AristidisZ Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Εγώ πάντως που οδήγησα την προηγούμενη βδομάδα το Yaris Hybrid πραγματικά απογοητεύτηκα, και μιλάμε για αμάξι που αγοράστηκε 18 χιλιάρικα πριν 2 χρόνια Στις ρεπρίζ με 50-60 χαω μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση, σαν ποιότητα εσωτερικού μου φάνηκε αδιάφορο, δε ξέρω, ίσως ακούγομαι υπερβολικός αλλά κάτι με χάλασε πολύ στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο
ProponitisTouKanape Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 9 λεπτά πριν, G.bar είπε Αυτό ακριβώς. Το υβριδικό σε "εκπαιδεύει" να οδηγάς οικονομικά! Το δικό μου σκεπτικό ήταν ανάποδο βέβαια. Πως αν οδηγείς έτσι, ούτε τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα έχουν τόση κατανάλωση οπότε δεν είμαι σίγουρος για το κατα πόσο αξίζει η θυσία για το hybrid. Δεν είναι μόνο το αυτοκίνητο, είναι ο τρόπος που το οδηγείς. Εγώ π.χ. δεν οδηγώ έτσι, και επειδή το αυτοκίνητό μου έχει 95 άλογα μόνο χωρίς 6η ταχύτητα, στην εθνική μου καίει παραπάνω απ'οτι στην πόλη. Αν ήθελα να κάνω οικονομία, πριν αλλάξω αυτοκίνητο, θα άλλαζα τρόπο οδήγησης.
NikosKallithea Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Αρα ποιο είναι το αποτέλεσμα, υβριδικό η απλό βενζίνης;
ProponitisTouKanape Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Για μένα απλό βενζίνης. Οι κινητήρες έχουν εξελιχθεί αρκετά. Ελαφρύ πόδι για όταν θες οικονομία και βαρύ όταν θες να κινηθείς αξιοπρεπώς σε αυτοκινητόδρομο. Και με χειροκίνητο κιβώτιο, όχι CVT.
Alex2020 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 40 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Αρα ποιο είναι το αποτέλεσμα, υβριδικό η απλό βενζίνης; Diesel φίλε 2
ProponitisTouKanape Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 24 λεπτά πριν, Alex2020 είπε Diesel φίλε Diesel σε μεγαλούτσικο κινητήρα κι αν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο. Τα ντίζελ δεν είναι ιδανικά για κίνηση μόνο σε αστικό περιβάλλον. Άσε που πρέπει να κάνεις πραγματικά αρκετά χλμ για να κάνεις απόσβεση. 1
bromiaris Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, dimos15 είπε μακρια απο diesel.. Άμα έχεις τα σωστά επιχειρήματα... 1
SaFiS Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Λοιπόν, εξηγούμαστε, να μην παρεξηγούμαστε. Αυτά που έγραψα στην προηγούμενη σελίδα, δεν τα έγραψα κακοπροαίρετα, απλά τα έγραψα με λίγη δόση χιούμορ. Κάποιοι ίσως να παρεξηγήθηκαν. Και εξηγούμαι... Δεν έχω κάτι με το αυτοκίνητο, ούτε με την Τoyota. Πολύ καλό για αυτό που είναι, όχι για την δουλειά μας (πολύ χιλιόμετρο). Η εταιρία που δουλεύω, αρχικά παρήγγειλε Yaris Diesel στην AVIS αλλά έφαγαν το άκυρο μιας και η Toyota σταμάτησε την παραγωγή και προμοτάρει πλέον τα Hybrid. Και κάπως έτσι έπεσαν στην παγίδα της κατανάλωσης. Βρίσκομαι στην Βόρεια Ελλάδα, σε επαρχιακή ορεινή πόλη, όπως και πολλοί από τους συναδέλφους που πήραν τα ίδια αυτοκίνητα. Δεν έχω βαρύ πόδι, γενικά οδηγώ συντηρητικά. Το κακό είναι ότι δεν έχουμε πολλές "flat" ευθείες, κινούμαστε σε επαρχιακό κυρίως δίκτυο και αρκετά στην Εγνατία, οπότε αυτομάτως ακυρώνεται η οδήγηση με ρεύμα. Όσο και να το προσπαθώ να κυκλοφορώ με ρεύμα μέσα στην πόλη, φτάνω να κινούμαι πάντα οριακά στην μέση του ECO και μια τρίχα πριν αναγκαστεί να πάρει μπρος ο κινητήρας. Δυστυχώς αυτό το οριακό, καταλήγει να είναι από 10Km/h ~ 30Km/h οπότε σε πολλές περιπτώσεις αρχίζουν τα κορναρίσματα (τους γράφω στα μεζαία εννοείται). Μέχρι στιγμής, από τον Μάϊο που το πήρα και μέχρι τώρα έχω διανύσει 16k+ χιλιόμετρα, οπότε καταλαβαίνετε ότι δεν τα πήραμε για παιχνίδι. Προφανώς ξεφεύγουμε και από το μηνιαίο όριο των καυσίμων. Ίσως να μετάνιωσαν και κατά την γνώμη μου, μάλλον έπρεπε να το είχαν ψάξει για κάτι το διαφορετικό. Με τα χίλια ζόρια πάντως, έχω καταφέρει να είμαι σταθερά στα 5lt / 100Km. Είχα δει κάποτε 4,6lt αλλά δεν τα έχω ξαναδεί από τότε. Τελευταίο, μπορώ να πω ότι με βοήθησε λίγο και η προσθήκη του Cruise Control που έκανα μόνος μου. Όποιος ενδιαφέρεται, με 25€ και μια ωρίτσα δουλειά, αν πιάνουν τα χέρια του, έχει εργοστασιακό Cruise Control, χωρίς παρεμβάσεις σε καλωδίωση κτλ. για το οποίο η Toyota ζητάει 600€+. Το μόνο που χρειάζεται είναι το χειριστήριο και ένα μικρό καπάκι για το τιμόνι. Όλη η υποδομή, υπάρχει έτοιμη από το εργοστάσιο... Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από SaFiS 2 2
dimos15 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 53 λεπτά πριν, SaFiS είπε Λοιπόν, εξηγούμαστε, να μην παρεξηγούμαστε. Αυτά που έγραψα στην προηγούμενη σελίδα, δεν τα έγραψα κακοπροαίρετα, απλά τα έγραψα με λίγη δόση χιούμορ. Κάποιοι ίσως να παρεξηγήθηκαν. Και εξηγούμαι... Δεν έχω κάτι με το αυτοκίνητο, ούτε με την Τoyota. Πολύ καλό για αυτό που είναι, όχι για την δουλειά μας (πολύ χιλιόμετρο). Η εταιρία που δουλεύω, αρχικά παρήγγειλε Yaris Diesel στην AVIS αλλά έφαγαν το άκυρο μιας και η Toyota σταμάτησε την παραγωγή και προμοτάρει πλέον τα Hybrid. Και κάπως έτσι έπεσαν στην παγίδα της κατανάλωσης. Βρίσκομαι στην Βόρεια Ελλάδα, σε επαρχιακή ορεινή πόλη, όπως και πολλοί από τους συναδέλφους που πήραν τα ίδια αυτοκίνητα. Δεν έχω βαρύ πόδι, γενικά οδηγώ συντηρητικά. Το κακό είναι ότι δεν έχουμε πολλές "flat" ευθείες, κινούμαστε σε επαρχιακό κυρίως δίκτυο και αρκετά στην Εγνατία, οπότε αυτομάτως ακυρώνεται η οδήγηση με ρεύμα. Όσο και να το προσπαθώ να κυκλοφορώ με ρεύμα μέσα στην πόλη, φτάνω να κινούμαι πάντα οριακά στην μέση του ECO και μια τρίχα πριν αναγκαστεί να πάρει μπρος ο κινητήρας. Δυστυχώς αυτό το οριακό, καταλήγει να είναι από 10Km/h ~ 30Km/h οπότε σε πολλές περιπτώσεις αρχίζουν τα κορναρίσματα (τους γράφω στα μεζαία εννοείται). Μέχρι στιγμής, από τον Μάϊο που το πήρα και μέχρι τώρα έχω διανύσει 16k+ χιλιόμετρα, οπότε καταλαβαίνετε ότι δεν τα πήραμε για παιχνίδι. Προφανώς ξεφεύγουμε και από το μηνιαίο όριο των καυσίμων. Ίσως να μετάνιωσαν και κατά την γνώμη μου, μάλλον έπρεπε να το είχαν ψάξει για κάτι το διαφορετικό. Με τα χίλια ζόρια πάντως, έχω καταφέρει να είμαι σταθερά στα 5lt / 100Km. Είχα δει κάποτε 4,6lt αλλά δεν τα έχω ξαναδεί από τότε. Τελευταίο, μπορώ να πω ότι με βοήθησε λίγο και η προσθήκη του Cruise Control που έκανα μόνος μου. Όποιος ενδιαφέρεται, με 25€ και μια ωρίτσα δουλειά, αν πιάνουν τα χέρια του, έχει εργοστασιακό Cruise Control, χωρίς παρεμβάσεις σε καλωδίωση κτλ. για το οποίο η Toyota ζητάει 600€+. Το μόνο που χρειάζεται είναι το χειριστήριο και ένα μικρό καπάκι για το τιμόνι. Όλη η υποδομή, υπάρχει έτοιμη από το εργοστάσιο... παντως το οτι καποιος θα πρεπει να απολογηθεί επειδη εγραψε την αληθεια, μονο σε αυτο το forum της παραπληροφόρησης το βλεπεις😂 1 ώρα πριν, bromiaris είπε Άμα έχεις τα σωστά επιχειρήματα... particulate filter και https://www.newsauto.gr/news/sos-ektethimeni-stin-ethali-tou-diesel-i-odigi-taxi/ 2 1
NikosKallithea Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 3 ώρες πριν, Alex2020 είπε Diesel φίλε Diesel δεν παίρνω και να μου το χαρίζουν 1
bromiaris Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, SaFiS είπε 1 ώρα πριν, dimos15 είπε παντως το οτι καποιος θα πρεπει να απολογηθεί επειδη εγραψε την αληθεια, μονο σε αυτο το forum της παραπληροφόρησης το βλεπεις Σίγουρα ο φίλος πρέπει να απολογηθεί γιατί με 130km/h χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο για να βγάζει φωτογραφίες… Και καλά την ζωή του την έχει προφανώς χεσμένη... Οι υπόλοιποι τι του φταίνε;;;; 4
SaFiS Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 1 λεπτό πριν, bromiaris είπε Σίγουρα ο φίλος πρέπει να απολογηθεί γιατί με 130km/h χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο για να βγάζει φωτογραφίες… Και καλά την ζωή του την έχει προφανώς χεσμένη... Οι υπόλοιποι τι του φταίνε;;;; Χαλάρωσε, μεγάλε. Εγνατία, με πιλότο (Cruise Control) και την φωτό την έβγαλε συνεπιβάτης...
SaFiS Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Μόλις τώρα, NikosKallithea είπε Βρήκαμε και τον τροχονόμο Φυσικά. Πρέπει να την πούμε κατευθείαν σε κάποιον γιατί είμαστε υπεράνω και φυσικά δεν έχουμε κάνει ΠΟΤΕ καμμιά παρανομία...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα