Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας.  Πριν από λίγες μέρες αγόρασα από ένα κατάστημα με πολύ καλή βαθμολογία στο skroutz το iphone XS max (64GB). Το κινητό ήρθε σε πολύ καλή κατάσταση, όλα καλά. Ελάχιστες (2-3) ημέρες αργότερα ξεκίνησε να κολλάει σε πολύ μικρό βαθμό το πληκτρολόγιο στο instagram και γενικά το κινητό εμφάνιζε μικροκολλήματα π.χ. όταν μιλούσα στο τηλέφωνο και έκανα και κάτι άλλο ταυτόχρονα ή όταν έκλεινα την εφαρμογή του messenger. Έστειλα το κινητό πίσω εντός προθεσμίας 7 ημερών, για να γίνει έλεγχος DOA και σε περίπτωση διαπίστωσης κάποιου προβλήματος από αυτά που είχα παρατηρήσει (δεν ξέρω αν σχετίζονται με τις εφαρμογές ή με το κινητό), να μου το αντικαταστήσουν. Ο έλεγχος θα γινόταν από την αντιπροσωπεία της apple, από την οποία θα λάμβανα και το αντίστοιχο πόρισμα μετά από την ολοκλήρωση του ελέγχου. Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής: 

1) Επειδή είμαι και λίγο περίεργη (θεωρώ, δικαίως, επειδή έδωσα κοντά στο 1000ρικό) μπορώ να ελέγξω με κάποιο τρόπο αν η συσκευή που μου στέλνουν είναι η ίδια, αν έχει γίνει κάποια αλλαγή από εκείνους κλπ; Γενικά είναι safe όλο αυτό το θέμα με τον "έλεγχο"; Γιατί επί 2 εβδομάδες δεν γνωρίζεις που βρίσκεται το κινητό, και η συσκευασία που παίρνεις πίσω προφανώς και δεν είναι σφραγισμένη όπως στην αρχή.

2) Έχει αντιμετωπίσει-ακούσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα με το ίδιο μοντέλο κινητού;

3)Πως μπορώ να κινηθώ και ποια είναι τα δικαιώματα μου σε περίπτωση που το κινητό συνεχίσει να εμφανίζει αυτά τα μικροκολλήματα;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! 

Επεξ/σία από Zouzounaki26
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Zouzounaki26 είπε

Καλησπέρα σας.  Πριν από λίγες μέρες αγόρασα από ένα κατάστημα με πολύ καλή βαθμολογία στο skroutz το iphone XS max (64GB). Το κινητό ήρθε σε πολύ καλή κατάσταση, όλα καλά. Ελάχιστες (2-3) ημέρες αργότερα ξεκίνησε να κολλάει σε πολύ μικρό βαθμό το πληκτρολόγιο στο instagram και γενικά το κινητό εμφάνιζε μικροκολλήματα π.χ. όταν μιλούσα στο τηλέφωνο και έκανα και κάτι άλλο ταυτόχρονα ή όταν έκλεινα την εφαρμογή του messenger. Έστειλα το κινητό πίσω εντός προθεσμίας 7 ημερών, για να γίνει έλεγχος DOA και σε περίπτωση διαπίστωσης κάποιου προβλήματος από αυτά που είχα παρατηρήσει (δεν ξέρω αν σχετίζονται με τις εφαρμογές ή με το κινητό), να μου το αντικαταστήσουν. Ο έλεγχος θα γινόταν από την αντιπροσωπεία της apple, από την οποία θα λάμβανα και το αντίστοιχο πόρισμα μετά από την ολοκλήρωση του ελέγχου. Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής: 

1) Επειδή είμαι και λίγο περίεργη (θεωρώ, δικαίως, επειδή έδωσα κοντά στο 1000ρικό) μπορώ να ελέγξω με κάποιο τρόπο αν η συσκευή που μου στέλνουν είναι η ίδια, αν έχει γίνει κάποια αλλαγή από εκείνους κλπ; Γενικά είναι safe όλο αυτό το θέμα με τον "έλεγχο"; Γιατί επί 2 εβδομάδες δεν γνωρίζεις που βρίσκεται το κινητό, και η συσκευασία που παίρνεις πίσω προφανώς και δεν είναι σφραγισμένη όπως στην αρχή.

2) Έχει αντιμετωπίσει-ακούσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα με το ίδιο μοντέλο κινητού;

3)Πως μπορώ να κινηθώ και ποια είναι τα δικαιώματα μου σε περίπτωση που το κινητό συνεχίσει να εμφανίζει αυτά τα μικροκολλήματα;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! 

Στο πρώτο ερώτημα έχεις την απόδειξη αγοράς εκεί γράφει το IMEI όποτε τσεκάρεις αν ταιριάζουν τα νούμερα πανε στο δεύτερο έχω την ίδια συσκευή 6 μήνες αλλά δεν έχει κάνει κιχ Στο τρίτο δεν έχεις κάποιο ιδιαίτερο δικαίωμα νομίζω αν δεν βρουν κάποια βλάβη 

Επεξ/σία από garfield39gr
  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Επίσης από το Model Number μπορείς να καταλάβεις αν είναι καινούριο ή ανακατασκευασμένο. Πηγαίνεις settings -> general -> about και βρίσκεις το model number. Ανάλογα με το πρώτο γράμμα:

M = Brand New
F = Refurbished
N = Replacement 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...