Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ πάντως που οδήγησα την προηγούμενη βδομάδα το Yaris Hybrid πραγματικά απογοητεύτηκα, και μιλάμε για αμάξι που αγοράστηκε 18 χιλιάρικα πριν 2 χρόνια 

Στις ρεπρίζ με 50-60 χαω μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση, σαν ποιότητα εσωτερικού μου φάνηκε αδιάφορο, δε ξέρω, ίσως ακούγομαι υπερβολικός αλλά κάτι με χάλασε πολύ στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, G.bar είπε

Αυτό ακριβώς. Το υβριδικό σε "εκπαιδεύει" να οδηγάς οικονομικά! 

Το δικό μου σκεπτικό ήταν ανάποδο βέβαια. Πως αν οδηγείς έτσι, ούτε τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα έχουν τόση κατανάλωση οπότε δεν είμαι σίγουρος για το κατα πόσο αξίζει η θυσία για το hybrid. Δεν είναι μόνο το αυτοκίνητο, είναι ο τρόπος που το οδηγείς.

Εγώ π.χ. δεν οδηγώ έτσι, και επειδή το αυτοκίνητό μου έχει 95 άλογα μόνο χωρίς 6η ταχύτητα, στην εθνική μου καίει παραπάνω απ'οτι στην πόλη. Αν ήθελα να κάνω οικονομία, πριν αλλάξω αυτοκίνητο, θα άλλαζα τρόπο οδήγησης. 

Δημοσ.

Για μένα απλό βενζίνης. Οι κινητήρες έχουν εξελιχθεί αρκετά. Ελαφρύ πόδι για όταν θες οικονομία και βαρύ όταν θες να κινηθείς αξιοπρεπώς σε αυτοκινητόδρομο. Και με χειροκίνητο κιβώτιο, όχι CVT. 

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Alex2020 είπε

Diesel φίλε

Diesel σε μεγαλούτσικο κινητήρα κι αν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο. Τα ντίζελ δεν είναι ιδανικά για κίνηση μόνο σε αστικό περιβάλλον. Άσε που πρέπει να κάνεις πραγματικά αρκετά χλμ για να κάνεις απόσβεση. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, εξηγούμαστε, να μην παρεξηγούμαστε. Αυτά που έγραψα στην προηγούμενη σελίδα, δεν τα έγραψα κακοπροαίρετα, απλά τα έγραψα με λίγη δόση χιούμορ. Κάποιοι ίσως να παρεξηγήθηκαν. Και εξηγούμαι...
Δεν έχω κάτι με το αυτοκίνητο, ούτε με την Τoyota. Πολύ καλό για αυτό που είναι, όχι για την δουλειά μας (πολύ χιλιόμετρο). Η εταιρία που δουλεύω, αρχικά παρήγγειλε Yaris Diesel στην AVIS αλλά έφαγαν το άκυρο μιας και η Toyota σταμάτησε την παραγωγή και προμοτάρει πλέον τα Hybrid. Και κάπως έτσι έπεσαν στην παγίδα της κατανάλωσης. Βρίσκομαι στην Βόρεια Ελλάδα, σε επαρχιακή ορεινή πόλη, όπως και πολλοί από τους συναδέλφους που πήραν τα ίδια αυτοκίνητα. Δεν έχω βαρύ πόδι, γενικά οδηγώ συντηρητικά. Το κακό είναι ότι δεν έχουμε πολλές "flat" ευθείες, κινούμαστε σε επαρχιακό κυρίως δίκτυο και αρκετά στην Εγνατία, οπότε αυτομάτως ακυρώνεται η οδήγηση με ρεύμα. Όσο και να το προσπαθώ να κυκλοφορώ με ρεύμα μέσα στην πόλη, φτάνω να κινούμαι πάντα οριακά στην μέση του ECO και μια τρίχα πριν αναγκαστεί να πάρει μπρος ο κινητήρας. Δυστυχώς αυτό το οριακό, καταλήγει να είναι από 10Km/h ~ 30Km/h οπότε σε πολλές περιπτώσεις αρχίζουν τα κορναρίσματα (τους γράφω στα μεζαία εννοείται). Μέχρι στιγμής, από τον Μάϊο που το πήρα και μέχρι τώρα έχω διανύσει 16k+ χιλιόμετρα, οπότε καταλαβαίνετε ότι δεν τα πήραμε για παιχνίδι. Προφανώς ξεφεύγουμε και από το μηνιαίο όριο των καυσίμων. Ίσως να μετάνιωσαν και κατά την γνώμη μου, μάλλον έπρεπε να το είχαν ψάξει για κάτι το διαφορετικό. Με τα χίλια ζόρια πάντως, έχω καταφέρει να είμαι σταθερά στα 5lt / 100Km. Είχα δει κάποτε 4,6lt αλλά δεν τα έχω ξαναδεί από τότε.

Τελευταίο, μπορώ να πω ότι με βοήθησε λίγο και η προσθήκη του Cruise Control που έκανα μόνος μου. Όποιος ενδιαφέρεται, με 25€ και μια ωρίτσα δουλειά, αν πιάνουν τα χέρια του, έχει εργοστασιακό Cruise Control, χωρίς παρεμβάσεις σε καλωδίωση κτλ. για το οποίο η Toyota ζητάει 600€+. Το μόνο που χρειάζεται είναι το χειριστήριο και ένα μικρό καπάκι για το τιμόνι. Όλη η υποδομή, υπάρχει έτοιμη από το εργοστάσιο...

IMG_1237.JPG.3b7ccf40875df483b707d7ad35fb9307.JPG

IMG_1258.JPG.5c2e684a38fbeb863235b1102b03328a.JPG

Επεξ/σία από SaFiS
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Λοιπόν, εξηγούμαστε, να μην παρεξηγούμαστε. Αυτά που έγραψα στην προηγούμενη σελίδα, δεν τα έγραψα κακοπροαίρετα, απλά τα έγραψα με λίγη δόση χιούμορ. Κάποιοι ίσως να παρεξηγήθηκαν. Και εξηγούμαι...
Δεν έχω κάτι με το αυτοκίνητο, ούτε με την Τoyota. Πολύ καλό για αυτό που είναι, όχι για την δουλειά μας (πολύ χιλιόμετρο). Η εταιρία που δουλεύω, αρχικά παρήγγειλε Yaris Diesel στην AVIS αλλά έφαγαν το άκυρο μιας και η Toyota σταμάτησε την παραγωγή και προμοτάρει πλέον τα Hybrid. Και κάπως έτσι έπεσαν στην παγίδα της κατανάλωσης. Βρίσκομαι στην Βόρεια Ελλάδα, σε επαρχιακή ορεινή πόλη, όπως και πολλοί από τους συναδέλφους που πήραν τα ίδια αυτοκίνητα. Δεν έχω βαρύ πόδι, γενικά οδηγώ συντηρητικά. Το κακό είναι ότι δεν έχουμε πολλές "flat" ευθείες, κινούμαστε σε επαρχιακό κυρίως δίκτυο και αρκετά στην Εγνατία, οπότε αυτομάτως ακυρώνεται η οδήγηση με ρεύμα. Όσο και να το προσπαθώ να κυκλοφορώ με ρεύμα μέσα στην πόλη, φτάνω να κινούμαι πάντα οριακά στην μέση του ECO και μια τρίχα πριν αναγκαστεί να πάρει μπρος ο κινητήρας. Δυστυχώς αυτό το οριακό, καταλήγει να είναι από 10Km/h ~ 30Km/h οπότε σε πολλές περιπτώσεις αρχίζουν τα κορναρίσματα (τους γράφω στα μεζαία εννοείται). Μέχρι στιγμής, από τον Μάϊο που το πήρα και μέχρι τώρα έχω διανύσει 16k+ χιλιόμετρα, οπότε καταλαβαίνετε ότι δεν τα πήραμε για παιχνίδι. Προφανώς ξεφεύγουμε και από το μηνιαίο όριο των καυσίμων. Ίσως να μετάνιωσαν και κατά την γνώμη μου, μάλλον έπρεπε να το είχαν ψάξει για κάτι το διαφορετικό. Με τα χίλια ζόρια πάντως, έχω καταφέρει να είμαι σταθερά στα 5lt / 100Km. Είχα δει κάποτε 4,6lt αλλά δεν τα έχω ξαναδεί από τότε.

Τελευταίο, μπορώ να πω ότι με βοήθησε λίγο και η προσθήκη του Cruise Control που έκανα μόνος μου. Όποιος ενδιαφέρεται, με 25€ και μια ωρίτσα δουλειά, αν πιάνουν τα χέρια του, έχει εργοστασιακό Cruise Control, χωρίς παρεμβάσεις σε καλωδίωση κτλ. για το οποίο η Toyota ζητάει 600€+. Το μόνο που χρειάζεται είναι το χειριστήριο και ένα μικρό καπάκι για το τιμόνι. Όλη η υποδομή, υπάρχει έτοιμη από το εργοστάσιο...

IMG_1237.JPG.3b7ccf40875df483b707d7ad35fb9307.JPG

IMG_1258.JPG.5c2e684a38fbeb863235b1102b03328a.JPG

παντως το οτι καποιος θα πρεπει να απολογηθεί επειδη εγραψε την αληθεια, μονο σε αυτο το forum της παραπληροφόρησης το βλεπεις😂

1 ώρα πριν, bromiaris είπε

Άμα έχεις τα σωστά επιχειρήματα...

 particulate filter και  https://www.newsauto.gr/news/sos-ektethimeni-stin-ethali-tou-diesel-i-odigi-taxi/

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, SaFiS είπε

IMG_1258.JPG.5c2e684a38fbeb863235b1102b03328a.JPG

 

1 ώρα πριν, dimos15 είπε

παντως το οτι καποιος θα πρεπει να απολογηθεί επειδη εγραψε την αληθεια, μονο σε αυτο το forum της παραπληροφόρησης το βλεπεις

 

Σίγουρα ο φίλος πρέπει να απολογηθεί γιατί με 130km/h χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο για να βγάζει φωτογραφίες…

Και καλά την ζωή του την έχει προφανώς χεσμένη... Οι υπόλοιποι τι του φταίνε;;;;

  • Confused 4
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, bromiaris είπε

Σίγουρα ο φίλος πρέπει να απολογηθεί γιατί με 130km/h χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο για να βγάζει φωτογραφίες…

Και καλά την ζωή του την έχει προφανώς χεσμένη... Οι υπόλοιποι τι του φταίνε;;;;

Χαλάρωσε, μεγάλε. Εγνατία, με πιλότο (Cruise Control) και την φωτό την έβγαλε συνεπιβάτης...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, NikosKallithea είπε

Βρήκαμε και τον τροχονόμο

Φυσικά. Πρέπει να την πούμε κατευθείαν σε κάποιον γιατί είμαστε υπεράνω και φυσικά δεν έχουμε κάνει ΠΟΤΕ καμμιά παρανομία...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...