ThanasisKuriakidou Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2019 Καλησπέρα!Φέτος, είμαι δευτεροετής φοιτητής και απο την πρώτη χρονιά, από τα 15 μαθήματα που έδωσα και στις εξετάσεις του εαρινού και στις εξετάσεις του χειμερινού και στις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου, κόπηκα σε 3 σύνολο .Αυτό που με προβλήματιζει, είναι πως από τα 12 αυτά μαθήματα που πέρασα, τα 8 (!!!), τα πέρασα με 5... Δεν κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου, δεν είμαι αυτός που θα ρίξει πολλές ώρες στο διάβασμα.Πιστεύω πως, τις περισσότερες φορές, ο βαθμός αντικατοπτρίζει τη δούλεια που ένας μαθητής έριξε στο διάβασμα.Έτσι και σε μένα, το 5 δείχνει πως είμαι ένας φοιτητής, ο οποίος δε διαβάζει για 7-8+ και άριστους βαθμούς, αλλά πως απλώς στοχεύει για να περάσει...κι Ο,ΤΙ δήλαδη είμαι όντως και στα αλήθεια. Όμως, αυτό που με προβληματίζει εδώ και μια εβδομάδα είναι ο τελικός βαθμός πτυχιού.Πολλοί και πολλές θα μου πείτε "Ειναι νωρίς ακόμα να σκέφτεσαι τέτοια" κτλ., αλλά επειδή ακρίβως με ξέρω καλά, και όπως σας είπα δεν είμαι από αυτούς που διαβάζει πολύ, το πτυχίου θα το βγάλω με μάξιμουμ 6 (άντε μέχρι 6,5, με τίποτα παραπάνω)... Γι'αυτό τώρα ρωτώ, πόσο μετράει ο βαθμός πτυχίου στην εργασία Ελλάδα/εξωτερικό, μεταπτυχιακό και ό,τι άλλο σκεφτέται που ζήτανε πτυχίο πανεπιστημίου (και συγκεκριμένα βαθμό);Ειδικά, όταν μίλαμέ για το 2019, όπου οι πτυχιούχοι είναι πάρα πολλοί και ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας, ζητώ συγγνώμη άμα σας κούρασα με τις πολλές λεπτομέρεις!!! Υ.Γ. Ίσως να μη παίζει ρόλο, αλλά σπουδάζω διοίκηση επιχειρήσεων.Αυτό το γράφω για να μη πιστεύετε πως θα βγώ με κανά πτυχίο πολυτεχνίου ξέρω γω, οπότε να είχα ένα "ελαφρυντικό" με τον χαμηλό βαθμό πτυχίου, πως δηλαδή ειμαι σε μία απαιτητική σχολή με δύσκολα μαθήματα κτλ. (κι αυτό το γράφω χωρίς, φυσικά, να στοχεύω να μειώσω τη σχολή/το τμήμα του καθενός).