Προς το περιεχόμενο

Diablo IV [PC]


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πιστεύω θα γεμίσουν οι πόλεις με rogue και druid. 

Sorc πέθανε. Barb έχει μειονέκτημα στο early game leveling. Και Necro είδα επίσης καλό nerf

Καλά κρασιά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καποια εφαγαν nerf ,καποια εφαγαν Boost αν τα δεις ολα(skills,glyphs,aspects,drops,xp bonus,monsters scale κτλ) και τα ζυγισεις δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα οπως φαινονται αρχικα.
Το Power Leveling-Rush το εκοψαν θα βρουμε αλλους τροπους.
Ο Barb καθε 3 μερες ετρωγε Nerf και παλι μια χαρα παιζουν τοσοι Barbs.
Eπειδη ο Nenzo θα φυγει διακοπες και θα παιξει 2-3 μερες ελπιζω οτι θα παμε 100 η κοντα στο 100 με Barbs.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίεργο patch,δεν το περίμενε κανείς και γενικά έπεσε τρελό νερφ στα πάντα! Βλέπω να έχουν στόχο να κάνουν πιο αργό το παιχνίδι και πλέον δύσκολα θα ξεπερνάει κάποιος NM70+

Βέβαια δεν ξέρω τι παίζει με τα καινούργια hearts και ποσό θα επηρεάζουν το build! Θα φανεί στην πράξη αν και σκούρα τα βλέπω τα πράγματα!

Το θέμα είναι τώρα τι class επιλέγεις για το season έτσι όπως τα κάνανε! Προβλέπω rogue να είναι S tier και απλά RIP στον sorc 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξερεις απο που να το πρωτοπιασεις το patch, ενα χαλι μαυρο. Δειχνουν πως ακομα δεν εχουν καταληξει στο πως θελουν να λειτουργουν ουτε τα βασικα συστηματα (βλεπε helltide και ενα σωρο legendary aspects και affixes), καλα ελεγα πως beta testers ειμαστε και απο οτι φαινεται η beta θα συνεχιστει και στο season 1. H χειροτερη αλλαγη για μενα ειναι το nerf στο exp οταν σκοτωνεις μεγαλυτερα level τερατα απο εσενα μονο και μονο γιατι δεν μπορουσαν να αντιμετοπισουν διαφορετικα το boosting. Mε αποτελεσμα το ηδη μονοτονο spam NM dungeons να καταντησει 2 φορες πιο αργο και ανυποφορο. Ριξαμε ποσες ωρες σε βαρετο και ανουσιο grind οπως φαινεται και ερχονται με ενα giga patch επειδη δεν ξερουν που τους πανε τα 4 και νερφαρουν ποσα πραγματα.
Δεν καταλαβαινω επισης με τις αλλαγες γιατι κανουν το game τοσο grindy ( ενω ηδη ηταν αρκετα). Σε σπρωχνουν στο να παρεις ενα ετοιμο build και απλα να το ακολουθησεις βημα βημα που ακομα και ετσι παλι καταληγε αγγαρεια απο ενα σημειο και μετα ποσο μαλλον τωρα. Ηδη με τα κοστη των enchantments και των resets στα skills ηταν πολυ δυσκολο να πειραματιστεις μονο σου και δεν βελτιωσαν τιποτα σε αυτο το κομματι.
Προσω ολοταχως για season 2 που μεχρι τοτε θα παρουν θεση ποσα ακομα τετοια patches, μπας και εχουμε βγει απο την beta phase και δουμε μια εκδοση του game που να αξιζει τα χρηματα που δωσαμε.
 

Επεξ/σία από CalaQuendiR
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, CalaQuendiR είπε

Δεν ξερεις απο που να το πρωτοπιασεις το patch, ενα χαλι μαυρο. Δειχνουν πως ακομα δεν εχουν καταληξει στο πως θελουν να λειτουργουν ουτε τα βασικα συστηματα (βλεπε helltide και ενα σωρο legendary aspects και affixes), καλα ελεγα πως beta testers ειμαστε και απο οτι φαινεται η beta θα συνεχιστει και στο season 1. H χειροτερη αλλαγη για μενα ειναι το nerf στο exp οταν σκοτωνεις μεγαλυτερα level τερατα απο εσενα μονο και μονο γιατι δεν μπορουσαν να αντιμετοπισουν διαφορετικα το boosting. Mε αποτελεσμα το ηδη μονοτονο spam NM dungeons να καταντησει 2 φορες πιο αργο και ανυποφορο. Ριξαμε ποσες ωρες σε βαρετο και ανουσιο grind οπως φαινεται και ερχονται με ενα giga patch επειδη δεν ξερουν που τους πανε τα 4 και νερφαρουν ποσα πραγματα.
Δεν καταλαβαινω επισης με τις αλλαγες γιατι κανουν το game τοσο grindy ( ενω ηδη ηταν αρκετα). Σε σπρωχνουν στο να παρεις ενα ετοιμο build και απλα να το ακολουθησεις βημα βημα που ακομα και ετσι παλι καταληγει αγγαρεια απο ενα σημειο και μετα ποσο μαλλον τωρα. Ηδη με τα κοστη του enchantmentσ και των resets στα skills ηταν πολυ δυσκολο να πειραματιστεις μονο σου και δεν βελτιωσαν τιποτα σε αυτο το κομματι.
Προσω ολοταχως για season 2 που μεχρι τοτε θα παρουν θεση ποσα ακομα τετοια patches, μπας και εχουμε βγει απο την beta phase και δουμε μια εκδοση του game που να αξιζει τα χρηματα που δωσαμε.
 

Bασικα προσπαθουν να ισσοροπισουν τα Εnd game activities.
Oτι βλεπουν οτι spamαρεις το nerfαρουν λιγο και οτι κανεις skip γιατι δεν αξιζει το Boostαρουν.
Στα Helltides πχ οι τελευταιες αλλαγες προσθεσαν περισσοτερα drops και περισσοτερο xp.
Τωρα με το Patch ανεβαζουν λιγο τη δυσκολια με μεγαλυτερα mobs και αυξανουν απο 175 σε 250 τα καλα chests.
Επισης οτι enviroment κανεις interact εχει chance να ριξει και αυτο.
Το Helltide κρατουσε 1 ωρα και σε 12-14 λεπτα ειχες ανοιξει 2 chest και εφευγες γιατι βαριοσουν να περιμενεις να κανει reset για να παρεις αλλα 2.
Τωρα θα σου παρει 20-22 λεπτα για 2 chests ,θα παρεις drops, θα παρεις xp και λογικα θα περιμενεις και λιγο για το reset να παρεις αλλα 2.
Πολλοι τα εκαναν skip οταν μαζευαν αρκετα mats για τα rerolls ενω τελευταια βλεπω ολο και περισσοτερο κοσμο να τα φαρμαρει.
Τα Tree of Wispers πλεον θα δινουν περισσοτερο xp, αντι να κανεις Nightmare Dungeons μπορεις να κανεις 2-3 Wispers για την αλλαγη πριν και μετα απο τα Helltides.

Για το θεμα που σκοτωνεις μεγαλυτερα mobs επιτελους εγινε Balance ή να το πω αλλιως εγινε πιο δικαιο.
Δεν γινεται να ειμαστε πχ 80 lev και οι 2 ,εγω να σκοτωνω 100αρια mobs και εσυ 83 και να παιρνουμε το ιδιο xp.
Mεχρι τωρα ηταν ανουσιο να farmαρεις μεγαλυτερα mobs γιατι δεν ειχες κανενα οφελος,το εκανες μονο αν ειχες καλο build και καλο gear με αποτελεσμα να το κανεις πανω κατω στον ιδιο χρονο.
Στα μεγαλυτερα mobs ετρωγες penalty οπου τους εκανες λιγοτερο dmg απο οσο θα επρεπε, παραλληλα ετρωγες περισσοτερο damage απο οσο θα επρεπε για να παρεις το ιδιο xp με ενα Mob με 3 διαφορα.
Τωρα οτι σκοτωνεις παιρνεις, θα σκοτωσεις 3 level μεγαλυτερο θα παρεις και το αναλογο xp ,θα σκοτωσεις 10 level μεγαλυτερο θα παρεις περισσοτερο xp.
Το Boosting το αντιμετοπισαν με διαφορετικο τροπο, αναλογα τι level εισαι παιρνεις και το αναλογο xp ενω πριν επαιρνες το ιδιο xp που επαιρνε και αυτος που καθαριζε, σε 1 ωρα σε πηγαινα 1-60 lev και μεσα στην ωρα ηταν και τα 2 Capstones.
Ερχοσουν την αλλη μερα και σε ενα απογευμα εκανες το 60-80 .

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, CalaQuendiR είπε

Δειχνουν πως ακομα δεν εχουν καταληξει στο πως θελουν να λειτουργουν ουτε τα βασικα συστηματα

Κοιτα πολλα μπορουμε να πουμε, αλλα το παραπανω μου μοιαζει περιεργο.

Περιμενες ενα παιχνιδι με τοσους μηχανισμους (ειτε καλους ειτε κακους) που βασιζεται σε rng loot να εχει τελειοποιησει πως δουλευουν τα βασικα συστηματα και πως δουλευει ολος ο κοσμος βασικα κατα την κυκλοφορια? Σε καθε season Θα εχουμε αλλαγες, ειτε μικρες ειτε μεγαλες που θα φερνουν καποια πραγματα στον ισιο (κατα τον παιχτη) δρομο και αλλες φορες θα τα φερνει ολα τουμπα.

Ετσι ειναι αυτου του ειδους τα παιχνιδια και αυτος ειναι ο μονος τροπος να μην τα βαρεθεις σε 6μηνες - 1 χρονο.

Ακριβως το ιδιο γινεται στο POE τοσα χρονια. Καθε patch τρεχω να δω τι αλλαξε στους μηχανισμους, στα buffs/nerfs, τι παιχτει βοηθανε τα παραπανω να φτιαξω ή ποιον "εχασα". 

Ειναι λιγο απο την ομορφια των παιχνιδιων αυτων που λειτουργουν με seasonals content. 

 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παίδες.

Ρε πάμε καλά ? τον γ΄.....αν τελείως τον Sorc, που ήταν ήδη το χειρότερο class.

Δεν θα πω ψέματα δεν τρελάθηκα με μια πρώτη πρωινή ματιά (χωρίς καφέ :D ) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Ρε θα σας κάνει η Blizzard να κόψετε βασικές βιολογικές ανάγκες για να grind-άρετε :D

Εντάξει, 3 μήνες θα είναι η season, προλαβαίνουμε και στο χαλαρό. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω ότι βρήκα τις περισσότερες αλλαγές φυσιολογικές και εντός λογικών πλαισίων. Μπορεί στην αρχή της season 1 κάποιο class να μην παιχτεί πολύ, δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό. Εκτός αν κάποιος είναι ορκισμένος με ένα class και θέλει να παίζει ΜΟΝΟ αυτό. Επίσης οι αλλαγές στα vulnerability, κλπ, επηρεάζουν πολλά classes (όπως και του rogue που βασίζεται στο vulnerability) και όχι μόνο τις sorceresses.

Επεξ/σία από bushidocougar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...