Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα,

Φτιάχνω το θέμα αν κάποιος είχε παρόμοιο θέμα με την διασύνδεση οπτικής.

Στορι:

Βγαίνει διαθεσιμότητα στη περιοχή τέλη Νοεμβρίου

Κάνω αίτηση 3/12 (πρώτος στη πολυκατοικία)

Ο πάροχος του δικτύου της περιοχής τέλη Δεκεμβρίου περνάει την εγκατάσταση στη πολυκατοικία με αναμονές σε όλους τους ορόφους (cosmote).

Άρχισαν να συνδέουν τους όροφους όσοι είχαν κάνει αίτηση (όσοι είχαν cosmote μετά απο 2-3 μέρες με την εγκατάσταση στη πολυκατοικία) αρχές Ιανουαρίου.

Εγώ και ένας γείτονας με NOVA αναμονή να μας κλείσουν ραντεβού...επιμονή στα τηλέφωνα κλπ αλλά τίποτα, ολο θα σας καλέσουμε.

Εν τέλη αρχές Φεβρουαρίου ο γείτονας με τη NOVA συνδέθηκε! Περάσανε και τον συνδέσανε...εμένα τίποτα!

Πολλά τηλέφωνα και chat, μια να λένε φταιεί ο ΟΤΕ γιατι δεν έχει ολοκληρώσει τις εργασίες μία να λένε έχει παραδόσει ο ΟΤΕ από ότι βλέπουμε στο σύστημα θα ενημερώσουμε τον τεχνικό να σας καλέσει για ραντεβού! εναλλαξ αυτές οι απαντήσεις απο μέσα Ιανουαρίου!

Να τους λέω πως γίνεται; αφου έχετε συνδέσει πελάτη σας στην ίδια πολυκατοικία με εμένα! Ξανά απάντηση το προωθούμε στο αρμόδιο τμήμα να σας καλέσει..και φυσικά κανείς δεν καλεί !

Έχει τύχει σε κανέναν; τι άλλο μπορώ να κάνω; δεν βγάζω άκρη ούτε παίρνω ουσιαστική απάντηση

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε ποιον οροφο εισαι?Μηπως εισαι σε δυσκολο,μακρινο σημειο στον διαδρομο απο εκει που βρισκεται το σχετικο ''κουτακι'' της  οπτικης?

Δημοσ.
3 ώρες πριν, benign είπε

Σε ποιον οροφο εισαι?Μηπως εισαι σε δυσκολο,μακρινο σημειο στον διαδρομο απο εκει που βρισκεται το σχετικο ''κουτακι'' της  οπτικης?

Καλημέρα!

όλοι οι όροφοι είναι ίδιοι και τα κουτιά σε όλους τους ορόφους στο ίδιο σημείο ! 

Δημοσ.

Το προβλημα σου ειναι απλο, εισαι πελατης στο μπο@ρδελ@ που λεγεται Nova. Ισως σε καποια φαση σε συνδεσουν, ακρη δυσκολα θα βγαλεις συντομα. Ο αλλος εχει ανοιξει νημα με 1Gbps στην Nova που σερνεται και του λενε πως ειναι φυσιλογικο να εχει διακυμανσεις γιατι ο χαλκος δεν εχει εγγυησεις λογω υγρασιας και προβληματων…

Δημοσ.

Έκανα αίτηση 29/1  ( πρώτος στην πολυκατοικία ) και ακομα ( 26/2 ) δεν εχει γινει καμία ενέργεια, δηλαδη μελέτη κτηρίου που απ οτι ξερω είναι το πρώτο στάδιο. Είναι φυσιολογικό ή να ξεκινήσω τηλέφωνα ; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vagelisav είπε

Έκανα αίτηση 29/1  ( πρώτος στην πολυκατοικία ) και ακομα ( 26/2 ) δεν εχει γινει καμία ενέργεια, δηλαδη μελέτη κτηρίου που απ οτι ξερω είναι το πρώτο στάδιο. Είναι φυσιολογικό ή να ξεκινήσω τηλέφωνα ; 

Εγω 5/1 ηρθαν 19/1.

και απο τοτε σιωπή.

Επεξ/σία από darkman
  • Like 1
Δημοσ.

Οταν εκανα την αιτηση μου ειπαν οτι θα παρει η διαδικασια 1,5 με 2 μήνες. Αλλά ειμαστε στον 1 μηνα και τιποτα..
Εσένα σου είχαν πει ποσο καιρό θα παρει η διαδικασία?

Δημοσ.

Οχι γιατι υπαρχει θεμα στον δρομο , δεν εχουν τραβήξει γραμμη προς το σπιτι , φαντασου στον 1ο και 2ο ( εγω ειμαι 3ος οροφος )  τους πηρε ο οτε απο μονος του για να τους βαλει και αυτους στην οπτικη και ακομα τιποτα .
αλλα λογικα θα επρεπε να σου εχουν ερθει για τον πρωτο ελενχο , εγω θα επερνα ενα τηλεφωνο να δω σε πια φαση ειμαι . 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους...ας πω και εγώ την ιστορία μου με την Nova 

13/2 εγκατάσταση οπτικής 500 μέσα στο σπίτι.

Συνδέει ο τεχνικός το ρούτερ δεν έδινε internet..το δηλώνει βλάβη η Nova στον Cosmote που έχει περάσει τα καλώδια στην περιοχή.

Έρχεται ο τεχνικος της Cosmote,ελέγχει το καλώδιο εξωτερικά και από μόνος του μου λέει να τσεκάρει και το εσωτερικό .

Τα βρίσκει οκ αλλα βλέπει ότι έχει δηλωθεί λάθος αριθμός serial number του ρούτερ( ένα Huawei).

Απορία γιατί το serial number του ρούτερ το στέλνουν στην Cosmote;

Μήπως σε περίπτωση βλάβης να μπορούν να ελέγξουν;

Καλώ στο τεχνικό τμήμα τους λέω να το αλλάξουν και περιμένω να διορθωθεί το θέμα.Ερχεται τεχνικός τη Nova στις 18/12 κάνει έλεγχο και γράφει πιθανή αντικατάσταση του ρούτερ.

Σε τηλέφωνα στο τεχνικό τμήμα από τότε άκουσα χίλια δυο,κάθε φορά διαφορετικά,με τελευταίο σήμερα που μου είπε ότι την ενεργοποίηση την κάνει το εμπορικό τμήμα!!

Να μην τα πολυλογω μου έστειλαν  και καινούργιο ρούτερ και έκλεισα ραντεβού για 4/3 με τεχνικό να έρθει για να ενεργοποιήσει την γραμμή!!

Τα συμπεράσματα δικά σας!

Επεξ/σία από nickos vl.
Δημοσ.
Στις 17/2/2025 στις 4:23 ΜΜ, Thresh είπε

Αν θες κάνεις αίτηση για ξεχωριστό ΟΝΤ.

δεν το καταλαβα αυτο. θα ερθει ο τεχνικος απο βδομαδα να μου βαλει την οπτικη, τι να του πω?

  • Super Moderators
Δημοσ.
22 minutes ago, varade said:

δεν το καταλαβα αυτο. θα ερθει ο τεχνικος απο βδομαδα να μου βαλει την οπτικη, τι να του πω?

Τίποτα, θα σου φέρει αυτό που είναι να φέρει και μετα θα μιλήσεις με ΤΥ για να πεις ότι θέλω ξεχωριστό/διακριτό ΟΝΤ για να βάλω δικό μου εξοπλισμό.

Θα σου στείλουν το ΟΝΤ, θα έρθει τεχνικός να το βάλει και μετά θα πρέπει να επιστρέψεις σε κατάστημα Cosmote ή Γερμανού τον προηγούμενο εξοπλισμό.

1 hour ago, nickos vl. said:

Απορία γιατί το serial number του ρούτερ το στέλνουν στην Cosmote;

Γιατί τα OLT (σαν το DSLAM στις ADSL/VDSL) ανήκουν σε αυτόν που έχει την υποδομή της περιοχής, οπότε τα ONT ή τα Fiber Router των υπολοίπων πρέπει να δηλωθούν σε αυτόν.

  • Like 1
Δημοσ.

Να πω και εγω τον πονο μου.

15/1 ερχονται απο ΝΟΒΑ. Πρωτος στην πολικατικια. Ηρθαν αμεσως για ελεγχο και εγκατασταση εσωτερικα. Απο τοτε ακρα του ταφου σιωπη... Με πηραν καποια στιγμη και με ρωτησαν απο την ΝΟΒΑ γιατι δεν εχω συνδεθει και τους λεω εσεις να μου πειτε. Ειπαν θα το ερευνησουν και μαλον χαθηκαν στην ερευνα. Να πω οτι γραμμη στον δρομο δεν εχουν βαλει ενω μου ειχαν πει τελη φλεβαρη θα εχω ιντερνετ. Κανονικα τοσο εγω οσο και ολοι οι αλλοι εδω πρεπει να κανουμε μια ομαδικη καταγγελια να στρωσουν! Οχι τιποτα αλλο απο οτι διαβασα και απραπανω τσεποσανε απο μερικους και το voucher για το κτιριο και τωρα καπνος!

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, logo15 είπε

 Οχι τιποτα αλλο απο οτι διαβασα και απραπανω τσεποσανε απο μερικους και το voucher για το κτιριο και τωρα καπνος!

Το voucher δεν μπορεί κανείς πάροχος να το "τσεπώσει" χωρίς να υπάρχει υπηρεσία.

Προς το παρόν τα έχουν δεσμευμένα(οι πάροχοι) και τα εισπράττουν αφού ενεργοποιηθεί η γραμμή(δηλώνουν οι πάροχοι ότι ενεργοποιήθηκε), και το επιβεβαιώσεις και εσύ μέσα σε 5 ημέρες, νομίζω εργάσιμες. Σού έρχεται ειδοποίηση με sms και email από Gigabit Voucher. 

Αν δεν αναφέρεις εσύ κάποια ένσταση ή αν δεν το επιβεβαιώσεις σε αυτές τις 5 ημέρες, τότε αυτόματα θεωρεί το σύστημα ότι όλα είναι οκ, και αποδεσμεύουν τα χρήματα για τον πάροχο.

Μπορείς ανά πάσα στιγμή(αν δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες σύνδεσης εννοείτε) να ζητήσεις αποδέσμευση του voucher από τον πάροχο που το έδωσες και να το ξαναχρησιμοποιήσεις σε κάποιον άλλον πάροχο αν θέλεις.

Μπορείς να δεις εδώ την πορεία του voucher σου με κωδικούς taxisnet.

https://gigabit-voucher.gov.gr/go-beyond/login

Τι βλέπουν όσοι έχουν ενεργοποιηθεί για παράδειγμα.

voucher.jpg

Επεξ/σία από ChrisAce
  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, ChrisAce είπε

Το voucher δεν μπορεί κανείς πάροχος να το "τσεπώσει" χωρίς να υπάρχει υπηρεσία.

Προς το παρόν τα έχουν δεσμευμένα(οι πάροχοι) και τα εισπράττουν αφού ενεργοποιηθεί η γραμμή(δηλώνουν οι πάροχοι ότι ενεργοποιήθηκε), και το επιβεβαιώσεις και εσύ μέσα σε 5 ημέρες, νομίζω εργάσιμες. Σού έρχεται ειδοποίηση με sms και email από Gigabit Voucher. 

Αν δεν αναφέρεις εσύ κάποια ένσταση ή αν δεν το επιβεβαιώσεις σε αυτές τις 5 ημέρες, τότε αυτόματα θεωρεί το σύστημα ότι όλα είναι οκ, και αποδεσμεύουν τα χρήματα για τον πάροχο.

Μπορείς ανά πάσα στιγμή(αν δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες σύνδεσης εννοείτε) να ζητήσεις αποδέσμευση του voucher από τον πάροχο που το έδωσες και να το ξαναχρησιμοποιήσεις σε κάποιον άλλον πάροχο αν θέλεις.

Μπορείς να δεις εδώ την πορεία του voucher σου με κωδικούς taxisnet.

https://gigabit-voucher.gov.gr/go-beyond/login

Τι βλέπουν όσοι έχουν ενεργοποιηθεί για παράδειγμα.

voucher.jpg

Ευχαριστώ. Τα γνωρίζω όλα αυτα. Πιο πολύ έχω νευριάσει με την όλη κατάσταση είναι η αλήθεια. Δεν θα είχα θέμα να μου πουν ότι "κοίτα δεν ξέρουμε, ίσως σε 3-4 μήνες 🤷🏻‍♂️" παρά να με έχουν στον αέρα και να μου έχουν πει ότι θα έχω μέχρι την τάδε ημερομηνία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...