Προς το περιεχόμενο

Diablo IV [PC]


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 minute ago, silenoz66 said:

+3 Hoarfrost > +1 Glass Cannon.
αλλά το αλλο έχει καλύτερο CDR + ALL intel% το οποιο ειναι καλύτερο απο το Φροστ dmg

γενικά ο μάγος παίρνει περισσότερο dps από CDR και intelligence από ένα ποσοστό επί του skill dmg. βαράς πιο πολλά skill/sec και με υψηλότερο basic dps.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, silenoz66 said:

Παντως το Hoarfrost ειναι OP.
Γιατι η Blizzard ειπε οτι εαν ενας εχθρος ειναι Frozen , τοτε ειναι και chilled ταυτόχρονα.
αρα θεωρητικά παίρνεις 2πλο bonus εκει

ναι αλλά είπαμε. το καθαρό τελικό dps και η ταχύτητα casting είναι που κάνει το μεγάλο leap dmg. αν το frozen state ας πούμε δεν είναι στο 100% του χρόνου αλλά στο π.χ. 65% του fight, έχεις αμέσως απώλειες και χαμένα bonuses.

προφανώς υποθέσεις κάνω χωρίς να έχω δει πλήρως το build αλλά ο κανόνας είναι έτσι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση: Τα legendary που κάνουμε extract για το aspect για ποιο λόγο μειώνεται η δύναμη του aspect? Παράδειγμα έχω ένα που λέει αν κάνω critical dmg με το core skill εχω για κάποια δευτερόλεπτα 30% αύξηση στο attack speed! Αλλά όταν το κάνω extract το 30% γίνετε 15%! Κάνω κάτι λάθος εγώ η έτσι λειτουργεί το παιχνίδι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, Georgram said:

Ερώτηση: Τα legendary που κάνουμε extract για το aspect για ποιο λόγο μειώνεται η δύναμη του aspect? Παράδειγμα έχω ένα που λέει αν κάνω critical dmg με το core skill εχω για κάποια δευτερόλεπτα 30% αύξηση στο attack speed! Αλλά όταν το κάνω extract το 30% γίνετε 15%! Κάνω κάτι λάθος εγώ η έτσι λειτουργεί το παιχνίδι;

Μηπως το legendary ηταν καποιο weapon ? Tα "passives" στα οπλα εχουν bonus 100% στα 2h αν θυμαμαι καλα. Oποτε η πραγματικη τιμη που βλεπεις σε ενα passive ενος οπλου ειναι το μισο. Οταν το ξαναβαλεις σε οπλο , θα παει παλι στην διπλη τιμη.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 hours ago, klainmaingr said:

Ναι απο την αρχή Τ2 παίζω. Μάλλον το παραέκανα με το side content. Αυτό ήθελα να πώ σαν counter argument σε αυτό που είπες για βιασύνη. Τέλος πάντων πλησιάζω κάάάπως στο τέλος οπότε θα μάθω..

Έτσι τη πάτησα και εγώ και έφαγα μόλις τη Λίλιθ level 53 :P. To είδα έτσι Open World, με όλα τα markers και τα fog of war και για 40level νόμιζα ότι παίζω Witcher και όχι Diablo. Τελικά τα παράτησα όλα έκανα rush το main που το χα αφήσει act 2 μπας και πάμε επιτέλους tier 3 να φάω λίγο ξύλο και να αρχίσει και το ντύσιμο. Πάντως από την κάζουαλ οπτική  (μιας και με 1-2 ώρες μαξ βράδυ με τη δουλειά στη καλύτερη δεν με λες hardcore για κανένα λόγο) το παιχνίδι αν κάποιος θέλει να το πάει χαλαρά παίζεται σαν ubisoft game στα tier 1-2 , να κάνεις clear το map, σφάζεις αβέρτα και άκοπα και μάλλον σε ένα βαθμό το ήθελαν αυτό για να φέρουν νέο αίμα σε ένα genre που κακά τα ψέματα ήταν hardcore exclusive. Άντε να δούμε τώρα αν αντέχω ακόμα το grind.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, tliako said:

Έτσι τη πάτησα και εγώ και έφαγα μόλις τη Λίλιθ level 53 :P. To είδα έτσι Open World, με όλα τα markers και τα fog of war και για 40level νόμιζα ότι παίζω Witcher και όχι Diablo. Τελικά τα παράτησα όλα έκανα rush το main που το χα αφήσει act 2 μπας και πάμε επιτέλους tier 3 να φάω λίγο ξύλο και να αρχίσει και το ντύσιμο. Πάντως από την κάζουαλ οπτική  (μιας και με 1-2 ώρες μαξ βράδυ με τη δουλειά στη καλύτερη δεν με λες hardcore για κανένα λόγο) το παιχνίδι αν κάποιος θέλει να το πάει χαλαρά παίζεται σαν ubisoft game στα tier 1-2 , να κάνεις clear το map, σφάζεις αβέρτα και άκοπα και μάλλον σε ένα βαθμό το ήθελαν αυτό για να φέρουν νέο αίμα σε ένα genre που κακά τα ψέματα ήταν hardcore exclusive. Άντε να δούμε τώρα αν αντέχω ακόμα το grind.

Έτσι ακριβώς. Και γω μόλις το τελείωσα 52lvl. Το capstone βγηκε μονοχιτο οπως και ολο το τελευταίο act. 

Το τελευταίο act ειχε παρα πολυ ενδιαφέρον (και cinematics) σε αντίθεση με τα υπόλοιπα acts που ηταν gigageneric arpg fillers αν εξαιρέσεις μια δυο φάσεις. Αξιζε για αυτό και μονο. Ωρα λοιπον να δούμε τι πραγματικά ειναι το end game.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mphxths είπε

Μηπως το legendary ηταν καποιο weapon ? Tα "passives" στα οπλα εχουν bonus 100% στα 2h αν θυμαμαι καλα. Oποτε η πραγματικη τιμη που βλεπεις σε ενα passive ενος οπλου ειναι το μισο. Οταν το ξαναβαλεις σε οπλο , θα παει παλι στην διπλη τιμη.

Ναι έχεις δίκιο αυτό ήταν τελικά! 68λβλ και δεν το ειχα παρατηρήσει καθόλου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@bushidocougar Ασε , εχει καταντησει αηδια ο Butcher. Παιζω nightmare dungeon , εχω τελευταιο revive και ειμαι χαλαρος , λεω ενταξει το εχω το dungeon , μονο το boss εχει μεινει ... σκαει butcher ... αντιο ζωη.
Πριν κατι μερες εκανα το λαθος και μπηκα σε nightmare dungeon με modifier εκεινη την πετρα που σε ακολουθαει και σκαει aoe dmg οταν κατσεις στο range του για 1-2 secs. Βλεπω ενα σεντουκι , λεω κατσε μπας και ριξει τιποτα .. @@ cursed chest , αρχιζει event , βγαινουν τα απειρα mobs , η πετρα να με ακολουθαει , σκαει και butcher εκεινη την στιγμη και αντε γεια ρε τσουκαλα !! :)

Απο τοτε , ο,τι sigil εχω βρει για nightmare dungeons , που εχουν modifier καποια μαλακια να σε ακολουθαει , τρωει salvage πιο γρηγορα και απο την σκια του !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Georgram είπε

Ερώτηση: Τα legendary που κάνουμε extract για το aspect για ποιο λόγο μειώνεται η δύναμη του aspect? Παράδειγμα έχω ένα που λέει αν κάνω critical dmg με το core skill εχω για κάποια δευτερόλεπτα 30% αύξηση στο attack speed! Αλλά όταν το κάνω extract το 30% γίνετε 15%! Κάνω κάτι λάθος εγώ η έτσι λειτουργεί το παιχνίδι;

Αν ήταν σε 2 handed ή amulet έχει παραπάνω αξία (διπλή και +50% αντίστοιχα). Με το που γίνε extract θα έχει το base stat που είναι και για τα υπόλοιπα items που δεν έχουν aspect multiplier.

4 ώρες πριν, mphxths είπε

@bushidocougar Ασε , εχει καταντησει αηδια ο Butcher. Παιζω nightmare dungeon , εχω τελευταιο revive και ειμαι χαλαρος , λεω ενταξει το εχω το dungeon , μονο το boss εχει μεινει ... σκαει butcher ... αντιο ζωη.
Πριν κατι μερες εκανα το λαθος και μπηκα σε nightmare dungeon με modifier εκεινη την πετρα που σε ακολουθαει και σκαει aoe dmg οταν κατσεις στο range του για 1-2 secs. Βλεπω ενα σεντουκι , λεω κατσε μπας και ριξει τιποτα .. @@ cursed chest , αρχιζει event , βγαινουν τα απειρα mobs , η πετρα να με ακολουθαει , σκαει και butcher εκεινη την στιγμη και αντε γεια ρε τσουκαλα !! :)

Απο τοτε , ο,τι sigil εχω βρει για nightmare dungeons , που εχουν modifier καποια μαλακια να σε ακολουθαει , τρωει salvage πιο γρηγορα και απο την σκια του !!

Μπα η πέτρα είναι κυριλέ - too slow και την κάνεις outrun. Αυτά  που είναι εκνευριστικά είναι αυτά που είναι homing σε ακολουθούνε, σκάνε και κάνουν pools με silence εκεί. Σε κλειστούς διαδρόμους είναι deadly af αν σε κλείσουν μαζί με ζόρικα elites και έχεις μόνο το basic skill.🤣

Ευτυχώς που το bubble με έχει σώσει πολλές φορές από κάτι τέτοιες καταστάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...