Ntinaras Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να μη ξαναπατησεις.
l337 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Το ότι το σύστημα μπορεί να "πέσει" και ότι πράγματι (ξέρω γω) 1/10 μπορεί πράγματι η επιχείρηση να μην μπορεί να χρεώσει τον πελάτη είναι μύθος και παραπληροφόρηση. Ακόμη και αν συμβεί αυτό, και πράγματι δεν μπορεί ο επιχειρηματίας να χρεώσει την κάρτα του πελάτη με το pos, υπάρχει backup λύση την οποία ο επιχειρηματίας γνωρίζει και η συνεργαζόμενη τράπεζα του την έχει κοινοποιήσει με την σύναψη της σύμβασης. Και για όποιον δεν θυμάται, ας ξεσκονίσει καλά το συμβόλαιο του. Εναλλακτικές υπάρχουν, όποιος δεν δέχεται κατευθείαν καλέστε την αστυνομία και μετά μην ξαναπατήσετε στο μαγαζί του.
kostakis81 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 19 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Περιμένω κέρασμα στα μπουζούκια Btw αν ζητήσεις απόδειξη, θεωρώ ότι παντού θα σου δώσουν, το πολύ πολύ να ρίξουν κάνα γαμωσταυρίδι, ακόμα και αυτοί που συστηματικά δε κόβουν Εδώ δε συζητάμε για αυτό, λέμε για το αν τολμάει κανείς να ρίξει πιστόλι σε νυχτερινό μαγαζί, επειδή το ποτό του δεν συνοδευόταν από το νόμιμο παραστατικό... Αριστο το είχαμε κάνει σαν φοιτητές σε μπουζούκια στη Συγγρού αλλά είχαμε άγνοια κίνδυνου τότε ... ΩΣ γνωστον με τετοια μαγαζιά ασχολουντε μπράβοι και αυτοι δεν χαρίζουν κάστανα ... ακόμα ξυλο θα τρώγαμε
Getta Robo Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Υπαρχουν ακομα παρα πολλες επιχειρησεις που με τον εναν η με τον αλλον τροπο αρνουνται την χρεωση με POS. Δεν ξερω τι γινεται σε αλλες περιοχες, στη δικη μου παντως ειναι ανεκδοτο να ερθει η αστυνομια για αυτο το λογο. Βρισκουν πατημα ολοι αυτοι απο την αδιαφορια των αρχων και συνεχιζουν. Για τον φοιτητη που αναφερθηκε παντως: https://www.newsbeast.gr/society/arthro/513134/exihniastike-o-xulodarmos-tou-foititi-stin-komotini ΕΑΝ και ΕΦΟΣΩΝ υπαρχει οντως προβλημα, και οχι προφαση για να μην δεχονται POS, ενημερωνουν τον πελατη πριν την συναλλαγη πως υπαρχει προβλημα και αδυνατει να παρεχει υπηρεσιες μεσω POS. Μου εχει συμβει και συμφωνησα αφου μας γνωστοποιηθηκε εξαρχης. Σε πονηρους που το εχουν συστημα, απλα δεν συναλλασσομαι μαζι τους.
pontez2 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Μόλις τώρα, l337 είπε Το ότι το σύστημα μπορεί να "πέσει" και ότι πράγματι (ξέρω γω) 1/10 μπορεί πράγματι η επιχείρηση να μην μπορεί να χρεώσει τον πελάτη είναι μύθος και παραπληροφόρηση. Ακόμη και αν συμβεί αυτό, και πράγματι δεν μπορεί ο επιχειρηματίας να χρεώσει την κάρτα του πελάτη με το pos, υπάρχει backup λύση την οποία ο επιχειρηματίας γνωρίζει και η συνεργαζόμενη τράπεζα του την έχει κοινοποιήσει με την σύναψη της σύμβασης. Και για όποιον δεν θυμάται, ας ξεσκονίσει καλά το συμβόλαιο του. Εναλλακτικές υπάρχουν, όποιος δεν δέχεται κατευθείαν καλέστε την αστυνομία και μετά μην ξαναπατήσετε στο μαγαζί του. Συνέβει πριν 1,5 μηνα όμως. Έπεσε ολο το σύστημα μεγάλης τράπεζας (που γενικότερα έχει τέτοιο προβλημα) και ήταν εκτός για 3-4 ώρες, απόγευμα παρασκευής. Έγινε τις κακομοίρας. Αυτο το ξέρουν βέβαια μονο πελάτες της συγκεκριμένης τράπεζας διοτι γενικά δεν δημοσιοποίθηκε... 1
zygorito Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Απο δικαιολογίες πρώτοι είναι. Το πρόβλημα δεν είναι αν κάνουν λαμογιές τα καταστήματα, το πρόβλημα είναι οτι μεγάλη μερίδα του κόσμου ΕΠΙΜΕΝΕΙ να πληρώνει με μετρητά. Πας στο εξωτερικό και αν τύχει και βρεθείς σε μαγαζί με 80-100 πελάτες και 5-6 υπαλλήλους ο καθένας έχει το δικό του φορητό POS. Αλλά δε μπορούν να κάνουν αλλιώς αν το 80-90% πληρώνει και τις τσίχλες στο μπακάλικο με κάρτα. Άμα δεν αλλάξουμε νοοτροπία δε θα σταματήσουν να κλέβουν τα μαγαζιά. Και να σου κόψει την απόδειξη εκείνη τη στιγμή δεν έχει κόψει άλλες 10 πριν. Εδώ κρατάς το κινητό στο χέρι στο ταμείο με ανοιχτή την εφαρμογή και πρέπει να πεις "με χρεωστική θέλω να πληρώσω" και φάση ο/η υπάλληλος να σκέφτεται "τι έπαθε αυτός, γιατί δε βγάζει πορτοφόλι". Γιατί είπαμε, το pos αντι να είναι στραμμένο προς τον πελάτη ειναι προς τον ταμία. 2
l337 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Μόλις τώρα, pontez2 είπε Συνέβει πριν 1,5 μηνα όμως. Έπεσε ολο το σύστημα μεγάλης τράπεζας (που γενικότερα έχει τέτοιο προβλημα) και ήταν εκτός για 3-4 ώρες, απόγευμα παρασκευής. Έγινε τις κακομοίρας. Αυτο το ξέρουν βέβαια μονο πελάτες της συγκεκριμένης τράπεζας διοτι γενικά δεν δημοσιοποίθηκε... Ακόμη και αν έχει πέσει το σύστημα η πληρωμή μπορεί να υλοποιηθεί τηλεφωνικά. Γνωρίζει ο έμπορος το πως. 1
haris_216 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, george kesoglu είπε Κυριοι μην μπερδεύετε την βούρτσα με την πουτ@α αλλο πραγμα το pos και αλλο η φορολογικη απόδειξη της ταμειακης μηχανης . Δεν μπερδεύουμε τίποτα Σαφώς και είναι άλλο το ένα και άλλο το άλλο αλλά η πληρωμή με pos λειτουργεί το ίδιο σα να του λες "που είναι η απόδειξη;". Και αυτό γιατί δεν είναι πολλοί αυτοί που θα ρισκάρουν να δεχθούν πληρωμή με κάρτα και να μην έχουν κόψει απόδειξη. Όχι πως δε γίνεται αλλά είναι μεγαλύτερο ρίσκο καθώς είναι πιο εύκολο να ελεγχθεί. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από haris_216
skiabox Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Καταλαβαίνετε φαντάζομαι ότι σε οικονομία με υπερφορολόγηση για λόγους επιβίωσης έχουμε στην ουσία δύο νομίσματα! Τα μετρητά που έχουν μεγαλύτερη αξία σε τέτοια οικονομία και το ηλεκτρονικό χρήμα από την άλλη. Επίσης πιστεύω ότι όποιος έχει υπάρξει μαγαζάτορας τα τελευταία 40 χρόνια στην Ελλάδα δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι με το μέρος της επιχείρησης, μιας και μιλάμε για τους μεγαλύτερους ήρωες στον πλανήτη. 2
Alxnks Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 εχω κανει ως τωρα 2 καταγγελιες στο ΣΔΟΕ για μαγαζια που δεν ειχαν POS. στο πρωτο, ψιλικατζης, προλαβε ο τυπος και εβαλε POS (ενω επεμενε οτι δεν ηταν υποχρεωμενος να εχει και μαλωσαμε γι αυτο) πριν παει ο ελεγχος, οποτε τον βρηκαν ενταξει. στο δευτερο, φωτογραφειο, πηγε ο ελεγχος, δεν βρηκαν POS και επεσε το σχετικο προστιμο. και στις δυο περιπτωσεις μου κοινοποιηθηκε με email το αποτελεσμα του ελεγχου. μην μενετε στο να μιλατε εκεινη την ωρα, στο να ανοιγετε ενα θρεντ και τελος, δεν θα γινει ποτε τιποτα ετσι. εδω ειστε: [email protected] 8 4
Ntinaras Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 8 λεπτά πριν, skiabox είπε Καταλαβαίνετε φαντάζομαι ότι σε οικονομία με υπερφορολόγηση για λόγους επιβίωσης έχουμε στην ουσία δύο νομίσματα! Τα μετρητά που έχουν μεγαλύτερη αξία σε τέτοια οικονομία και το ηλεκτρονικό χρήμα από την άλλη. Επίσης πιστεύω ότι όποιος έχει υπάρξει μαγαζάτορας τα τελευταία 40 χρόνια στην Ελλάδα δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι με το μέρος της επιχείρησης, μιας και μιλάμε για τους μεγαλύτερους ήρωες στον πλανήτη. Οποτε αν εγω δεν ειμαι ευχαριστημενος απο τα λεφτα που βγαζω, ας ξεκινησω να κλεβω τους παντες. σωστα? 4 1
ADHD Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Ελληνες "επιχειρηματίες" στα καλύτερα τους, μετα καθίστε να αναρωτιέστε γιατι πάμε ετσι οπως παμε κλπ. Η κατάσταση ειναι εξαιρετικα απλη, το μαγαζι οφειλει να εχει POS, δεν εχει/χαλασε/w/e τοτε ενημερώνει απο πριν, δεν ενημέρωσε? Δεν με ενδιαφέρει καθολου ως πελατη, κατι γραφικα που διαβασα να σε παει ο υπάλληλος χερι χερι στο ΑΤΜ που τα εχετε δει ρε παιδια ειλικρινά?? Δεν πάει να ειναι εξω απο το μαγαζι στα 2 μέτρα δεν παει να μου φερει το ΑΤΜ στο τραπεζι δεν υπαρχει περιπτωση να κανω ανάληψη μετρητών γιατι απλα δεν γουστάρω ειναι δυνατόν να σκέφτεστε ετσι ως καταναλωτές?? Λύσε το θέμα (που μπορεις) η κέρασε τα ποτα ως το αυτονοητο για αυτη την "παρεξηγηση" , αυτο θα γινοταν σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα της Δύσης. Αντι να τους μαυρίσουμε ομαδικα καθόμαστε και λεμε πως θα λύσουμε το θεμα του καθε τραγικου μαγαζάτορα και μονο απο αυτη τη νοοτροπια δεν θα κανουμε τιποτα ποτε.. 3 1
george kesoglu Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 36 λεπτά πριν, pananton είπε δεν είπε κανείς ότι είναι το ίδιο, αλλά με pos είναι πιο ελέγξιμο από τις αρχές...διαφωνείς? διαφωνω εφοσον εισαι μεσα στο καταστημα και εχεις το προιον (ποτο - φαγητο-κτλ ) στο τραπεζι σου πρεπει να υπαρχει αποδειξη , οταν φυγεις ειτε πληρωσεις με pos ειτε μετριτα εφοσον δεν υπαρχεις μεσα στο καταστημα δεν μπορει να το ελεγξει κανεις . το πραγματικο ζητημα για μενα ειναι εαν κοπικε αποδειξη, ....... εαν πραγματι εκοψε αποδειξη το καταστημα τοτε λεει αληθεια και ηταν μαι ατυχη στιγμη , εαν δεν εκοψε αποδειξη τοτε παρανόμος τα προιοντα δεν συνοδευονταν απο παραστατικο και περιμενε ποτε θα ζητήσει ο πελατης λογαριασμο να τον αναγκασει να πληρωσει μετριτα για να μην μπορει να αποδειξει ο πελατης οτι δεν του εκοψε αποδειξη . αλλα για να μην το κουραζουμε το θεμα τελικα εδωσε αποδειξη το καταστημα ναι ή οχι για μενα αυτο εχει σημασια
pananton Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 55 λεπτά πριν, Angelo2 είπε Το "κερασμενα" στον καθε τυχαιο επειδη δεν κοπηκε αποδειξη ειναι συνεργεια σε φορολογικη παραβαση. Just saying. χωρίς παρεξήγηση αλλά έχω την εντύπωση πως δεν ξέρεις ούτε εσύ τι έγραψες... Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από pananton 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις