NikosKallithea Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 5 λεπτά πριν, SaFiS είπε Φυσικά. Πρέπει να την πούμε κατευθείαν σε κάποιον γιατί είμαστε υπεράνω και φυσικά δεν έχουμε κάνει ΠΟΤΕ καμμιά παρανομία... Τα ιδια ειχαν πει και σε μενα σε ενα φορουμ για μια παρόμοια φωτο, μονο που αυτος που μου την ειπε δεν ήξερε οτι απλα την φωτο δεν την έβγαλε ο οδηγος αλλα ενας απο τους αλλους τρείς που ήταν στο αυτοκίνητο Αλλα βλέπεις μερικοί προτρέχουν. 2
NickTG Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 22 hours ago, ProponitisTouKanape said: Το δικό μου σκεπτικό ήταν ανάποδο βέβαια. Πως αν οδηγείς έτσι, ούτε τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα έχουν τόση κατανάλωση οπότε δεν είμαι σίγουρος για το κατα πόσο αξίζει η θυσία για το hybrid. Δεν είναι μόνο το αυτοκίνητο, είναι ο τρόπος που το οδηγείς. Εγώ π.χ. δεν οδηγώ έτσι, και επειδή το αυτοκίνητό μου έχει 95 άλογα μόνο χωρίς 6η ταχύτητα, στην εθνική μου καίει παραπάνω απ'οτι στην πόλη. Αν ήθελα να κάνω οικονομία, πριν αλλάξω αυτοκίνητο, θα άλλαζα τρόπο οδήγησης. Μέσα σε πόλη όσο οικονομικά να το πας την κατανάλωση που έχουν τα υβριδικά δεν θα την πετύχεις. Αν μιλάμε για κάποιον που τα πολλά χιλιόμετρα είναι εκτός τότε μπορεί εύκολα να κάνει τη δουλειά του με ένα μικρό turbo ειδικά με τα μακριά κιβώτια που έχουν μάλλον όλα πλέον.
parlapipas25 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εγώ λέω φυσικό αέριο.Το πιο οικονομικό και καθαρό από όλα.Και μέσα στην πόλη και έξω και όπου γουστάρεις. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2019 από parlapipas25 1
G.bar Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 18/10/2019 στις 5:08 ΜΜ, NikosKallithea είπε Αρα ποιο είναι το αποτέλεσμα, υβριδικό η απλό βενζίνης; Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι βενζινοκινητήρες έχουν εξελιχθεί αρκετά, και αν έχεις μικρό αυτοκίνητο πόλης είναι βέβαιο ότι οδηγώντας οικονομικά μπορείς να πετύχεις κατανάλωση υβριδικού που όμως δεν οδηγείται όσο οικονομικά θα μπορούσε. Παρ'όλα αυτά αν το υβριδικό οδηγείται όπως πρέπει, τότε δεν υπάρχει σύγκριση. Μπορείς να κάνεις και πάνω από το 60% μιας διαδρομής -ανάλογα τη διαδρομή πάντα- με μηδενική κατανάλωση. Για αυτό που δεν είμαι σίγουρος είναι για το αν αξίζει να πάρεις μικρό υβριδικό. Θέλω να πω ότι αν πάρεις ένα suv η crossover υβριδικό, συγκρίνοντας το με το ίδιο μοντέλο με απλο βενζινοκινητήρα, λόγω όγκου σε σχέση με ένα μικρό θα δεις τεράστια διαφορά στην κατανάλωση που δικαιολογεί ας πούμε και τη διαφορά στην τιμή. Αν είναι να πάρεις ενα μικρό αυτοκίνητο πόλης που με τους νέους βενζινοκινητήρες είναι στα 4L\100 και το υβριδικό μοντέλο είναι στα 3,5L/100, εκεί τίθεται το ερώτημα αν αξίζει. Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2019 από G.bar
lele322 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2019 Και γω ρε παιδια βρισκω πολλα honda insight του 10-11 μοντελα. Και με ενδιαφερει το συγκεκριμενο αμαξι. Τι παιζει με τις μπαταριες του αν ειναι οι αρχικές? Δεν θα βαστανε καθολου??
KAKADI Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Επειδή μιλάμε για υβριδικό 2-3 ετών θα είναι ακόμα στη εγγύηση και αν μιλάμε για toyota θα έχεις και γερό περίσσευμα εγγύησης.. Όποτε το ελέγχεις μόνο σε αντιπροσωπεία για να δεις και την κατάσταση υγείας της μπαταρίας που είναι συνηθισμένη πρακτική στην αντιπροσωπεία.. Κατά τα αλλά μη φοβάσαι τίποτα.. Στο CHR μου βλέπω 3,9 λίτρα τα 100 εύκολα με προσεκτική οδήγηση.. Τέτοια κατανάλωση δε μπορείς να δεις σε απλό βενζίνης.. Ακόμα και σμαρτ που είχα κάτω από κάτω από 4,5 δεν έβλεπα και μόνο στην εθνική.. Από 5 και πάνω σίγουρα στη πόλη και ήταν και κουβάς.. Τώρα για CNG ναι καλή φάση αλλά πρέπει να δεις λίγο τα πρατήρια. Αν σε βολεύουν είναι μια χαρά.. Επεξ/σία 6 Νοεμβρίου 2019 από KAKADI
ProponitisTouKanape Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Στις 19/10/2019 στις 3:01 ΜΜ, NickTG είπε Μέσα σε πόλη όσο οικονομικά να το πας την κατανάλωση που έχουν τα υβριδικά δεν θα την πετύχεις. Αν μιλάμε για κάποιον που τα πολλά χιλιόμετρα είναι εκτός τότε μπορεί εύκολα να κάνει τη δουλειά του με ένα μικρό turbo ειδικά με τα μακριά κιβώτια που έχουν μάλλον όλα πλέον. Κατανάλωση υβριδικού δε θα δεις αλλά θα δεις σίγουρα μειωμένη, οπότε μπορεί να μην αξίζει να δώσεις τα παραπάνω λεφτά για υβριδικό, ειδικά αν το κινείς κι εκτός πόλης. Κι εν τέλει θα έχεις και καλύτερο αυτοκίνητο, καθαρά προσωπική άποψη βέβαια αυτό. Η κατανάλωση απο μόνη της δε λέει τίποτα, πρέπει να συνοπολογίζεις τη χρήση, την τιμή αγοράς, τις "συμβατικές" εναλλακτικές, τον τρόπο που οδηγείς κλπ κλπ.
gbras Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2019 Να πω και εγω απο οτι εχω συμπερανει οτι μικρο υβριδικο δεν αξιζει. Απο μεσαιο και επανω συμφερει.
Que sera sera Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2019 Τα υβριδικά δεν εχουν νόημα πλεον. Θες μεγαλη αυτονομία και συνεχόμενα ταξίδια;; Diesel Κάνεις διαδρομές μεχρι 25-30 χιλιομετρα την ημερα σε πόλη; PHEV Κανεις διαδρομες μεχρι 200 χιλιομετρα την ημέρα; full EV 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα