fippis97 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Γεια σας ξερει κάποιος να μου πει τις βασικες μεταξυ ενισχυτων με λαμπες και τους κανονικούς Ευχαριστώ εκ των προτέρων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
onelonelystar Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Οι λαμπάτοι ενισχυτές δεν παράγουν το συμπιεσμένο φηψιακό ήχο και είναι πιο "γεμάτος" ο ήχος τους. όλα αυτά φυσικά αναγνωρίζονται από ένα έμπειρο αυτί ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lnwolfgr Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, onelonelystar είπε Οι λαμπάτοι ενισχυτές δεν παράγουν το συμπιεσμένο φηψιακό ήχο και είναι πιο "γεμάτος" ο ήχος τους. όλα αυτά φυσικά αναγνωρίζονται από ένα έμπειρο αυτί ... Δεν είναι τόσο απλό. Ρίξτε μια ματιά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitspetr Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Αν είσαι δημιουργός (π.χ. κιθαρίστας) είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα σου χρειαστεί ένας λαμπάτος ενισχυτής κιθάρας, στα πλαίσια της πολυπληθούς εργαλειοθήκης ενός δημιουργού. Αν είσαι απλά χομπίστας ακροατής, δεν έχει σημασία. ό,τι σου αρέσει. Θα πρέπει να λάβεις υπ' όψη όμως ότι οι λαμπάτοι δεν συμπαθούν τα δύσκολα φορτία όταν πρόκειται να τους ταιριάξεις με ηχεία. Η διαφορά στην τοπολογία είναι ότι στη μία περίπτωση χρησιμοποιείται λυχνία, στην άλλη τρανζίστορ στο σήμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Είναι παλιά τεχνολογία με αρκετά υψηλότερη παραμόρφωση και χειρότερη ουδετερότητα(υψηλότερη αντίσταση εξόδου) από έναν σωστά σχεδιασμένο ενισχυτή με τρανζίστορ. Επίσης, ζεσταίνονται υπερβολικά και είναι περισσότερο εύθραστοι και λιγότερο ανθεκτικοί στο χρόνο. Το μόνο θετικό τους είναι ότι παραμορφώνουν πιο ευχάριστα(χαμηλότερης τάξης αρμονικές παραμορφώσεις) αν παίξουν κοντά στα οριά τους. Πράγμα που προσπαθείς να το αποφύγεις με οποιονδήποτε ενισχυτή. Υπάρχει επίσης μια ψευδοεπιστημονική(μη αποδεδειγμένη) audiophile θεωρία ότι το feedback είναι κακό για την ηχητική ποιότητα. Οι καλοί λαμπάτοι χρειάζονται λιγότερο feedback απ'ότι τα τρανζίστορ. Κάποιοι μάλιστα σχεδιάζουν λαμπάτους για να παίζουν με μηδενικό feedback(με τεράστιο κόστος). Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2019 από pirmen56 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fippis97 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Σας ευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lnwolfgr Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Επίσης είναι πολύ ενεργοβόρα μηχανηματάκια, μπορεί πχ, να παίρνει 150w ηλεκτρικής ενέργειας και να βγάζει 25w ηχητικής ενέργειας. Που ενέργεια χάνεται από την μεγάλη θερμοκρασία τους. Σαν κιθαρίστας και εγώ συμφωνώ με τον mitspetr. 4 ενισχυτές έχω, 3 κιθάρας 1 μπάσου. 1 υβριδικό και 3 τρανζίστορ . Οι full λάμπα ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΈΡΟΝΤΑΙ είναι εξαιρετικά βαριοί και στην μεταφορά 70% θα σου βγάζουν προβλήματα, βέβαια το troubleshooting είναι πιο εύκολο σε έναν λαμπάτο. Οπότε και εγώ ψηφίζω τρανζίστορ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα