Προς το περιεχόμενο

Diablo IV [PC]


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Fulgore είπε

Τον πρώτο καιρό/launch υπάρχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τον κόσμο.

Οσο πιο μικρό είναι όμως το αρχικό περιεχόμενο πέραν του campaign, τόσο πιο σύντομα  οι περισσότεροι θα το παρατήσουν.

Αρα μια χαρά παίζει ρόλο το περιεχόμενο του παιχνιδιού όπως και η περίοδος κυκλοφορίας του, στο πότε θα το παρατήσουν πολλοί το παιχνίδι όπως λέει και ο @Psycho_Warhead

Πως ειναι μικρο το περιεχομενο;
Ξαναρωταω εχεις παει ολα τα Glyphs 21lev;
Εχεις ανοιξει 6-7 paragon Boards;
Eχεις τρεξει 200-300 Sigils 50+  ;
Πως ενα περιεχομενο ειναι μικρο αν δεν το εχεις κανεις ουτε στα μισα;

Mπορω να δεχτω οτι δεν σου αρεσει γιατι νομιζες οτι θα φας 10 boss και θα ντυθεις End Game.
Μπορω να δεχτω οτι δεν εχεις χρονο να grindαρεις και να παιξεις με τα chances να πεσει κατι καλο.
Το περιεχομενο ειναι μικρο για αυτους που εχουν κανει τα παντα και δεν εχουν τι να κανουν.

Στα παλια Diablo ειχες 4-5 named Bosses και φαρμαρες καθε μερα ολη μερα 4 maps ή ετρεχες Rifts για να βρεις items αλλα τα drops δεν ηταν ποτε standard επαιζες με πιθανοτητες.
Tωρα δεν φαρμαρεις 4-5 αλλα 120+ maps/bosses και παλι παιζεις με τις πιθανοτητες για το τι θα πεσει.

ΥΓ
To Ιmmortal ηταν το μονο που κατα καποιο τροπο ηξερες τι πεταει το καθε Dungeon αλλα για να σηκωσεις item και μαλιστα το δικο σου εγω μετρησα 200+ runs στο καθε ενα και μπορει να ειχε ακυρα stats.
Για 5-6 items πχ με 200 runs μεσο ορο εχουμε 1000-1200 runs.
Στα Sigils με 1200 runs θα βρεις πολυ περισσοτερα και σιγουρα δεν θα ειναι 200 φορες το ιδιο map.
 

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρε σπαμάρεις dungeons γιατί δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις για να ανεβάσεις αυτά που λες, ποιο περιεχόμενο ; Φτάνεις 70-75level και μετά πας αγκομαχώντας για τα 100.

Το lvl cap με το περιεχόμενο που έχει τώρα το παιχνίδι έπρεπε να 'ναι τα 70. Το Diablo Immortal έχει πολύ περισσότερο περιεχόμενο και είχε ακόμα και στο launch, αυτό το πράγμα εδώ δεν δικαιολογείται για 10 χρόνια μετά αλλά φυσικά το κάνουν επίτηδες για να δίνουν το content με το σταγονόμετρο στα επόμενα χρόνια.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα . 

Νομίζω το κουράσαμε με το endgame content.

Content το λεει και η λέξη ειναι : περιεχόμενο,  δεν ειναι ούτε το να βρεις το έξτρα 1% ρολ BIS item ούτε να κάνεις τα ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ πράγματα με το 1λβλ.

το παιχνίδι εχει ΦΕΒΕΡΟ content 1-70lvl .
Απο 70-100 έχει 1 boss και μόνο αυτό, uber lilith.

Εμενα για παράδειγμα που μου φαίνεται ανύπαρκτο το content αυτο, 
και ναι εκανα σχεδόν τα πάντα, BIS 100lvl με 21 ΟΛΑ τα γκλιφς,
το softcore πλέον δεν με γεμίζει.

Περνάω καλύτερα στο Hardcore, που δεν μπορώ να το παω ευθεια.
Οποτε μου δινει έξτρα playtime στο 1-70 content.

Τωρα καλώς ή κακως το παιχνίδι ειναι αυτο και δεν θα αλλαξει σύντομα,
τα seasons 1-2 ειναι ετοιμα εδω και καιρό, οποτε μην περιμένετε τραγικές αλλαγές.

Πιστευω ολη η γκρίνια πηγάζει απο το εξης
Ειχαμε ακραιαααααα expectations για το παιχνίδι και αυτο γιατι? 
Γιατι μας αρέσει τρελά το setting, και τα παιζουμε χρόνια και περιμέναμε με ΟΛΗ αυτη
την εμπειρία και την πληροφορία που είχαν στην διάθεση τους να κανουν ενα έπος.

κατα το ήμισυ το πέτυχαν. Δυστυχώς οχι στο endgame.

Εγω προσωπικα το ειχα πει εδω και καιρό,
το endgame θα σε κρατήσει χρόνια,  όχι το ποσο ΓΑΜΑΤΟ ηταν το campaign.
Γιατι σκιπ το κανουμε ουτως ή αλλως μετα την πρώτη φορα.

Θα ερχόμαστε, θα παιζουμε το season, ο καθε παιχτης με την δική του ταχύτητα και μετα θα πηγαίνουμε παρακάτω.
Δεν το βλέπω προσωπικα να ειναι το παιχνίδι που θα πω αντίο ζωή και θα παίζω 24/7 μόνο αυτό.

Συγγνώμη για το σεντόνι και συγγνώμη για την γκρίνια, αλλα it is what it is.|
Ας σχολιάζουμε και τα του παιχνιδιού απο εδώ και πέρα και όχι πράγματα που δεν θα αλλαξουν.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ενα μεγαλο ποσοστο της γκρινιας και του κορεσμου κυριως ειναι γιατι το D4 μοιαζει αρκετα με το D3,
και φαινεται ως η φυσικη συνεχεια του,

αντιθετως το D3 οταν βγηκε δεν ειχε καμια σχεση με τα D1/D2 η 3D engine του σε σχεση με τα ισομετρικα sprites ηταν η μερα με τη νυχτα,

επισης τα πειραματα με το auction house τα patches που εφερναν δραματικες ανατροπες στο gameplay κρατουσαν το ενδιαφερον τους πρωτους μηνες εως και χρονια μεχρι να το ισορροπησουν

το Paragon system του D4 με τα boards, sigils, glyphs ειναι πολυ πιο ενδιαφερον απο του D3 απλα οσοι ερχονται απο εκει νιωθουν σκασμενοι οτι κανουν τα ιδια,

η ειρωνια ειναι οτι και στο D3 ζησαμε τα ιδια τα πρωτα χρονια εφτυνες αιμα μεχρι να φτασεις 1000 Paragon για να προσθεσεις λιγο στο main attribute του class, μετα που το εκαναν νερακι εξαφανιστηκαν ολοι

Επεξ/σία από Odyss3us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, silenoz66 είπε

Καλημέρα . 

Νομίζω το κουράσαμε με το endgame content.

Content το λεει και η λέξη ειναι : περιεχόμενο,  δεν ειναι ούτε το να βρεις το έξτρα 1% ρολ BIS item ούτε να κάνεις τα ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ πράγματα με το 1λβλ.

το παιχνίδι εχει ΦΕΒΕΡΟ content 1-70lvl .
Απο 70-100 έχει 1 boss και μόνο αυτό, uber lilith.

Εμενα για παράδειγμα που μου φαίνεται ανύπαρκτο το content αυτο, 
και ναι εκανα σχεδόν τα πάντα, BIS 100lvl με 21 ΟΛΑ τα γκλιφς,
το softcore πλέον δεν με γεμίζει.

Περνάω καλύτερα στο Hardcore, που δεν μπορώ να το παω ευθεια.
Οποτε μου δινει έξτρα playtime στο 1-70 content.

Τωρα καλώς ή κακως το παιχνίδι ειναι αυτο και δεν θα αλλαξει σύντομα,
τα seasons 1-2 ειναι ετοιμα εδω και καιρό, οποτε μην περιμένετε τραγικές αλλαγές.

Πιστευω ολη η γκρίνια πηγάζει απο το εξης
Ειχαμε ακραιαααααα expectations για το παιχνίδι και αυτο γιατι? 
Γιατι μας αρέσει τρελά το setting, και τα παιζουμε χρόνια και περιμέναμε με ΟΛΗ αυτη
την εμπειρία και την πληροφορία που είχαν στην διάθεση τους να κανουν ενα έπος.

κατα το ήμισυ το πέτυχαν. Δυστυχώς οχι στο endgame.

Εγω προσωπικα το ειχα πει εδω και καιρό,
το endgame θα σε κρατήσει χρόνια,  όχι το ποσο ΓΑΜΑΤΟ ηταν το campaign.
Γιατι σκιπ το κανουμε ουτως ή αλλως μετα την πρώτη φορα.

Θα ερχόμαστε, θα παιζουμε το season, ο καθε παιχτης με την δική του ταχύτητα και μετα θα πηγαίνουμε παρακάτω.
Δεν το βλέπω προσωπικα να ειναι το παιχνίδι που θα πω αντίο ζωή και θα παίζω 24/7 μόνο αυτό.

Συγγνώμη για το σεντόνι και συγγνώμη για την γκρίνια, αλλα it is what it is.|
Ας σχολιάζουμε και τα του παιχνιδιού απο εδώ και πέρα και όχι πράγματα που δεν θα αλλαξουν.

 

5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Βρε σπαμάρεις dungeons γιατί δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις για να ανεβάσεις αυτά που λες, ποιο περιεχόμενο ; Φτάνεις 70-75level και μετά πας αγκομαχώντας για τα 100.

Το lvl cap με το περιεχόμενο που έχει τώρα το παιχνίδι έπρεπε να 'ναι τα 70. Το Diablo Immortal έχει πολύ περισσότερο περιεχόμενο και είχε ακόμα και στο launch, αυτό το πράγμα εδώ δεν δικαιολογείται για 10 χρόνια μετά αλλά φυσικά το κάνουν επίτηδες για να δίνουν το content με το σταγονόμετρο στα επόμενα χρόνια.

Content ειναι τα Mechanics του End Game.
Δεν ειναι απαραιτητο να εχει 100 Mechanics στο End Game στο Launch, αρκει το καθε Mechanic να μη σου παιρνει 1 μερα για να το τελειωσεις.
Τα Cigils,τα Glyphs και τα Paragon boards δεν τα εχεις απο το 1 level .
Tα ξεκινας απο το 50 level και καθε νεα προσθηκη Paragon Board ή Glyph αλλαζει το gameplay σου.
Aλλιως παιζεις στο 50 αλλιως παιζεις στο 70 αλλιως παιζεις στο 100, γινεται αλλος χαρακτηρας.
Oσο προχωρας γινεται και πιο δυσκολο να τα ανεβασεις αρα πρεπει να τρεξεις πιο δυσκολα Sigils και τα πιο δυσκολα Sigils δοκιμαζουν το Build σου, το gear σου ακομα και το gameplay σου.

Καλως η κακως ολα τα Hack and Slash απαιτουν Grinding και απεριοριστο χρονο gameplay.
Δεν γινεται σε 30 ωρες να εισαι 100lev ντυμενος End game top gear.
Δεν γινεται να σου βαλουν 10 Boss που θα πετανε 10 items και να τελειωσουν ολα λες και ειναι Mortal Kombat.
Tα Seasons θα προσθεσουν πολυπλοκοτητα αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα σου λυσουν τα χερια ή θα μειωσουν το gameplay time.
Την επαναληψιμοτητα δεν τη γλιτωνεις, παλι θα πρεπει να κανεις κατι 100-1000 φορες για να το ολοκληρωσεις ειτε ειναι Boss , ειτε ειναι Mechanic .

Στο PoE πχ που ειναι 10 χρονια game και εχει 25-30 Seasons δεν εχει επαναληψιμοτητα;
Δεν πρεπει να τρεξεις τα Maps(αντιστοιχα Sigils) 1000 φορες κανοντας τα ιδια και τα ιδια για να σηκωσεις drops, νεα maps που δεν εχεις κανει για να συμπληρωσεις το Puzzle για τα Bosses.
Eκει δηλαδη τρεχεις 10 maps και τελειωσες;
To οτι μπορεις να τρεξεις το "Tower defence" με τα growth η' το "τραινακι" μπορουν να μειωσουν το ποσα maps θα κανεις;
Παλι πρεπει να λιωσεις στα Maps δεν προσφερονται σαν εναλακτικη για να περιορισεις τα 100αδες maps που πρεπει να τρεξεις.
Ετσι και τα World Bosses, τα Legion Εvents και τα Helltides θα σπασουν τη μονοτονια αλλα δεν θα επιρεασουν τα Sigils,Glyphs,Boards σαν εναλακτικες.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ιmo αυτό που κάνει ενα παιχνίδι να αντέξει σε βάθος χρόνου είναι το competitive κομμάτι, εφόσον δεν θα βάζεις ΑΡΚΕΤΑ ΤΑΚΤΙΚΑ νεα campaign(ή έστω προσθήκη νέου class).
Δώσε τρόπο στον κόσμο να μετρήσει ποιος την έχει μεγαλύτερη και το παιχνίδι θα αποκτήσει άλλο αέρα. Δεν ξέρω αν θα το κάνεις επενδύοντας σε καλό PVP ή με διάφορα ladders.
Αν νομίζουν οτι κάθε 2-3 μήνες ο κόσμος θα παρατάει τόσες ώρες grind για να ξαναξεκινήσει απ το μηδεν για 2-3 νεα items απλά (που ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ μου φαίνεται εξωπραγματικά βαρετό), θα φανεί  ακόμα πιο έντονα απο το παρεπόμενο season (γιατί ακόμα υπάρχει κόσμος που δεν εχει ασχοληθεί αρκετά για να το βαρεθεί ως παιχνίδι).
Επίσης,αφού ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝ τόσο ριζικές αλλαγές και δεν καταργείς items, άσε οσους πληρώσουν να παιξουν με τον eternal χαρακτήρα τους στο season. Και εσύ (blizzard) θα βγάλεις λεφτά, και εγώ θα μπορώ να κάνω χαβαλε με την παρέα μου που δεν βαριέται να ξεκινήσει απ το μηδέν ,Ή που ξεκινάει τώρα το diablo.

