pasxaliskar Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Μόλις τώρα, agnostos13 είπε Όχι...αυτό ήταν απλά ένα αυθαίρετο συμπέρασμα που έβγαλαν κάποιοι... ααα γιατι εαν αρχισουν ετσι οι μιση ελλαδα θα πεταξει τα αμαξια..ευχαριστω
pananton Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 3 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε ααα γιατι εαν αρχισουν ετσι οι μιση ελλαδα θα πεταξει τα αμαξια..ευχαριστω η μισή τα έχει πετάξει ήδη...πάμε για την υπόλοιπη μισή τώρα...
pasxaliskar Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Μόλις τώρα, pananton είπε η μισή τα έχει πετάξει ήδη...πάμε για την υπόλοιπη μισή τώρα... απο θέμα ρυπων εννοεις η απο θεμα ''τα εφαγε τα ψωμια του''?
Dinos1973 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 12 ώρες πριν, nikangel είπε Διαβάζοντας πως η Ελλάδα πρέπει να εναρμονιστεί το 2021 με την οδηγία της ευρωπαϊκής Ένωσης για υπολογισμό τελών με βάση τους εκπεμπομενους ρύπους διαπιστώνω οτι σε μερικούς ιδιοκτήτες θα πέσει μεγάλη κεραμίδα. Συγκεκριμένα οι κάτοχοι Mazda rx8 που μέχρι τώρα πλήρωναν τέλη κυκλοφορίας για αυτοκίνητο 1300cc μιας και το όχημα τους έχει κινητήρα βανκελ 2x 654cc από το 2021 θα κληθούν να πληρώσουν τέλη σαν να είχαν 3λιτρη porsche!!! Πιο αναλυτικά οι πίνακες του υπουργείου ορίζουν πως αυτοκίνητα με ρύπους απο 251 γρ. CO2 και πάνω θα χρεώνονται με 3,72 ευρώ ανά γραμμάριο. Δηλαδή το Mazda rx8 που έχει εκπομπές ρύπων 284 γρ co2 θα πληρώνει από του χρόνου 1056.48 ευρώ!!! Οι άνθρωποι έχουν τρελαθεί εντελώς. Προφανώς και είναι καθαρά εκβιαστικό μέσω για την αλλαγή όλων των ρυπογόνων αυτοκινήτων αλλά πραγματικά ξεφεύγει από κάθε λογική αυτή η εκτίναξη στα τέλη. Όποιος λοιπόν έχει αυτοκίνητο πριν απο το 2010 με κυβισμό πάνω από 1800cc ας αρχίσει την αποταμίευση για να πληρώνει τα τέλη κυκλοφορίας. Δεν είμαι κάτοχος rx8 αλλά πραγματικά τους λυπάμαι. Βέβαια λυπάμαι και τον εαυτό μου καθώς στο δικό μου αυτοκίνητο του 2007 τα τέλη από 320 εκτοξεύονται στα 435 ευρώ. Πραγματικά χωρίς κίνητρα για απόσυρση δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει ο αρχαίος στόλος οχημάτων στην Ελλάδα και απλά κάθε φορά θα βρίσκουν κάτι να αρμεξουν τους κατόχους οχημάτων. Οσο λογικο είναι να πληρώνω στην 2λιτρη 318 2009 €690, ενώ το ιδιο Ακριβως αυτοκίνητο με ρύπους στα €262 Ακριβως το ιδιο αυτοκίνητο!!!!!!!
nikangel Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Μου αρέσει το γεγονός πως σε πολλούς εδώ μέσα φαντάζει σενάριο επιστημονικής φαντασίας στην Ελλάδα να φορολογηθούν τα αυτοκίνητα στο σύνολο τους με βάση τους ρύπους. Όπως όλοι ξέρουμε τα αυτοκίνητα μετά τον Νοέμβριο του 2010 φορολογούνται ήδη με βάση τους ρύπους. Με βάση λοιπόν τα δημοσιεύματα που έχω παραθέσει και παραπάνω και έχουν αναρτήσει και πίνακες κλίμακας φορολογίας με βάση το ποσοστό co2 προκύπτει ξεκάθαρα πως από το 2021 που η Ελλάδα θα εναρμονιστεί με την οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης περί μείωσης ρύπων ΟΛΑ μα όλα τα αυτοκίνητα θα πληρώνουν τέλη ανάλογα το ποσοστό CO2 που εκπέμπουν. Αυτούς του πίνακες τους έχουν πάρει από το υπουργείο οικονομικών. Δεν ξύπνησε ο συντάκτης μια μέρα και είπε θα γράψω στην τύχη αριθμούς. Τώρα αν ο κάθε ένας ψάχνει να πιαστεί πίσω από λέξεις ας κάνει δική του ερμηνεία των γραφόμενων. Ευτυχώς έχω τελειώσει ένα πανεπιστήμιο και ξέρω πολύ καλά ελληνικά και το τι διαβάζω. Επίσης εμπιστεύομαι το τι διαβάζω γιατί προκύπτει από αξιόπιστα site που κάνουν οικονομικό ρεπορτάζ και από διαφορετικές πηγές. Το οτι θα υπάρχουν στρεβλώσεις σαν το RX8 είναι προφανές αλλά στο σύνολό τους τα παλιά αυτοκίνητα θα υποστούν αυξήσεις με το νέο σύστημα. Από εκεί και πέρα όποιος έχει καημό ας μιλήσει με το υπουργείο οικονομικών για να δούμε αν ισχύουν όλα αυτά. Εδω θα είμαστε του χρόνου τέτοιο καιρό και θα ξεθάψουμε το νήμα για να δούμε αν τελικά ισχύουν τα γραφόμενα 1
Ukforthemoment Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Το τι λένε οι συντάκτες άστο, το click bait πάει σύννεφο αφού δεν τους κάνει μήνυση κάνεις. Που λέει ξεκάθαρα ότι ολα τα αμάξια νέα και παλιά θα πληρώνουν με το ίδιο σύστημα τέλη; Α,και λίστες με τα καυσαέρια υπάρχουν για αμάξια πιο παλιά,πχ το δικό μου του 2005 υπάρχει στην λίστα αλλά και το υπουργείο την έχει αυτή τη λίστα και έχει δημοσιευτεί.
nikangel Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Επισης το αρθρο του εθνους διαβασε κανεις; Ο υπουργός Υποδοµών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραµανλής, δήλωσε πρόσφατα πως για φέτος δεν θα υπάρξει καµία αλλαγή, όµως για τα τέλη που θα κληθούµε να πληρώσουµε του χρόνου για το 2021 υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία µε την οποία θα πρέπει να υπολογιστούν βάσει των εκπεµπόµενων ρύπων. Αυτό σαφέστατα σηµαίνει ότι θα αυξηθούν. Τα τέλη κυκλοφορίας µε τιµές ανά γραµµάριο CΟ2 διαµορφώνονται ως εξής: 0-90 γρ. CO2: Μηδέν ευρώ. 91-100 γρ. CO2: 0,90 ευρώ ανά γραµµάριο. 101-120 γρ. CO2: 0,98 ευρώ ανά γραµµάριο. 121-140 γρ. CO2: 1,20 ευρώ ανά γραµµάριο. 141-160 γρ. CO2: 1,85 ευρώ ανά γραµµάριο. 161-180 γρ. CO2: 2,45 ευρώ ανά γραµµάριο. 181-200 γρ. CO2: 2,78 ευρώ ανά γραµµάριο. 201-250 γρ. CO2: 3,05 ευρώ ανά γραµµάριο. Πάνω από 251 γρ. CO2: 3,72 ευρώ ανά γραµµάριο.
jgeorgiou Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Σωστά τα ετήσια τέλη βασισμένα σε ΣΩΣΤΟΥΣ ρύπους. Τα σαπάκια που μοιράζουν καρκίνο πρέπει να πληρώνουν και φυσικά το κόστος καυσίμου δεν μπορει να ανέβει σε όλους , πρέπει να έχει ισορροπημένη τιμή για πολλούς λόγους. Κατ'εμέ πρέπει να υπάρξει ΑΝΕΤΗ μεταβατική περίοδος (π.χ. 10 χρόνια) και ΟΛΑ και τα ΠΑΛΙΑ να πληρώνουν τέλη με βάση το νέο σύστημα ρύπων. Γιατί 10 χρόνια? Για να μην γκρινιάζουν αυτοί που έχουν σαπάκια που μοιράζουν καρκίνο ότι τους επιβαρύνουν εκ των υστέρων και ότι δεν προλαβαίνουν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
Dinos1973 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 13 λεπτά πριν, nikangel είπε Μου αρέσει το γεγονός πως σε πολλούς εδώ μέσα φαντάζει σενάριο επιστημονικής φαντασίας στην Ελλάδα να φορολογηθούν τα αυτοκίνητα στο σύνολο τους με βάση τους ρύπους. Όπως όλοι ξέρουμε τα αυτοκίνητα μετά τον Νοέμβριο του 2010 φορολογούνται ήδη με βάση τους ρύπους. Με βάση λοιπόν τα δημοσιεύματα που έχω παραθέσει και παραπάνω και έχουν αναρτήσει και πίνακες κλίμακας φορολογίας με βάση το ποσοστό co2 προκύπτει ξεκάθαρα πως από το 2021 που η Ελλάδα θα εναρμονιστεί με την οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης περί μείωσης ρύπων ΟΛΑ μα όλα τα αυτοκίνητα θα πληρώνουν τέλη ανάλογα το ποσοστό CO2 που εκπέμπουν. Αυτούς του πίνακες τους έχουν πάρει από το υπουργείο οικονομικών. Δεν ξύπνησε ο συντάκτης μια μέρα και είπε θα γράψω στην τύχη αριθμούς. Τώρα αν ο κάθε ένας ψάχνει να πιαστεί πίσω από λέξεις ας κάνει δική του ερμηνεία των γραφόμενων. Ευτυχώς έχω τελειώσει ένα πανεπιστήμιο και ξέρω πολύ καλά ελληνικά και το τι διαβάζω. Επίσης εμπιστεύομαι το τι διαβάζω γιατί προκύπτει από αξιόπιστα site που κάνουν οικονομικό ρεπορτάζ και από διαφορετικές πηγές. Το οτι θα υπάρχουν στρεβλώσεις σαν το RX8 είναι προφανές αλλά στο σύνολό τους τα παλιά αυτοκίνητα θα υποστούν αυξήσεις με το νέο σύστημα. Από εκεί και πέρα όποιος έχει καημό ας μιλήσει με το υπουργείο οικονομικών για να δούμε αν ισχύουν όλα αυτά. Εδω θα είμαστε του χρόνου τέτοιο καιρό και θα ξεθάψουμε το νήμα για να δούμε αν τελικά ισχύουν τα γραφόμενα Θα υποστούν και μειώσεις μοντέλα του 2008, 2009 και 2010!!!! 1
kifinas Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 9 ώρες πριν, adi32 είπε Τα τέλη πρέπει να καταργηθούν. Τα τέλη πρέπει να καταργηθούν. Τελεία. Ήδη τα καύσιμα είναι υπερφορολογημένα. 2 1
nikangel Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε Θα υποστούν και μειώσεις μοντέλα του 2008, 2009 και 2010!!!! Τέλεια, αν έχεις τέτοια πληροφόρηση είναι καλά νέα. Αν υποστούν όμως μειώσεις όπως πολύ ωραία λες από που θα προκύψουν κίνητρα για αντικατάσταση του παλιού στόλου των αυτοκινήτων που αποδεδειγμένα συμβάλουν τα μέγιστα στην μόλυνση του περιβάλλοντος;
jimzak Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Το πιο σωστό το έγραψε ένας συνφορουμιτης πιο πίσω, τα τέλη να ενσωματωθούν στα καύσιμα και ΤΕΛΟΣ. Τι πάει να πει παλιά και καινούρια ΙΧ, πιο πολύ καρκίνο σπέρνει ένα όχημα πριν του 2010 που ο ιδιοκτήτης του κάνει πχ 5-6Κ χιλιόμετρα το χρόνο από έναν που έχει euro5/6 και γράφει 25-30Κ το χρόνο; Και για να προλάβω κάποιους ,ναι αν κάνουν τα ίδια χιλιόμετρα ένας με παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητο με ένα πιο νέας, βάση κατανάλωσης, αυτός με το παλαιότερο θα έχει ξοδέψει παραπάνω καύσιμα άρα και θα έχει πληρώσει περισσότερο φόρο. 1 1
Dinos1973 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, nikangel είπε Τέλεια, αν έχεις τέτοια πληροφόρηση είναι καλά νέα. Αν υποστούν όμως μειώσεις όπως πολύ ωραία λες από που θα προκύψουν κίνητρα για αντικατάσταση του παλιού στόλου των αυτοκινήτων που αποδεδειγμένα συμβάλουν τα μέγιστα στην μόλυνση του περιβάλλοντος; κοίταξε απλα τους ρύπους και θα διαπιστώσεις ότι εως 1400 κυβικά θα εχεις μείωση πανω από €100 στα 1600, 1800, 2000 εως και €400!!!! τυχερά τα 2λιτρα μετα το 2007 / 2008 γιατί η μείωση θα είναι μεγάλη!!!! πχ BMW 320 e90 2009 Τελη με κυβικά €690, με ρυπους 274!!!!!!!! 10 λεπτά πριν, nikangel είπε Τέλεια, αν έχεις τέτοια πληροφόρηση είναι καλά νέα. Αν υποστούν όμως μειώσεις όπως πολύ ωραία λες από που θα προκύψουν κίνητρα για αντικατάσταση του παλιού στόλου των αυτοκινήτων που αποδεδειγμένα συμβάλουν τα μέγιστα στην μόλυνση του περιβάλλοντος; Μοντέλα του 2007, 2008 κλπ. έχουν σχετικά χαμηλούς ρύπους (τα Ευρωπαικα), για τα υπόλοιπα θα κανει την κυκλοφορία τους πολύ ακριβή!!!! Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου 2019 από Dinos1973 1
jimzak Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Την γνώμη μου την έγραψα παραπάνω, αυτό με τους ρυπους για μένα είναι άκυρο. Παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι έχω το ίδιο όχημα με κάποιον ο οποίος κάνει 30.000/έτος και εγώ 10.000/ετος, πληρώνουμε και οι 2 280€, Γιατί; Τους ίδιους ρύπους εξαπολυουμε στο περιβάλλον; Ο ένας από τους 2 μας μολύνει περισσότερο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα