Προς το περιεχόμενο

Diablo IV [PC]


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 minutes ago, mordred said:

Εννοείς να ρίχνουν συγγεκριμένα πράγματα συγκεκριμένα bosses? Καλά κάνανε.

ναι αυτό εννοώ.

Θες να μου το αναλύσεις γιατι  καλά κάνανε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

23 minutes ago, mordred said:

Εννοείς να ρίχνουν συγγεκριμένα πράγματα συγκεκριμένα bosses? Καλά κάνανε.

Μην έχοντας πολύ εμπειρία με τα Diablo και εγώ θα σκεφτώ πως αν το loot ειναι global ασχέτος του τι σκοτώνεις τότε και τα boss να έχουν όλα την ίδια δυσκολία. Τι, όχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να βγάζεις endgame bosses (προς το παρον έχουμε μονο 1 την λιλιθ)
τα οποία να ειναι unique fights και δύσκολα και να μην κανουν reward οσους την σκοτώνουν με κάτι το μοναδικό.

Δεν το καταλαβαίνω το concept αυτό.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 minutes ago, silenoz66 said:

ναι αυτό εννοώ.

Θες να μου το αναλύσεις γιατι  καλά κάνανε?

Γιατί δε θέλανε να κάνουν ένα νέο D2 με τα ίδια και τα ίδια runs (που χαίρονται μόνο πρέζακια τύπου MrLlamaSC) και να περιορίσουν του παίχτες σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις εφόσον έχουν ρίξει τόση δουλειά σε έναν τεράστιο χάρτη και content. 

Επεξ/σία από mordred
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεσπα, προσωπικά διαφωνώ.

Δεν ειναι συγεκγκριμενη κατεύθυνσή να κανεις καποια ρανς να παρεις 1 λουτ  που θες απο ενα πολυ δύσκολο boss.
Ισα ισα νιωθεις το reward για τον κόπο σου.

Δεν γίνεται ο εξω κόσμος και το general farming εξω σε helltides/legions κτλ να δινουν το ίδιο loot με τα δυσκολότερα boss του παιχνιδιού.

Απλα η φαση ολη ειναι nub-friendly, να μην μπορουν να γκρινιαξουν οι νουμπάδες που δεν θα παρουν το OP loot απο λιλιθ.

Και μεσα στους νουμπάδες, για να μην παρεξηγηθώ, βαζω και τον εαυτό μου.
Γιατι ούτε εγω την έχω σκοτώσει. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 minutes ago, silenoz66 said:

Τεσπα, προσωπικά διαφωνώ.

Δεν ειναι συγεκγκριμενη κατεύθυνσή να κανεις καποια ρανς να παρεις 1 λουτ  που θες απο ενα πολυ δύσκολο boss.
Ισα ισα νιωθεις το reward για τον κόπο σου.

Δεν γίνεται ο εξω κόσμος και το general farming εξω σε helltides/legions κτλ να δινουν το ίδιο loot με τα δυσκολότερα boss του παιχνιδιού.

Απλα η φαση ολη ειναι nub-friendly, να μην μπορουν να γκρινιαξουν οι νουμπάδες που δεν θα παρουν το OP loot απο λιλιθ.

Και μεσα στους νουμπάδες, για να μην παρεξηγηθώ, βαζω και τον εαυτό μου.
Γιατι ούτε εγω την έχω σκοτώσει. 
 

Δε ξέρω αν τα drop rates είναι τα ίδια στα δυσκολα bosses. Να είναι καλύτερα το καταλαβαίνω. Να είναι συγκεκριμένα τα drops το θεωρώ τεράστιο λάθος. Θα οδηγηθεί το game σε μια μηχανική μλκι@ όπως και το D2 και θα χαντακώσει το τεράστιο content που σου προσφέρει. Και οι noobαδες (όπως είμαι κι εγώ) εφόσον θα παίξουν λιγότερη ώρα έχουν μικρότερη πιθανότητα για OP gear σε σχέση με κάποιον που δίνει περισσότερο χρόνο. Προσωπικά θεωρώ τα drops εκεί που πρέπει να είναι. Δηλαδή τι θα ήταν ιδανικό; Να έχεις χαρακτήρα OP σε μια-δύο βδομάδες ή σε έναμήνα επειδή έκανες 100 lilith runs ξερω γω; Νομίζω το D3 έκανε πολύ κακό σε αυτό το θέμα και γενικά στο mentality του  player base.

Επεξ/σία από mordred
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, silenoz66 είπε

Eγω δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να βγάζεις endgame bosses (προς το παρον έχουμε μονο 1 την λιλιθ)
τα οποία να ειναι unique fights και δύσκολα και να μην κανουν reward οσους την σκοτώνουν με κάτι το μοναδικό.

Δεν το καταλαβαίνω το concept αυτό.

Δεν είσαι ο μόνος :P 

Αν καθήσεις και ρίξεις μια ματιά και στο επίσημο forum της Blizzard, οι περισσότεροι γενικά δεν είναι τόσο θετικοί για το περιεχόμενο μετά το campaign. 

image.png.a12baf02703cd9076ea5dd742bfd33ae.png

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Fulgore 
Κυριολεκτικά το ποστ που πόσταρες περιγράφει ακριβώς την εμπειρία μου και τι σκέφτομαι σχετικά με το παιχνίδι.
Και το αστειο ειναι οτι παιζω το ιδιο build με το παιδί (ice shards Sorc).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, silenoz66 είπε

Τεσπα, προσωπικά διαφωνώ.

Δεν ειναι συγεκγκριμενη κατεύθυνσή να κανεις καποια ρανς να παρεις 1 λουτ  που θες απο ενα πολυ δύσκολο boss.
Ισα ισα νιωθεις το reward για τον κόπο σου.

Δεν γίνεται ο εξω κόσμος και το general farming εξω σε helltides/legions κτλ να δινουν το ίδιο loot με τα δυσκολότερα boss του παιχνιδιού.

Απλα η φαση ολη ειναι nub-friendly, να μην μπορουν να γκρινιαξουν οι νουμπάδες που δεν θα παρουν το OP loot απο λιλιθ.

Και μεσα στους νουμπάδες, για να μην παρεξηγηθώ, βαζω και τον εαυτό μου.
Γιατι ούτε εγω την έχω σκοτώσει. 
 

Ποτε και σε κανενα Diablo δεν ειχαν standard Loots.
Oταν εχεις standard Loots πολυ απλα δεν θα ξαναπατησεις μολις το σηκωσεις.
Τα Βοsses απλα εχουν μεγαλυτερες πιθανοτητες να ριξουν κατι καλο οποτε τα φαρμαρεις.
Ακομα ειναι πολυ νωρις ισως αργοτερα βγουν και καποια Loot Tables ωστε να ξερεις που ειναι καλυτερα να φαρμαρεις.
Πχ στο D2 το Ηarlequin Cresh (Shako) μπορουσε να πεσει παντου αλλα υπηρχαν μερη που ειχαν περισσοτερες πιθανοτητες οπως ο Rakanitsu, o Grisword, το Secret Cow Level και η Andariel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Ποτε και σε κανενα Diablo δεν ειχαν standard Loots.
Oταν εχεις standard Loots πολυ απλα δεν θα ξαναπατησεις μολις το σηκωσεις.
Τα Βοsses απλα εχουν μεγαλυτερες πιθανοτητες να ριξουν κατι καλο οποτε τα φαρμαρεις.
Ακομα ειναι πολυ νωρις ισως αργοτερα βγουν και καποια Loot Tables ωστε να ξερεις που ειναι καλυτερα να φαρμαρεις.
Πχ στο D2 το Ηarlequin Cresh (Shako) μπορουσε να πεσει παντου αλλα υπηρχαν μερη που ειχαν περισσοτερες πιθανοτητες οπως ο Rakanitsu, o Grisword, το Secret Cow Level και η Andariel.

Δεν εχω μεγάλη εμπειρία με Diablo games, πέρα απο το 3.

Εγω δεν την καταλαβαινω την λογικη, δλδη τωρα οπως ειναι ΓΙΑΤΙ να πατήσω στην Lilith? 
(αν βγάλουμε τον παράγοντα goal accomplish  που ισχύει ότι και λουτ να πεταει το μπος)

Ισα ισα με αυτο που λεω εγω, θα θελεις τουλαχισοτν αν πας καμποσα ρανς μεχρι να παρεις το ιτεμ που θες.

Τοσα χρονια το κανει το PoE και το κανει εξαιρετικα με το loot στα boss.

Οχι λογικα ειναι χαζοί στην GGG , δεν το κάνουν καλά.

Την κουβέντα την σταματάω εδω, γιατι θα μου πείτε γκρινιάζω :D

Εγω θα εξακολουθω να το θεωρω τέρμα χαζό και γενικα εαν δω οτι το παιχνιδι δν στρωσει με την season1 , φιλάκια.

Έρχεται BG3 και άλλα games μετά απο αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, silenoz66 είπε

Δεν εχω μεγάλη εμπειρία με Diablo games, πέρα απο το 3.

Εγω δεν την καταλαβαινω την λογικη, δλδη τωρα οπως ειναι ΓΙΑΤΙ να πατήσω στην Lilith? 
(αν βγάλουμε τον παράγοντα goal accomplish  που ισχύει ότι και λουτ να πεταει το μπος)

Ισα ισα με αυτο που λεω εγω, θα θελεις τουλαχισοτν αν πας καμποσα ρανς μεχρι να παρεις το ιτεμ που θες.

Τοσα χρονια το κανει το PoE και το κανει εξαιρετικα με το loot στα boss.

Οχι λογικα ειναι χαζοί στην GGG , δεν το κάνουν καλά.

Την κουβέντα την σταματάω εδω, γιατι θα μου πείτε γκρινιάζω :D

Εγω θα εξακολουθω να το θεωρω τέρμα χαζό και γενικα εαν δω οτι το παιχνιδι δν στρωσει με την season1 , φιλάκια.

Έρχεται BG3 και άλλα games μετά απο αυτό.

Περαν του οτι δεν πεταει standard loot δεν ξερουμε τι πεταει και τι πιθανοτητες εχει.
Πχ μπορει να πεταει 830 items, μπορει να πεταει legendaries με σπανια Aspects, μπορει να πεταει Rares που το 1 affix να ειναι διπλασιο απο το κανονικο, μπορει να εχει 0.001% να ριξει Shako ενω στα υπολοιπα Areas να ειναι 0.00000001%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς η Blizzard θα μπορούσε να δανειστεί πολλά στοιχεία από PoE για τα οποία η GGG έχει πάρει τα εύσημα παγκοσμίως και να φτιάξει ένα παιχνίδι που θα πάρει 11 στα 10 και θα αφήσει εποχή όπως έκανε το Diablo2.

Εντούτοις αν το έκανε προφανώς θα ήταν πλήγμα στον εγωισμό της ως εταιρία (άλλωστε ξέρουμε τι εστί πλέον Blizzard σε αυτήν την οπτική του brand strategy) 

Σκεφτείτε δηλαδή αν έβγαιναν όλοι και έλεγαν οτι το Diablo4 θα ήταν ένα τρομερά εξελιγμένο PoE με Diablo lore. Δεν ακούγεται και πολύ καλά στα αυτιά του οποιουδήποτε CEO ή board member.

Βέβαια τη σημερινή εποχή τα θέλω των old school gamers δε συμβαδίζουν ποτέ με τα θέλω των game companies που κοιτάνε ξεκάθαρα νούμερα έσοδα και δημοφιλία.

Ας ελπίσουμε οτι με την εισαγωγή του season1 θα δούμε Τ5, θα δούμε αλλαγές στο loot system, και θα δούμε να γεμίζει και το end game content με διαφορετικά bosses, instances, αλλά και αλληλεπίδραση με το social system (clans, areas). 

Πόσο δύσκολο θα ήταν όπως μαρκάρουν δηλαδή το helltide mode να έφτιαχναν και siege mode όπου θα περιμένεις πίσω από τείχη τις ορδές όπως στο cinematic και να σκάει ανά wave Andariel > Duriel > Lilith και να μην είναι το instance limit 10 άτομα αλλά 100. Θα γινόταν ΤΟ πανηγύρι.

ή το ανάποδο.

Να φτιάξουν έστω και linear areas με βουνά πεδιάδες με waypoints όπου για να προχωρήσεις θα πρέπει να φας και τα αντίστοιχα bosses που θα παρεμβάλλονται ώστε να φτάσεις στο τελικό battle. Που προφανώς θα ήθελε coordination από τουλάχιστον 2 clans και βουρ για conquer 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, greekfragma είπε

 και να μην είναι το instance limit 10 άτομα αλλά 100. Θα γινόταν ΤΟ πανηγύρι.

Αχαχα εδώ με 10 και γίνεται καμιά φορά πανηγύρι (από το judder, τα freezes και το lag).

Επεξ/σία από ilos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, greekfragma said:

Πόσο δύσκολο θα ήταν όπως μαρκάρουν δηλαδή το helltide mode να έφτιαχναν και siege mode όπου θα περιμένεις πίσω από τείχη τις ορδές όπως στο cinematic και να σκάει ανά wave Andariel > Duriel > Lilith και να μην είναι το instance limit 10 άτομα αλλά 100. Θα γινόταν ΤΟ πανηγύρι.

ή το ανάποδο.

Να φτιάξουν έστω και linear areas με βουνά πεδιάδες με waypoints όπου για να προχωρήσεις θα πρέπει να φας και τα αντίστοιχα bosses που θα παρεμβάλλονται ώστε να φτάσεις στο τελικό battle. Που προφανώς θα ήθελε coordination από τουλάχιστον 2 clans και βουρ για conquer 

Να γινει δηλ το D4 ... mmorpg. Δεν εχουμε το WoW για αυτον τον σκοπο ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, greekfragma είπε

Δυστυχώς η Blizzard θα μπορούσε να δανειστεί πολλά στοιχεία από PoE για τα οποία η GGG έχει πάρει τα εύσημα παγκοσμίως και να φτιάξει ένα παιχνίδι που θα πάρει 11 στα 10 και θα αφήσει εποχή όπως έκανε το Diablo2.

Εντούτοις αν το έκανε προφανώς θα ήταν πλήγμα στον εγωισμό της ως εταιρία (άλλωστε ξέρουμε τι εστί πλέον Blizzard σε αυτήν την οπτική του brand strategy) 

Σκεφτείτε δηλαδή αν έβγαιναν όλοι και έλεγαν οτι το Diablo4 θα ήταν ένα τρομερά εξελιγμένο PoE με Diablo lore. Δεν ακούγεται και πολύ καλά στα αυτιά του οποιουδήποτε CEO ή board member.

Βέβαια τη σημερινή εποχή τα θέλω των old school gamers δε συμβαδίζουν ποτέ με τα θέλω των game companies που κοιτάνε ξεκάθαρα νούμερα έσοδα και δημοφιλία.

Ας ελπίσουμε οτι με την εισαγωγή του season1 θα δούμε Τ5, θα δούμε αλλαγές στο loot system, και θα δούμε να γεμίζει και το end game content με διαφορετικά bosses, instances, αλλά και αλληλεπίδραση με το social system (clans, areas). 

Πόσο δύσκολο θα ήταν όπως μαρκάρουν δηλαδή το helltide mode να έφτιαχναν και siege mode όπου θα περιμένεις πίσω από τείχη τις ορδές όπως στο cinematic και να σκάει ανά wave Andariel > Duriel > Lilith και να μην είναι το instance limit 10 άτομα αλλά 100. Θα γινόταν ΤΟ πανηγύρι.

ή το ανάποδο.

Να φτιάξουν έστω και linear areas με βουνά πεδιάδες με waypoints όπου για να προχωρήσεις θα πρέπει να φας και τα αντίστοιχα bosses που θα παρεμβάλλονται ώστε να φτάσεις στο τελικό battle. Που προφανώς θα ήθελε coordination από τουλάχιστον 2 clans και βουρ για conquer 

 

Eγω οπως και πολλοι αλλοι δεν θελουμε να εχουμε καμια σχεση με το PoE ποσο μαλλον το Diablo να αντιγραψει την αντιγραφη.
Για καποιους μπορει να παιρνει 11/10 οπως λες για καποιους αλλους παιρνει 1/10 και ειναι παραδειγμα προς αποφυγη.
Ας βρουν τροπους να το εμπλουτισουν σιγα σιγα με νεα πραγματα που το PoE θα πρεπει να τα αντιγραψει για να επιβιωσει.
Στο Immortal πχ εχει Battlegrounds και Clan Activities που πιθανοτητα εγιναν Beta Test εκει για να περασουν στο D4.
To game δεν εχει κλεισει 60 μερες καλα καλα και καθε φορα προσπαθειτε να το συγκρινετε με βαση το περιεχομενο με games που τρεχουν 30 seasons.
Το PoE μεχρι να γινει γνωστο περασαν 10+ Seasons και αν το επαιξαν το επαιξαν Diablo Gamers για διαλειμμα.
 

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...