Προς το περιεχόμενο

Εγκατάσταση FTTH


Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, georgeole είπε

Και μάλιστα είναι υποχρεωμένοι να το υποστηρίξουν στην τεχνική υποστήριξη (κούφια η ώρα που το ακούει - αχρείαστη να είναι:cool:), αφού και η ίδια η Cosmote το πουλάει εδώ και πολύ καιρό στα καταστήματά της.

Άλλο το πουλά (μαζί με εκατοντάδες άλλες συσκευές) και εντελώς διαφορετικό να έχουν υποχρέωση τεχνικής υποστήριξης της υπηρεσίας. Μόνον υποστήριξη βάσει εγγύησης της συσκευής υποχρεούνται (όπως γενικά στο εμπόριο). Το αναφέρει μάλιστα και το συμβόλαιο που υπογράφουμε όλοι μας, ότι τεχνική υποστήριξη συσκευής ισχύει μόνον για εξοπλισμό που παρέχει ο πάροχος. Απλά με τα Fritz είμαστε τυχεροί (ένεκα μητρικής DT) να έχουν έτοιμα προφίλ και παίζουν αυτόματα με τις συνδέσεις της εταιρείας.

Αν έχεις θέμα στην σύνδεση με Fritz (ακόμη και αγορασμένο από αυτούς) θα προσπαθήσουν να το λύσουν με τις γνωστές τυπικές διαδικασίες (ακόμη και εκ του μακρόθεν) και στο τέλος θα αναφέρουν ότι πρέπει να βάλεις στην γραμμή τον δικό τους εξοπλισμό διότι μόνον τότε έχουν ευθύνη. Εκτός αν το Fritz έχει δοθεί λόγω της υπηρεσίας, κάτι που προς το παρόν ισχύει στις Gigabit FTTH συνδέσεις ή σε αρκετές επαγγελματικές (όπου το δίνουν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Άλλο το πουλά (μαζί με εκατοντάδες άλλες συσκευές) και εντελώς διαφορετικό να έχουν υποχρέωση τεχνικής υποστήριξης της υπηρεσίας. Μόνον υποστήριξη βάσει εγγύησης της συσκευής υποχρεούνται (όπως γενικά στο εμπόριο). Το αναφέρει μάλιστα και το συμβόλαιο που υπογράφουμε όλοι μας, ότι τεχνική υποστήριξη συσκευής ισχύει μόνον για εξοπλισμό που παρέχει ο πάροχος. Απλά με τα Fritz είμαστε τυχεροί (ένεκα μητρικής DT) να έχουν έτοιμα προφίλ και παίζουν αυτόματα με τις συνδέσεις της εταιρείας.

Αν έχεις θέμα στην σύνδεση με Fritz (ακόμη και αγορασμένο από αυτούς) θα προσπαθήσουν να το λύσουν με τις γνωστές τυπικές διαδικασίες (ακόμη και εκ του μακρόθεν) και στο τέλος θα αναφέρουν ότι πρέπει να βάλεις στην γραμμή τον δικό τους εξοπλισμό διότι μόνον τότε έχουν ευθύνη. Εκτός αν το Fritz έχει δοθεί λόγω της υπηρεσίας, κάτι που προς το παρόν ισχύει στις Gigabit FTTH συνδέσεις ή σε αρκετές επαγγελματικές (όπου το δίνουν).

Σε γενικές γραμμές έτσι είναι, αγαπητέ φίλε. Το 7530 όμως το αγόρασα από την Cosmote και φυσικά ΠΟΤΕ δεν αντιμετώπισα κάποιο θέμα στην υποστήριξη. Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να την παρέχουν και, σε εμένα τουλάχιστον, το κάνουν πράξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν είναι υποχρεωμένοι. Απλά είναι εύκολο να δώσουν λύση στον πελάτη, αλλά αυτό πόρρω απέχει από υποχρέωση. Και ναι, έχει συμβεί με Fritz που αρνούνταν πεισματικά να τραβήξουν αυτόματα τις ρυθμίσεις και η τηλεφωνία έπαιζε μόνον με χειροκίνητη ρύθμιση γνωρίζοντας τον κωδικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Όχι, δεν είναι υποχρεωμένοι. Απλά είναι εύκολο να δώσουν λύση στον πελάτη, αλλά αυτό πόρρω απέχει από υποχρέωση. Και ναι, έχει συμβεί με Fritz που αρνούνταν πεισματικά να τραβήξουν αυτόματα τις ρυθμίσεις και η τηλεφωνία έπαιζε μόνον με χειροκίνητη ρύθμιση γνωρίζοντας τον κωδικό.

Ας υποθέσουμε πως δεν είναι. Ποια η διαφορά του speedport από το Fritz; Οι ίδιοι δεν τα πουλάνε και τα δύο; Γιατί το ένα θεωρείται δικός τους εξοπλισμός και το άλλο όχι; Η δικαιολογία ότι στη 1.000άρα δίνουν μόνο το Fritz ενώ στις άλλες ταχύτητες όχι, δεν με καλύπτει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποχρέωση εκ του κανονισμού, όπως ακριβώς αναφέρεται και στους όρους των συμβολαίων, έχουν όλοι οι πάροχοι για τον εξοπλισμό που παρέχουν για την λειτουργία της υπηρεσίας. Μην το συγχέεις με πωλήσεις του ίδιου εξοπλισμού μέσω εμπορικών καναλιών που τυχόν έχουν οι εταιρείες, κάτω από το ίδιο όνομα αλλά αφορά αλλά εντελώς διαφορετικό και ανεξάρτητο τμήμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, jkoukos είπε

Υποχρέωση εκ του κανονισμού, όπως ακριβώς αναφέρεται και στους όρους των συμβολαίων, έχουν όλοι οι πάροχοι για τον εξοπλισμό που παρέχουν για την λειτουργία της υπηρεσίας. Μην το συγχέεις με πωλήσεις του ίδιου εξοπλισμού μέσω εμπορικών καναλιών που τυχόν έχουν οι εταιρείες, κάτω από το ίδιο όνομα αλλά αφορά αλλά εντελώς διαφορετικό και ανεξάρτητο τμήμα 

Σωστότατα! Αυτό όμως δεν αναιρεί τα παραπάνω. Όταν ένας πάροχος (ο οποιοσδήποτε, δεν έχει σημασία) σου πουλάει ένα ρούτερ στα επίσημα καταστήματά του, έχει ΑΥΤΟΜΑΤΑ την ευθύνη ΚΑΙ την υποχρέωση να το εντάξει στην ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας, όπως ορθά αναφέρεις. Πρέπει οι τεχνικοί του να γνωρίζουν και τα χαρακτηριστικά τους και τη λειτουργία τους για να το κάνουν, αλλιώς... κοροϊδεύουν τον κοσμάκη (εσύ άλλωστε είπες τα χάλια τους: «έχει συμβεί με Fritz που αρνούνταν πεισματικά να τραβήξουν αυτόματα τις ρυθμίσεις και η τηλεφωνία έπαιζε μόνον με χειροκίνητη ρύθμιση γνωρίζοντας τον κωδικό»). Το ίδιο πράγμα δεν κάνει και με τον default εξοπλισμό που μας δίνει; Δεν μας τον χαρίζει, μας τον παρέχει για 2 χρόνια (νομίζω με χρησιδάνειο - αν κάνω λάθος, διόρθωσέ με), προκειμένου να κάνουμε τη δουλειά μας. Αν στο διάστημα της διετίας διακοπεί για τον οποιοδήποτε λόγο, μας το ζητάνε πίσω.

Επεξ/σία από georgeole
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/2/2024 στις 7:50 ΜΜ, WebDevGr είπε

Γενικά δεν έχω συναντήσει πουθενά αλλού τέτοιο μπουρδέλο! Με τόση ανύπαρκτη τεχνική υποστήριξη. Σε συνδυασμό με τις φήμες για επικείμενη πώληση πάλι της Nova θα πρότεινα τους πάντες να μείνουν μακριά της.

Και πολύ ευγενικά μιλάς. Αν και μάλλον είναι ρεμούλα του εργολάβου, κι εγώ θα πρότεινα στους πάντες να μείνουν μακρυά. Την έχω 15 χρόνια, από τότε που πουλήθηκε η Forthnet κι έγινε Nova όποτε χρειάστηκε τεχνική υποστήριξη ήταν για τα μπάζα. Τώρα μου κάνουν πρόταση ανανέωσης και τους λέω δεν ανανεώνω, θα αφήσω να λήξει και ας πληρώνω παραπάνω, θα πάω στον ΟΤΕ!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, georgeole είπε

Όταν ένας πάροχος (ο οποιοσδήποτε, δεν έχει σημασία) σου πουλάει ένα ρούτερ στα επίσημα καταστήματά του, έχει ΑΥΤΟΜΑΤΑ την ευθύνη ΚΑΙ την υποχρέωση να το εντάξει στην ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας, όπως ορθά αναφέρεις.

Δεν τον πουλά ως πάροχος υπηρεσίας (γι' αυτό είναι το συμβόλαιο) αλλά ως εμπορικό κατάστημα που τυχαίνει να είναι στον ίδιο όμιλο εταιρειών. Από πουθενά δεν προκύπτει το "αυτόματα" που λες. Τουναντίον, ρητά προβλέπει άλλο πράγμα ο κανονισμός και το συμβόλαιο που υπογράφουμε. Ο εξοπλισμός που αγοράζουμε από το εμπορικό κατάστημά του, του δίδει υποχρέωση μόνον για εγγύηση της συσκευής και όχι της παρεχόμενης υπηρεσίας.

2 ώρες πριν, georgeole είπε

Πρέπει οι τεχνικοί του να γνωρίζουν και τα χαρακτηριστικά τους και τη λειτουργία τους για να το κάνουν, αλλιώς... κοροϊδεύουν τον κοσμάκη (εσύ άλλωστε είπες τα χάλια τους: «έχει συμβεί με Fritz που αρνούνταν πεισματικά να τραβήξουν αυτόματα τις ρυθμίσεις και η τηλεφωνία έπαιζε μόνον με χειροκίνητη ρύθμιση γνωρίζοντας τον κωδικό»).

Όχι, βέβαια! Τι άλμα λογικής είναι αυτό; Δεν έχουν καμία απολύτως υποχρέωση τεχνικής υποστήριξης άλλων συσκευών πέραν αυτών που παρέχουν μαζί με την υπηρεσία. Τίποτα παραπάνω ή παρακάτω. Ναι, σου δίνουν τον κωδικό (υποχρέωση βάσει κανονισμού) αλλά ταυτόχρονα συναινείς (πάλι υποχρέωση βάσει κανονισμού) ότι ο πάροχος δεν έχει καμία ευθύνη για την σωστή λειτουργία της παρεχόμενης υπηρεσίας αλλά είσαι ο καθ' ύλην αρμόδιος.

2 ώρες πριν, georgeole είπε

Το ίδιο πράγμα δεν κάνει και με τον default εξοπλισμό που μας δίνει; Δεν μας τον χαρίζει, μας τον παρέχει για 2 χρόνια (νομίζω με χρησιδάνειο - αν κάνω λάθος, διόρθωσέ με), προκειμένου να κάνουμε τη δουλειά μας. Αν στο διάστημα της διετίας διακοπεί για τον οποιοδήποτε λόγο, μας το ζητάνε πίσω.

Σωστά! Τον παρέχει για υποστήριξη της υπηρεσίας για όσο διάστημα ισχύει η σύμβαση. Αλλά με όλα όσα αναφέρονται σε αυτήν. Τι αναφέρει η σύμβαση που υπογράφουμε για άλλον εξοπλισμό εκτός του παρεχόμενου;

Με απλά λόγια. Σου παρέχω πλήρη υποστήριξη της υπηρεσίας με τον παρεχόμενο εξοπλισμό και μερική για την περίπτωση που χρησιμοποιείς άλλον (ασχέτως καναλιού αγοράς του), για τον οποίο υποστηρίζει μόνον την απλή εμπορική εγγύηση 2 ετών της συσκευής (+ άλλα 3 για τα Fritz,  που τα έχουμε κατευθείαν από τον κατασκευαστή) και όχι της υπηρεσίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ηθικό δίδαγμα είναι για να έχουμε πλήρη υποστήριξη Fritz! βάζουμε την 500άρα που μας δίνει Fritz! ο πάροχος;
(εγώ το τσίμπησα το Fritz! 5530 fiber από αγγελία εδώ, και πέρασα κωδικούς τηλεφωνίας, δεν τρέχει και τίποτα...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Δεν τον πουλά ως πάροχος υπηρεσίας (γι' αυτό είναι το συμβόλαιο) αλλά ως εμπορικό κατάστημα που τυχαίνει να είναι στον ίδιο όμιλο εταιρειών. Από πουθενά δεν προκύπτει το "αυτόματα" που λες. Τουναντίον, ρητά προβλέπει άλλο πράγμα ο κανονισμός και το συμβόλαιο που υπογράφουμε. Ο εξοπλισμός που αγοράζουμε από το εμπορικό κατάστημά του, του δίδει υποχρέωση μόνον για εγγύηση της συσκευής και όχι της παρεχόμενης υπηρεσίας.

Όχι, βέβαια! Τι άλμα λογικής είναι αυτό; Δεν έχουν καμία απολύτως υποχρέωση τεχνικής υποστήριξης άλλων συσκευών πέραν αυτών που παρέχουν μαζί με την υπηρεσία. Τίποτα παραπάνω ή παρακάτω. Ναι, σου δίνουν τον κωδικό (υποχρέωση βάσει κανονισμού) αλλά ταυτόχρονα συναινείς (πάλι υποχρέωση βάσει κανονισμού) ότι ο πάροχος δεν έχει καμία ευθύνη για την σωστή λειτουργία της παρεχόμενης υπηρεσίας αλλά είσαι ο καθ' ύλην αρμόδιος.

Σωστά! Τον παρέχει για υποστήριξη της υπηρεσίας για όσο διάστημα ισχύει η σύμβαση. Αλλά με όλα όσα αναφέρονται σε αυτήν. Τι αναφέρει η σύμβαση που υπογράφουμε για άλλον εξοπλισμό εκτός του παρεχόμενου;

Με απλά λόγια. Σου παρέχω πλήρη υποστήριξη της υπηρεσίας με τον παρεχόμενο εξοπλισμό και μερική για την περίπτωση που χρησιμοποιείς άλλον (ασχέτως καναλιού αγοράς του), για τον οποίο υποστηρίζει μόνον την απλή εμπορική εγγύηση 2 ετών της συσκευής (+ άλλα 3 για τα Fritz,  που τα έχουμε κατευθείαν από τον κατασκευαστή) και όχι της υπηρεσίας.

Λοιπόν, αγαπητέ φίλε, θα ήθελα να συνδυάσω τα λεγόμενά σου με τα τωρινά σχόλια του mechpanos και των υπόλοιπων φίλων. Καταλαβαίνω ότι ο σκοπός σου δεν είναι να τους υποστηρίξεις, αλλά να παραθέσεις ψυχρά δεδομένα. Ωστόσο θυμάμαι τη Forthnet, στην οποία πρέπει να πρωτοπήγα πριν 20 χρόνια περίπου. Μιλάμε για παράδεισο! Και στις τιμές και στις ταχύτητες και στην αξιοπιστία και στην εξυπηρέτηση. Όποια στραβή κι αν καθόταν, την έλυναν με ταχύτητα και επαγγελματισμό. Το πιο ενδιαφέρον όμως είναι άλλο: Τότε δεν είχε αγοραστεί από τη NOVA και, αν θέλεις το πιστεύεις (εκτός αν το γνωρίζεις ήδη), σε υποστήριζαν οι τεχνικοί της όποιο ρούτερ κι αν είχες αγοράσει, από όπου κι αν το είχες αγοράσει. Να σημειώσω ακόμα ότι τότε δεν υπήρχαν voip ρούτερ και οι επιλογές στην αγορά για αγορά after market ρούτερ ήταν πολύ περισσότερες και πολύ πιο φθηνές. Επειδή μας διαβάζουν κι άλλοι, ΔΕΝ είναι παραμύθια, είναι η ωμή πραγματικότητα, που, όσο κι αν την ψήνεις, ωμή παραμένει. Παρέμεινα συνολικά καμιά 15αριά χρόνια και συνήθως έδινα 60-80€, αγόραζα κάποιο after market ρούτερ και του παρόχου το είχα για καβάτζα. Όταν αργότερα τους αγόρασε η NOVA, άρχισε, κατά γενική ομολογία, η κατρακύλα. Καταλαβαίνεις λοιπόν γιατί τα επιχειρήματά σου, όσο κι αν έχουν βάση, δεν με αγγίζουν και εξακολουθώ να βλέπω έλλειμμα στο συγκεκριμένο κομμάτι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
3 hours ago, georgeole said:

Όταν ένας πάροχος (ο οποιοσδήποτε, δεν έχει σημασία) σου πουλάει ένα ρούτερ στα επίσημα καταστήματά του, έχει ΑΥΤΟΜΑΤΑ την ευθύνη ΚΑΙ την υποχρέωση να το εντάξει στην ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας, όπως ορθά αναφέρεις.

Έχεις δει πόσα δικτυακά προϊόντα πουλάει το Cosmote "shop"? 

Δικτυακά (cosmote.gr)

1 hour ago, Doubt said:

Σε μας το δίκτυο το στήνει η united fiber (nova), να δούμε τι θα γίνει όταν θα έρθει η ώρα να δουλέψει.

Θα γίνει 29 ή 33 ευρώ για 500 ή 1000Mbps αντίστοιχα όταν άλλοι πληρώνουν 28-29 ευρώ για 50Mbps VDSL στον ΟΤΕ. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Thresh είπε

Θα γίνει 29 ή 33 ευρώ για 500 ή 1000Mbps αντίστοιχα όταν άλλοι πληρώνουν 28-29 ευρώ για 50Mbps VDSL στον ΟΤΕ. 😛

Δεν εννοώ αποκλειστικά στο θέμα τιμής. Η κατασκευή και η υποστήριξη/συντήρηση θα είναι όπως πρέπει; Εγώ πχ τώρα έχω άλλο πάροχο, θα πάει καλά η συνεργασία ή θα έχουμε παρατράγουδα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
4 minutes ago, Doubt said:

Δεν εννοώ αποκλειστικά στο θέμα τιμής. Η κατασκευή και η υποστήριξη/συντήρηση θα είναι όπως πρέπει; Εγώ πχ τώρα έχω άλλο πάροχο, θα πάει καλά η συνεργασία ή θα έχουμε παρατράγουδα;

Δεν υπάρχει κι άλλη επιλογή αν θες FTTH. Αν θες μπορείς να είσαι από "πάνω τους" για να προσέχεις τι κάνουν. Από εκεί και πέρα είναι θέμα εργολάβου υποθέτω.

Η υποστήριξη αν υπάρχει πρόβλημα μόνο, συντήρηση δεν νομίζω ότι υπάρχει γενικότερα.

Τώρα για τον άλλο πάροχο λογικά δεν θα υπάρχει θέμα, αλλά με τέτοιες διαφορές στην τιμή θα πήγαινα Nova.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Thresh είπε

Τώρα για τον άλλο πάροχο λογικά δεν θα υπάρχει θέμα, αλλά με τέτοιες διαφορές στην τιμή θα πήγαινα Nova.

Θα δούμε τι προσφορά θα κάνουν και τι θα κάνει αντίστοιχα ο πάροχος που είμαι τώρα. Σεπτέμβρη μάλλον θα έχουμε νεότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...