Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαιρετώ την ομήγυρη. Σκέφτομαι εδώ και λίγο καιρό να πάρω ένα άνετο, οικογενειακό αυτοκίνητο, με σχετικά ευρύχωρο αποθηκευτικό χώρο. Μέχρι τώρα το αυτοκίνητο της οικογένειας ήταν ένα RENAULT ESPACE II. Με ενδιαφέρει (κυρίως για οικονομικούς λόγους) η αγορά του DACIA DUSTER. Η ερώτηση μου είναι η εξής: οι κάτοχοι είναι ευχαριστημένοι από την λειτουργία του αυτοκινήτου στην πόλη, με εξορμήσεις το ΣΚ σε εκδρομές 80-100 χλμ από την έδρα της οικογένειας;

Ποιες είναι οι συχνότερες μηχανικές ή άλλες βλάβες που έχει βγάλει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Μιλάω για την προηγούμενη έκδοση και όχι την πλέον καινούρια. Εκτός κι αν έχει προκύψει ήδη κάποιο "πρόβλημα". Η εργοστασιακή εγκατάσταση φυσικού αερίου (+1500Ε νομίζω;) πώς φαίνεται σε κατόχους που το έχουν επιλέξει;

Γνωρίζω ότι σε μεταχειρισμένα, θα υπάρχουν παρόμοια ή και καλύτερα αμάξια που να το κοντράρουν. Οι δικές μου ερωτήσεις αφορούν κυρίως τις μηχανικές βλάβες και το κόστος συντήρησης ενός τέτοιου οχήματος, με την έννοια ότι η "φτηνή" του τιμή μπορεί να ακριβαίνει στην πορεία με συχνές μηχανικές/ηλεκτρονικές βλάβες.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συμμετοχή και την συνδρομή σας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στα ΣΥΝ

α) 5 χρόνια εγγύησης , σε ένα ζημιάρικο ποτέ δεν δίνουν τόσο μεγάλη εγγυηση

β) φοβερός 1.5 πετρελαιοκινητήρας ίσως ο καλύτερος που κυκλοφορεί αυτή την στιγμή σε αυτά τα κυβικά/ίππους

γ) για ΦΑ σκέψου το , μόνο αν κυκλοφορείς πολύ μέσα στην πόλη και πιστεύει ότι θα έχεις θέμα με τον πετρελαιοκινητήρα.

δ) τσέκαρε την επιδότηση από ΔΕΣΦΑ για τον κινητήρα ΦΑ , ρώτα την αντιπροσωπία

Εχει πλην (ποιότητα - λεπτομέρειες) αλλά είναι λογικός συμβιβασμός.

Ρώτα ποιο είναι το κόστος των προγραμματισμένων σερβις της 5ετίας να πάρεις μια ιδέα και γι'υατό το "κρυφό" κόστος.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 2
Δημοσ.

Κινητήρες Renault από όσο ξέρω. Ειδικά ο πετρελαιοκινητήρας είναι διαμάντι όπως και ειπώθηκε. Δεν έχει την τοπ ποιότητα πλαστικών κλπ αλλά βάση τιμής είναι ένας εύκολος συμβιβασμός.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο κινητήρας του είναι τρομερός,τον φοράει και το δικό μου αυτοκίνητο.

Επειδη σκεφτόμουν και εγώ να το αγοράσω,ο λόγος που τελικά το απέρριψα ήταν τα 3 αστέρια στο Crash Test.

Δημοσ.

συνολικά είναι τίμιο αυτοκίνητο. και έχει και την σωστή τιμή για αυτά που προσφέρει

εάν δεν σε πειράζει να κάνεις κάποιες παραχωρήσεις στην ποιότητα των υλικών,στο φινίρισμα και στην αίσθηση, νομίζω δεν μπορείς να βρεις καλύτερη περίπτωση

Δημοσ.

Σας ευχαριστώ ολους για τον κοπο σας να απαντησετε!! Δηλαδη μειζονα, συχνα μηχανικα πρόβληματα που να χαρακτηρίζουν το όχημα δεν εχουν αναφερθει? 

Δημοσ.

Στα μηχανικα δεν ειναι τοσο τραγικό. Οταν το δεις απο κοντα πες μας για την ποιότητα κατασκευής του. :D :D  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αμάξι χρησιμοποιεί φτηνά πλαστικά και παλιομοδίτικη σχεδίαση για να διατηρηθεί το κόστος χαμηλά.

Μηχανικά δεν έχεις να φοβάσαι κάτι, εκτιμώ ότι θα αποδειχτεί βράχος σε σχέση με άλλα που έχουν μεν αφράτα πλαστικά αλλά η προϊστορία δείχνει ότι σκοράρουν χαμηλότερα στη συνολική αξιοπιστία.

Επεξ/σία από turbat0s
Δημοσ.

ας είμαι ο αιρετικός, έχω άλλη άποψη το τί θα ήταν τίμιο: φτηνοπλαστικά ναι αλλά σε φτηνή τμή και με ένα ποιοτικό υπόβαθρο

.

το τωρινό Duster, είναι σασί δεκαετίας, θα έπρεπε να είναι φτηνότερο και ως έχει, τίμιο αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι

θα ήταν τίμιο αν ήταν ναι φτηνό (που δεν) για αυτό που είναι

αν θα ήταν σύγχρονο το σασί, τα ηλεκτρονικά, οι ανέσεις, τα μηχανολογικά, και δεν είναι

και δεν φταίνε τα πλατικά που είναι φτηνιάρικα ή οι ανέσεις παλιομοδίτικες, είναι το σασί φτηνό και το βεβαιώνει μια ματιά στα τεστ πρόσκρουσης

.

αν κάποιος αρκείται στην αδιαφορία για το euroncap, τις ανέσεις κλπ στα λεφτά που δίνει, τότε ΟΚ το Duster είναι

  • Like 2
Δημοσ.

Το προηγούμενο μοντέλο με τα κάθετα πίσω φανάρια δεν έχει εμφανίσει προβλήματα, σε αντίθεση με το νέο το οποίο εμφανίζει θορύβους στα σαζμάν (ρουλεμάν), επιφανειακές σκουριές σε διάφορα μέρη του αυτοκινήτου (άνευ ουσίας λένε από την αντιπροσωπεία). 

Το προηγούμενο μοντέλο μειονεκτεί στην ηχομόνωση αλλά όσοι γνωστοί μου το έχουν έχουν μείνει απόλυτα ικανοποιημένοι για την χρήση είτε βουνό είτε ταξίδι και πόλη.

Δημοσ.

Δυστυχώς η χαμηλή τιμή σημαίνει και αντίστοιχα έκπτωση στην ενεργητική ασφάλεια και δυναμική συμπεριφορά του.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Φυσικό αέριο ΔΕΝ υπάρχει "εργοστασιακό"  στη Renault. 

Από κει και πέρα μπαίνει έξτρα με "επέμβαση" οπως το κιτ υγραερίου. 

Στα χρήματα σου και με ανάγκη χώρων, αν θες σε φ. α., κοιτάς skoda octavia & seat leon st (ation), αν πάλι θες σε suv arona & kamiq (στο τέλος του έτους) 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/10/2019 στις 2:18 ΜΜ, mourouzis2005 είπε

Η εργοστασιακή εγκατάσταση φυσικού αερίου (+1500Ε νομίζω;) πώς φαίνεται σε κατόχους που το έχουν επιλέξει;

Όταν λένε «εργοστασιακή εγκατάσταση φυσικού αερίου» σημαίνει ότι ο κινητήρας του… το σύστημα… η εγκατάσταση και η ρύθμιση… σχεδιάστηκαν και όλες οι εργασίες έγιναν στο εργοστάσιο και βγήκε από εκεί το αυτοκίνητο έτοιμο και ρυθμισμένο…;;;;;

Ή μήπως το έφεραν στο Ελλάντα και το πέρασε - ρύθμισε ο μαστρο Μήτσος στο υπόστεγο του κεντρικού εισαγωγέα;;;;;;

Επεξ/σία από bromiaris

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...