Επεξ/σία από suffocater
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@BlurayMoviesGreece δεν διαφωνώ μαζί σου ως προς το grind!
Αυτα τα παιχνιδια ήταν, ειναι και θα ειναι για πάντα ενα μεγάλο grindfest και για αυτό μου αρέσουν.

Εγω μιλάω για το Content που μαλλον διαφωνούμε ως προς τον ορισμό.

Δεν θεωρώ πχ νέο κοντεντ απλα να ανεβάζουμε τα νούμερα (στον χαρακτήρα μας, στα Maps/sigils πες τα οπως θες) και να το ονομάζουμε νέο content.

Τεσπα whatever, το προχτεσινο podcast Wudigo ήταν ολα τα λεφτα και μου άρεσε το διαφορετικό perspective μεταξυ των καλεσμένων.

Ο Wudigo ειναι το ξεκαθαρο παράδειγμα πως μπορει  κάποιος να έχει fun στο παιχνίδι. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, suffocater είπε

Ιmo αυτό που κάνει ενα παιχνίδι να αντέξει σε βάθος χρόνου είναι το competitive κομμάτι, εφόσον δεν θα βάζεις ΑΡΚΕΤΑ ΤΑΚΤΙΚΑ νεα campaign(ή έστω προσθήκη νέου class).
Δώσε τρόπο στον κόσμο να μετρήσει ποιος την έχει μεγαλύτερη και το παιχνίδι θα αποκτήσει άλλο αέρα. Δεν ξέρω αν θα το κάνεις επενδύοντας σε καλό PVP ή με διάφορα ladders.
Αν νομίζουν οτι κάθε 2-3 μήνες ο κόσμος θα παρατάει τόσες ώρες grind για να ξαναξεκινήσει απ το μηδεν για 2-3 νεα items απλά (που ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ μου φαίνεται εξωπραγματικά βαρετό), θα φανεί  ακόμα πιο έντονα απο το παρεπόμενο season (γιατί ακόμα υπάρχει κόσμος που δεν εχει ασχοληθεί αρκετά για να το βαρεθεί ως παιχνίδι).
Επίσης,αφού ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝ τόσο ριζικές αλλαγές και δεν καταργείς items, άσε οσους πληρώσουν να παιξουν με τον eternal χαρακτήρα τους στο season. Και εσύ (blizzard) θα βγάλεις λεφτά, και εγώ θα μπορώ να κάνω χαβαλε με την παρέα μου που δεν βαριέται να ξεκινήσει απ το μηδέν ,Ή που ξεκινάει τώρα το diablo.

Το PvP και τα Clan Activities εχουν δοκιμαστει αρκετα στο Immortal και ειχε μεγαλη επιτυχια.
Το Immortal πιστευω οτι δοκιμασε πολλα πραγματα που θα μπουν στο D4 σαν Beta Test.
Δεν ειναι τυχαιο το τοσο μεγαλο Clan members Cap.
Mολις μπουν τα Battlegrounds και τα Clan activities θα σπασουν τη μονοτονια αναζητησης του αγιου δισκοποτηρου.
Ο κοσμος θα παει και θα παιξει ξυλο,θα παλεψει για τα Ranks αλλα για να γινει αυτο πρεπει πρωτα να βαλεις ενα υποτυπωδες PvP να δοκιμασεις το Balance.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Το PvP και τα Clan Activities εχουν δοκιμαστει αρκετα στο Immortal και ειχε μεγαλη επιτυχια.
Το Immortal πιστευω οτι δοκιμασε πολλα πραγματα που θα μπουν στο D4 σαν Beta Test.
Δεν ειναι τυχαιο το τοσο μεγαλο Clan members Cap.
Mολις μπουν τα Battlegrounds και τα Clan activities θα σπασουν τη μονοτονια αναζητησης του αγιου δισκοποτηρου.
Ο κοσμος θα παει και θα παιξει ξυλο,θα παλεψει για τα Ranks αλλα για να γινει αυτο πρεπει πρωτα να βαλεις ενα υποτυπωδες PvP να δοκιμασεις το Balance.

Αν καταφέρουν να κάνουν ενα καλο mass PvP (τύπου siege lineage 2) το diablo θα ειναι το μεγαλύτερο game της 10ετίας τουλάχιστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, silenoz66 είπε

@BlurayMoviesGreece δεν διαφωνώ μαζί σου ως προς το grind!
Αυτα τα παιχνιδια ήταν, ειναι και θα ειναι για πάντα ενα μεγάλο grindfest και για αυτό μου αρέσουν.

Εγω μιλάω για το Content που μαλλον διαφωνούμε ως προς τον ορισμό.

Δεν θεωρώ πχ νέο κοντεντ απλα να ανεβάζουμε τα νούμερα (στον χαρακτήρα μας, στα Maps/sigils πες τα οπως θες) και να το ονομάζουμε νέο content.

Τεσπα whatever, το προχτεσινο podcast Wudigo ήταν ολα τα λεφτα και μου άρεσε το διαφορετικό perspective μεταξυ των καλεσμένων.

Ο Wudigo ειναι το ξεκαθαρο παράδειγμα πως μπορει  κάποιος να έχει fun στο παιχνίδι. 
 

Δεν ανεβαζεις απλα τα νουμερα αλλαζει τελειως το gameplay σου σε καθε βημα.
Καθε Board που ανοιγεις σου δινει κατι εξτρα που δεν ειχες ,καθε νεα προσθηκη αλλαζει δραματικα το gameplay σου.
Βεβαια εχει σημασια και το τι θα επιλεξεις και αυτο προυποθετει διαβασμα και δοκιμες.
Αλλα board ανοιξα στο SC αλλα Boards η με αλλη σειρα παω στο HC γιατι αλλαζουν οι προτεραιότητες.
Στο Baba πχ πριν το 50 δεν ειχες μονιμο Fortify επρεπε να σε βαρανε 2 μερες για να γεμισει, δεν ειχες 15-20sec WW εκανες με το ζορι 6-7sec, παρακαλαγες να πιασει Vulnerable για να κανεις λιγο παραπανω dmg ενω πλεον ΟΛΑ ειναι Vulnerable για 3 Sec, τα crit Ηit σου σου δινουν Fury back.
Oποτε δεν εκανες απλα το dmg απο 1000-10000 , το Life απο 5000 -10000 και το def απο 5000-10000.
Αλλαξε ο τροπος που παιζεις και για να γινει αυτο ακολουθησες ενα Mechanic που καλως η κακως ακομα και αν για καποιους φαινεται σαν ενα spam για εμας που εχουμε λιωσει στα Diablo ειναι σαν οαση.
Spam ηταν να κανεις το ιδιο 10000 φορες στο ιδιο map(Cow) και στο ιδιο Boss(Μephisto,Andariel,Baal) οταν τωρα εχω 120+ maps με 60-70 bosses και 40 objectives.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, suffocater είπε

Αν καταφέρουν να κάνουν ενα καλο mass PvP (τύπου siege lineage 2) το diablo θα ειναι το μεγαλύτερο game της 10ετίας τουλάχιστον.

Δεν προκεται να δεις Mass PvP.
To πιο πιθανο ειναι να δεις Battlegrounds 10vs 10 με Objectives τυπου capture the flag, Deathmatch 100 kills, Protect the Base.
Ελπιζω να δουμε και Guild Raid 12/12 ή all Members Clan vs Clan μεσα σε συγκεκριμενο Map και οχι open world.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Δεν προκεται να δεις Mass PvP.
To πιο πιθανο ειναι να δεις Battlegrounds 10vs 10 με Objectives τυπου capture the flag, Deathmatch 100 kills, Protect the Base.
Ελπιζω να δουμε και Guild Raid 12/12 ή all Members Clan vs Clan μεσα σε συγκεκριμενο Map και οχι open world.

Ι ll take it!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Κάθεσαι και γράφεις κατεβατά ρε Θωμά για να υποστηρίξεις αυτό που σου έχει ρουφήξει κυριολεκτικά τη ζωή :P

Αν θες να δοκιμασεις κανενα νεο χαρακτηρα πες μου να σε παω μπαμ μπαμ 1-50lev.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...