Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο απλη περιέργεια, θα αγοράζατε υβριδικό μεταχειρισμένο 2-3 ετων, και τι πρέπει να προσέξει κάποιος σε μια τέτοια αγορά

Η αν εχει πάρει κάποιος ας μας πει

Επεξ/σία από NikosKallithea
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Νοπμιζω για διαδρομες εντος πολης κυριως ειναι πολυ καλα.Ναι θα επρενα και θα του εκανα ενα μηχανικο ελεγχο .Μπαταρια 2 ετων δεν νομιζω να εχει προβλημα.

Δημοσ.

Από την στιγμή που τα υβριδικά είναι καινούρια, λογικά κάποιος συγκεκριμένος λόγος θα υπήρχε ώστε να το πουλήσει κάποιος μετά από μόλις 1-2 χρόνια χρήσης, κάτι που είναι ύποπτο

Δημοσ.

εξαρτάται τι υβριδικό (μάρκα) παίρνεις και από που (αντιπροσωπεία ή μάντρα.

Εγώ προσωπικά θα αγόραζα υπό κάποιες προυποθέσεις και κυριως θα κοιτούσα ΤΟΥΟΤΑ (αν όχι αποκλειστικα).

Δημοσ.

Βλεπω εκει στο καρ μπόλικα, τωρα τι παιζει με αυτα και τις μπαταρίες δεν ξερω

https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&condition=used&offer_type=sale&registration-from=>2016&fuel_type=8&sort=pra

...και πολλα ειναι του 19, ο θεος να βαλει το χερι του :)

Δημοσ.

Μάλλον απογοητεύτηκαν από την κατανάλωση, την έλλειψη δύναμης και τον θόρυβο όταν είσαι στην εθνική. Έχω Yaris HSD '19 που μου το έδωσαν για την δουλειά μου και η κατανάλωση κυμαίνεται από 4,5lt - 6lt / 100. Τα 3,3lt που διαφημίζουν είναι προφανώς μετρημένα σε γκρεμό. Για να κάνεις προσπέραση με το ηλίθιο E-CVT (που στην πραγματικότητα μόνο CVT δεν είναι), φυτεύεις το γκάζι στο πάτωμα, φτάνεις το μοτέρ στις 22 χιλιάδες στροφές και προσπερνάς με υπομονή... 😛 😛 😛

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Αυτή τη στιγμή όταν λέμε μεταχειρισμένο υβριδικό, εννοούμε μόνο Toyota.

Πέραν των κλασικών μηχανολογικών ελέγχων που πρέπει να γίνουν, στο ηλεκτρικό κομμάτι καλό είναι να γίνει ένα health test στη μπαταρία με παροχή γραπτής εγγύησης του πορίσματος.

Δημοσ.

Είχα οδηγήσει test drive ένα υβριδικό Yaris πέρυσι τέτοιο καιρό και μού είχε κάνει εντύπωση ότι όταν χρειαζόσουν «άρπαγμα» για επιτάχυνση και βούταγες το γκάζι, άκουγες ένα μεγάλο θόρυβο, έπαιρνε μπρος ο βενζινοκινητήρας και υπήρχε ένα σημαντικό lag στο να «περάσει» αυτό το πράγμα στις ρόδες.

Εν ολίγοις, δεν είχες το άρπαγμα που ήθελες και σε καμία περίπτωση δεν θα το ονόμαζα «ενεργητική οδήγηση».

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, SaFiS είπε

Μάλλον απογοητεύτηκαν από την κατανάλωση, την έλλειψη δύναμης και τον θόρυβο όταν είσαι στην εθνική. Έχω Yaris HSD '19 που μου το έδωσαν για την δουλειά μου και η κατανάλωση κυμαίνεται από 4,5lt - 6lt / 100. Τα 3,3lt που διαφημίζουν είναι προφανώς μετρημένα σε γκρεμό. Για να κάνεις προσπέραση με το ηλίθιο E-CVT (που στην πραγματικότητα μόνο CVT δεν είναι), φυτεύεις το γκάζι στο πάτωμα, φτάνεις το μοτέρ στις 22 χιλιάδες στροφές και προσπερνάς με υπομονή... 😛 😛 😛

 

8 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Είχα οδηγήσει test drive ένα υβριδικό Yaris πέρυσι τέτοιο καιρό και μού είχε κάνει εντύπωση ότι όταν χρειαζόσουν «άρπαγμα» για επιτάχυνση και βούταγες το γκάζι, άκουγες ένα μεγάλο θόρυβο, έπαιρνε μπρος ο βενζινοκινητήρας και υπήρχε ένα σημαντικό lag στο να «περάσει» αυτό το πράγμα στις ρόδες.

Εν ολίγοις, δεν είχες το άρπαγμα που ήθελες και σε καμία περίπτωση δεν θα το ονόμαζα «ενεργητική οδήγηση».

   Σαφώς και όταν κάποιος δεν επιλέγει το αυτοκίνητο του και απλά του το παραχωρούν για να κάνει τη δουλειά του είναι φυσιολογικό να βλέπει τα πράγματα διαφορετικά από κάποιον που το επέλεξε γιατί το ήθελε για αυτό που προορίζεται. Τα υβριδικά προορίζονται κυρίως για χρήση μέσα στην πόλη, ιδανικά σε κίνηση, και το ηλίθιο ecvt φυσικά και δεν μπορεί να συγκριθει με dsg ή pdk γιατί  άλλο το ένα άλλο τα άλλα. Γενικότερα δεν ξερω κάποιον με Yaris να περηφανεύεται για τις επιδόσεις του στην εθνική και το πόσο γρήγορα έρχονται τα 100, πόσω μάλλον τα 200, ή για το φοβερό ρεπρίζ στις προσπεράσεις. Παρ'όλα αυτά τα 3,3 είναι όντως ανέφικτα και μάλλον ούτε σε γκρεμό, αλλά τα 3,8 είναι σχετικά ευκολο να επιτευχθουν και γενικότερα άν είσαι πάνω απο 4,0 και έχεις πάρει υβριδικό για οικονομία καυσίμου τότε πρέπει να αναθεωρήσεις τον τρόπο οδήγησης.
  Επίσης αυτό που μπερδευει με το ecvt είναι το πατινάρισμα που ακούγεται κατα την επιτάχυνση. Παρ'όλο που ο χρόνος που χρειάζεται για να φτασει πχ στα 100 είναι ο ιδιος η και μικρότερος, μοιάζει να είναι αργό λόγω του τρόπου της μετάδοσης. Ο χρόνος που θα έχανες με το ασε γκαζι, πατα συμπλεκτη, βαλε ταχύτητα, ασε συμπλεκτη, πατα γκαζι ειναι περισσότερος απο το χρόνο που χρειάζεται το ecvt για να επιταχύνει στον ιδιο χρόνο στα ιδια χιλιόμετρα στον ίδιο χρόνο. Ναί, κάνει περισσότερο θόρυβο απο ένα συμβατικό σασμαν αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι ενοχλητικό, και σίγουρα γίνεται αντιληπτό γιατί την περισσότερη ώρα πηγαίνοντας ηλεκτρικα δεν ακούγεται τίποτα.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, SaFiS είπε

Μάλλον απογοητεύτηκαν από την κατανάλωση, την έλλειψη δύναμης και τον θόρυβο όταν είσαι στην εθνική. Έχω Yaris HSD '19 που μου το έδωσαν για την δουλειά μου και η κατανάλωση κυμαίνεται από 4,5lt - 6lt / 100. Τα 3,3lt που διαφημίζουν είναι προφανώς μετρημένα σε γκρεμό. Για να κάνεις προσπέραση με το ηλίθιο E-CVT (που στην πραγματικότητα μόνο CVT δεν είναι), φυτεύεις το γκάζι στο πάτωμα, φτάνεις το μοτέρ στις 22 χιλιάδες στροφές και προσπερνάς με υπομονή... 😛 😛 😛

Το Yaris Hybrid είναι το holy grail του Insomniac. Δε θα το ξαναπιάσεις στο στόμα σου. Το Yaris Hybrid

 

  • Like 1
Δημοσ.

Καταρχήν εφόσον είναι 2-3 ετών είναι μέσα στην εγγύηση. Και αν το πάρεις απο αντιπροσωπεία ακόμα καλύτερα. (Εννοειτε το πας και σε αλλους μηχανικους να το ελενξουν).

Κατά δεύτερον είναι αυτοκίνητα πόλης. Όχι να κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική Αθηνα-Κορινθο (όχι από άποψη κατανάλωσης).

Όσο αφορά την κατανάλωση, έχει τεράστια σημασια ο τρόπος οδήγησης (Το οποίο δεν μπορώ να το αναλύσω τώρα). Θα μιλήσω για το Auris Hybrid που έχω.

Εχει 3 mode (χαρτογραφήσεις) όπου αλλάζει η απόκριση στο γκάζι και φυσικά στην κατανάλωση. (ECO , Normal, Power)

Στο ECO εχει καθυστερηση στην αποκριση του γκαζιου και λιγοτερη δυναμη γενικα και ειναι ποιο οικονομικο. Στο Normal ειναι οκ απο αποκριση και στο Power η μηχανη δουλευει συνεχεια με αμεση αποκριση με τις αναλογες καταναλωσεις.

Αλλος παραγοντας ειναι η μορφολογια της διαδρομης που θα κανεις. Ποσες ανηφορες και κατηφορες εχει ο δρομος. Παραδειγμα , απο Πεντελη κατεβαινοντας Νεο Φαληρο , μεσο αττικης οδου με μετρια κινηση δεξια λωριδα και ταχυτητα περιπου 85-95χλμ η καταναλωση που μπορω να βγαλω ειναι 2.6 με 3L/100klm. Η ιδια διαδρομη αντιστροφα (ανηφορικη) μου βγαζει 5.5 με 6.

Επειδη σαν Ελληνες εχουμε νευρικο και βαρυ ποδι , θελει εκμαθηση πως οδηγειτε ενα τετοιο αυτοκινητο. Και εγω καποιες φορες βαριεμαι να οδηγησω οικονομικα.

Για το θορυβο που λενε ολοι... ναι αν οδηγεις νευρικα , θα ανεβαζεις συνεχεια στροφες η μηχανη και μπορει να εννοχλει καποιους που δεν το εχουν συνηθίσει. Υπο νορμαλ συνθηκες η μηχανη ακουγεται 5-10% οταν οδηγεις στην πολη και σχεδον συνεχεια, νορμαλ ομως, στην εθνικη πανω απο 120( οχι ενοχλητικα ομως γιατι ο αερας η το ραδιο ακουγεται ποιο δυνατα.

 

Auris.jpg

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά, το τόλμησα το 2016 και έχω το ds5 hybrid4 αγορασμένο προ 3 1/2 ετών μτχ. (3ετιας περίπου). 

Έχω κάνει 50.000 χλμ μικτά. 

Εντός πόλης ή κατανάλωση είναι 4.5-5.5 (εξαιρετικά για 2λιτρο) 

Εκτός είμαι στα 7-10 ανάλογα με την όρεξή μου για 200 άρες. 

Αν θέλω να... βασανιστώ στα 90χλμ/ωρα θα πιάσω το... ιδεατό των 4-4.5 lt/100km

IMG_20191018_125542.jpg

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Βέβαια αν κάποιος "μάθει" να οδηγεί οικονομικά ώστε να καρπωθεί τα οφέλη του Hybrid, σε οποιοδήποτε αντίστοιχο βενζινοκίνητο θα δει πολύ μειωμένη κατανάλωση. Γιατί κι ένα 1.5 Yaris βενζίνη με 90χλμ/ω στην Αττική Οδο δε θα βαράει 10αρια κατανάλωση ούτως ή άλλως. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Βέβαια αν κάποιος "μάθει" να οδηγεί οικονομικά ώστε να καρπωθεί τα οφέλη του Hybrid, σε οποιοδήποτε αντίστοιχο βενζινοκίνητο θα δει πολύ μειωμένη κατανάλωση. Γιατί κι ένα 1.5 Yaris βενζίνη με 90χλμ/ω στην Αττική Οδο δε θα βαράει 10αρια κατανάλωση ούτως ή άλλως. 

Αυτό ακριβώς. Το υβριδικό σε "εκπαιδεύει" να οδηγάς οικονομικά! 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...