kostasgr78 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Ξεκινώ ένα θέμα συζήτησης για ένα θέμα που βλέπω από συζητήσεις με φίλους, αλλά έχω την ίδια αίσθηση κι εγώ. Στην πορεία των χρόνων, διαπιστώνουμε ότι οι ελληνικοί πάροχοι τηλεπικοινωνιών ενδιαφέρονται όλο και λιγότερο για την πραγματική ποιότητα του τηλεπικοινωνιακού δικτύου, σε αντίθεση με το μάρκετινγκ στο οποίο επενδύουν όλο και πιο πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν ισχυει...αν δεις ποσο συντομα απο isdn φτασαμε στις 100 200mb με αυτες τις τιμες θα καταλαβεις οτι ημασταν τυχεροι... επεσαν και εσπα κρατικες χτηματοδοτησεις κτλ.. Στο ενδιαμεσο μπηκαν οι wisp που εδωσαν τηλ,νετ εκει που δεν καλυπτε ουτε ο οτε γιατι δεν τους συμφερε... Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2019 από kage Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δεν αναφέρομαι στην αύξηση ταχυτήτων, που έτσι κι αλλιώς αργά ή γρήγορα θα συνέβαινε στο πλαίσιο ανάπτυξης των τεχνολογιών. Αναφέρομαι σε ποιοτικούς δείκτες τηλεπικοινωνιών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
prometheas Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Πρέπει να ορίσεις τι εννοείς λέγοντας ποιοτικούς δείκτες. Υπάρχουν δεκάδες KPIs που σχετίζονται με το θέμα που συζητάμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Για παράδειγμα, στην κινητή πόσες κλήσεις πέφτουν, πόσες κλήσεις δεν βγαίνουν, πόσες φορές υπάρχει υπο-απόδοση στο δίκτυο data. Στη σταθερή, CRC errors. Κλάσμα attainable rate προς αυτό που θα έπρεπε να είναι βάσει διαδρομής χαλκού (και που δεν το πιάνει τελικά λόγω προβλήματος στο καλώδιο), κλπ. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2019 από kostasgr78 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 On 15/10/2019 at 16:48, kostasgr78 said: Για παράδειγμα, στην κινητή πόσες κλήσεις πέφτουν, πόσες κλήσεις δεν βγαίνουν, πόσες φορές υπάρχει υπο-απόδοση στο δίκτυο data. Στη σταθερή, CRC errors. Κλάσμα attainable rate προς αυτό που θα έπρεπε να είναι βάσει διαδρομής χαλκού (και που δεν το πιάνει τελικά λόγω προβλήματος στο καλώδιο), κλπ. και να τα μαθεις δεν αλλαζει τιποτα.ο λογος απλος.ο χαλκος ειναι του οτε οποτε οτι κ παροχο και να βαλεις απο τον ιδιο χαλκο θα παρεις .β.δεν θα περαστει νεος χαλκος.οποτε οτι και να μαθεις ειναι απλα περιεργεια χωρις να εννοω οτι ειναι κακο.η εεττ κατι μετραει τους παροχους για availability αλλα δεν το εχω ψαξει παραπανω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Super Moderators Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/QualityIndicators/ Σε κάποια πράγματα υπάρχουν δείκτες ποιότητας των παρόχων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Να σημειώσουμε ότι ακόμα και τα νούμερα που παρουσιάζονται, δεν είναι τα πραγματικά, καθώς πρέπει να υπάρχει και η σωστή συμπεριφορά του συνδρομητή για να καταγραφούν σωστά τα προβλήματα, ειδικά στην κινητή. Για παράδειγμα, αν είσαι σε μια κλήση και ξαφνικά σταματήσεις να ακούς τη φωνή από την άλλη πλευρά, χωρίς όμως να έχει «πέσει» η κλήση ... αν επιλέξεις να κλείσεις μόνος σου για να ξαναπάρεις, αυτό δεν καταγράφεται ως λήξη κλήσης λόγω προβλήματος στο «κύκλωμα», αλλά ως εθελούσιος τερματισμός από το χρήστη. Γι' αυτό λέω σε όλους τους φίλους να αφήνουν την κλήση να προχωράει και αν πέσει να πέσει μόνη της, χωρίς παρέμβαση από το συνδρομητή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipN Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Στις 15/10/2019 στις 12:37 ΜΜ, kostasgr78 είπε Ξεκινώ ένα θέμα συζήτησης για ένα θέμα που βλέπω από συζητήσεις με φίλους, αλλά έχω την ίδια αίσθηση κι εγώ. Στην πορεία των χρόνων, διαπιστώνουμε ότι οι ελληνικοί πάροχοι τηλεπικοινωνιών ενδιαφέρονται όλο και λιγότερο για την πραγματική ποιότητα του τηλεπικοινωνιακού δικτύου, σε αντίθεση με το μάρκετινγκ στο οποίο επενδύουν όλο και πιο πολύ. - Θα το αποδεχόμουν απόλυτα αν μιλούσες για μια ακραία και στρεβλή αντίληψη του μάρκετινγκ. Που ασχολείται αποκλειστικά με την αύξηση των πωλήσεων της εταιρίας και χρησιμοποιεί τεχνάσματα για να παραπλανήσει ή να ξεγελάσει τον καταναλωτή αντί να του προσφέρει υπηρεσίες που ικανοποιούν τις πραγματικές ανάγκες ή τις όποιες επιθυμίες του. - Για να μπορεί να γίνει σοβαρός διάλογος πάνω σε αυτό το θέμα, θα πρέπει όσοι συμμετέχουν σε αυτόν να μην δίνουν αυθαίρετη ερμηνεία στις έννοιες ποιότητα (ποιοτικό κλπ) και ποσότητα ούτε να τις συγχέουν κατά το δοκούν. - Τέλος τα Γραφήματα Απόδοσης της ΕΕΤΤ, λένε αρκετά πραγματικά ή ενδιαφέροντα πράγματα, δεν πιστεύω όμως ότι καλύπτουν σφαιρικά το θέμα. https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/QualityIndicators/PerformanceChart/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Το ερώτημα παραμένει: είναι το ίδιο προσηλωμένοι οι ελληνικοί πάροχοι στην ίδια την ποιοτική παροχή υπηρεσίας όπως παλιότερα ή έχει μειωθεί αυτό, και έχει δοθεί βάρος στην τεχνική πωλήσεων και μάρκετινγκ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Super Moderators Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Ειδικά στην κινητή τηλεφωνία τι ποιοτική παροχή υπηρεσίας να υπάρχει ότι το θέμα τοποθέτησης/αδειοδότησης/κτλπ των κεραιών είναι για κλάματα? Όταν σκάνε κάθε τρεις και λίγο με υπογραφές "δεν την θέλουμε εδώ, ούτε εδώ ούτε εκεί", περιμένουμε σήμα της προκοπής? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Ναι, το κανονιστικό πλαίσιο για την αδειοδότηση των κεραιών δεν είναι το καλύτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 On 16/10/2019 at 13:00, kostasgr78 said: Το ερώτημα παραμένει: είναι το ίδιο προσηλωμένοι οι ελληνικοί πάροχοι στην ίδια την ποιοτική παροχή υπηρεσίας όπως παλιότερα ή έχει μειωθεί αυτό, και έχει δοθεί βάρος στην τεχνική πωλήσεων και μάρκετινγκ; εξαρτατε απο ποιοα πλευρα το βλεπεις.απο πλευρα support εχουν πατωσει ολοι οι παροχοι ειδικα με το 1st level το οποιοι απλα καταγραφει την κληση. απο ποιοτητα υπηρεσιας ειναι ο χαλκος στην μεση οποτε οτι και να θες να κανεις ειναι ενα θεμα.η κατασταση ειναι καλυτερη τωρα με το vdsl και τα kv και ακομα καλυτερα με το ftth 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 Το βλέπω από την πλευρά ότι δεν είναι τόσο συγκεντρωμένοι και στοχευμένοι πλέον οι πάροχοι να επιλύσουν τη βλάβη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 13 minutes ago, kostasgr78 said: Το βλέπω από την πλευρά ότι δεν είναι τόσο συγκεντρωμένοι και στοχευμένοι πλέον οι πάροχοι να επιλύσουν τη βλάβη. λογω λιγων υπαλληλως και πολλων πελατων ναι δεν ειναι ολα οπως θα επρεπε.σε πολλες περιπτωσεις και λογω οτε (που χειριζεται το δικτυο χαλκου) αλλα και λογω ποιοτητας χαλκου δεν μπορει να γινει κατι παραπανω.γενικως ειναι μεγαλο θεμα και εχει να κανει με το προβλημα που εχει καποιος. οτι πχ θες Fast path στην vdsl και το δινεις στον οτε σαν βλαβη για να σε κανει Fast path με ξεπερναει για παραδειγμα. πολλα φταινε.επισης ο οτε πολλες φορες δεν μετραει errors στην γραμμη οταν το δινεις βλαβη αλλα μετραει την γραμμη σαν χαλκο .αν τα ηλεκτρικα χαρακτηριστικα βγουν οκ σου λεει ειναι μια χαρα και ας εχεις πχ θορυβο στο τηλεφωνο και εκει πρεπει να το πληρωσεις για να γινει αλλαγη ζευγους.τα ηλεκτρικα χαρακτηριστικα ειναι αντιστασεις/εξωτερικες φορτισεις στο ζευγος κτλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα