stratosmixas7 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Σκεφτομαι σε glx 90cc να αλλαξω μοτερ και να βαλω η ενα lifan (110cc) η ενα daytona (125cc) το προβλημα δν ειναι αν μπαινει πανω η κατι αλλο το μοναδικο προβλημα που εχω ειναι εαν μπορω να το κανω νομιζο, δλδ να βγαλω νεα αδεια κυκλοφοριας με μοτερ 110cc η 125cc Ξερετε μεχρι ποσα κυβικα μοτερ μπορω να βαλω πανω νομιμα;
bigoulas Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 25% μεγαλύτερο και -Χαρτί μελέτης από μηχανολόγο -Υπεύθυνη δήλωση από μηχανολόγο -Χαρτί τοποθέτησης/μετατροπής από το συνεργείο που θα γίνει η αλλαγή -Αντίγραφο άδειας συνεργείου και τέλος -Τιμολόγιο αγοράς του μοτέρ.
jimzak Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δεν είμαι σίγουρος αλλά, για να γίνει νόμιμο, νομίζω θα έπρεπε να βγαίνει/ έβγαινε από το εργοστάσιο με κάποιο από τα μοτέρ που θέλετε να τοποθετήσετε. Τα μοτέρ αυτά είναι από διαφορετικές εταιρείες από το "σασί" του glx, είναι με λίγα λόγια σαν να θέλεις να βάλεις μοτέρ yamaha σε παπάκι honda και να είσαι νόμιμος.
XronisR Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Από τα 100 μηχανάκια το πολύ ένα η δύο να έχουν κάνει την διαδικασία με τα χαρτιά για το μοτέρ.
VonLoutsos Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 2 hours ago, XronisR said: Από τα 100 μηχανάκια το πολύ ένα η δύο να έχουν κάνει την διαδικασία με τα χαρτιά για το μοτέρ. Έχω την εντύπωση όμως πως επειδή είναι πάνω από 50cc και περνάει ΚΤΕΟ αν αλλάξει κινητήρα ολόκληρο και όχι μόνο κυλινδροπίστονο κάπως δεν θα πρέπει να το δηλώσει κτλ;
jimzak Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Παιδιά δεν νομίζω να γίνεται αυτό, μιλάμε για μοτέρ διαφορετικής εταιρείας, πιστεύω πως ούτε καν μοτέρ από astrea της ίδιας εταιρείας δεν μπορείς να βάλεις και να είσαι νόμιμος, λόγω του ότι το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν κυκλοφορούσε ποτέ με αυτό το μοτέρ. Ποιος θα δώσει έγκριση; Δυστυχώς δεν είμαστε Αμερική σε αυτά τα θέματα.
stratosmixas7 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 18 ώρες πριν, bigoulas είπε 25% μεγαλύτερο και -Χαρτί μελέτης από μηχανολόγο -Υπεύθυνη δήλωση από μηχανολόγο -Χαρτί τοποθέτησης/μετατροπής από το συνεργείο που θα γίνει η αλλαγή -Αντίγραφο άδειας συνεργείου και τέλος -Τιμολόγιο αγοράς του μοτέρ. Είσαι σίγουρος πως αυτό είναι νόμιμο; γτ αν κανεις τη αυξηση στα 90 κυβικά κατά 25% όπως λες παμε στα 112.5 εγώ 110 άρα είμαι στα μέσα στα όρια ειναι σίγουρα νόμιμο όμως;
bigoulas Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 3 ώρες πριν, stratosmixas7 είπε Είσαι σίγουρος πως αυτό είναι νόμιμο; γτ αν κανεις τη αυξηση στα 90 κυβικά κατά 25% όπως λες παμε στα 112.5 εγώ 110 άρα είμαι στα μέσα στα όρια ειναι σίγουρα νόμιμο όμως; Ναι μέχρι 25% αύξηση λέει ο νόμος, αλλά σε πραγματικά κυβικά. Δες την άδεια σου πόσο ακριβώς λέει. (Κάπου 87-89cc πρέπει να είναι νομίζω). Και το lifan να δεις πόσο ακριβώς είναι. Επίσης τιμολόγιο αγοράς κινητήρα θα χρειαστείς και για το ΚΤΕΟ. Αν το προχωρήσεις κάνε και ένα γκουγκλαρισμα να είσαι σίγουρος ότι δεν έχει αλλάξει κάτι στην διαδικασία. Κρατάω μια επιφύλαξη αλλά πριν κάνα δυο χρόνια που το έψαχνα για το δικό μου αυτά είχα βρει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα