l337 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, billbill19 είπε Τους πρότεινα να κάνουμε μια μεταβιβαση στο ονομα μου την γραμμη τους και να τη πάρω με το αζημίωτο αλλά αρνήθηκαν. Όπως επίσης νά βάλουν ιντερνετ και ννα πληρώνω τον λογαριασμό και πάλι αρνήθηκαν 100% λογικό το βρίσκω.
QuantumWanderer Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Θα πρότεινα μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ, 5 λεπτάκια θα πάρει. Στα τόσα μέτρα από κτίριο ΟΤΕ, και σε αστικό ιστό, πρέπει να κάνουν επαύξηση γραμμών, αλλά βαριούνται τη ζωή τους.
jimmyl Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Νομιζω οτι οι κατανεμητες δινουν συγκεκριμενο αριθμο συνδεσεων , οποτε αν αυτος ο αριθμος εχει καλυφθει θα πρεπει να μπει καινουργιος κατανεμητης και το κοστος του δεν ειναι αμελητεο , θα επρεπε βεβεαια να υπαρχει σχετικη προβλεψη αλλα μονο αυξησεις ξερουν να κανουν
QuantumWanderer Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Στο παρελθόν η ανάπτυξη των γραμμών των δικτύων στον αστικό ιστό γινόταν συχνά από ανθρώπους που δεν μπορούσαν να δουν μπροστά. Έτσι «έσφιξαν» πολλές γειτονιές και δεν μπορούσαν να διατεθούν γραμμές. Δεν είναι δύσκολο για μια μεγάλη εταιρεία να κάνει μετατροπές. Αλλά σε σημαντικό βαθμό συνεχίζουν άσχετοι να είναι υπεύθυνοι σε αντικείμενα που δεν κατέχουν και δεν μπορούν να ανταποκριθούν.
filipN Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αυτό το θέμα επανέρχεται για 2η φορά, σε τόσο μεγάλη έκταση, οπότε καλό θα είναι να μην βλέπουμε συνεχώς άσχετους, ανίκανους ή άχρηστους κλπ, αλλά να ψάχνουμε για ανθρώπους που έχουν συμφέρον να υπάρχει αυτή η κατάσταση... Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2019 από filipN 1
NikosKallithea Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε Στο παρελθόν η ανάπτυξη των γραμμών των δικτύων στον αστικό ιστό γινόταν συχνά από ανθρώπους που δεν μπορούσαν να δουν μπροστά. Έτσι «έσφιξαν» πολλές γειτονιές και δεν μπορούσαν να διατεθούν γραμμές. Δεν είναι δύσκολο για μια μεγάλη εταιρεία να κάνει μετατροπές. Αλλά σε σημαντικό βαθμό συνεχίζουν άσχετοι να είναι υπεύθυνοι σε αντικείμενα που δεν κατέχουν και δεν μπορούν να ανταποκριθούν. Μάλιστα Να στείλεις βιογραφικό τον οτε για την θεση διευθυντή δικτύων και υποδομών
QuantumWanderer Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Η ουσία είναι μία. Στην ΕΕ μόνο στην Ελλάδα, σε τόσο εκτεταμένο βαθμό σε αρκετές γειτονιές στα κέντρα πόλεων, υπάρχει η απάντηση ότι δεν υπάρχει γραμμή να εξυπηρετηθεί ένας συνδρομητής κατόπιν αίτησης. Αν αυτό δεν είναι αποτυχία αυτών που σχεδίασαν το δίκτυο, τότε ποιού είναι;
l337 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 3 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Η ουσία είναι μία. Στην ΕΕ μόνο στην Ελλάδα, σε τόσο εκτεταμένο βαθμό σε αρκετές γειτονιές στα κέντρα πόλεων, υπάρχει η απάντηση ότι δεν υπάρχει γραμμή να εξυπηρετηθεί ένας συνδρομητής κατόπιν αίτησης. Αν αυτό δεν είναι αποτυχία αυτών που σχεδίασαν το δίκτυο, τότε ποιού είναι; Δεν ισχύει κάτι τέτοιο επ' ουδενί.
QuantumWanderer Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Γνωρίζω πολλούς που έχουν φάει «πόρτα» λόγω έλλειψης γραμμών σε αίτηση σύνδεσης σε κέντρα πόλεων.
l337 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 5 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Γνωρίζω πολλούς που έχουν φάει «πόρτα» λόγω έλλειψης γραμμών σε αίτηση σύνδεσης σε κέντρα πόλεων. Αυτό εννοώ δεν ισχύει " Στην ΕΕ μόνο στην Ελλάδα, σε τόσο εκτεταμένο βαθμό σε αρκετές γειτονιές στα κέντρα πόλεων, ..."
QuantumWanderer Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Γι' αυτό έγραψα και το «σε τόσο εκτεταμένο βαθμό». Επειδή συμβαίνει και αλλού, αλλά όχι τόσο πολύ.
filipN Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, l337 είπε Αυτό εννοώ δεν ισχύει " Στην ΕΕ μόνο στην Ελλάδα, σε τόσο εκτεταμένο βαθμό σε αρκετές γειτονιές στα κέντρα πόλεων, ..." Θα μας ενημερώσεις που αλλού συμβαίνει ή θα πρέπει να το μαντέψουμε; Σε τρεις άλλες ευρωπαϊκές χώρες που έχω ζήσει και διατηρώ ακόμα επαφές δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Δεν υπήρχε στην Ολλανδία, αν και ζούσα στο Μεσαιωνικό τμήμα της πόλης, στο οποίο οποιαδήποτε εργασία και αν γινόταν δεν έπρεπε να αφήνει ίχνη και μπορούσε να γίνει μόνο σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες! Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2019 από filipN 1
l337 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 15 λεπτά πριν, filipN είπε Θα μας ενημερώσεις που αλλού συμβαίνει ή θα πρέπει να το μαντέψουμε; Σε τρεις άλλες ευρωπαϊκές χώρες που έχω ζήσει και διατηρώ ακόμα επαφές δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Δεν υπήρχε στην Ολλανδία, αν και ζούσα στο Μεσαιωνικό τμήμα της πόλης, στο οποίο οποιαδήποτε εργασία και αν γινόταν δεν έπρεπε να αφήνει ίχνη και μπορούσε να γίνει μόνο σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες! Έλλειψη last mile θα συναντήσεις σε όλες τις χώρες, και στα κέντρα, σε άλλες πιο έντονα και σε άλλες όχι τόσο. 1
NikosKallithea Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 45 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Γι' αυτό έγραψα και το «σε τόσο εκτεταμένο βαθμό». Επειδή συμβαίνει και αλλού, αλλά όχι τόσο πολύ. Στο υπάρχων δικτυο χαλκού, οσοι έχουν έχουν, κανεις πάροχος δεν θα μπει στην διαδικασία να κάνει αύξηση γραμμών και κυρίως πλεον οι Γερμανοί Εκτος αν πρόκειται για νεες οικοδομες, λεμε τωρα, που και αυτες ειναι ενα είδος που εξαφανίστηκε με την κρίση. Για αυτο και σε αυτες τις περιπτώσεις η απάντηση είναι στερεότυπη "περίμενε να φύγει κάποιος"
QuantumWanderer Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δεν διαφωνώ ότι αυτό συμβαίνει με τη γερμανική μητρική. Ωστόσο θέτω το σοβαρό ερώτημα κατά πόσον είναι αποδεκτό αυτό από τους καταναλωτές, και δεν έχουν αρχίσει τις καταγγελίες ακόμα σε περιοχές που έχουν καλύψει και όχι σε απομακρυσμένες που δεν έχουν υποδομή και είναι υποχρεωμένος μόνο ο καθολικός πάροχος. Για να επανέρθω στο αρχικό ερώτημα, πιστεύω ότι δεν έχει να χάσει κάτι κάποιος να κάνει μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα