Προς το περιεχόμενο

Diablo IV [PC]


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παιχνιδι θελει αρκετες αλλαγες σε ηδη υπαρχοντα συστηματα και πολλες προσθηκες για να θεωρηθει ολοκληρωμενο. Ειμαι 92lvl και εδω και καμποσο καιρο παιζω πλεον μονο για να σκοτωνω την ωρα μου αν καταλαβαινετε τι εννοω. Προσωπικα δεν εχω κοιταξει καποιο online οδηγο για τιποτα παρα μονο για τα lilith (το renown system ειναι η μεγαλυτερη ασκοπη αγγαρεια που θα μπορουσαν να χωσουν σε diablo τιτλο για να το κανουν ταχα μου πιο mmoish game).

Απο τα lvl 70 προσπαθουμε με την παρεα μου (ευτυχως που εχουμε μαζευτει αρκετα ατομα γιατι στην περιπτωση που ημουν μονος θα το ειχα παρατησει κανα 10ωρο μετα το campaign) να pusharoume οσο περισσοτερο μπορουμε τα ΝΜ dungeons μονο και μονο για το challenge γιατι αυτην την στιγμη δεν υπαρχει τιποτα αλλο της προκοπης να κανεις. Φυσικα δεν αξιζει ουτε απο θεμα exp βεβαια να spamareis 65+ tier dungeons αλλα ουτε και σε loot. Για exp το πολυ 50-55 tier, για λοοτ ακριβως το ιδιο 50-55 tier, τωρα αν θες χρηματα (και στο game θες παρα πολλα) ο πιο γρηγορος τροπος ειναι να σπαμαρεις νορμαλ dungeons που με καθε γρηγορο run βγαζεις κατι παραπανω απο 1εκατομμυριο (το οποιο ειναι τεραστια αγγαρεια το ξερω αλλα ειναι αναγκαια).

Οι περισσοτεροι απο την παρεα μου περιμενουν την season 1 για να δουν τι θα αλλαξει αλλα προσωπικα πιστευω πως δεν προλαβαινουν να κανουν τιποτα. Το παιχνιδι θελει σοβαρη δουλεια και πολυ content για να γεμιζει καποιος ευχαριστα τις ωρες του. Τα world bosses και τα legion events αποτελουν αποτυχημενες πινελιες για να κανουν το game λιγο πιο mmo που καταντουν μονοτονες μετα τις πρωτες φορες που θα παρεις μερος. Ο χαρτης αν και μεγαλος σε εκταση δεν ξερω πως τα εχουν καταφερει αλλα δειχνει αδειος και χωρις ζωη. Με ρωτησε τις προαλλες ενα παλικαρι που παιζει ακομα το 3 να του πω που υπερτερει το 4 για να το ξεκινησει και πραγματικα δεν ηξερα τι να σκεφτω μιας για μενα το 3 ειναι καλυτερο στα περισσοτερα. 
Σε γενικες γραμμες του βαζω ενα 6/10 ( αν με πειτε επιεικη δεν θα παραξεγηθω) και απορω πως εχει παρει τοσα πολλα 8/10 και 9/10 απο σχεδον ολα τα review sites. Εκμεταλλευτηκε και η blizzard απο την μερια της και την χρονικη στιγμη που εβγαλε το game (παιζει μονο του μπαλα στην κατηγορια multiplayer ) και οτι το λενε diablo και μας εκανε να σκασουμε 70ρι για εναν τιτλο που πανω απο 30 δεν θα επρεπε να ειχε αντικειμενικα. Ειναι λες και ειμαστε ολοι testers στην alpha phase του game και περιμενουν την beta για να χωσουν πραγματα. Δεν δεχομαι σαν δικαιολογια πως ειναι νωρις ακομα και θα μπουν τα πραγματα σιγα σιγα οταν εχεις ηδη το diablo 3 με 10 φορες περισσοτερο content . Το προιον που εχουμε στα χερια μας δειχνει να ειναι το πολυ αποτελεσμα 2-3 ετων developing και οχι 7-8 που υποστηριζουν καποιοι.

Θα μπορουσα να συνεχιζω να γραφω αλλα ας βαλω μια τελεια εδω. :D 

Επεξ/σία από CalaQuendiR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

32 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Eγω οπως και πολλοι αλλοι δεν θελουμε να εχουμε καμια σχεση με το PoE ποσο μαλλον το Diablo να αντιγραψει την αντιγραφη.
Για καποιους μπορει να παιρνει 11/10 οπως λες για καποιους αλλους παιρνει 1/10 και ειναι παραδειγμα προς αποφυγη.
Ας βρουν τροπους να το εμπλουτισουν σιγα σιγα με νεα πραγματα που το PoE θα πρεπει να τα αντιγραψει για να επιβιωσει.
Στο Immortal πχ εχει Battlegrounds και Clan Activities που πιθανοτητα εγιναν Beta Test εκει για να περασουν στο D4.
To game δεν εχει κλεισει 60 μερες καλα καλα και καθε φορα προσπαθειτε να το συγκρινετε με βαση το περιεχομενο με games που τρεχουν 30 seasons.
Το PoE μεχρι να γινει γνωστο περασαν 10+ Seasons και αν το επαιξαν το επαιξαν Diablo Gamers για διαλειμμα.
 

 

1) οι απαντήσεις σου είναι λες και έχεις μετοχές στη blizzard και απαντάς ανταγωνιστικά στην άποψη κάποιου άλλου που συμμετέχει στο θέμα του Diablo4.

2) προσωπικά δε με ενδιαφέρει ποιος αντιγράφει ποιον και ΑΝ θα τον αντιγράψει. Θέλω εξέλιξη στα games και πλούσιο περιεχόμενο. αν η GGG έκανε κάποια σωστά γιατί να μην τα πάρει και η Blizzard. και το ανάποδο. Τα σωστά που έκανε η Blizzard από το Diablo γιατί να μη τα πάρει η GGG και να τα βάλει στο PoE II.

3) To game έχει κλείσει 30μέρες αλλά το φτιάχνουν πόσα χρόνια. Με βάση λοιπόν το πόσο χρόνο είχαν για να εξελίξουν και να παρουσιάσουν το Diablo4 θεωρώ οτι στο τέλος έπεσε πασάλειμα. Ξεκίνησαν με όρεξη και ιδέες για ένα τρομερό campaign, σχεδιασμό, μουσική, γραφικά και όσο έφταναν προς το endgame άρχισαν οι εκπτώσεις λόγω βαρεμάρας, χρόνου παράδοσης, budget (δε με ενδιαφέρει δεν είμαι μέσα για να ξέρω τι αποφάσεις παίρνουν)

αν θες να συνεχίσεις το beef Diablo4 vs PoE λυπάμαι δε θα συμμετέχω. εγώ θέλω απλά να απολαύσω καλύτερα games του είδους που είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Eγω οπως και πολλοι αλλοι δεν θελουμε να εχουμε καμια σχεση με το PoE ποσο μαλλον το Diablo να αντιγραψει την αντιγραφη.
Για καποιους μπορει να παιρνει 11/10 οπως λες για καποιους αλλους παιρνει 1/10 και ειναι παραδειγμα προς αποφυγη.
Ας βρουν τροπους να το εμπλουτισουν σιγα σιγα με νεα πραγματα που το PoE θα πρεπει να τα αντιγραψει για να επιβιωσει.

Τι εχει αντιγράψει το POE απο το Diablo δλδ? Επισης τι αλλο να κανει το Poe για να εμπλουτισει το περιεχομενο του που καθε 4 μηνες εχει νεο league με διαφορετικο μηχανισμο, νεα items,gems κτλπ κτλπ...? 

 

37 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Το PoE μεχρι να γινει γνωστο περασαν 10+ Seasons και αν το επαιξαν το επαιξαν Diablo Gamers για διαλειμμα.

Εδω καπου μπερδευεσαι...εφυγαν απο το Diablo γιατι το POE εξελισσοταν και ακουγε τους gamers σε αντιθεση με την Blizzard...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, CalaQuendiR said:

Με ρωτησε τις προαλλες ενα παλικαρι που παιζει ακομα το 3 να του πω που υπερτερει το 4 για να το ξεκινησει και πραγματικα δεν ηξερα τι να σκεφτω μιας για μενα το 3 ειναι καλυτερο στα περισσοτερα. 

Καπου κανεις πλακα ε ? Δηλαδη το 3 που το μονο που κανεις ειναι rifts και grifts ειναι καλυτερο ? Που ντυνεσαι σε μια μερα ειναι καλυτερο ? Που υπερτερει το 4 ? Ατμοσφαιρα , γραφικα , μουσικη επενδυση , campaign . Για endgame content δεν θα μιλησω , αλλα σιγουρα ειναι πιο ποικιλο απο το ...rift...grift...rift...grift.
 

22 minutes ago, CalaQuendiR said:

μονο και μονο για το challenge

Το challenge θα ηταν να πουσαρεις... σολο ;) 
 

22 minutes ago, CalaQuendiR said:

απορω πως εχει παρει τοσα πολλα 8/10 και 9/10 απο σχεδον ολα τα review sites.

Δες τα υπογραμμισμενα απο πανω και δεν θα απορεις πια ! :) 
 

23 minutes ago, CalaQuendiR said:

Δεν δεχομαι σαν δικαιολογια πως ειναι νωρις ακομα και θα μπουν τα πραγματα σιγα σιγα οταν εχεις ηδη το diablo 3 με 10 φορες περισσοτερο content .

Γιατι δεν την δεχεσαι ? Για να μπορεις να κραζεις για να κραζεις ? Ποιο περισσοτερο content εχει το 3 ? Tα rifts και τα grifts ?
 

1 minute ago, greekfragma said:

2) προσωπικά δε με ενδιαφέρει ποιος αντιγράφει ποιον και ΑΝ θα τον αντιγράψει. Θέλω εξέλιξη στα games και πλούσιο περιεχόμενο. αν η GGG έκανε κάποια σωστά γιατί να μην τα πάρει και η Blizzard. και το ανάποδο. Τα σωστά που έκανε η Blizzard από το Diablo γιατί να μη τα πάρει η GGG και να τα βάλει στο PoE II.

Συμφωνω , οτι εγω σαν πελατης δεν με ενδιαφερει αν ενα "feature" ειναι αντιγραφη ή οχι απο καπου αλλου , αρκει να ειναι καλο και ωραιο. Αλλα απο την αλλη η αντιγραφη της αντιγραφης ω αντιγραφη δεν θεωρειται ... εξελιξη. Βεβαια , η παρθενογενεση ψιλοπεθανε καπου.
 

3 minutes ago, greekfragma said:

3) To game έχει κλείσει 30μέρες αλλά το φτιάχνουν πόσα χρόνια. Με βάση λοιπόν το πόσο χρόνο είχαν για να εξελίξουν και να παρουσιάσουν το Diablo4 θεωρώ οτι στο τέλος έπεσε πασάλειμα. Ξεκίνησαν με όρεξη και ιδέες για ένα τρομερό campaign, σχεδιασμό, μουσική, γραφικά και όσο έφταναν προς το endgame άρχισαν οι εκπτώσεις λόγω βαρεμάρας, χρόνου παράδοσης, budget (δε με ενδιαφέρει δεν είμαι μέσα για να ξέρω τι αποφάσεις παίρνουν)

Συμφωνω , αλλα στο υπογραμμισμενο , να σημειωσω οτι καλως ή κακως ασχολουνται και με τα αλλα Diablo. Δεν ξερω βεβαια ποσα programming/developing teams εχουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 minutes ago, mordred said:

Ρε παίδες δε καταλαβαίνω κάτι. Ακούω κάτι είμαι lvl 100 lvl 92 και πάει λέγοντας. Φαντάζομαι παίζετε όλη μέρα. 

Mε party λογικα. Εγω παιζω σολο , οχι 24/7 και αγγιζω το 90 σημερα-αυριο. Μετα το update που δινει περισσοτερο xp στο endgame content , κατεβαζεις και ενα elixir και παιρνεις ευκολα ενα level την ημερα αν οχι και περισσοτερα.

ΥΓ : Μου εβγαλε quest να παω στην Lilith. Ναι αμε , πως...

Επεξ/σία από mphxths
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, CalaQuendiR είπε

 Δεν δεχομαι σαν δικαιολογια πως ειναι νωρις ακομα και θα μπουν τα πραγματα σιγα σιγα οταν εχεις ηδη το diablo 3 με 10 φορες περισσοτερο content .

Eνα νεο game δεν απευθυνεται μονο στους fan του Franchise και στους hardcore gamers του ειδους, θελει να μαζεψει και νεο κοσμο που δεν μπορει να αντιληφθει ουτε τις βασικες λειτουργιες.
Εδω ρωτανε για το πως δουλευει το party και το Xp, για το γιατι τα Bosses δεν σε ντυνουν με standard drops και πρεπει να ιδρωσουν για να ντυθουν, γιατι πεταει Unique αλλα δεν ειναι αυτα που θελουν για το Build τους και ειναι ακυρα.
Φανταζεσαι να σου ριξουν Content και Mechanics αντιστοιχα 20 Seasons;
Το Diablo 3 τι ειχε στην αρχη απο Content;
Tωρα που εχει τρεξει τοσα Seasons το συγκρινουμε με το 4 που δεν ειδαμε ακομα το Season 1;
Aν σου βαλουν Content που αναλογει σε 30 Seasons τι θα ζητησεις στο Season 2 αλλα τοσα ;

47 λεπτά πριν, greekfragma είπε

 

1) οι απαντήσεις σου είναι λες και έχεις μετοχές στη blizzard και απαντάς ανταγωνιστικά στην άποψη κάποιου άλλου που συμμετέχει στο θέμα του Diablo4.

Oλοι την αποψη μας εκφραζουμε,καποιες φορες συμφωνουμε και καποιες διαφωνουμε.
Δεν χρειαζεται να εχεις μετοχες για να στηριξεις τις αποφασεις που εχουν παρει για το D4.
Στα loots και στο Content ειμαι ευχαριστημενος, στο Trade μου τα χαλασαν και οπως εγραψα σε προηγουμενο ποστ ειμαι αντιθετος.
Εκει τις χανω τις μετοχες;
 

47 λεπτά πριν, greekfragma είπε

2) προσωπικά δε με ενδιαφέρει ποιος αντιγράφει ποιον και ΑΝ θα τον αντιγράψει. Θέλω εξέλιξη στα games και πλούσιο περιεχόμενο. αν η GGG έκανε κάποια σωστά γιατί να μην τα πάρει και η Blizzard. και το ανάποδο. Τα σωστά που έκανε η Blizzard από το Diablo γιατί να μη τα πάρει η GGG και να τα βάλει στο PoE II.

 

Γιατι θα πρεπει να γινεται της αντιγραφης το καγκελο;
Nα βγαλουν κατι νεο που δεν υπαρχει αντι να αντιγραφουν.
Να προσθεσουν περιεχομενο με φρεσκες ιδεες αντι να αντιγραφουν.
Τα Maps για παραδειγμα ειναι αντιγραφη των Rifts αλλα τα Maps ειναι ωραια ενω τα Rifts και τα Sigils ειναι βαρετα;
 

47 λεπτά πριν, greekfragma είπε

3) To game έχει κλείσει 30μέρες αλλά το φτιάχνουν πόσα χρόνια. Με βάση λοιπόν το πόσο χρόνο είχαν για να εξελίξουν και να παρουσιάσουν το Diablo4 θεωρώ οτι στο τέλος έπεσε πασάλειμα. Ξεκίνησαν με όρεξη και ιδέες για ένα τρομερό campaign, σχεδιασμό, μουσική, γραφικά και όσο έφταναν προς το endgame άρχισαν οι εκπτώσεις λόγω βαρεμάρας, χρόνου παράδοσης, budget (δε με ενδιαφέρει δεν είμαι μέσα για να ξέρω τι αποφάσεις παίρνουν)

Επειδη παρακολουθω τα παντα απο την ανακοινωση εως και τη κυκλοφορια, ολα εχουν αλλαξει και μαλιστα αρκετες φορες,δεν πηραν ενα μοντελο και το εξελησουν για χρονια.
Τα stats, τα skills, τα Item Affixes, τα Classes, οι μαθηματικες πραξεις για Armor, Resistance, damage κτλ
Καθε φορα που αλλαζεις μοντελο το παλιο παει στα σκουπιδια αρα λοιπον ακομα και αν το εφτιαχναν χρονια το αποτελεσμα που βλεπουμε ειναι αποτελεσμα λιγοτερο απο 1 χρονο δουλεια.
Επισης θεωρω οτι εχουν ετοιμες παρα πολλες ιδεες απο Content μεσω του Immortal απλα θα τα βαλουν σιγα σιγα μεσω των Seasons και των Expansions.

47 λεπτά πριν, greekfragma είπε

αν θες να συνεχίσεις το beef Diablo4 vs PoE λυπάμαι δε θα συμμετέχω. εγώ θέλω απλά να απολαύσω καλύτερα games του είδους που είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού.

Πραγματικα εχω βαρεθει να διαβαζω για το PoE στο Topic του Diablo 4.
Το beef (αν υπαρχει) ξεκιναει παντα απο αυτους που κανουν αναφορες στο PoE και οχι απο αυτους που απαντουν.
Αν καποιος νιωθει οτι το PoE και το καθε PoE ειναι καλυτερο για τους Χ Ψ λογους τοτε καλυτερα να παιξει PoE και να γραφει τις εντυπωσεις και τις εμπειριες του σε αναλογο Τοpic για το PoE.


 

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mordred είπε

Ρε παίδες δε καταλαβαίνω κάτι. Ακούω κάτι είμαι lvl 100 lvl 92 και πάει λέγοντας. Φαντάζομαι παίζετε όλη μέρα. 

Eγω εχω ενα 100 εναν 99 που τον αφησα για να παιρνει xp οταν παιζω με φιλους και ενα HC που ξεκινησα και ειναι 28 :P
Aν παιζεις 4 ατομα Party σε 40+ Sigils παιρνεις πολυ xp μετα το τελευταιο μεγαλο Patch.
Aν παιξεις 2-3 ωρες θα παρεις 2-3 level τουλαχιστον ακομα και στα μεγαλα Level (85+).
Aν παιξεις ενα 8ωρακι ισως παρεις και 10level τη μερα.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mordred είπε

Ρε παίδες δε καταλαβαίνω κάτι. Ακούω κάτι είμαι lvl 100 lvl 92 και πάει λέγοντας. Φαντάζομαι παίζετε όλη μέρα. 

Περιπου 4 ωρες την ημερα κατα μεσο ορο και εννοειται με παρεα δηλαδη 4δα και σε ελαχιστες περιπτωσεις 3δα. Φανταζομαι στο σολο θα θελει παραπανω λογω της ελλειψης των exp bonuses.

 

2 ώρες πριν, mphxths είπε

Καπου κανεις πλακα ε ? Δηλαδη το 3 που το μονο που κανεις ειναι rifts και grifts ειναι καλυτερο ? Που ντυνεσαι σε μια μερα ειναι καλυτερο ? Που υπερτερει το 4 ? Ατμοσφαιρα , γραφικα , μουσικη επενδυση , campaign . Για endgame content δεν θα μιλησω , αλλα σιγουρα ειναι πιο ποικιλο απο το ...rift...grift...rift...grift.

Ατμοσφαιρα ελαχιστα καλυτερη κατα την γνωμη μου παντα. Σιγα την αυξηση στα γραφικα, στο 3 τα animations στα skills ηταν καλυτερα και πιο ζωντανα. Μουσικη μονο στα cutscenes αξιζει και σε ελαχιστα μερη κατα την διαρκεια του campaign το οποιο αν και καλο το τελειωσιαμε μολις μεσα σε κανα 10ωρο βια 15ωρο και ενω περιμεναμε καποιο boss fight που να μας κεντρισει το ενδιαφερον, ολα τους ηντουσαν απλα damage-sponges με 0 mechanics (οπως και ολα τα bosses στα dungeons). Σε αντιθεση με το 3 που το καθε boss στο τελος του καθε act ειχε αρκετα mechanics (ειδικα αν σκεφτεις πως μιλαμε για game που βγηκε 12 χρονια πριν) και φαινοταν πως ειχε πεσει δουλεια και οχι projects αρπα κολλα. Οσον αφορα το end game ειναι ακριβως τα ιδια αλλα ξαναλεω ο ενας τιτλος βγηκε το 2012 που ο ανταγωνισμος στην κατηγορια του ηταν μηδενικος αρα τα projects απο τα οποια θα μπορουσε να παρει ιδεες ηντουσαν μηδενικα. Ενω το 4 βγαινει το 2023 με δυνατους τιτλους για ανταγωνισμο και το μονο που σου προσφερνει ειναι απο τα 60κατι levels τα nightmare dungeons μεχρι να πας 100 !!!. Το μοναδικο πραγμα που εχει νοημα να κανεις για 40 σχεδον levels σε ενα game πολυ πιο grindy απο το 3. Δεν καταλαβαινω που βλεπεις την εξελιξη σε αυτο το κομματι.
Οσον αφορα το οτι ντυνεσαι πιο ευκολα το θεωρω καλυτερο απο το τωρινο συστημα. Στο 4 καλα καλα δεν μπορεις να δοκιμασεις ποσο μαλλον να αλλαξεις build με τα κοστη που εχουν χωσει σε respec και rerolls απο καποια levels και επειτα. Προχθες εριξα μετα απο 3 sessions ενα παντελονι με 3/4 καλα stats και στην προσπαθεια μου να βρω με reroll το 4ο χαλασα 50μυρια και παλι δεν μου εκατσε. Εισαι αναγκασμενος να παιζεις μονο εναν χαρακτηρα και οπως ειπα απο καποια levels και μετα μονο με ενα build (για αυτους που ακολουθουν ετοιμο οδηγο ειναι λιγο διαφορετικα, για μενα ομως που θελω να παιξω με τον δικο μου τροπο και οχι να ακολουθω βημα βημα το gameplay καποιου αλλου ετσι ειναι) γιατι πολυ απλα το game δεν σε αφηνει να πειραματιστεις λογω του ποσο grindy ειναι εκτος αν παιζεις καμια 10ρια ωρες ημερησιως. Στο 3 μπορουσες να πειραματιστεις και να παιξεις σε καθε season ανετα 3-4 chars και να τους ντυσεις που κατα την δικη μου γνωμη ειναι καλυτερο.

 

2 ώρες πριν, mphxths είπε

Το challenge θα ηταν να πουσαρεις... σολο ;)

Πρωτα απο ολα το solo στα δικα μου ματια ειναι πιο ευκολο, οπως και ειναι λογικο να ειναι. Αν η δικη σου εμπειρια εως τωρα στο παιχνιδι σου εχει δειξει πως το solo ειναι δυσκολοτερο παω πασο. Το 4πλο ειναι και πρεπει να ειναι κατα κανονα  πιο δυσκολο γιατι πολυ απλα οσο καλο και να ειναι το build καποιου οταν βαραει ενα τερας με scalarismeno το hp του παιρνει 4πλασια ωρα να το σκοτωσει. Νομιζω δεν χρειαζεται να το αναλυσω περισσοτερο. 
Ασε που δεν μπορω καν να πιστεψω οτι υπαρχουν ατομα που απο τα 60κατι levels σπαμαρουν solo NM dungeons και εχουν φτασει 90+ και δεν τα εχουν παιξει απο την μονοτονια και την βαρεμαρα.

 

2 ώρες πριν, mphxths είπε

Γιατι δεν την δεχεσαι ? Για να μπορεις να κραζεις για να κραζεις ? Ποιο περισσοτερο content εχει το 3 ? Tα rifts και τα grifts ?

Δεν την δεχομαι γιατι πολυ απλα το ανεφερα και πιο πριν δεν μιλαμε για τιτλο που βγαινει το 2012 αλλα εν ετη 2023. Θα μπορουσε να παρει παρα πολλες ιδεες και απο POE και απο lost ark οσον αφορα ειδικα boss fights και activities. Τωρα εχουμε ενα γυμνο game αντικειμενικα με οπως ειπα 2-3 αποτυχημενες πινελιες για να το κανουν να θυμιζει λιγο πιο mmo καταληγοντας ομως να λειτουργουν αρνητικα απο ενα σημειο και μετα. Και ιδιο content να συμφωνησουμε οτι εχει με το 3 ειναι αστειο που καταληγουμε στο οτι αυτο ειναι για καποιο λογο αποδεκτο.

 

2 ώρες πριν, mphxths είπε

Δες τα υπογραμμισμενα απο πανω και δεν θα απορεις πια ! :) 

Ναι παιρνει 8/10 και 9/10 για αυτα που αναφερεις διχως να λαβουν υποψη τους τα activities 2-3 που σου προσφερει ο τιτλος τα οποια καταντουν βαρετα, μονοτονα και απο ενα σημειο και μετα σκετη αγγαρεια (βλεπε renown system πχ) οπου αποτελουν το 90% του συνολικου σου playtime. Οτι ναναι θα πω εγω και τιποτα παραπανω. Το game αυτην την στιγμη ειναι σε beta version το πολυ σε πολλους τομεις. Βeta testers ειμαστε.

Σε γενικες γραμμες για να μην μακρηγορουμε το game θελει πολυ δουλεια ακομα κατι που για μενα δεν θα επρεπε να ισχυει σε τοσο μεγαλο βαθμο. Αυτην την στιγμη μετα το campaign ( που μεχρι εκει σε νοιαζει η μουσικη, η ατμοσφαιρα και ολα αυτα που αναφερεις) θελει πολλες προσθηκες για να μην σου φαινεται ανιαρο λογω ελλειψης υλικου. Καλως η κακως αυτην την στιγμη που μιλαμε ετσι εχουν τα πραγματα, τωρα σε μερικα seasons που σιγουρα θα εχουν βελτιωθει τα πραγματα προφανως και θα αλλαξει η γνωμη μου. Αλλα σε καμια περιπτωση δεν μπορω να δεχτω το "ελα μωρε νωρις ειναι ακομα για αυτο δεν εχει τοσα πραγματα", οταν φτιαχνοταν υποτιθεται για ποσα χρονια και καπως μαγικα καταληξαμε να εχουμε στα χερια μας ενα legion event που πλεον με το που το βλεπω απλα ξανακλεινω το map (ασχετα αν το εχουν κανει να δινει πολυ καλο exp σε σχεση με τα 5 λεπτα που παιρνει γιατι διαφορετικα δεν θα πατουσε κανεις), world bosses της πλακας που αν εχεις παρει το legendary cache παλι απλα ξανακλεινεις το map και τελος το ατελειωτο spam nightmare dungeons που ξεκινανε αμεσως μετα το campaign και μεχρι να πας 100 εχεις βαρεθει την ζωη σου. Παντα κατα την γνωμη μου για να μην παρεξηθω γιατι καποιοι μπορει για τους δικους τους λογους να τα θεωρουν fun ολα αυτα.

Επεξ/σία από CalaQuendiR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 minutes ago, CalaQuendiR said:

Ατμοσφαιρα ελαχιστα καλυτερη κατα την γνωμη μου παντα.

Και κατα δικη μου γνωμη αυτη την στιγμη ειναι νυχτα στην Ελλαδα. Ολοι λενε οτι απο ατμοσφαιρα βελτιωθηκε το παιχνιδι , δηλ παει περισσοτερο προς D2 που ολοι αγαπησανε , και εσυ λες "ελαχιστα καλυτερη".
 

31 minutes ago, CalaQuendiR said:

Σιγα την αυξηση στα γραφικα, στο 3 τα animations στα skills ηταν καλυτερα και πιο ζωντανα.

Καποια πλακα μας κανεις ε ? Δεν συγκρινονται καν.
 

31 minutes ago, CalaQuendiR said:

campaign το οποιο το τελειωσιαμε μεσα σε κανα 10ωρο

Ενταξει , υπαρχουν και οι casual players που το τελειωσαν σε κανα 10ημερο. Μην κοιτας μονο τον εαυτο σου.
 

31 minutes ago, CalaQuendiR said:

καποιο boss fight που να μας κεντρισει το ενδιαφερον, ολα τους ηντουσαν απλα damage-sponges με 0 mechanics.

Θες κατι σε wow ? Που πριν παμε στο raid , επρεπε να μελετησουμε το boss fight ? Kαλα λεω οτι εχετε μπλεξει ενα arpg παιχνιδι που θεωρητικα πρεπει να ειναι απλο και απλα να δινει βαρυτητα στο loot και στο φαρμαρισμα , με τα mmorpg.
 

31 minutes ago, CalaQuendiR said:

Σε αντιθεση με το 3 που το καθε boss στο τελος του καθε act ειχε αρκετα mechanics

Tιποτα δεν ειχε/εχει. Πας , το βαρας , αυτο παει λιγο δεξια αριστερα , βαραει κανα spell και αυτο ηταν ολο.
 

31 minutes ago, CalaQuendiR said:

Οσον αφορα το end game ειναι ακριβως τα ιδια

Πραγματικα δεν καταλαβαινω τι ακριβως ιδια ειναι ? Στο D3 κανεις grifts/rifts και στο D4 κανεις helltide events , whisper dungeons , world bosses/events , nightmare dungeons. Δεν λεω οτι ειναι τραγικα μεγαλη προοδος , με τα τωρινα δεδομενα γιατι δεν ξερουμε στο μελλον τι μπορει να γινει , αλλα δεν μπορεις να λες οτι ειναι ακριβως τα ιδια !!
 

31 minutes ago, CalaQuendiR said:

Οσον αφορα το οτι ντυνεσαι σε μια μερα το θεωρω καλυτερο απο το τωρινο συστημα. Στο 4 καλα καλα δεν μπορεις να δοκιμασεις ποσο μαλλον να αλλαξεις build με τα κοστη που εχουν χωσει σε respec και rerolls απο καποια levels και επειτα. Προχθες εριξα μετα απο 3 sessions ενα παντελονι με 3/4 καλα stats και στην προσπαθεια μου να βρω με reroll το 4ο χαλασα 50μυρια και παλι δεν μου εκατσε. Εισαι αναγκασμενος να παιζεις μονο εναν χαρακτηρα και οπως ειπα απο καποια levels και μετα μονο με ενα build (για αυτους που ακολουθουν ετοιμο οδηγο καποιου παικτη ειναι πιο ευκολο) γιατι πολυ απλα το game δεν σε αφηνει να πειραματιστεις λογω του ποσο grindy ειναι εκτος αν παιζεις καμια 10ρια ωρες ημερησιως. Στο 3 μπορουσες να πειραματιστεις και να παιξεις σε καθε season ανετα 3-4 chars και να τους ντυσεις που κατα την δικη μου γνωμη ειναι καλυτερο.

Το εχω πει και παλιοτερα ασχετα αν δεν με συμφερει ως casual player. Τα drops στο D3 χασανε το νοημα τους. Ολοι να ντυθουν δεν αντιλεγω , αλλα ο καθενας στον χρονο του , αναλογως ποσο χρονο επενδυει στο παιχνιδι. Δεν ειναι λογικο ΟΛΟΙ να ντυνονται μεσα σε μια βδομαδα (και πολυ βαζω).  Για τα κοστη του reroll το εχω πει και εγω οτι ειναι λιγο εξωπραγματικα αλλα απο κει και περα τα drop rates ειναι μια χαρα , λογικα. 
Δεν εισαι αναγκασμενος να παιζεις με εναν χαρακτηρα. Ουτε με ενα build. Εγω π.χ. παιζω frost/ice shard sorc. Ξερω τι ψαχνω για το build μου , οπως ξερω τι κανει για αλλα builds της sorc. Οποτε εχω τον νου μου. Επισης ξεκινησα ετσι για τον χαβαλε rogue. Ξερω περιπου τι μπορει να του κανει , οποτε παλι εχω το νου μου.

Το D3 ειχε αλλη φιλοσοφια , που ξεφευγε απο αυτη του D1/D2. Εκει (D1/D2) δεν πειραματιζοσουν. Μαλλον , πειραματιζοσουν με προσοχη. Αν ειναι να ντυσουμε 3-4 chars μεσα σε λιγες μερες και απλα να πηγαινουμε στο armory και να αλλαζουμε φορεσιες και να κανουμε τι ? rifts..grifts..rifts..grifts.. Ωραιο παιχνιδι , τι να σου πω.
 

31 minutes ago, CalaQuendiR said:

Πρωτα απο ολα το solo στα δικα μου ματια ειναι πιο ευκολο, οπως και ειναι λογικο να ειναι. Αν η δικη σου εμπειρια εως τωρα στο παιχνιδι σου εχει δειξει πως το solo ειναι δυσκολοτερο παω πασο. Το 4πλο ειναι και πρεπει να ειναι κατα κανονα  πιο δυσκολο γιατι πολυ απλα οσο καλο και να ειναι το build καποιου οταν βαραει ενα τερας με scalarismeno το hp του παιρνει 4πλασια ωρα να το σκοτωσει. Νομιζω δεν χρειαζεται να το αναλυσω περισσοτερο. 
Ασε που δεν μπορω καν να πιστεψω οτι υπαρχουν ατομα που απο τα 60κατι levels σπαμαρουν solo NM dungeons και εχουν φτασει 90+ και δεν τα εχουν παιξει απο την μονοτονια και την βαρεμαρα.

Oταν στο D3 εγω ως μαξαρισμενος char , επαιρνα εναν lvl 1 char και τον ετρεχα στα rifts/grifts για να τον κουβαλησω , ο lvl 1 char δυσκολευοταν ? Οχι. Δεν εκανε τιποτα. Απλα καθοταν 2 οθονες μακρυα και ο μαξαρισμενος ετρεχε μπροστα και καθαριζε τα παντα με χαρακτηριστικη ανεση ? Γιατι ? Γιατι ηταν υπερβολικα ντυμενος για τα rifts/grifts που ετρεχε. Εχω τρεξει τετοια runs , με 2-3 ατομα , και καθαριζα το rift χωρις καν να κοιταω την οθονη.
Για τους μικρους λοιπον chars , το "party run" ηταν ευκολο. Ευκολοτερο απο το να πηγαινανε μονοι τους. Ετσι και εδω. Αν ερθει τωρα ενας π.χ. lvl 30-40 και εγω που ειμαι σχεδον 90 και σολαρω π.χ. 45-50 nm dungeons , δεν θα μπορουμε να καθαριζουμε π.χ. 35-40αρια ? Για αυτους θα ηταν πιο ευκολο να πανε σολο σε αυτα τα dungeons ή με party ? Nαι scale-αρουν τα παντα σε party runs , αλλα μπορεις να παιζεις στην "χρυση τομη" και να αλληλοκουβαλιεσαι με αλλους. Λιγο να υστερει ο ενας σε dmg , τον καλυπτει ο αλλος.

Φαντασου εμενα , που σολαρω nm dungeons σχεδον το 90% του game time μου. Ειναι βαρεμαρα , δεν θα ισχυριστω κατι διαφορετικο. Αλλα παω και σε κανα world boss να τσιμπησω το weekly cache , παω και σε κανα helltide να μαζεψω και κανα forgotten soul μιας και τελειωνουν γρηγορα κλπ κλπ. Στο D3 οταν βαρεθεις τα rifts τι εχεις να κανεις ? Μην μου πεις bounties , κοσμος εχει αυτοκτονησει πανω σε bounties runs. :) Προσωπικα με εχει παρει ο υπνος πανω στην καρεκλα κανοντας rifts...για τετοια βαρεμαρα λεμε...
 

31 minutes ago, CalaQuendiR said:

Ναι παιρνει 8/10 και 9/10 για αυτα που αναφερεις διχως να λαβουν υποψη τους τα activities 2-3 που σου προσφερει ο τιτλος τα οποια καταντουν βαρετα, μονοτονα και απο ενα σημειο και μετα σκετη αγγαρεια (βλεπε renown system πχ) οπου αποτελουν το 90% του συνολικου σου playtime. Οτι ναναι θα πω εγω και τιποτα παραπανω. Το game αυτην την στιγμη ειναι σε beta version το πολυ σε πολλους τομεις. Βeta testers ειμαστε.

Σε γενικες γραμμες για να μην μακρηγορουμε το game θελει πολυ δουλεια ακομα κατι που για μενα δεν θα επρεπε να ισχυει σε τοσο μεγαλο βαθμο. Αυτην την στιγμη μετα το campaign ( που μεχρι εκει σε νοιαζει η μουσικη, η ατμοσφαιρα και ολα αυτα που αναφερεις) θελει πολλες προσθηκες για να μην σου φαινεται ανιαρο λογω ελλειψης υλικου. Καλως η κακως αυτην την στιγμη που μιλαμε ετσι εχουν τα πραγματα, τωρα σε μερικα seasons που σιγουρα θα εχουν βελτιωθει τα πραγματα προφανως και θα αλλαξει η γνωμη μου. Αλλα σε καμια περιπτωση δεν μπορω να δεχτω το "ελα μωρε νωρις ειναι ακομα για αυτο δεν εχει τοσα πραγματα", οταν φτιαχνοταν υποτιθεται για ποσα χρονια και καπως μαγικα καταληξαμε να εχουμε στα χερια μας ενα legion event που πλεον με το που το βλεπω απλα ξανακλεινω το map (ασχετα αν το εχουν κανει να δινει πολυ καλο exp σε σχεση με τα 5 λεπτα που παιρνει γιατι διαφορετικα δεν θα πατουσε κανεις), world bosses της πλακας που αν εχεις παρει το legendary cache παλι απλα ξανακλεινεις το map και τελος το ατελειωτο spam nightmare dungeons που ξεκινανε αμεσως μετα το campaign .

Koιτα δεν διαφωνω οτι στο endgame content πασχει , και οτι υπαρχουν ιδεες που μπορει να υλοποιησει. Ενα παιχνιδι δεν ειναι ομως μονο το endgame content. Αλλιως να μην ειχε campaign και απλα να μας εβαζε σε ενα μεγαλο χαρτη και να ερχονται ορδες απο mobs και να τα καθαριζουμε διχως αυριο...χωρις μουσικη χωρις ατμοσφαιρα χωρις τιποτα.

Επισης κατι που εχω ξαναπει , κλαιγομαστε για το endgame content , οταν στο D1 δεν ειχε τιποτα και το αγαπησαμε. Στο D1 απλα κατεβαινες στον diablo ξανα και ξανα , σε καθε διαφορετικο επιπεδο δυσκολιας. Το D2 περα απο τα boss runs και τα uber runs , τι αλλο ειχε ? Τιποτα. Αλλα το αγαπησαμε και ακομα ασχολειται κοσμος κυριως για το οργιωδες trading που συμβαινει μεχρι και σημερα. Το D3 τι ειχε ως endgame content ? Rifts και bounties ? Αντε πες και τα seasons που βαζανε κανα νεο buff , item affixes , cosmetics κλπ για τυρακι και πεφτανε ολοι στην φακα για να ανεβουν στο leaderboard. Αλλα ακομα παιζει κοσμος και κραζει ο,τι αγαπαει τελικα.

Και ξαφνικα , ερχομαστε στο D4 και κλαιγομαστε για πραγματα που δεν εχει , ενω δεν τα ειχαν και ολα τα υπολοιπα και ο,τι καινουργιο ωραιο και σωστο εφερε , εεεε ενταξει ..σιγα... endgame content ομως ?

Απλα θελουμε να κραξουμε...δεν μας πιανουν απο πουθενα....

Επεξ/σία από mphxths
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, CalaQuendiR είπε

Περιπου 4 ωρες την ημερα κατα μεσο ορο και εννοειται με παρεα δηλαδη 4δα και σε ελαχιστες περιπτωσεις 3δα. Φανταζομαι στο σολο θα θελει παραπανω λογω της ελλειψης των exp bonuses.

 

Ατμοσφαιρα ελαχιστα καλυτερη κατα την γνωμη μου παντα. Σιγα την αυξηση στα γραφικα, στο 3 τα animations στα skills ηταν καλυτερα και πιο ζωντανα. Μουσικη μονο στα cutscenes αξιζει και σε ελαχιστα μερη κατα την διαρκεια του campaign το οποιο αν και καλο το τελειωσιαμε μολις μεσα σε κανα 10ωρο βια 15ωρο και ενω περιμεναμε καποιο boss fight που να μας κεντρισει το ενδιαφερον, ολα τους ηντουσαν απλα damage-sponges με 0 mechanics (οπως και ολα τα bosses στα dungeons). Σε αντιθεση με το 3 που το καθε boss στο τελος του καθε act ειχε αρκετα mechanics (ειδικα αν σκεφτεις πως μιλαμε για game που βγηκε 12 χρονια πριν) και φαινοταν πως ειχε πεσει δουλεια και οχι projects αρπα κολλα. Οσον αφορα το end game ειναι ακριβως τα ιδια αλλα ξαναλεω ο ενας τιτλος βγηκε το 2012 που ο ανταγωνισμος στην κατηγορια του ηταν μηδενικος αρα τα projects απο τα οποια θα μπορουσε να παρει ιδεες ηντουσαν μηδενικα. Ενω το 4 βγαινει το 2023 με δυνατους τιτλους για ανταγωνισμο και το μονο που σου προσφερνει ειναι απο τα 60κατι levels τα nightmare dungeons μεχρι να πας 100 !!!. Το μοναδικο πραγμα που εχει νοημα να κανεις για 40 σχεδον levels σε ενα game πολυ πιο grindy απο το 3. Δεν καταλαβαινω που βλεπεις την εξελιξη σε αυτο το κομματι.
Οσον αφορα το οτι ντυνεσαι πιο ευκολα το θεωρω καλυτερο απο το τωρινο συστημα. Στο 4 καλα καλα δεν μπορεις να δοκιμασεις ποσο μαλλον να αλλαξεις build με τα κοστη που εχουν χωσει σε respec και rerolls απο καποια levels και επειτα. Προχθες εριξα μετα απο 3 sessions ενα παντελονι με 3/4 καλα stats και στην προσπαθεια μου να βρω με reroll το 4ο χαλασα 50μυρια και παλι δεν μου εκατσε. Εισαι αναγκασμενος να παιζεις μονο εναν χαρακτηρα και οπως ειπα απο καποια levels και μετα μονο με ενα build (για αυτους που ακολουθουν ετοιμο οδηγο ειναι λιγο διαφορετικα, για μενα ομως που θελω να παιξω με τον δικο μου τροπο και οχι να ακολουθω βημα βημα το gameplay καποιου αλλου ετσι ειναι) γιατι πολυ απλα το game δεν σε αφηνει να πειραματιστεις λογω του ποσο grindy ειναι εκτος αν παιζεις καμια 10ρια ωρες ημερησιως. Στο 3 μπορουσες να πειραματιστεις και να παιξεις σε καθε season ανετα 3-4 chars και να τους ντυσεις που κατα την δικη μου γνωμη ειναι καλυτερο.

 

Πρωτα απο ολα το solo στα δικα μου ματια ειναι πιο ευκολο, οπως και ειναι λογικο να ειναι. Αν η δικη σου εμπειρια εως τωρα στο παιχνιδι σου εχει δειξει πως το solo ειναι δυσκολοτερο παω πασο. Το 4πλο ειναι και πρεπει να ειναι κατα κανονα  πιο δυσκολο γιατι πολυ απλα οσο καλο και να ειναι το build καποιου οταν βαραει ενα τερας με scalarismeno το hp του παιρνει 4πλασια ωρα να το σκοτωσει. Νομιζω δεν χρειαζεται να το αναλυσω περισσοτερο. 
Ασε που δεν μπορω καν να πιστεψω οτι υπαρχουν ατομα που απο τα 60κατι levels σπαμαρουν solo NM dungeons και εχουν φτασει 90+ και δεν τα εχουν παιξει απο την μονοτονια και την βαρεμαρα.

 

Δεν την δεχομαι γιατι πολυ απλα το ανεφερα και πιο πριν δεν μιλαμε για τιτλο που βγαινει το 2012 αλλα εν ετη 2023. Θα μπορουσε να παρει παρα πολλες ιδεες και απο POE και απο lost ark οσον αφορα ειδικα boss fights και activities. Τωρα εχουμε ενα γυμνο game αντικειμενικα με οπως ειπα 2-3 αποτυχημενες πινελιες για να το κανουν να θυμιζει λιγο πιο mmo καταληγοντας ομως να λειτουργουν αρνητικα απο ενα σημειο και μετα. Και ιδιο content να συμφωνησουμε οτι εχει με το 3 ειναι αστειο που καταληγουμε στο οτι αυτο ειναι για καποιο λογο αποδεκτο.

 

Ναι παιρνει 8/10 και 9/10 για αυτα που αναφερεις διχως να λαβουν υποψη τους τα activities 2-3 που σου προσφερει ο τιτλος τα οποια καταντουν βαρετα, μονοτονα και απο ενα σημειο και μετα σκετη αγγαρεια (βλεπε renown system πχ) οπου αποτελουν το 90% του συνολικου σου playtime. Οτι ναναι θα πω εγω και τιποτα παραπανω. Το game αυτην την στιγμη ειναι σε beta version το πολυ σε πολλους τομεις. Βeta testers ειμαστε.

Σε γενικες γραμμες για να μην μακρηγορουμε το game θελει πολυ δουλεια ακομα κατι που για μενα δεν θα επρεπε να ισχυει σε τοσο μεγαλο βαθμο. Αυτην την στιγμη μετα το campaign ( που μεχρι εκει σε νοιαζει η μουσικη, η ατμοσφαιρα και ολα αυτα που αναφερεις) θελει πολλες προσθηκες για να μην σου φαινεται ανιαρο λογω ελλειψης υλικου. Καλως η κακως αυτην την στιγμη που μιλαμε ετσι εχουν τα πραγματα, τωρα σε μερικα seasons που σιγουρα θα εχουν βελτιωθει τα πραγματα προφανως και θα αλλαξει η γνωμη μου. Αλλα σε καμια περιπτωση δεν μπορω να δεχτω το "ελα μωρε νωρις ειναι ακομα για αυτο δεν εχει τοσα πραγματα", οταν φτιαχνοταν υποτιθεται για ποσα χρονια και καπως μαγικα καταληξαμε να εχουμε στα χερια μας ενα legion event που πλεον με το που το βλεπω απλα ξανακλεινω το map (ασχετα αν το εχουν κανει να δινει πολυ καλο exp σε σχεση με τα 5 λεπτα που παιρνει γιατι διαφορετικα δεν θα πατουσε κανεις), world bosses της πλακας που αν εχεις παρει το legendary cache παλι απλα ξανακλεινεις το map και τελος το ατελειωτο spam nightmare dungeons που ξεκινανε αμεσως μετα το campaign και μεχρι να πας 100 εχεις βαρεθει την ζωη σου. Παντα κατα την γνωμη μου για να μην παρεξηθω γιατι καποιοι μπορει για τους δικους τους λογους να τα θεωρουν fun ολα αυτα.

Συμφωνω τα Bosses θα επρεπε να εχουν το 5πλασιο Life απο οτι εχουν τωρα και σε καθε Phase να ειναι διαφορετικα με τα αναλογα Tactics.
Tα γραφικα του D3 με το D4 ειναι η μερα με την νυχτα.
Δες το σε 4Κ Max Settings HDR και θα καταλαβεις.
Ακομα και αν τα βαλεις ολα Low και ολα OFF παλι θα ειναι ΠΟΛΥ καλυτερα απο του D3 που ηταν ξεπερασμενα ακομα και στη κυκλοφορια του.
Εκτος απο ξεπερασμενα ηταν και καρτουνιστικα χωρις ατμοσφαιρα.
Του D4 ειναι πλεον τα καλυτερα γραφικα στη κατηγορια του με διαφορα,ρεαλιστικα.σκοτεινα με πολυ καλη ατμοσφαιρα ,αντανακλασεις και φωτισμο (και ακομα δεν μπηκε το Ray Tracing).
Για το Content σου απαντησα και σε προηγουμενο ποστ.
Ειναι νεο game πρεπει να υπαρχει μεταβαση των νεων παικτων στο ειδος.
Δεν γινεται να τους βαλεις να κανουν 500 πραγματα οταν δεν μπορουν να κατανοησουν ακομα και τις βασεις.
Το Reknown System μου αρεσε και αρεσε και σε πολλους που το εχω συζητησει.δινει ενα εξτρα κινητρο να εξερευνησεις το χαρτη και να ανταμειφθείς.
Ελπιζω να προσθεσουν και αλλα Strongholds και να εχει πχ 5-6 σε καθε περιοχη.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Συμφωνω τα Bosses θα επρεπε να εχουν το 5πλασιο Life απο οτι εχουν τωρα και σε καθε Phase να ειναι διαφορετικα με τα αναλογα Tactics.

Σε αυτο , να προσθεσω το εξης. Θα ηθελα να αλλαξουν λιγο τα elite (groups). Για εμενα , και δεν θεωρω οτι ειναι φλεξαρισμα , ειτε ειναι elite group ειτε normal group , το ιδιο και το αυτο. Δεν αποτελει δηλ κινδυνο το elite. Θελω λιγο να το "σοβαρεψουν". Οπως στο D3 , που εβλεπες elite group και ελεγες.. ωωω ρε πουστη μπλεξαμε τωρα. Και ειχαν και διαφορες ιδιοτητες και οσο ναναι η μαχη ειχε λιγο τρεξιμο.

Τωρα πετυχαινω elite group , πεθαινει και μετα καταλαβαινω οτι ηταν elite group. Ή βγαζουν εκεινο το "laser" στο εδαφος που γυρναει γυρω γυρω και περναω απο πανω του χωρις να αγχωνομαι οτι θα πεθανω. Κανει μηδαμινο dmg. Ενω στο D3 το απεφευγες γιατι ηξερες οτι ... ποναει. Το μονο που αποτελει για μενα ρισκο ειναι κατι cold-based elite mobs , που σου τραβανε ενα freeze για 2-3 δευτερολεπτα και καλλιστα μπορεις να πεθανεις εκει περα. Περα απο αυτο... τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οπως φαινεται καποια πραγματα τα βλεπουμε διαφορετικα δεν εχει νοημα να αντικρουσω ενα ενα το οσα εχουν υποθει. Η ατμοσφαιρα και τα γραφικα ειναι καλυτερα οπως ειπα αλλα οχι σε βαθμο που προσωπικα να πω ουαου (δεν δινω και τοση βαρυτητα στα γραφικα οταν μιλαμε για diablo). Τα θεματα και οι ελλειψεις που εχει ο τιτλος για μενα σε σημαντικοτητα τα υπερκαλυπτουν με μεγαλη διαφορα. Τωρα περι reknown system και εγω αντιστοιχως θα σου πω πως με τους περισσοτερους που το εχουν παιξει και εχω μιλησει το θεωρουν αγγαρεια και τιποτα παραπανω ειδικα αφου απο πισω εχει βαλει ως rewards character power (για αυτο κιολας η συντριπτικη πλειοψηφια χρησιμοποιει οδηγους για να το ολοκληρωσει οσο πιο γρηγορα γινεται). 

 

23 λεπτά πριν, mphxths είπε

Σε αυτο , να προσθεσω το εξης. Θα ηθελα να αλλαξουν λιγο τα elite (groups). Για εμενα , και δεν θεωρω οτι ειναι φλεξαρισμα , ειτε ειναι elite group ειτε normal group , το ιδιο και το αυτο. Δεν αποτελει δηλ κινδυνο το elite. Θελω λιγο να το "σοβαρεψουν". Οπως στο D3 , που εβλεπες elite group και ελεγες.. ωωω ρε πουστη μπλεξαμε τωρα. Και ειχαν και διαφορες ιδιοτητες και οσο ναναι η μαχη ειχε λιγο τρεξιμο.

Τωρα πετυχαινω elite group , πεθαινει και μετα καταλαβαινω οτι ηταν elite group. Ή βγαζουν εκεινο το "laser" στο εδαφος που γυρναει γυρω γυρω και περναω απο πανω του χωρις να αγχωνομαι οτι θα πεθανω. Κανει μηδαμινο dmg. Ενω στο D3 το απεφευγες γιατι ηξερες οτι ... ποναει. Το μονο που αποτελει για μενα ρισκο ειναι κατι cold-based elite mobs , που σου τραβανε ενα freeze για 2-3 δευτερολεπτα και καλλιστα μπορεις να πεθανεις εκει περα. Περα απο αυτο... τιποτα.

Συμφωνω απολυτα. Ακριβως τα ιδια λεω και εγω οσον αφορα το συγκεκριμενο θεμα το οποio συντελει πολυ σε συνδιασμο με τα damage-sponge bosses στο οτι το game γινεται βαρετο για μενα σχετικα γρηγορα. Αλλο ενα κομματι που δεν πιστευω να αλλαξει συντομα. Προσωπικα θα παιξω μεχρι να βγει η season 1 τον druid μου και επειτα θα ριξω ενα checkarisma στην season 2. Να δω ποσα πραγματα θα εχουν χωσει μεχρι τοτε αν και ξερω οτι σε μονο 4 μηνες δεν μπορουμε να περιμενουμε πολλα.

Επεξ/σία από CalaQuendiR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, CalaQuendiR είπε

Οπως φαινεται καποια πραγματα τα βλεπουμε διαφορετικα δεν εχει νοημα να αντικρουσω ενα ενα το οσα εχουν υποθει. Η ατμοσφαιρα και τα γραφικα ειναι καλυτερα οπως ειπα αλλα οχι σε βαθμο που προσωπικα να που ουαου. Τα θεματα και οι ελλειψεις που εχει ο τιτλος για μενα σε σημαντικοτητα τα υπερκαλυπτουν με μεγαλη διαφορα. Τωρα περι reknown system και εγω αντιστοιχως θα σου πω πως με τους περισσοτερους που το εχουν παιξει το θεωρουν αγγαρεια και τιποτα παραπανω ειδικα αν απο πισω εχει βαλει ως rewards character power (για αυτο κιολας η συντριπτικη πλειοψηφια χρησιμοποιει οδηγους για να το ολοκληρωσει οσο πιο γρηγορα γινεται).

Μαλλον τα ειδατε σαν αγγαρεια γιατι θυμηθηκατε να τα κανετε στο 60+.
Αν τα ξεκινησεις απο την αρχη και ασχοληθεις(κατι που το ξεραμε απο το Beta) δεν θα σου φανει καθολου σαν αγγαρεια.
Αυτο κανω τωρα και στο HC, σημερα καθαρισα το Fractured Peaks για το 3/5 και σε λιγο θα πιασω Scosglen.
+2 skills +1 potion απο καθε περιοχη ειναι τρελο help.
Ολα διπλα σου, εκει που κανεις το Side Quest παιρνεις και Lilith, βλεπεις Stronghold το καθαριζεις και παιρνεις WP και Lilith.
Οταν πας 50 ξεκινας και τα υπολοιπα 2 να κλεισεις 5/5 για τα Paragon Points.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, CalaQuendiR said:

Τωρα περι reknown system και εγω αντιστοιχως θα σου πω πως με τους περισσοτερους που το εχουν παιξει το θεωρουν αγγαρεια και τιποτα παραπανω ειδικα αν απο πισω εχει βαλει ως rewards character power (για αυτο κιολας η συντριπτικη πλειοψηφια χρησιμοποιει οδηγους για να το ολοκληρωσει οσο πιο γρηγορα γινεται).

Θεωρω οτι μπορει να ειναι αγγαρεια , μπορει και οχι. Εννοω οτι αν εκανες το campaign , εκανες και μερικα side quests , εμπαινες και σε κανα dungeon γιατι ηθελες το codex , εβλεπες κανα stronghold και ελεγες κατσε να το κανω και αυτο μιας και ειμαι εδω περα , με ολα αυτα εκανες το 70-80% των area quests του reknown system , χωρις να σου φανει αγγαρεια. Δηλ , οταν καποια στιγμη ειπα , ας ολοκληρωσω τα  παντα απο τις 4 (αν θυμαμαι καλα) περιοχες για να παρω οτι skill και paragon point υπαρχει απο κει , ηταν πολυ ελαχιστα τα πραγματα που επρεπε να κανω. Ειδικα και με το αλογο που διανυεις αποστασεις για πλακα , τα τελειωνα στο μπαμ. Ουτε καν οδηγους δεν χρειαζονται. Κοιτας τι δινει περισσοτερους ποντους , βλεπεις τι εχεις ημιτελες , πας και το τελειωνεις. Σιγα δηλ την πυρηνικη φυσικη που θελει και οδηγους.
 

5 minutes ago, CalaQuendiR said:

Η ατμοσφαιρα και τα γραφικα ειναι καλυτερα οπως ειπα αλλα οχι σε βαθμο που προσωπικα να που ουαου.

Ρε φιλε , παιζω στο low και ειδα φωτισμους και λεπτομερειες σε γραφικα , που δεν ειχα δει στο 3 , ουτε για πλακα. Εβαλα και ενα βιντεακι σε καποιο ποστ 1-2 σελιδες πισω , που τραβηξα απο μια λαμπα που κρεμεται και παει περαδωθε και μετακινειται αναλογα και ο φωτισμος που ριχνει στο εδαφος. Δεν γινονται αυτα στο 3... δεν συζηταω καν για 2 και 1.
Μπορει απλα να κινουμαστε στους χαρτες και στα dungeons διαδικαστικα , να μπουμε , να καθαρισουμε τα mobs να μαζεψουμε το loot , αλλα αμα σταματησεις και παρατηρησεις τον περιβαλλοντα χωρο , θα δεις γραφικα και λεπτομερειες που αγγιζουν την τελειοτητα. Καποιοι λενε οτι δεν υπαρχει μεγαλη ποικιλια στα dungeons. Μπορει να ισχυει. Μπορει να ειναι 5-10 ειδη που εναλλασονται. Αλλα αυτα τα 5-10 ειδη , ειναι τραγικα ωραια , με θεματολογια στην εμφανιση , quests μεχρι το τελικο boss , καποια με επιπεδα οχι flat dungeons , περπατα ανοιγε πορτες , the end. Προφανως αν τα εμπλουτισουν στο μελλον ακομα καλυτερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...