Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, nikangel είπε

Η ευρωπαϊκή ένωση έχει δώσει οδηγία ξεκάθαρα για τα οχήματα πριν του 2010 και η Ελλάδα θα την εφαρμόσει με 1 χρόνο καθυστέρηση από το 2021.

Ποιά είναι, λοιπόν, αυτή η οδηγία να τη διαβάσουμε κι εμείς;

  • Απαντ. 157
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Με ποιούς ρύπους θα γίνει ο υπολογισμός; Αυτούς που έβγαζαν τα αυτοκίνητα 10ετίας-20ετίας όταν ήταν καινούρια και μετρήθηκαν με ό,τι μεθόδους ίσχυαν τότε; Με αυτούς που βγάζουν σήμερα; Πώς θα τους μετρήσουν για να τους συμπεριλάβουν στον υπολογισμό; Ακόμα και να λυθεί αυτό το πρακτικό θέμα (που δεν θα λυθεί), θα μπούν εκείνες οι μετρήσεις στην ίδια κλίμακα με τις σημερινές; Σύγκριση μήλων με πορτοκάλια δηλαδή; Επίσης: από πού προκύπτει ότι θα υπάρξει αύξηση; Γιατί, ας πούμε, οι συντελεστές εκείνης της κλίμακας να μη δίνουν παραπλήσια ή ακόμα και μικρότερα τέλη από τη σημερινή κλίμακα που βασίζεται στα κυβικά;

Συμπέρασμα: Ρεπορτάζ για Πούλιτζερ.

Δεν γράφει καν για ποια οδηγία μιλάει. Ποιά ακριβώς είναι η οδηγία στην οποία αναφέρεται; Γιατί δεν τη γράφει; Είναι μυστική;

Αυτά τα ρεπορτάζ δεν μου λένε απολύτως τίποτα. Απλά δημιουργούν κλίμα και τίποτα άλλο.

Στις 31η Δεκεμβρίου 2016 τέθηκε σε εφαρμογή η οδηγία 2016/2284/EΕ που έχει σαν σκοπό τη θέσπιση νέων ορίων εκπομπών ρύπων που είναι επιβλαβή για την ανθρώπινη υγεία. Η οδηγία αφορά τους εξής ρύπους: Διοξείδιο του θείου (SO2), οξείδια του αζώτου (ΝΟΧ), πτητικές οργανικές ενώσεις (VOC), αμμωνία (ΝΗ3) και αιωρούμενα σωματίδια (PM’s).

Όλες οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πρέπει να “υιοθετήσουν” τα όρια αυτά από το 2020 με σκοπό τη μείωση στα ποσοστά εκπομπών μέχρι το 2030.Τον Απρίλιο του 2019 όλες οι χώρες μέλη θα πρέπει να παρουσιάσουν το πρόγραμμα μείωσης εκπομπών της χώρας τους.

Οι ρύποι αυτοί επηρεάζονται άμεσα από τα αυτοκίνητα καθώς διοχετεύονται στην ατμόσφαιρα από τις εξατμίσεις των αυτοκινήτων και σχεδόν αποκλειστικά από τα παλαιότερης τεχνολογίας. Η Ε.Ε. προσπαθεί να απομακρύνει τα αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας θεσπίζοντας τις “Euro” και ασκώντας πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες να εφαρμόζουν τις ανάλογες νομοθεσίες. Η Ελλάδα πήρε παράταση κατά ένα έτος και θα ασκήσει πίεση στους ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων από το 2021 ώστε αυτοί με την εξοντωτική φορολογία μέσω των τελών να αναγκαστούν να αλλάξουν τα παλιά τους οχήματα με Euro 6 

Συμπερασματικά λοιπόν δεν είναι ένα φαντασιόπληκτο άρθρο για Πούλιτζερ όπως λες αλλά πραγματικο γεγονός που θα το νοιώσουμε όλοι στην τσέπη μας από του χρόνου..

9 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Ποιά είναι, λοιπόν, αυτή η οδηγία να τη διαβάσουμε κι εμείς;

2016/2284/EΕ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Με ποιούς ρύπους θα γίνει ο υπολογισμός; Αυτούς που έβγαζαν τα αυτοκίνητα 10ετίας-20ετίας όταν ήταν καινούρια και μετρήθηκαν με ό,τι μεθόδους ίσχυαν τότε; Με αυτούς που βγάζουν σήμερα; Πώς θα τους μετρήσουν για να τους συμπεριλάβουν στον υπολογισμό; Ακόμα και να λυθεί αυτό το πρακτικό θέμα (που δεν θα λυθεί), θα μπούν εκείνες οι μετρήσεις στην ίδια κλίμακα με τις σημερινές; Σύγκριση μήλων με πορτοκάλια δηλαδή; Επίσης: από πού προκύπτει ότι θα υπάρξει αύξηση; Γιατί, ας πούμε, οι συντελεστές εκείνης της κλίμακας να μη δίνουν παραπλήσια ή ακόμα και μικρότερα τέλη από τη σημερινή κλίμακα που βασίζεται στα κυβικά;

Συμπέρασμα: Ρεπορτάζ για Πούλιτζερ.

Δεν γράφει καν για ποια οδηγία μιλάει. Ποιά ακριβώς είναι η οδηγία στην οποία αναφέρεται; Γιατί δεν τη γράφει; Είναι μυστική;

Αυτά τα ρεπορτάζ δεν μου λένε απολύτως τίποτα. Απλά δημιουργούν κλίμα και τίποτα άλλο.

με simulation https://co2mpas.io/

Επεξ/σία από dimos15
Δημοσ.

Συγνώμη αλλά κάποιοι έχετε μπερδέψει τα μπούτια σας!

Έχετε μπλέξει ένα άρθρο για τα τέλη του 2021 που θα πρέπει να υπολογίζονται υποχρεωτικά με βάση του WLTP (προφανώς για όσα οχήματα υποχρεούνται να μετρηθούν έτσι) με μια οδηγία που αναφέρει τους στόχους για την μείωση των ρύπων...

  • Thanks 1
Δημοσ.

 

22 λεπτά πριν, nikangel είπε

2016/2284/EΕ

Ξαναλέω: ρεπορτάζ για Πούλιτζερ, όπως και η ανάλυσή σου στην αρχή του thread, όπου έκανες αυθαίρετη εφαρμογή της τρέχουσας κλίμακας τελών σε εκπομπές παλαιότερου αυτοκινήτου το οποίο φορολογείται με διαφορετική μέθοδο...

Η οδηγία είναι υπαρκτή, αλλά δεν προκύπτει από αυτή τίποτα από όλα τα υπόλοιπα που αναφέρονται σε αυτό το topic, ούτε στηρίζει (η οδηγία) με κανένα τρόπο τον τίτλο του θέματος ή το περιεχόμενο του άρθρου που παρέθεσες.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Γιαούρτι είπε

δηλαδή θα πάψει και ο διαχωρισμος σε αυτοκίνητα πριν του 2010 και μετα? όλα θα υπολογίζονται με βάση τους ρύπους;

Δεν προκύπτει από καμία σοβαρή πηγή αυτό το πράγμα.

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Γιαούρτι είπε

δηλαδή θα πάψει και ο διαχωρισμος σε αυτοκίνητα πριν του 2010 και μετα? όλα θα υπολογίζονται με βάση τους ρύπους;

Αυτό ψάχνω και εγώ και από το λινκ δεν προκύπτει κάτι τέτοιο.

  • Like 1
Δημοσ.
58 minutes ago, nikangel said:

Η ευρωπαϊκή ένωση έχει δώσει οδηγία ξεκάθαρα για τα οχήματα πριν του 2010

Μπορείς να μας κάνεις παράθεση που ακριβώς το λέει αυτό? 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikangel είπε

Έχει μετρηθεί όπως όλα τα παλιά με NEDC και έδινε "αισιόδοξα" εκπομπή ρύπων 284gr CO2 . H πιστοποίηση WLTP είναι πιο αυστηρή και δίνει μεγαλύτερες τιμές πιο κοντά στο πραγματικό. Εξάλλου είναι κοινό μυστικό πως ο βανκελ για να αποδίδει τόσους ίππους από δυο ρότορες των 654cc και να έχει πραγματική κατανάλωση 17 με 21 λίτρα /100χιλιομετρα δεν ήταν και πολύ οικολογικός. Τώρα δεν πιστεύω να ασχοληθεί κανείς να κάνει πιστοποίηση με την νεα μέθοδο σε παλιά οχήματα εκτός αν υποχρεώσει η νομοθεσία τις αυτοκινητοβιομηχανίες να καταθέσουν τιμές για τα παλιά τους οχήματα με βάση το πρότυπο WLTP. Σε κάθε περίπτωση πάντως πριν 10-15 χρόνια καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν σκεφτόταν να περιορίσει πάρα πολύ τους εκπεμπομενους ρύπους μιας και η φορολόγηση σε πολλα κράτη γινόταν με βάση τα κυβικά. Βέβαια όλο αυτό συμφέρει και τις αυτοκινητοβιομηχανίες μιας και στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες χώρες η αλλαγή των αυτοκινήτων μας γίνεται κάθε 10-15 χρόνια όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 4 με 5 το πολύ

Ξεκάθαρα.

 

avga.PNG

1 ώρα πριν, nikangel είπε

Στις 31η Δεκεμβρίου 2016 τέθηκε σε εφαρμογή η οδηγία 2016/2284/EΕ που έχει σαν σκοπό τη θέσπιση νέων ορίων εκπομπών ρύπων που είναι επιβλαβή για την ανθρώπινη υγεία. Η οδηγία αφορά τους εξής ρύπους: Διοξείδιο του θείου (SO2), οξείδια του αζώτου (ΝΟΧ), πτητικές οργανικές ενώσεις (VOC), αμμωνία (ΝΗ3) και αιωρούμενα σωματίδια (PM’s).

Όλες οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πρέπει να “υιοθετήσουν” τα όρια αυτά από το 2020 με σκοπό τη μείωση στα ποσοστά εκπομπών μέχρι το 2030.Τον Απρίλιο του 2019 όλες οι χώρες μέλη θα πρέπει να παρουσιάσουν το πρόγραμμα μείωσης εκπομπών της χώρας τους.

Οι ρύποι αυτοί επηρεάζονται άμεσα από τα αυτοκίνητα καθώς διοχετεύονται στην ατμόσφαιρα από τις εξατμίσεις των αυτοκινήτων και σχεδόν αποκλειστικά από τα παλαιότερης τεχνολογίας. Η Ε.Ε. προσπαθεί να απομακρύνει τα αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας θεσπίζοντας τις “Euro” και ασκώντας πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες να εφαρμόζουν τις ανάλογες νομοθεσίες. Η Ελλάδα πήρε παράταση κατά ένα έτος και θα ασκήσει πίεση στους ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων από το 2021 ώστε αυτοί με την εξοντωτική φορολογία μέσω των τελών να αναγκαστούν να αλλάξουν τα παλιά τους οχήματα με Euro 6 

Συμπερασματικά λοιπόν δεν είναι ένα φαντασιόπληκτο άρθρο για Πούλιτζερ όπως λες αλλά πραγματικο γεγονός που θα το νοιώσουμε όλοι στην τσέπη μας από του χρόνου..

 

2016/2284/EΕ

Αν δεν βαριέσαι, μπορείς να μου δείξεις στο 2016/2284,

εδώ σε pdf στα ελληνικά, https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016L2284&from=EN

που λέει για το CO2 και την φορολόγηση του;

  • Like 4
Δημοσ.

Διαβάζουμε προσεκτικά το άρθρο το οποίο επισυνάπτουμε το οποίο αναφέρει:

Αναφορά σε κείμενο

Ο υπουργός Υποδοµών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραµανλής, δήλωσε πρόσφατα πως για φέτος δεν θα υπάρξει καµία αλλαγή, όµως για τα τέλη που θα κληθούµε να πληρώσουµε του χρόνου για το 2021 υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία µε την οποία θα πρέπει να υπολογιστούν βάσει των εκπεµπόµενων ρύπων. Αυτό σαφέστατα σηµαίνει ότι θα αυξηθούν.

Συγκεκριµένα, από τον Οκτώβριο του 2010 τα τέλη κυκλοφορίας των καινούργιων αυτοκινήτων που ταξινοµούνται στη Ελλάδα υπολογίζονται µε βάση τις εκποµπές CO2 που έχουν και µε τη χρήση των συντελεστών της αντίστοιχης κλίµακας που είναι σε ισχύ. Για τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινοµηθεί πριν από τον Οκτώβριο του 2010 ο υπολογισµός των τελών γίνεται αποκλειστικά µε τα κυβικά του κινητήρα τους και τους φορολογήσιµους ίππους που προκύπτουν από αυτά.

Πόσο πιο απλά να το πει ότι δεν ισχύει για αυτοκίνητα πριν του 2010???

  • Like 1
  • Thanks 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, dimos15 είπε

κριμα... ηδη τα δινουν τσαμπα στο cargr λογω καταναλωσης τωρα θα τα χαριζουν...

Δεν είναι μόνο λόγο κατανάλωσης.. θέλουν και μοτέρ κάθε 80Κ χλμ

Δημοσ.

επειδη δν καταλαβα .. σε αμαξι δηλαδη που ειναι 1η αδεια 1996 με 160 co2 1600cc που πληρωνω τωρα 250 ευρο θα παει στα 550+ ? η οτι νανε καταλαβα ? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

επειδη δν καταλαβα .. σε αμαξι δηλαδη που ειναι 1η αδεια 1996 με 160 co2 1600cc που πληρωνω τωρα 250 ευρο θα παει στα 550+ ? η οτι νανε καταλαβα ? 

Όχι...αυτό ήταν απλά ένα αυθαίρετο συμπέρασμα που έβγαλαν κάποιοι...

 

ΥΓ. Παρακαλώ κάποιον mod να βάλει τουλάχιστον ένα ερωτηματικό στον τίτλο του θέματος...όπως είναι τώρα μου φαίνεται τελείως clickbait! 😋

 

Επεξ/σία από agnostos13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...