Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημεριζω την παρεα.

Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση αν γνωριζει καποιος.

Εχει ο πατερας μου ενα civic sedan 1,8 του 2007 και ουσιαστικα τα τελευταια χρονια εχω αναλαβει εγω την συντηρηση του, πλεον τα σερβις γινονται εκτος αντιπροσωπειας, ηρθε η ωρα για γενικο σερβις και θελω μεταξυ αλλων να αλλαξω και τα λαδια  στο σασμαν, αλλα μου ειπε ο πατερας μου οτι παλαιοτερα που εκανε τα σερβις στην αντιπρωσωπεια, οτι αυτο το αυτοκινητο δεν παιρνει βαλβολινες στο σαζμαν οπως ολα τα αυτοκινητα, αλλα παιρνει ενα ειδικα λαδι για σαζμαν.Να τονισω εδω οτι δεν εχει καποιο "περιεργο" η αυτοματο κιβωτιο το αυτοκινητο, εχει ενα κλασσικο 6ταχυτητο χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων.

Γνωριζω καποιος να μου πει τι λαδια παιρνει στο κιβωτιο? Μηπως ο πατερας μου δεν θυμαται καλα και ου λεει βλακειες περι ειδικου λαδιου στο κιβωτιο?

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Καλημεριζω την παρεα.

Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση αν γνωριζει καποιος.

Εχει ο πατερας μου ενα civic sedan 1,8 του 2007 και ουσιαστικα τα τελευταια χρονια εχω αναλαβει εγω την συντηρηση του, πλεον τα σερβις γινονται εκτος αντιπροσωπειας, ηρθε η ωρα για γενικο σερβις και θελω μεταξυ αλλων να αλλαξω και τα λαδια  στο σασμαν, αλλα μου ειπε ο πατερας μου οτι παλαιοτερα που εκανε τα σερβις στην αντιπρωσωπεια, οτι αυτο το αυτοκινητο δεν παιρνει βαλβολινες στο σαζμαν οπως ολα τα αυτοκινητα, αλλα παιρνει ενα ειδικα λαδι για σαζμαν.Να τονισω εδω οτι δεν εχει καποιο "περιεργο" η αυτοματο κιβωτιο το αυτοκινητο, εχει ενα κλασσικο 6ταχυτητο χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων.

Γνωριζω καποιος να μου πει τι λαδια παιρνει στο κιβωτιο? Μηπως ο πατερας μου δεν θυμαται καλα και ου λεει βλακειες περι ειδικου λαδιου στο κιβωτιο?

Genuine Honda MTFIII Gearbox Oil. Στην ουσία μπορείς να βάλεις και μια βαλβολίνη αρκεί να ακολουθεί τα Specs που δίνει η Honda στο βιβλίο συντήρησης.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Genuine Honda MTFIII Gearbox Oil. Στην ουσία μπορείς να βάλεις και μια βαλβολίνη αρκεί να ακολουθεί τα Specs που δίνει η Honda στο βιβλίο συντήρησης.

Αυτο το mtf  δηλαδη ειναι ειδικο λαδι για σασμαν? Τετοια λαδια  υπαρχουν εξω στο εμποριο η  αν θελω να βαλω στο αμαξι mtfIII  και οχι βαλβομινη πρπει αναγκαστικα να παω να το προμηθευτω απο την αντιπροσωπεια?

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Αυτο το mtf  δηλαδη ειναι ειδικο λαδι για σασμαν? Τετοια λαδια  υπαρχουν εξω στο εμποριο η  αν θελω να βαλω στο αμαξι mtfIII  και οχι βαλβομινη πρπει αναγκαστικα να παω να το προμηθευτω απο την αντιπροσωπεια?

Πρέπει να υπάρχουν. Το βιβλίο κατασκευαστή υπάρχει; Θα λέει μέσα λάδι τάδε ή τάδε προδιαγραφών οπότε παίρνεις από το εμπόριο μια καλή βαλβολίνη, με αυτές τις προδιαγραφές.

  • Like 1
Δημοσ.

Πάνε στην Honda και αγορασε τα αυθέντικά λάδια και δώσε τα στον μάστορα να τα περάσει. Ακομα και 100€ να κάνουν, μη ρισκάρεις με άλλες μάρκες, γιατί μια βλάβη στο κιβώτιο έχει μεγάλο κόστος να φτιαχτεί.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, lary7 είπε

Πάνε στην Honda και αγορασε τα αυθέντικά λάδια και δώσε τα στον μάστορα να τα περάσει. Ακομα και 100€ να κάνουν, μη ρισκάρεις με άλλες μάρκες, γιατί μια βλάβη στο κιβώτιο έχει μεγάλο κόστος να φτιαχτεί.

Μα, αν είναι στην προδιαγραφή, δεν ρισκάρει. Αν είναι επώνυμα είναι σίγουρο ότι θα είναι καλύτερα από τα ΟΕΜ της honda.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, lary7 είπε

Πάνε στην Honda και αγορασε τα αυθέντικά λάδια και δώσε τα στον μάστορα να τα περάσει. Ακομα και 100€ να κάνουν, μη ρισκάρεις με άλλες μάρκες, γιατί μια βλάβη στο κιβώτιο έχει μεγάλο κόστος να φτιαχτεί.

Αυτο θα κανω  διαβασα τωρα το εγχειριδιο του κατασκευστη και ειδα οτι παιρνει 1,6λιτρα το σαζμαν , θα παω αντιπροσωπεια να αγορασω 2λιτρα mtfIII  και το κεφαλι μου ησυχο θα εχω και δεν θα σπαω το κεφαλι μου ψαχνωντας τι  να βαλω στο αμαξι.

 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Μα, αν είναι στην προδιαγραφή, δεν ρισκάρει. Αν είναι επώνυμα είναι σίγουρο ότι θα είναι καλύτερα από τα ΟΕΜ της honda.

Επαθα και έμαθα. Καλά είναι για κάτι που αλλάζει μια φορά στα 10 χρόνια να μπεί το εργοστασιακό. Δεν ειναι λάδι μηχανής να βάλεις κάτι επώνυμο, για καλύτερες απο ΟΕΜ είναι για ψαγμένους, αλλά για τον μέσο χρήστη ΟΕΜ και το κεφάλι ησυχο. Προσοχή στην ποσότητα που θα βάλει ο μάστορας, πρέπει να ξέρει πως θα κάνει την αλλαγή και όση βγεί, άλλη τόση να μπεί.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Καλημεριζω την παρεα.

Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση αν γνωριζει καποιος.

Εχει ο πατερας μου ενα civic sedan 1,8 του 2007 και ουσιαστικα τα τελευταια χρονια εχω αναλαβει εγω την συντηρηση του, πλεον τα σερβις γινονται εκτος αντιπροσωπειας, ηρθε η ωρα για γενικο σερβις και θελω μεταξυ αλλων να αλλαξω και τα λαδια  στο σασμαν, αλλα μου ειπε ο πατερας μου οτι παλαιοτερα που εκανε τα σερβις στην αντιπρωσωπεια, οτι αυτο το αυτοκινητο δεν παιρνει βαλβολινες στο σαζμαν οπως ολα τα αυτοκινητα, αλλα παιρνει ενα ειδικα λαδι για σαζμαν.Να τονισω εδω οτι δεν εχει καποιο "περιεργο" η αυτοματο κιβωτιο το αυτοκινητο, εχει ενα κλασσικο 6ταχυτητο χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων.

Γνωριζω καποιος να μου πει τι λαδια παιρνει στο κιβωτιο? Μηπως ο πατερας μου δεν θυμαται καλα και ου λεει βλακειες περι ειδικου λαδιου στο κιβωτιο?

Αυστηρά της Honda τα MTF3 

Κάτοχος Accord , πήγαινε Σαρακάκη ή Πλατανα από Λ.Κωνσταντινουπολεως 

  • Like 1
Δημοσ.

Οντως, καποια αυτοκινητα Honda δεν παιρνουν βαλβολινες αλλα απλό 30αρι λαδι.

Μοτοσυκλετιστικη λογική οπου το σαζμαν λιπαινεται απο το λαδι του κινητήρα

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πηρα τηλεφωνο αντιπροσωπεια, μου ζητησαν αριθμο πλαισιου και οντως παιρνει αυτα τα mtf3 της χοντα. Χρειαζομαι 2 λιτρα και κανουν 16 ευρω το λιτρο, θα περασω να τα παρω απο κει να ξεμπερδευω και να εχω το κεφαλι μου ησυχο, ευχαριστω ολους για τν βοηθεια!

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Πηρα τηλεφωνο αντιπροσωπεια, μου ζητησαν αριθμο πλαισιου και οντως παιρνει αυτα τα mtf3 της χοντα. Χρειαζομαι 2 λιτρα και κανουν 16 ευρω το λιτρο, θα περασω να τα παρω απο κει να ξεμπερδευω και να εχω το κεφαλι μου ησυχο, ευχαριστω ολους για τν βοηθεια!

Αλλαγή κάθε 50.000  και καλό είναι να αλλάξεις υγρά συμπλέκτη , αντιψυκτικό . Αυτά δεν έχει ανάγκη να είναι της Honda απλώς δες τις προδιαγραφές.

Τέλος να είσαι τυπικός στο έλεγχο διάκενων βαλβιδών κάθε 35000-40.000 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...