markos9 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2020 Στις 2/11/2020 στις 6:37 ΜΜ, 7nisiotis είπε Παρασκευή ήρθε αντικατασταση οθόνης. Σήμερα την άνοιξα. Τελικά; κι γω τα ίδια σε 3 σημεία + ένα ΝΑ κόκκινο πίξελ. Επίσης αν πας κοντά βλέπεις πολύ έντονα σαν "χιονια" να το πω; σαν βροχή; τον "Ρυθμό ανανέωσης" σε σχέση με τη παλιά. Έχω και τις 2 μπροστά μου. Αύριο θα πάρω τηλέφωνο να μου πουν τι και πώς. _____________ @ProdromoTh Καλημέρα φίλε μου! Πάνω κάτω το ίδιο έπαθα κι εγώ. Ως που μετά από καμιά ώρα μαύρισε η μίση οθόνη (από την μέση και κάτω). Ελπίζω, την επόμενη που θα μου στείλουν (την περιμένω) να είναι καλή. Έχω πάρει μεγάλο φόβο με την AOC. Δεν κρύβω το γεγονός ό,τι το μετάνιωσα που την πήρα. Έκανα την βλακεία και πούλησα την παλιά και τώρα κοντεύω 1 μηνά χωρίς οθόνη. 1 1
ProdromoTh Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2020 Το θέμα πλέον είναι ποια εταιρία να εμπιστευτούμε... Εγώ πάντως το μάθημα το πήρα με την AOC και δεν ξαναμπλέκω... όπως λένε και οι παλιοί.. κάποιο λάκκο έχει η φάβα... αλλά που να το περιμένεις Επίσης τα VA Panel έχουν γίνει τόσο καλά που πλησιάζουν τα IPS, ή δεν αξίζει να ασχοληθούμε;
netagra Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Εγώ κάποιες από αυτές τις οθόνες της AOC θα τις έπαιρνα σαν value for money και δεν θα με ένοιαζε αν είναι τέλειες, με μοναδικό κριτίριο επιστροφής τα dead pixels. Τώρα γιατί ψάχνετε σε αυτά τα χρήματα να πετύχετε και τέλειο μοντέλο επειδή σε κάποιους έχει τύχει είναι σα να παίζετε τζόκερ και να παραπονιέστε γιατί δεν κερδίζετε. Η αγορά συγκεκριμένων μοντέλων της εταιρείας αυτής δυστυχώς αυτό είναι.
7nisiotis Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, netagra είπε Εγώ κάποιες από αυτές τις οθόνες της AOC θα τις έπαιρνα σαν value for money και δεν θα με ένοιαζε αν είναι τέλειες, με μοναδικό κριτίριο επιστροφής τα dead pixels. Τώρα γιατί ψάχνετε σε αυτά τα χρήματα να πετύχετε και τέλειο μοντέλο επειδή σε κάποιους έχει τύχει είναι σα να παίζετε τζόκερ και να παραπονιέστε γιατί δεν κερδίζετε. Η αγορά συγκεκριμένων μοντέλων της εταιρείας αυτής δυστυχώς αυτό είναι. Όλες οι εταιρείες πλέον έχουν ανύπαρκτο quality control. Στη περίπτωση μας δεν ευθύνεται η AOC 100/% αλλά η εταιρεία (PANDA) που κατασκευάζει τα πάνελ κ προμηθεύει την AOC. Προσωπικά εφόσον η εταιρεία δέχεται ως rma την οθόνη που έτυχε ως προβληματική σε κάποιον γιατί να μην προσπαθήσεις για νέα με καθόλου προβλήματα; Εμένα δε με πειράζει και 15 οθόνες να στείλουν. Every € counts. Αν είχα δώσει 400€ θα ήμουν πιο ξενερωμενος αλλά τι να κάνουμε είναι τζόκερ είτε δίνεις σε 169 είτε 699 2
netagra Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Το θέμα ποιότητας πάντα έχει σχέση με την εταιρεία, αν το δίνει σε κάποια Panda δεν μας νοιάζει, εμείς AOC, Samsung, LG, DELL βλέπουμε.
7nisiotis Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, netagra είπε Το θέμα ποιότητας πάντα έχει σχέση με την εταιρεία, αν το δίνει σε κάποια Panda δεν μας νοιάζει, εμείς AOC, Samsung, LG, DELL βλέπουμε. Μα αυτό σου λέω όλες οι εταιρείες έχουν προβλήματα. Ειδικά η LG μια βόλτα στο Reddit βρίζουν όλοι για το QC. Βέβαια παίζει ρόλο ότι θεωρείται 1ος σε πωλήσεις και είναι λογικό να υπάρχει μεγαλύτερος αριθμός προβληματικών οθονών/τηλεοράσεων στατιστικά. Αντίστοιχα όμως βρίσκεις και για τις άλλες. Α, και προς ενημέρωση έστειλα αίτημα για 3η οθόνη μόλις παραλάβουν την 2η. Επεξ/σία 6 Νοεμβρίου 2020 από 7nisiotis 2
Sakiz105 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, 7nisiotis είπε Μα αυτό σου λέω όλες οι εταιρείες έχουν προβλήματα. Ειδικά η LG μια βόλτα στο Reddit βρίζουν όλοι για το QC. Βέβαια παίζει ρόλο ότι θεωρείται 1ος σε πωλήσεις και είναι λογικό να υπάρχει μεγαλύτερος αριθμός προβληματικών οθονών/τηλεοράσεων στατιστικά. Αντίστοιχα όμως βρίσκεις και για τις άλλες. Α, και προς ενημέρωση έστειλα αίτημα για 3η οθόνη μόλις παραλάβουν την 2η. Κρίμα που δεν φέρνουν τις PIXIO στην ελλάδα. κάτι AOC και benq θα είχαν εξαφανιστεί από την αγορά με το QC που έχουν. LG όσο γτπ και να είναι σαν QC έχει σχεδόν πάντα την καλύτερη τιμή 😞
ProdromoTh Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Έχουμε νέα!! Σήμερα πήγα στο κατάστημα στο eShop ο υπάλληλος άνοιξε την συσκευασία, είδε την οθόνη (και τα παρελκόμενα για τυχόν φθορές) είδε το πρόβλημα με το κολλημένο πίξελ και θα την στείλει λέει στο κεντρικό service για να την δουν και αργότερα θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Σημείωση ότι την οθόνη την επέστρεψα μέσα στις 7 μέρες όποτε θεωρητικά δικαιούμαι και επιστροφή χρημάτων... Τώρα ελπίζω να μην είμαι τόσο άτυχος και να μου πουν ότι το ένα κολλημένο πίξελ θεωρείτε αποδεκτό.... Πάντως στο site της AOC λέει ξεκάθαρα στην παράγραφο DOA (Dead On Arrival) ότι αν υπάρχει θέμα με το προϊόν και είναι στο χρονικό περιθώριο DOA γίνεται αντικατάσταση με νέα.... https://eu.aoc.com/en/warranty-information " We are offering a DOA period of 14 calendar days**, beginning on the date of your purchase. A proof of purchase (POP) must be provided for you to apply for a DOA request and your defective product must be returned completely in the original box with all the accessories included. In case of a justified DOA claim, the same product as the defective product will be offered to you as a replacement. " 2
manos_21_ Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 παιδια η οθονη ειναι συμβατη με PS5 σωστα?? Γιατι κατι ειδα για θυρες HDMI2.1 και οτι το PS5 δεν υποστηριζει 1440p αναλυση
Halidin Karahus Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Στέλνω λοιπόν στην AOC email για το καμένο πιξελ και την σκόνη που υπάρχει πιάνω σε μερικά πιξελ , ζητησαν να τους στειλω μια φωτογραφεία με αναμμένη οθονη (στην οποια δεν φενετε καν το καμενο pixel και η σκονη), τους έστειλα λοιπόν και περίμενα για 4-5 ήμερες. Αφού δεν μου απάντησαν ποτε ειπα να στείλω ξανα και αυτο που μου ειπαν : 1
DRIFT_KING Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 6 λεπτά πριν, Halidin Karahus είπε Στέλνω λοιπόν στην AOC email για το καμένο πιξελ και την σκόνη που υπάρχει πιάνω σε μερικά πιξελ , ζητησαν να τους στειλω μια φωτογραφεία με αναμμένη οθονη (στην οποια δεν φενετε καν το καμενο pixel και η σκονη), τους έστειλα λοιπόν και περίμενα για 4-5 ήμερες. Αφού δεν μου απάντησαν ποτε ειπα να στείλω ξανα και αυτο που μου ειπαν : Γι'αυτό δεν πρέπει να αναφέρεις τίποτα για πιξελ και να την επιστρέψεις με την αιτιολογία ότι δεν ήταν όπως την περίμενα,δεν μου αρέσει κλπ,έχεις το δικαίωμα. 3
7nisiotis Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, Halidin Karahus είπε Στέλνω λοιπόν στην AOC email για το καμένο πιξελ και την σκόνη που υπάρχει πιάνω σε μερικά πιξελ , ζητησαν να τους στειλω μια φωτογραφεία με αναμμένη οθονη (στην οποια δεν φενετε καν το καμενο pixel και η σκονη), τους έστειλα λοιπόν και περίμενα για 4-5 ήμερες. Αφού δεν μου απάντησαν ποτε ειπα να στείλω ξανα και αυτο που μου ειπαν : Σε ποιο μέιλ έστειλες; Στείλε μια και εδώ: https://aoc.infotip-rts.com/Issue.xhtml Εδώ λογικά θα σου απαντήσει η Autronic ( Γερμανία ). Θαρρώ έχεις περισσότερες πιθανότητες. Έλεγξε καλά το μονιτορ ακριβώς πόσα πιξελ είναι προβληματικά και για το φωτεινό βλέπω πάνω κάτι σαν σχέδιο χαρακτήρα. Οπότε ειδικά αν είσαι γραφίστας τόνισε το ότι σε ενοχλεί όταν εργάζεσαι σε λευκά φόντα κλπ 1
ProdromoTh Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Καλημέρα στην ομάδα! Έχουμε νέα μετά από 12 μέρες στο σέρβις! Με πήρε χτες ένας από το σέρβις και μου λέει έχω το μόνιτορ να τρέχει εδω και 9 μέρες και δε μου το έχει εμφανίσει, μπορεί λέει να επανήλθε! Τώρα λέει αν δε την θέλετε μπορείτε να πάρετε τα χρήματα σας πίσω ή να κάνετε κάποια άλλη αγορά ισάξιου ποσού λόγω ότι την είχατε λίγες μέρες (DOA)! Βέβαια δε ρώτησα αν θα γίνει πλήρη επιστροφή του ποσού αν τα πάρω στο χέρι. Τέλος πάντων του λέω μπορώ να αποφασίσω και να σας πάρω αργότερα τηλέφωνο; Ναι βέβαια λέει σε αυτό το τηλέφωνο και θα με ενημερώσει ο συνάδελφος. Αυτααα....
manos_21_ Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2020 Παιδια την εχει συνδεσει κανεις με PS5?? Γιατι εγω την συνδεσα με το καλωδιο που ειχε μεσα η κονσολα και οταν παταω να γυρισει στο HDMI της κονσολας δεν παει με την πρωτη..Μαυριζει η οθονη,ξαναγυριζει στο HDMI που εχω συνδεδεμενο το PC και με την δευτερη πιανει το HDMI της κονσολας και μου το δειχνει..Ενω με το PS4 μου το εδειχνε αμεσως..Ξερει κανεις τι μπορει να φταιει??Ευχαριστω
7nisiotis Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, manos_21_ είπε Παιδια την εχει συνδεσει κανεις με PS5?? Γιατι εγω την συνδεσα με το καλωδιο που ειχε μεσα η κονσολα και οταν παταω να γυρισει στο HDMI της κονσολας δεν παει με την πρωτη..Μαυριζει η οθονη,ξαναγυριζει στο HDMI που εχω συνδεδεμενο το PC και με την δευτερη πιανει το HDMI της κονσολας και μου το δειχνει..Ενω με το PS4 μου το εδειχνε αμεσως..Ξερει κανεις τι μπορει να φταιει??Ευχαριστω Μήπως βλέπει ως primary την οθόνη του υπολογιστή. HDMI 1 , 2 κτλπ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα