Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το Škoda Kamiq, στο τέλος του έτους αναμένεται η cng έκδοση του. 

Σα κάτοχος του ibiza tgi 2018 τα ταμπουρα δεν με σταμάτησαν από το να το επιλέξω, μιας κι έχω ήδη 51.000χλμ και προτεραιότητα μου ήταν η οικονομική μετακίνηση μου. 

Επεξ/σία από terry308
  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα ταμπούρα πίσω δεν είναι πρόβλημα, μη στέκεστε σε κάτι τέτοια. Εκτός και αν κάνετε καταβάσεις σε βουνά, εκεί θα 'ναι όντως πρόβλημα

Το T-cross, έχει κακό εσωτερικό (π.χ κακή συναρμογή) ή εννοείς ότι έχει απλά σκληρά υλικά; Διότι άλλο το ένα κι άλλο το άλλο. 

Δημοσ.

Καλύτερα να περιμένεις και να δεις και το Skoda Kamiq που έχει ενδιαφέρον,  και έρχεται τον επόμενο μήνα.

Από τα ήδη υπάρχοντα, θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά με κλειστά μάτια τα Kona/Stonic.

Δημοσ.

Το T cross νομίζω ότι ίσως είναι η καλύτερη επιλογή όσον αφορά και το μέλλον. Άλλη μεταπωλητική αξία έχει έναντι όλων των άλλων της κατηγορίας. Δεν ξέρω εάν το σκέφτεσαι καθόλου σαν κριτήριο, εγώ πχ το σκέφτομαι πάντα. Το εσωτερικό του έχει όντως hard plastics αλλά η συναρμολόγηση είναι πάρα πολύ καλή. Δεν έχω πολύ οδηγικό χρόνο να σου πω την αλήθεια, φίλος το έχει και το έχω οδηγήσει κάμποσο(3 ώρες πάνω κάτω), αλλά τριγμούς και τέτοια δεν άκουσα ούτε μία στιγμή. Τεχνολογικά πάντως σαν συστήματα κλπ έχει τα πάντα.

Δημοσ.

Τα κριτήρια είναι πάντα πολλαπλά και διαφορετικά για τον καθένα.

Να είμαι ειλικρινής, πάντως, έχω δει κάτι «θεούς» γνωστούς γνωστών που πήραν αυτοκίνητο που δεν ικανοποιούσε τα κριτήρια χρήσης, αλλά ικανοποιούσε το κριτήριο μεταπωλητικής αξίας. Φυσικά, η αξία που έχασαν από τη χρήση που δεν έκαναν, ήταν μεγαλύτερη από τη «χασούρα» της διαφοράς μεταπωλητικής αξίας από κάτι άλλο που θα τούς βόλευε περισσότερο ως όχημα. :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Τα κριτήρια είναι πάντα πολλαπλά και διαφορετικά για τον καθένα.

Να είμαι ειλικρινής, πάντως, έχω δει κάτι «θεούς» γνωστούς γνωστών που πήραν αυτοκίνητο που δεν ικανοποιούσε τα κριτήρια χρήσης, αλλά ικανοποιούσε το κριτήριο μεταπωλητικής αξίας. Φυσικά, η αξία που έχασαν από τη χρήση που δεν έκαναν, ήταν μεγαλύτερη από τη «χασούρα» της διαφοράς μεταπωλητικής αξίας από κάτι άλλο που θα τούς βόλευε περισσότερο ως όχημα. :P

Καλά προφανώς αυτό είναι λάθος. Το να σ αρέσει ένα αυτοκίνητο και μέσασ τα πολλά κριτήρια να ικανονοποιεί και την μεταπωλιτική αξία είναι το ιδεατό. Το να παίρνεις κάτι μόνο για αυτό είναι χαζό. 

Πάντως το τ κρος με εξέπληξε θετικά. Ο κινητήρας 3κύλινδρος μεν, με 115 άλογα, αλλά ικανοποιητικότατος για το συγκεκριμένο αμάξωμα και χωρίς λαγκ. Το xceed δεν ξέρω σε τι τιμή θα λανσαριστεί αλλά θα μπορούσε να αποτελέσει μία επιλογή.

Το Jimny επίσης πολύ ωραίο, αλλά δεν είναι suv με ότι αυτό σημαίνει για τον φίλο. Επίσης οι χώροι του είναι περιορισμένοι ας το πω έτσι. 

Επεξ/σία από aris_rom
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Backpacker είπε

Το καινούργιο Jimny είναι αυτό ακριβώς που ψάχνεις πιστεύω. Καταπληκτικό αμάξι το συνιστώ ανεπιφύλακτα. 

Αυτο πιστευω και εγω

Δημοσ.

Το jimny με άκαμπτους αξονες μπρος-πίσω, σασι τυπου σκαλας και συστημα διευθυνσης με επανακυκλοφορουντα σφαιρίδια ειναι καθαρόαιμο off roader, κατι σαν Jeep Wrangler ή Defender (το παλιο) σε μικρογραφία, με οτι σημαινει αυτο οσον αφορα ανεση, οδηγική συμπεριφορα κτλ.

Καμία σχεση με τα υπόλοιπα crossover και μικρα suv της αγορας.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν έχεις την πολυτέλεια να περιμένεις μπορείς να δεις και το καινούργιο Renault Captur που έρχεται αρχές του 2020 και φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον

Δημοσ.

Ευχαριστω για τις απαντησεις.

2020 εχουμε αρνουμε κατηγορηματικα να παρω αυτοκινητο με ταμπουρα. Και δεν μιλαμε για super οικονομικο αλλα για 17000 αυτοκινητο. Seat ειναι δεν ειναι dacia (δεν το λεω καθολου υποτιμητικα πολυ τιμιο το duster)

Και εκτος απο την ομορφια δεν ειναι καθολου δυσκολο να αναψουν τα φρενα σε μια ορεινη καταβαση

 Οποτε με τιποτα ταμπουρα. 

 

Το tcross τωρα δεν το εχω αποκλεισει αλλα με χαλασε σαν ποιοτητα εσωτερικου. Θελω να δω και το kamiq.

 

 

Δημοσ.
2 hours ago, imr said:

Ευχαριστω για τις απαντησεις.

2020 εχουμε αρνουμε κατηγορηματικα να παρω αυτοκινητο με ταμπουρα. Και δεν μιλαμε για super οικονομικο αλλα για 17000 αυτοκινητο. Seat ειναι δεν ειναι dacia (δεν το λεω καθολου υποτιμητικα πολυ τιμιο το duster)

Και εκτος απο την ομορφια δεν ειναι καθολου δυσκολο να αναψουν τα φρενα σε μια ορεινη καταβαση

 Οποτε με τιποτα ταμπουρα. 

Αντιλαμβάνομαι (αν κάνω λάθος διόρθωσε με) ότι τόσο στο Arona, όσο και στο T-Cross είδες τις εκδόσεις με τα 95HP. 

Έχεις όλα τα δίκια του κόσμου να θες να αποφύγεις ταμπουρα εν έτη 2020 (δικά σου τα λεφτά κι αν κάτι σε χαλάει καλά κάνεις και δεν θες να τα δώσεις), αλλά εγώ θα σου έλεγα ότι εν έτη 2020 θα πρέπει να αποφύγεις και τα 95HP σε SUV.

Oπότε, αν σου άρεσε το Arona δες την έκδοση με τα 115HP που έχει δίσκους μπρος-πίσω.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνώ ένα σύγχρονο αυτοκίνητο πρέπει να πλησιάζει τον λόγο 1 ίππος ανα 10κιλα γιατί η ενεργητική ασφάλεια είναι εξίσου σημαντική με την παθητική.

Ενα αυτοκίνητο 1300 κιλά με λιγότερους από 100ίππους το θεωρώ απαράδεκτο με τα σημερινά δεδομένα.

ΥΓ

Για όσους θέλουν γρήγορο γκαζι φυσικά κοιτάζουν σε αναλογία υψηλότερη από 1 ίππος προς 10 κιλά.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Δημοσ.

Στο tcross για τον 115 ειμαι, θα ηθελα να κανω test drive και τους 2 για να δω διαφορες.

Αρονα το ειδα καθαρα λογω tgi

Εχω στη λιστα να δω μεσα στις επομενες μερες sx4 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, imr said:

Εχω στη λιστα να δω μεσα στις επομενες μερες sx4 

To SX4 δεν είναι μικρό SUV (που είπες ότι ψάχνεις), είναι το μεγάλο SUV της SUZUKI (μεγαλύτερο από το Vitara). Τιμολογιακά όμως (η απλή έκδοση) παίζει κοντά και στο Vitara και στα άλλα που είδες.

Επεξ/σία από nikko_

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...