nikangel Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Διαβάζοντας πως η Ελλάδα πρέπει να εναρμονιστεί το 2021 με την οδηγία της ευρωπαϊκής Ένωσης για υπολογισμό τελών με βάση τους εκπεμπομενους ρύπους διαπιστώνω οτι σε μερικούς ιδιοκτήτες θα πέσει μεγάλη κεραμίδα. Συγκεκριμένα οι κάτοχοι Mazda rx8 που μέχρι τώρα πλήρωναν τέλη κυκλοφορίας για αυτοκίνητο 1300cc μιας και το όχημα τους έχει κινητήρα βανκελ 2x 654cc από το 2021 θα κληθούν να πληρώσουν τέλη σαν να είχαν 3λιτρη porsche!!! Πιο αναλυτικά οι πίνακες του υπουργείου ορίζουν πως αυτοκίνητα με ρύπους απο 251 γρ. CO2 και πάνω θα χρεώνονται με 3,72 ευρώ ανά γραμμάριο. Δηλαδή το Mazda rx8 που έχει εκπομπές ρύπων 284 γρ co2 θα πληρώνει από του χρόνου 1056.48 ευρώ!!! Οι άνθρωποι έχουν τρελαθεί εντελώς. Προφανώς και είναι καθαρά εκβιαστικό μέσω για την αλλαγή όλων των ρυπογόνων αυτοκινήτων αλλά πραγματικά ξεφεύγει από κάθε λογική αυτή η εκτίναξη στα τέλη. Όποιος λοιπόν έχει αυτοκίνητο πριν απο το 2010 με κυβισμό πάνω από 1800cc ας αρχίσει την αποταμίευση για να πληρώνει τα τέλη κυκλοφορίας. Δεν είμαι κάτοχος rx8 αλλά πραγματικά τους λυπάμαι. Βέβαια λυπάμαι και τον εαυτό μου καθώς στο δικό μου αυτοκίνητο του 2007 τα τέλη από 320 εκτοξεύονται στα 435 ευρώ. Πραγματικά χωρίς κίνητρα για απόσυρση δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει ο αρχαίος στόλος οχημάτων στην Ελλάδα και απλά κάθε φορά θα βρίσκουν κάτι να αρμεξουν τους κατόχους οχημάτων. 1 4
Zengar Zombolt Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Το Κράτος θέλει να μαζέψει λεφτά για τα σπασμένα.....και μαντέψτε ποιος θα τα πληρώσει και θέλουν να αγοράσει ο Έλληνας νέο αυτοκίνητο είτε υβριδικό είτε ηλεκτροκινητο ( εδώ γελάμε.... με τι υποδομές;) 4 1
ELTASSOS Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Στην αδεια δεν αναφερεται η ρυπανση οποτε μενουν ωςψεχουν τα καινουργια μετα το 10 θα σκισουν..το ρχ8 δεν αλλαζει αν ειναι πριν τουβ10. Θα φτασουμε στο σημειο τα παληα να πληρωνουν μισα τελη. Τρελλο και ελληνικο.
Δημοφιλής ανάρτηση adi32 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Τα τέλη πρέπει να καταργηθούν. Ας μπουν 2 λεπτά στη βενζίνη. Όσο κυκλοφορείς τόσο θα πληρώνεις. Ένας που κυκλοφορεί 5 μέρες το χρόνο γιατί να πληρώνει πιο πολλά από έναν που κυκλοφορεί 365 μέρες? Έτσι ούτε πινακίδες θα καταθεταν και δε θα χάνονταν λεφτά ούτε από βενζίνες συνεργεία κτεο ασφάλειες κλπ και το κράτος θα μάζευε πολύ περισσότερα λεφτά. 41 1
karaLRS Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Για να δεις το παράλογο αυτού του κράτους. Αγοράζω αμάξι τον Αύγουστο του 2010 με κινητήρα 1349 κυβικά και 100γρ ρύπους. Φτάνει ο Νοέμβριος και η κυβέρνηση βγάζει νομοσχέδιο τα αμάξια πριν τον Νοέμβριο του 2010 με κυβικά και μετά το Νοέμβριο με ρύπους. Αποτέλεσμα εγώ και άλλοι 5 με το ίδιο αμάξι (μόλις είχε βγει) με euro 6 κινητήρα το 2010 πληρώναμε 260€ τέλη ενώ όλοι οι υπόλοιποι που το πήραν δύο μήνες και μετά να δίνουν 110€... Το ίδιο αμάξι ο ίδιος κινητήρας... Δηλαδή ένας δεν υπήρχε να πει ανάξια euro 5 και πίσω με κυβικά ενώ τα υπόλοιπα με ρύπους;; Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου 2019 από karaLRS 4 6
dtzgr Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν θα αλλάξουν τα τέλη για τα ήδη ταξινομημένα. Μόνο για τα νέα, που θα ταξινομηθούν μετά. Θα κάνουν άλλη μια κατηγορία "Οχήματα που ταξινομήθηκαν από χχχ 2010 μέχρι ψψψψ 2019" με τον σημερινό πίνακα τελών και "Οχήματα που ταξινομήθηκαν από ψψψψ 2019 και μετά" με τον νέο. Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου 2019 από dtzgr
kiriakos500 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 η μέθοδος του πολιτικοοικονομικου συστηματος,,,,,,,,,, απο τη μια <πλευρα> θα σου δοσουν <λιγα> και από την άλλη θα στα παρουν> 3
nikangel Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Link? Το γράφουν όλα τα ενημερωτικά site. https://www.ethnos.gr/oikonomia/65288_teli-kykloforias-2020-pagonoyn-fetos-zestainontai-allages-gia-2021
nikangel Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 5 ώρες πριν, dtzgr είπε Δεν θα αλλάξουν τα τέλη για τα ήδη ταξινομημένα. Μόνο για τα νέα, που θα ταξινομηθούν μετά. Θα κάνουν άλλη μια κατηγορία "Οχήματα που ταξινομήθηκαν από χχχ 2010 μέχρι ψψψψ 2019" με τον σημερινό πίνακα τελών και "Οχήματα που ταξινομήθηκαν από ψψψψ 2019 και μετά" με τον νέο. Αφορά όλα τα αυτοκίνητα. Τέλος η φορολόγηση με βάση τον κυβισμό. Φορολόγηση με βάση τους εκπεμπομενους ρύπους. Για τα νεα αυτοκίνητα μετά το 2010 ισχύει ήδη. Η εφαρμογή του νόμου θα γίνει στα προ του 2010 , είναι ξεκάθαρη η οδηγία https://www.ethnos.gr/oikonomia/65288_teli-kykloforias-2020-pagonoyn-fetos-zestainontai-allages-gia-2021 5 ώρες πριν, dtzgr είπε Δεν θα αλλάξουν τα τέλη για τα ήδη ταξινομημένα. Μόνο για τα νέα, που θα ταξινομηθούν μετά. Θα κάνουν άλλη μια κατηγορία "Οχήματα που ταξινομήθηκαν από χχχ 2010 μέχρι ψψψψ 2019" με τον σημερινό πίνακα τελών και "Οχήματα που ταξινομήθηκαν από ψψψψ 2019 και μετά" με τον νέο. Η οδηγία της ευρωπαϊκής Ένωσης αφορά τα οχήματα πριν το 2010 . Στα νεα εφαρμόζεται ήδη 5 ώρες πριν, ELTASSOS είπε Στην αδεια δεν αναφερεται η ρυπανση οποτε μενουν ωςψεχουν τα καινουργια μετα το 10 θα σκισουν..το ρχ8 δεν αλλαζει αν ειναι πριν τουβ10. Θα φτασουμε στο σημειο τα παληα να πληρωνουν μισα τελη. Τρελλο και ελληνικο. Φίλε τους ρύπους τους κοινοποιούν τα εργοστάσια κατασκευής και στο rx8 οι τιμές είναι στον Θεό. Θα φορολογήσουν με βάση τους ρύπους τα οχήματα πριν το 2010
dimos15 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 κριμα... ηδη τα δινουν τσαμπα στο cargr λογω καταναλωσης τωρα θα τα χαριζουν... Η πικρη αληθεια ειναι οτι επρεπε να γινει αυτο δηλαδη δεν γινεται τοσο ρυπογονο αυτοκινητο να πληρωνει τοσο λιγα τελη... 2
nikangel Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 5 λεπτά πριν, NT1G είπε Πότε πιστοποιήθηκε το RX8 κατά WLTP; Έχει μετρηθεί όπως όλα τα παλιά με NEDC και έδινε "αισιόδοξα" εκπομπή ρύπων 284gr CO2 . H πιστοποίηση WLTP είναι πιο αυστηρή και δίνει μεγαλύτερες τιμές πιο κοντά στο πραγματικό. Εξάλλου είναι κοινό μυστικό πως ο βανκελ για να αποδίδει τόσους ίππους από δυο ρότορες των 654cc και να έχει πραγματική κατανάλωση 17 με 21 λίτρα /100χιλιομετρα δεν ήταν και πολύ οικολογικός. Τώρα δεν πιστεύω να ασχοληθεί κανείς να κάνει πιστοποίηση με την νεα μέθοδο σε παλιά οχήματα εκτός αν υποχρεώσει η νομοθεσία τις αυτοκινητοβιομηχανίες να καταθέσουν τιμές για τα παλιά τους οχήματα με βάση το πρότυπο WLTP. Σε κάθε περίπτωση πάντως πριν 10-15 χρόνια καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν σκεφτόταν να περιορίσει πάρα πολύ τους εκπεμπομενους ρύπους μιας και η φορολόγηση σε πολλα κράτη γινόταν με βάση τα κυβικά. Βέβαια όλο αυτό συμφέρει και τις αυτοκινητοβιομηχανίες μιας και στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες χώρες η αλλαγή των αυτοκινήτων μας γίνεται κάθε 10-15 χρόνια όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 4 με 5 το πολύ
dtzgr Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 22 λεπτά πριν, nikangel είπε Αφορά όλα τα αυτοκίνητα. Τέλος η φορολόγηση με βάση τον κυβισμό. Φορολόγηση με βάση τους εκπεμπομενους ρύπους. Για τα νεα αυτοκίνητα μετά το 2010 ισχύει ήδη. Η εφαρμογή του νόμου θα γίνει στα προ του 2010 , είναι ξεκάθαρη η οδηγία https://www.ethnos.gr/oikonomia/65288_teli-kykloforias-2020-pagonoyn-fetos-zestainontai-allages-gia-2021 Με ποιούς ρύπους θα γίνει ο υπολογισμός; Αυτούς που έβγαζαν τα αυτοκίνητα 10ετίας-20ετίας όταν ήταν καινούρια και μετρήθηκαν με ό,τι μεθόδους ίσχυαν τότε; Με αυτούς που βγάζουν σήμερα; Πώς θα τους μετρήσουν για να τους συμπεριλάβουν στον υπολογισμό; Ακόμα και να λυθεί αυτό το πρακτικό θέμα (που δεν θα λυθεί), θα μπούν εκείνες οι μετρήσεις στην ίδια κλίμακα με τις σημερινές; Σύγκριση μήλων με πορτοκάλια δηλαδή; Επίσης: από πού προκύπτει ότι θα υπάρξει αύξηση; Γιατί, ας πούμε, οι συντελεστές εκείνης της κλίμακας να μη δίνουν παραπλήσια ή ακόμα και μικρότερα τέλη από τη σημερινή κλίμακα που βασίζεται στα κυβικά; Συμπέρασμα: Ρεπορτάζ για Πούλιτζερ. Δεν γράφει καν για ποια οδηγία μιλάει. Ποιά ακριβώς είναι η οδηγία στην οποία αναφέρεται; Γιατί δεν τη γράφει; Είναι μυστική; Αυτά τα ρεπορτάζ δεν μου λένε απολύτως τίποτα. Απλά δημιουργούν κλίμα και τίποτα άλλο. 4
nikangel Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 5 ώρες πριν, dtzgr είπε Δεν θα αλλάξουν τα τέλη για τα ήδη ταξινομημένα. Μόνο για τα νέα, που θα ταξινομηθούν μετά. Θα κάνουν άλλη μια κατηγορία "Οχήματα που ταξινομήθηκαν από χχχ 2010 μέχρι ψψψψ 2019" με τον σημερινό πίνακα τελών και "Οχήματα που ταξινομήθηκαν από ψψψψ 2019 και μετά" με τον νέο. Δεν είναι έτσι. Αφορά τα τέλη κυκλοφορίας όλων των αυτοκινήτων ανεξάρτητα έτους κυκλοφορίας. Στα μετά του 2010 ισχύει εδώ και χρόνια η φορολόγηση με βάση τους ρύπους. Η ευρωπαϊκή ένωση έχει δώσει οδηγία ξεκάθαρα για τα οχήματα πριν του 2010 και η Ελλάδα θα την εφαρμόσει με 1 χρόνο καθυστέρηση από το 2021. Όπως τα υπολόγισα κατά μέσο όρο ένα 1800cc έχει αύξηση περίπου 110 ευρώ (εξαρτάται από τον κινητήρα βέβαια) και υπάρχουν περιπτώσεις σαν το rx8 που γλιτώνει τόσα χρόνια τα υψηλά τέλη λόγω ιδιόμορφου κινητήρα αλλά από εδώ και πέρα θα πληρώσει όλα τα σπασμένα. Για Porsche Cayenne μην μιλήσουμε που μοντέλο του 2006 έχει 400gr co2 Εκεί τα τέλη θα αγγίζουν τα 1500 ευρώ σε ένα αυτοκίνητο μάλιστα που η εμπορική του αξία είναι κοντά στα 10.000. Κάτι αντίστοιχο σε τέλη θα συμβεί σε όλα τα σπορ αυτοκίνητα άνω των 2000cc που για χάρη των επιδόσεων οι τιμές των ρύπων πήγαιναν στο Θεο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα