thetiesthatbind Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Καλησπέρα, πριν 1 μήνα μου εγκατέστησαν το COSMOTE TV σπίτι μου, εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Σημερα πήγα να το συνδέσω στο Ίντερνετ μέσω Ethernet και παρατήρησα ότι ο λογαριασμός χρήστη είναι διαφορετικός από αυτόν που μου έδωσε η Cosmote. Μου πρότειναν από την τεχνική υποστήριξη αλλαγή αποκωδικοποιητή. Τι παίζει ακριβώς;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα