα παίξει κι εγώ Diablo 3 Barbarian solo στο launch και αυτό που γινόταν ήταν να σκοτώνεις απλά mobs (γιατί τα elites σε κάνανε one shot με το που σε κοιτούσανε) και μάζευες χρήματα για να αγοράσεις gear από το Auction House - ας μην το ξεχνάμε αυτό, ήταν δομικό στοιχείο της εμπειρίας (μουχαχα) - που το έβαζε όποιος κωλόφαρδος το είχε. Τα elite packs απλά δεν τα έπαιζες ή έπαιρνες απόφαση ότι θα ψοφήσεις 20 φορές. Φάρμαρες μια μικρή ζώνη για χρυσό αποφεύγοντας τα elites και αν σου έπεφτε κάτι ψιλοκαλό το έβαζες AH για να πάρεις κάτι που σου έδινε 1-2% παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Τα έχουμε πει. Εσύ και ο kripparian είστε οι ικανοί και οι υπόλοιποι οι ανίκανοι. Εσύ τις στήρωνες τις μύγες λογικά με το υπεργαμάτο build σου και δε πετούσαν μυγάκια. Ή τα έκανες parry. Εμείς οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί στο gear μας προφανώς στοχεύουμε σε increased light radious ή κάτι τέτοιο.

Να υποθέσω ότι και στο launch εσένα δε σου έβγαζε "error 37".

Raid boss τα μυγάκια λοιπόν που απαιτούσαν tank και dps classes. Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μεσα.

Και εγω τα βρηκα σκουρα σε καποια σημεια δεν ειπα οτι τα περασα ολα απο πανω.
Καθε φορα ομως εκανα fine tuning το build και το gear και το ξεπερνουσα, δεν εκλαιγα να γινει nerf το game γιατι βαριεμαι να ασχοληθω.
Αυτη ειναι και η ομορφια να ψαχνεις για λυσεις, να κανεις αλλαγες και να βλεπεις οτι αυτο που εκανες δουλεψε.
Ολο το game ηθελε tank και DPS classes αν ηθελες να τελειωσεις τη max δυσκολια , εσυ κολλας οτι αναφερομαι συγκεκριμενα στα μυγακια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Και εγω τα βρηκα σκουρα σε καποια σημεια δεν ειπα οτι τα περασα ολα απο πανω.
Καθε φορα ομως εκανα fine tuning το build και το gear και το ξεπερνουσα, δεν εκλαιγα να γινει nerf το game γιατι βαριεμαι να ασχοληθω.
Αυτη ειναι και η ομορφια να ψαχνεις για λυσεις, να κανεις αλλαγες και να βλεπεις οτι αυτο που εκανες δουλεψε.
Ολο το game ηθελε tank και DPS classes αν ηθελες να τελειωσεις τη max δυσκολια , εσυ κολλας οτι αναφερομαι συγκεκριμενα στα μυγακια.

Το Act 2 ήταν πιο δύσκολο από το Act 3 και έριχνε χειρότερο loot. Δεν είναι θέμα κλάματος για nerf ξεκόλλα λίγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...