Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έβαλα καινούρια ελαστικά Continental (155/70/R13) και μου είπε ο μάστορας οτι επειδή είναι πιο μαλακά από αυτά που είχα (Michellen Energy), η πίεση των 27psi  που έβαζα είναι λίγη για τα continental .Πρέπει να είναι 32 ή και 34.Ποια είναι η σωστή πίεση; Το αμάξι δεν το φορτώνω και του έβαζα πίεση όσο έλεγε στην πόρτα του οδηγού.Δηλαδή 27.

Επεξ/σία από tarantules
Δημοσ.

Καλησπέρα.

Έβαλα πρόσφατα Bridgestone Turanza T005, με διάσταση 185/60/R15, και μου έβαλαν πίεση 32 psi. Αυτοκίνητο Yaris 08.

Δεν το έψαξα παραπάνω, αλλά και εγώ εκεί έβαζα (30-32).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tarantules είπε

Έβαλα καινούρια ελαστικά Continental (155/70/R13) και μου είπε ο μάστορας οτι επειδή είναι πιο μαλακά από αυτά που είχα (Michellen Energy), η πίεση των 27psi  που έβαζα είναι λίγη για τα continental .Πρέπει να είναι 32 ή και 34.Ποια είναι η σωστή πίεση; Το αμάξι δεν το φορτώνω και του έβαζα πίεση όσο έλεγε στην πόρτα του οδηγού.Δηλαδή 27.

Λίγο παραπάνω στους πίσω τροχούς 34 και 32 εμπρός .

Οντως michelin energy είχα και εγώ σε Honda και είναι αρκετά μαλακα.

Στις 20.000 να πας σου βάλουν τα εμπρός ελαστικά πίσω και τα πίσω μπρος.

Καλοταξιδο

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tarantules είπε

Έβαλα καινούρια ελαστικά Continental (155/70/R13) και μου είπε ο μάστορας οτι επειδή είναι πιο μαλακά από αυτά που είχα (Michellen Energy), η πίεση των 27psi  που έβαζα είναι λίγη για τα continental .Πρέπει να είναι 32 ή και 34.Ποια είναι η σωστή πίεση; Το αμάξι δεν το φορτώνω και του έβαζα πίεση όσο έλεγε στην πόρτα του οδηγού.Δηλαδή 27.

    Ότι γράφει η πόρτα !!!

  • Like 1
Δημοσ.

Προτείνω να βάλεις τις πιέσεις του κατασκευαστή και μετά αν θέλεις κάνεις μικροδιορθώσεις. Ανάλογα την αίσθηση στην οδήγηση. Μην έχεις μεγάλες αποκλίσεις από το εργοστασιακό (εφόσον η διάσταση ελαστικών είναι κι αυτή εργοστασιακή)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, tarantules είπε

Έβαλα καινούρια ελαστικά Continental (155/70/R13) και μου είπε ο μάστορας οτι επειδή είναι πιο μαλακά από αυτά που είχα (Michellen Energy), η πίεση των 27psi  που έβαζα είναι λίγη για τα continental .Πρέπει να είναι 32 ή και 34.Ποια είναι η σωστή πίεση; Το αμάξι δεν το φορτώνω και του έβαζα πίεση όσο έλεγε στην πόρτα του οδηγού.Δηλαδή 27.

    Όπως πολύ καίρια ειπώθηκε , ας δούμε λοιπόν τι ξέρει η πόρτα . Κι' εγώ βάζω γύρω γύρω το ίδιο , αλλά δεν είναι της παρούσης .

    Για το ζήτημα του ότι αν ρωτήσουμε κι' αλλού δλδ σε άλλον μάστορα μπορεί ν' ακούσουμε άλλα τελείως διαφορετικά , νομίζω είναι εύκολα κατανοητό .

   Η συγκεκριμένη διάσταση λοιπόν , αλλά και οποιαδήποτε άλλη , φοριέται σε αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα , σε μάρκα αλλά και μοντέλο , τα οποία έχουν φυσικά διαφορετικό βάρος , οπότε το ελαστικό έχει κάποιες ανοχές στις πιέσεις που μπορεί να δεχθεί δλδ η ίδια διάσταση σε άλλο αυτοκίνητο θα έχει άλλες προτεινόμενες τιμές από τον κατασκευαστή , ίσως πιο υψηλές . 

   Η πρόταση του κατασκευαστή για υψηλότερες πιέσεις μπροστά , έχει να κάνει διότι το βάρος είναι μεγαλύτερο μπροστά , κυρίως από το βάρος του κινητήρα , έτσι κι' αλλιώς τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι αυτό που θα λέγαμε μπροστοβαρα , ενώ πολύ λίγα έχουν κατανομή βάρους 51 / 49 και σίγουρα δεν φοράνε 70αρα σειρά σε προφίλ . Προτείνεται να μπει λίγο υψηλότερη πίεση , μια έως δύο ατμόσφαιρες , όχι πέντε όμως , όταν πρόκειται να αυξηθεί το φορτίο σε επιβάτες , αποσκευές κλπ ένα 27 σε πίεση θα πρέπει να γίνει 29 η 30 αλλά όχι από 27 σε 35 .

    Όλες οι μετρήσεις του κατασκευαστή έχουν γίνει με βάση αυτές τις πιέσεις που προτείνει , οπότε καταναλώσεις , αποστάσεις φρεναρίσματος , αύξηση θερμοκρασίας κλπ παραμένουν στα όρια που έθεσε , ενώ οποιαδήποτε αλλαγή πέρα από αυτά τα νούμερα γίνεται αυτοβούλως κι' αν ξέρετε τι κάνετε , κανένα πρόβλημα .

   Ένα παραφουσκωμενο ελαστικό αποκτάει σχήμα οβάλ , εφάπτεται πλέον με το οδόστρωμα μόνο με το κεντρικό κομμάτι του πέλματος , αυτό που είναι στη μέση δλδ δεν πατάει κάτω με όλη την επιφάνεια του , έχει κάποια θετικά , όπως μειωμένη επιφάνεια τριβής άρα μικρότερη κατανάλωση , όμως μειωμένη επιφάνεια τριβής σημαίνει χειρότερη πέδηση κλπ ..... 

   Ένα ξεφουσκωτο ελαστικό αποκτάει ένα σχήμα ημικυκλικό , όπου οι άκρες του πέλματος εφάπτονται με την άσφαλτο ενώ το κεντρικό μέρος δεν έχει καμία σχεδόν επαφή και έχει τα αντιδιαμετρικά χαρακτηριστικά με την προηγούμενη περίπτωση .

   Η διαφορά στις εμπρός με τις πίσω πιέσεις , έχει να κάνει και με τον κατανεμητή πίεσης στο πίσω μέρος , όπου υπάρχει πιθανότητα να ξεγελαστει από μια διαφορά πιέσεων πέρα από το συνηθισμένο και να μπλοκάρει τους τροχούς πίσω αν έχουν μεγαλύτερη πίεση .

   Εφόσον λοιπόν τα παραπάνω είναι σε γνώση σας τότε μπορείτε να παρακάμψετε την πόρτα και ότι γράφει , προτείνει και να προχωρήσετε όπως επιθυμείτε . 

   Ισχύουν για την περίπτωση όπου φοριούνται οι εργοστασιακές διαστάσεις σε ελαστικά .

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...